Pro každého stejný počet CB

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Pro každého stejný počet CB

1.Stejné CB pro všechny
11
29%
2.Návrh hráče : macok0072
5
13%
3.Nechat jak to je
22
58%
 
Celkem hlasů: 38

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Dell » úte 13. říj 2015 12:59:17

Po dlouhé době se taky ozvu. Války jsou nastaveny od určité doby jen pro dálkové bojovníky (Je to muj osobní názor a také duvod válek se nezúčastňovat), tudíž jakmile se ukáže hlouček více lidí (bojovníku na blízko) u sebe, všichni "navrhovatelé" šijou kouzla do nich bez přijímaní attacku, za vidinou toho, že zasáhnou (napr. ohněm) víc lidí jako 1, který útočí někde z dálky. Ono když si člověk pro tenhle záměr z duvodu oslabení kostí z 30% na 20%, navyšení útoku atd. udělá postavu , protože s postavou na blízko z daleka nedosahoval výkon hodný povšimnutí, to pak naštve, že někdo začne taky zneužívat tohle dálkové nastavení válek pro snadnejší zisk CB a navíc jěště když to jde i s menším lvlem.

Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.

To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.

Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!

Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.

Jěstě abych nezapoměl:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat.
Souhlasím. Ale...rozdíl mezi 145 - 150 je v čem prosím? Čeho muže mít 150 víc jak 145, že je trestána postihem CB. Těch 200zb navíc za 5 lvlu?
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
Script píše:
  1. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
V druhé větě se mi líbí slovné spojení "více či méně", ale jestli to nebude u některých postav spíš více a více a u některých méně a méně.
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script


Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.

Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?

PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » úte 13. říj 2015 15:48:50

to Dell
Možná máš pravdu v tom zvýhodnění postav na dálku, ale to je tím, jak je nastavená původní hra. Snažit se v tom udělat změnu by znamenalo vytvářet a hrát úplně jinou hru. Dál to nechci rozvíjet, byla by to možná zajímavá diskuze, ale hodně vzdálená původnímu tématu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 18:55:27

Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » úte 13. říj 2015 20:43:47

Sabousek píše:Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Takhle to bude brzy vypadat tak,že ty 150 se Vám na to vykašlou a to pak chci vidět ty války jak se tam budou honit ty malé lvly.Já bych nastavila všem stejný počet bodů i tak by ty malé lvly měli bodů až až,nechápu proč by měl mít někdo více a někdo méně.Všichni se na tu výbavu museli nadřít tak proč je jedna skupina zvýhodňována na úkor druhé.A argumenty stylu velké lvly mají karmu lepší výbavu,proto to snad do hry bylo dáno aby se PvP někam posunulo a ne aby se vracelo zpět na začátek.Znám spoustu hráčů co odstavili velké postavy a jedou na malých o to Vám jde aby se války posunuli na úroveň 110-120 lvlu?Protože s takovouhle to tak brzy dopadne.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od PospyForko » úte 13. říj 2015 21:38:49

Spoiler:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat. Některé se pokusím vypsat:
  1. Taktika boje - Ne každého baví boj v davech, ne každý ho praktikuje. Styl boje se na počtu CB odráží naprosto zásadně.
  2. Komunikace - Ne každý bojuje sám. Postava je mnohem silnější, když po jejím boku stojí spolubojovníci.
  3. Ovládání hry - Jsou hráči v tomto směru šikovnější, ale i méně šikovní. Ve válce na rychlosti záleží víc, než si možná připouštíme.
  4. Znalost principů hry - I sebelepší bojovník má problém, pokud nedokáže sestavit válečnou výbavu optimálně pro svůj styl boje.
  5. Nepřátelé - Pokud máte za zády neustále 2-3 nepřátele, je to už dost těžce zvladatelné. Může to být převahou nepřátelské říše, ale také jinými faktory. Někdo je třeba neoblíbený.
  6. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Ještě by možná stálo za zmínku, že bez ohledu na získané CB všechny postavy stejnou měrou (jedním bodem za každé zabití) přispívají k výsledku celé říše. Hlasuji tedy proti návrhu. Tým Ekury se ale nijak nebrání zásahu do tohoto systému a proto nechávám téma otevřené diskuzi.
Když tohle je takové téma... Je jasné, že ty malé levely, které z tohoto systému těží to budou chtít ponechat a naopak ty velké levely budou chtít vrátit původní, nebo si seženou malou postavu a budou dělat hodnost na té postavě... K návrhu... Já jsem pro snížení cb pro menší levely.. A jinak bych to ponechal... (Např.: Vždy o 1bod méně)
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » úte 13. říj 2015 22:06:32

Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu tam, kde není.
Naposledy upravil(a) Sabousek dne stř 14. říj 2015 13:11:47, celkem upraveno 1 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Krkovička » stř 14. říj 2015 7:19:24

Nazdarek :hello:

V tomto navrhu je nastaveno nove hlasovani s moznosti zmeny hlasu takze muzete prehodnotit svuj hlas. :up:

Preji pekny den. :hello:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od rudlaninja » stř 14. říj 2015 7:28:59

Sabousek píše:Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu, tam kde není.
Asi špatně čteš psala jsem,že se na tu výbavu všichni nadřeli.Ale výhodu ve war mají pouze menší lvly takže z toho logicky vyplývá,že podle Vás se nadře víc ten menší lvl než ten větší.
A prozíravost a rozum nechat na war 110 lvl?Nezlob se,ale nedávno tu někdo psal,že 150 lvly tu brečí k vůli hvězdičkám,ale to že někdo schválně zůstane na malém lvlu k vůli tomu,že získá víc bodů mi přijde spíš pravděpodobné,že to k vůli těm hvězdičkám dělá.
A to,že je to nespravedlivě nastaveno-110 lvl střelí do chumlu zabije 3 150 hráče a dostane 36 bodů 150 hráč sejme 3x 110 a dostane 18 bodů nevím co je na tom spravedlivého a čím si zaslouží lepší odměnu malý lvl než ten velký.
Ano jak jsi psala,každý si udělá 110 do war a to pak bude velmi zajímavé,když tam budou běhat jen malé lvly.Píšeš že je tohle návrat do starých kolejí,ale vlastně chceš aby se to do starých kolejí vrátilo.aby byli války malých lvlů jako byli před pár lety než se lvl zvedl.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Malchus » stř 14. říj 2015 9:07:57

Já se budu opakovat, ale podívali jste se do statistik, jak moc závažný to je problém ? Já jsem se tam podíval za vás a vypsal jsem si několik čísel a jmen.

Tento rok se k 14.10. uskutečnilo 123 válek. Ve 48 válkách se mezi 10 nejužitečnějších hrdinů ze všech říší objevila postava lv 110, je to tedy asi každá 2,5 válka. Bylo asi 5 válek, kde se mezi deseti nejužitečnějšími hrdiny objevily 2 postavy lv110, hlavně v poslední době, což má asi souvislost se soutěží.

Těch postav lv 110, které se dokáží probojovat mezi nejužitečnější hrdiny bylo celkem 7 (slovy sedm):

wRyx (22x)
Chyu (14x)
Soltern (6x)
DIO (5x)
xSheenaX (4x)
JT (1x)
Dux02 (1)

123 válek x 10 jmen nejužitečnějších hrdinů = 1230 jmen. V 53 případech to bylo jméno postavy lv 110. Nezlobte se, ale tohle mi nepřipadá jako závažný problém.

Těhle sedm postav nejsou jediné postavy lv 110, které se ve válkách ukázaly. Chodí tam další postavy 110 i nižších levelů, které nikomu nevadí, protože jejich zisk CB nikoho nebolí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro každého stejný počet CB

Příspěvek od Sabousek » stř 14. říj 2015 13:04:31

Slušným kompromisem by bylo do tabulky zavést další položku a to jest počet zabitých hráčů. Svým způsobem to už kompenzuje položka poměr zabitých protivníků vůči smrti, pořád je to ale tím dělením poněkud zkreslené a nepřímo všem jasné. Bude pak individuální, podle čeho budeme někoho považovat za kvalitního bojovníka (počet cb, počet zabítí, nebo poměr zabítí/smrt?). Aspoň tak bude odcházet z válek více různorodých "vítezů".

Co se týče výhod 110ka má výhodu nízkého lvlu, 150ka má zas karmu, dračí atd. Jaké výhody se vzdáte, když chcete jedné skupině hráčů jejich výhodu ubrat? Zdá se mi to fér.

Maichus si dal skvělou práci. Opravdu Vám těn zlomek malých hráčů tak moc leží v žaludku? Tenhle návrh kvůli chvilkové módě 110ek mě opravdu mrzí ( a těch mód tu bylo průniky, dýkolukaři apod), považovala jsem Vás za zkušené a rozumné hráče. Nechápu, proč tak dychtíte po změně, která zapříčiní ještě nižší účast ve válce než je dosud, už tak je nízká a roky je tu snaha počet pvp hráčů navýšit a vy toužíte po opaku. Nejde mi to na rozum, jdete sami proti sobě. To tam chcete zabíjet těch pár 150tek, co se zabíjí x minut? Však rozmanitost je jen velké plus pro tuto hru. A to jest i rozmanitost lvlů ve válce.

Ano, to že za chvilku budou válčit samé 110ky se nebojím. A i kdyby, považuji 110kové války za zábavnější, člověka to nutí trochu spolupracovat. A nebojte moje 145ka se bude ukazovat vždy, dokud budu hrát, jelikož karmy a podobných vymožeností dokud jsou se vzdávat nechci :D :D Očividně vy také ne, když neválčíte za 110ku a jen po nich plivete. Nevidím důvod trestat hráče za to, že se vzdají určitých herních výhod pro trošku namáhavější válku a lepší výsledky.

Dnešní války považuji za fungující a to ze dvou důkazů: 1 - účastní se jich všechny lvly od 110-150, 2 - účastní se jich všechny charaktery postav (jsem ráda, že doba, kdy do války týdny nevešel ani jeden war nebo wp jsou pryč).

Spíše věnujte energii momentálně nesmyslupným cechům, cechovním pozemkům a cechovním válkám prosím. Zaslouží si více pozornosti než války říší a cb.

Myslím, že toto bude můj poslední příspěvek. Jelikož vaše odpovědi nepřináší nic nového. A já se nemusím řadit mezi další věčně se opakující pisatele. Takže potřetí a naposled moje rezolutní NE, s malým návrhem uvádění počtu zabitých jedinců v tabulce výsledků.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10

Who is chatting

offline Hakan 
offline Kazuro 
offline Mionix 
offline marexanax 
offline silouette