Stránka 5 z 5

Re: Jak to vypadá s Ekurou ?

Napsal: čtv 05. říj 2017 17:47:46
od LuXuRy
Takhle vypadá Chunjo v pátek odpoledne :chunjo: Není potřeba ani údržba či pád serveru na to, aby jste měli celé město pro sebe :lol:

Re: Jak to vypadá s Ekurou ?

Napsal: čtv 05. říj 2017 18:18:12
od MostEVILEK
LuXuRy píše:Takhle vypadá Chunjo v pátek odpoledne :chunjo: Není potřeba ani údržba či pád serveru na to, aby jste měli celé město pro sebe :lol:

Ve zlute bylo vzdy nejmene lidi

Re: Jak to vypadá s Ekurou ?

Napsal: čtv 05. říj 2017 20:23:13
od DejvkoB
Tak dávat za příklad zrovna žlutou je špatný :-D V modre je momentálně v prvním městě cca 50lidi + 12 ve druhém.

Všichni zde píšou že se nic neděje, ale moc by mě zajímalo kolík lidí jde dneska na zavod steeplechase. :-)

Re: Jak to vypadá s Ekurou ?

Napsal: čtv 05. říj 2017 21:54:08
od Spartaa16
Spoiler:
Pajik píše:Upřímně, ani bych neřekl, že to úplně systém domrvil. Systém to domrvil tehdy, kdy bylo možné krále dosáhnout pomocí mřenek a praporů vč. útoků. Kapsy si namastit mohl každý. Jak zmiňuji neustále, na sloupech jsem si namastil kapsu 6-8kkk, od doby, co systém je. A přístup na postavu s králem jsem měl hodněkrát. Do válek údajně přestali chodit hráči, z důvodu, že by si kapsy namastil opět král. Výsledek je takový, že co nejsou sloupy, stále tam nechodí.
Systém byl dobrý nápad, jen ty války to chce upravit. Teď je to samý dálkař a útoky, popř. sety (málokdy se vidí, když hráče vydrtí ninja přes 82 ninju a 60 dýku.., byť karma je na útok..).
Mapy do válek skoro nikoho už nebaví.
Myslím, že než zaměřit se na novinky jako je aréna (kde to je pro šamana pvp výrazně nákladnější než pro jiný char (viz. hole, které lze vyrobit..)), by se team měl zaměřit na doladění stávajícího, popř. změny, které nic moc neovlivní, ale hráče potěší (nové mapy do válek, vylepšení -> žádné schovávání na spawnu, zmenšení mapy atd.). Kdybychom měli čekat na nepřítele vždy, nemáme v 90% CBčko.

Hráči tady lační po eventech a bůh ví čemu. Eventy nejsou stejně dělané pro extra výdělek a jsem opravdu rád, že tato hra není tak přeplácaná, jako jiné velice zábavné priváty, které snad již v tuto chvíli ani neběží. Nováček se neudrží zkrátka proto, že nemá jak si pořádně ze začátku vydělat, občas si to vyzkouším, ale chce to mít štěstí, které moc lidí nemá a nebo hromadu času.
Ale tu ekonomiku systém pozměnil extrémně.
Byla tu určitá nabídka, poptávka. S rozumem, nejlepší věci stáli max. pár kkk.

Lidé měli příjmy ať už z metinlandu 100-200kk za hodinu, či kerri 500kk +/- za hodinu nebo swamp 500-600kk za hodinu, případně šperkovnice či nějaké překupy, výroba zbraní, šperků... točení talíků... ale furt +/- ty příjmy byly několik stovek kk za hodinu.

Po královském systému tu sice byli ti swampaři a další, ale byli u i ti, kteří vydělávali týdně desítky/stovky kkk, což někteří nevydělali ani za celých 7 roků na Ekuře. Ceny věcí šli nahoru, ceny lítaly extrémně sem a tam, viz. trn +9 120kkk+.
Nehledě na to, že si na to dotyční vybouchali na sloupech, systém a tým počítal s tím, že budou myslet na říši a starat se o říši, realita byla taková, že si co nejvíc vybouchali do své kapse, prakticky ve většině případů byla pokladna naprosto prázdná. I když najdou se i vyjímeční králové, kteří se starali o svou říši a poddané. Nicméně přesně jak psal Cepino, hráči mysleli samozřejmě jen sami na sebe, na říši kašlali tak moc, že kdyby se pokladna mohla dostat do mínusu, tak by tam bylo manko vyšší než náš státní dluh :lol:
Nejenom, že byli těžce za vodou, předpokládám, že ty nadbytečné stovky kkk proměnili i za reálnou měnu, kde by si s takovou klidně mohli vydělat i na auto, nejsmutnější na tom je to, že někteří králové si tu hodnost ani nezasloušili, když celou válku lítali v praporech a s mřenkama.
Pamatuji si doby, kdy jsem chodil ze spawnu a prostě odněkud po mně lítali jen skilly. Nevěděl jsem jak se proti tomu bránit, jak se soupeřem bojovat... , tohle kdyby se třeba stalo v counter strike source, že by jedni hráči mohli používat neviditelnost, tak by zachvilku byl prázdný server.