Chyby v nové verzi

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Chyu » pát 30. led 2015 11:38:02

Přesně tak, včera ve válce tak aspon 5x.
Pak se to stává když chci přihlásit další postavu.

Medviidek
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 176
Registrován: sob 17. pro 2011 14:22:25
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Medviidek » pát 30. led 2015 12:55:49

Zdravím,
Takže koukám, že poslední dobou se zde neděje vůbec nic. Hra pořád stejně padá, důl pořád nejede. Toto vypadá již na docela mrtvé téma, dokud si zase hezky pěkně nezvykneme ! :down: :down: :down:
Edit: A jaké reakce by jste očekával, když se stále dokola opakují nahlášení již evidovaných chyb?
/Script


Důl by již opraven, ale pak se oprava ztratila, to je celkem úsměvné. Dále zde nevidím za posledních x dní žádnou reakci týmu, a když už tak je to - :warn: za vulgarity, nebo něco podobného.
:lol: :lol: :normal?:
Edit: Teleportování v dole je v pořádku, sám jsem to teď otestoval.
/Script


Za mě prostě nové jádro přineslo spoustu chyb, které se již asi ani neopraví. Za mě rozhodně :down:
Jinak tedy přeji všem pevné nervy při hraní.
Edit: Spousta chyb se opravila, několik dalších zase vzniklo. Názor vám neberu, ale bez nového jádra bychom se připravili o obrovské možnosti rozšíření.
/Script


PS: Pak se divte, že chodí do války málo lidí, když to pořád kope !
„Moudřejší ustoupí. Smutná pravda, na níž je založena světovláda hlouposti.“

Šaman dragon Lv. 138 - havo
Ninja archer Lv. 95 - Lobsang
Ninja archer Lv. 138 - kettes

Věrný člen cechu EsseX

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 209 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Dell » pát 30. led 2015 15:59:51

[center]Lektvar Soustředění.[/center][/b]
Při vytváření zmiňovaného lektvaru ve větším množství u Baek-Go se hra zhroutí... mě osobně to dělá už při 600 ks.
Předpokládam, že to způsobuje velký nápor na chat, kde musí vypsat 600x Lektvar Soustředění je teď ve tvém inventáři....
:idea: Stejny problém jsem zaznamenal těsně po přechodu na nové jádro, při nadměrném spamu chatu. :idea:
:idea: Proto se domnívám, že tenhle problém způsobuje hláška v chatu. :idea:
S pozdravem Delian.

Edit: Děkujeme za nahlášení, problém prověříme.
/Script

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 132 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Giant » sob 31. led 2015 11:08:36

Ahoj komunito,

Nevím zda je to chyba či to bylo psáno. Ale, poslední dny chodím věž s postavami, a při teleportu z pátého patra do šestého, se na všech postavách sekne obraz a nejde nic dělat, jen to vypnout. (Většinou beru 5-6 postav), ale i když jdu s dvě mi postavami, tak se to všechno zasekává, a je problém tam něco vůbec zabít, ale pouze v tom 6. patře.
Ostatní patra bez lagu, to jsem zkoušel, když jsem bral 8 postav :) ale z 5. do 6. je to v takovém počtu neprůchodné. Strojem to není, tahal jsem jich vždycky tolik, i víc, tak půl roku zpět, a vše šlo, došel jsem až do devátého bez lagu. Internet furt jede i ve špičce přes 15mb/s download a 8-10mb/s upload a i víc (momentálně 19mb/s download) a taky se mě to vše teď seklo. Posledních 5 výstupu za předchozí dny, tak pokaždé byl problém teleport z 5. do 6. patra.


Chyba, účel? :?

Edit: Chyba bude nejspíše na straně našeho klienta. Současný stav je takový, že jsme zjistili, co problém způsobuje, zatím však nevíme, jak jej opravit. Proto jako dočasné opatření doporučuji snížit na "sekundárních" klientech rozlišení a vstupovat s nimi do věže vždy jako "čerstvé" - tedy bez přechodu z jiné mapy nebo CH. Tím by se měl problém alespoň částečně vyřešit. Pokud ne, tak zatím nezbývá, než omezit počet postav.
/Script
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2801 poděkování
Dostal poděkování: 1163 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Chyu » sob 31. led 2015 13:44:12

Dobrý den, od čtvrtku asi 15 pádů hry. V sysseru se objevil obsah, který jsem nikdy předtím neviděl. [spoiler="sysser.txt"]0131 13:39:00008 :: import marshal # builtin

0131 13:39:00008 :: import imp # builtin

0131 13:39:00042 :: import _weakref # builtin

0131 13:39:00198 :: import nt # builtin

0131 13:39:00202 :: import errno # builtin

0131 13:39:00221 :: import time # builtin

0131 13:39:03569 :: import math # builtin

0131 13:39:09961 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0131 13:39:10809 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/utocne.mse) Error
0131 13:39:10809 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=68, c_szEftAttachBone=Bip01 R Hand, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/utocne.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10822 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/obrana.mse) Error
0131 13:39:10822 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=69, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/obrana.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10824 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/imunity.mse) Error
0131 13:39:10824 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=70, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/imunity.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10830 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/rychlosti.mse) Error
0131 13:39:10831 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=71, c_szEftAttachBone=Bip01 L Hand, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/rychlosti.mse, isCache=0) - Error[/spoiler]

Edit: Jak jsem již nahlašoval, tak stále jde schopnost Pádit použít dvakrát (jednou s účinkem, podruhé jen efekt).[/b]

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 868 poděkování
Dostal poděkování: 1230 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Cepino » sob 31. led 2015 18:28:31

Giante, doporučím ještě těsně než jdeš věž, tak restartnout počítač i to pomůže. Mám vyzkoušeno, že když nechám počítač pár dní bez restartu, tak i když okna pravidelně vypínám a znova zapínám, hra zaplňuje počítačové prostředky a kapacity. Po několika dnech bez restartu mi někdy už ani nejde pustit i jedno okno Ekury. A po každém portu přes pergamen nebo prsten manželů okno padá a hra i při pohybu v prvním nebo druhém městě se seká. Po restartu PC hra běží proti předchozímu stavu zas pár dní bez pádů a bez sekání. Tak že doporuení co dělám já, před HG nebo před swampen, nebo před válkou, tak pravidelně restartuji PC.

Dodatek k dnešní válce říší:
Otřesné, po 15ti minutách vše tak zalagováno, že vše co jsem klikal, tak reagovalo s 2mi vteřinami spoždění. Netuším, jestli to bylo tím, že ve válce bylo hodně lidí, nebo se zas něco měnilo v nastavení. Ale od půlky války už téměř nehratelné a jen jsem nadával. :-) Přeci nebudu restartovat PC co 15 minut války? Měl jsem zapnuté jen jedno okno a procesor řval na 100%.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
IvanHrozny
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pon 16. led 2012 20:05:23
Bydliště: :)
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od IvanHrozny » sob 31. led 2015 21:19:44

Medviidek - kouzelný dúl je opravený teleportoval som sa tam už x krát a všetko ide tak ako má, nepadá to nekope to nič.
Čo som si všimol tak ma to sem tam kopne z tržnice ale predpokladám že chyba bude u mňa kedže mám pustených x iných vecí ako len metin.
Vieš čo je v celku úsmevné ? Že predtým ako malo prísť nové jadro tak tu boli všetci priamo nadšený, a rozplývali sa nad tým a všetci len tým chválili a vychvaľovali teraz keď s tým majú problémy (čo je úplne normálne, pretože problémy sa objavia vždycky) tak všetci akurát nadávajú a urážajú....
Čo tak raz napísať ďakujem aspoň za to čo opravili a že sa snažia tie chyby odstrániť ? Jáj ja som zabudol najjednoduchšie je mať plnú hubu kecov a kritizovať to vie každý..
„Iba život, ktorý žijeme pre druhých stojí za to.“
Albert Einstein
„Premárnenie života spočíva v láske, ktorú sme nedali, v sile, ktorú sme nevyužili a v opatrnosti, kvôli ktorej nenájdeme to, čo hľadáme."
Majk Spirit

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 868 poděkování
Dostal poděkování: 1230 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od Cepino » úte 03. úno 2015 8:48:32

Musím pochválit za vyřešení problémů se stabilitou cháček, ovšem co je problém, tak padání při změně postavy, při změně ch, při portování pomocí prstenu nebo portu. Myslel jsem si, že je to dlouho nerestartovaným počítačem, ovšem včera pády okna i při čerstvém PC. Prostě se okno se hrou samovolně vypíná aniž by vyhodilo jakoukoliv chybu. :-(
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
budaso20
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Dal poděkování: 95 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od budaso20 » úte 03. úno 2015 11:38:44

Cepino píše:Musím pochválit za vyřešení problémů se stabilitou cháček, ovšem co je problém, tak padání při změně postavy, při změně ch, při portování pomocí prstenu nebo portu. Myslel jsem si, že je to dlouho nerestartovaným počítačem, ovšem včera pády okna i při čerstvém PC. Prostě se okno se hrou samovolně vypíná aniž by vyhodilo jakoukoliv chybu. :-(
posledních pár týdnů se mi to stává spíše v podvečer nebo o víkendu, když hraje hodně lidí, naopak ve všední den dopoledne mi hra nespadne ani jednou

Uživatelský avatar
KORTEZA
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 45
Registrován: pon 01. říj 2012 10:34:53
Bydliště: CHUNJO
Dal poděkování: 309 poděkování
Dostal poděkování: 54 poděkování

Re: Chyby v nové verzi

Příspěvek od KORTEZA » sob 07. úno 2015 9:35:19

Dobrý den

Včera jsem chtěla s bufem lvl 130 do zaniklé říše , šla jsem přes teleportera a zelený les , teleportér mě vzal ale ihned pád okna , přihlášení načítání ale okamžitě pád okna (toto několikrát) nakonec jsem musela využít DEBUG.

Dnes jsem opět šla ale radějí std. na koni přes mapy.Ledová země OK ale při portu
do zeleného lesa pád okna a opakuje se situace ze včerejška prostě se nepřihlásím a čekám na DEBUG.

Prosím nějaké rady ? Děkuji :up:

Ps: Hlavní postava funguje bez problémů.

Edit: Port do Zeleného lesa jsem vyzkoušel a okno nespadlo (jek přes teleportéra, tak ledovou zem). Můžete zkusit napsat tiket a třeba na něco přijdeme. Obecně vzato ale není žádný důvod, proč by se to na jedné postavě stávat mělo a na druhé ne.
/Script


Děkuji teď jsem bufa vysvobodila přes debug a šla tam přes pergamen návratu a bez problémů.
Obrázek

Zamčeno