Stránka 5 z 9

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: čtv 25. úno 2021 23:46:44
od 7lukas
Nerfnout útoky proč ne ?

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 9:00:30
od LordRayden
7lukas píše: čtv 25. úno 2021 23:46:44 Nerfnout útoky proč ne ?
Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obrany :suspect: ta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 10:14:10
od schvarz
Krátká verze: Já řeknu, že ten současnej pvp herní mód nejde vybalancovat a nikdy nebude fér a ok. Dokud je hráč odměněn pouze "vyžráním" killu a ten, co ho skoro sundal sám, z toho nic nemá, tak vždycky bude většina lidí naštvaná. Navíc vybalancovat něco, kde může bejt 60 nebo 90 hráčů jsou úplně 2 různý věci. K tomu všemu ty FPS v tý válce jsou hrozný a odrazuje to plno lidí, ne každý chce hrát válku s 15-25FPS, dost lidí by určitě uvítalo menší herní módy. A v neposlední řadě - výhra ve válce (respektive odměna z ní) je absolutně nezajímavá pro většinu lidí. Jediná zajímavá věc je výkop.
Dlouhá verze:
Vezmete 3x30 lidí ze 3 různých říší, pošlete je proti sobě a oni se zabíjí hlava nehlava. K tomu jim všem záleží jen na tom, kolik DODĚLAJÍ lidí. Nezáleží na tom, kolik pomůžete killů získat, nezáleží na tom, kolik natankujete poškození, kolik poškození rozdáte, ani kolik protihráčů vyloženě dotáhnete ke svojí říši a zařídíte jejich smrt - nic z toho není důležitý, respektive z toho nic nemáte. Jediný, na čem záleží, je počet CB, které získáte, takže množství lidí, který dorazíte. Protože řekněme si upřímně, ten bonus z války (krom výkopu) je pro hráče z většiny nezajímavej a nikoho nevytrhne.

Je to klasika, chápu to, ale už docela ohraná a chtělo by to trochu zpestřit. Kór v tom případě, že tenhle herní mód je absolutně nepřívětivej pro nový hráče a dokud ten člověk nemá aspoň srovnatelnou výbavu (vyjma sépky), tak si pořádně nezahraje.

Navíc tenhle mód nemotivuje hráče snažit se hrát poctivě a pomáhat si jako říše, kdepak - motivuje hráče jenom bezhlavě házet kouzla do chumlu a urvat si svůj díl CBček. Auráci a daggeři vždycky někoho čapnou, sekají ho, přijde BMko, hodí šutr a kill jim sebere, aurák(dagger) nemají nic a BMko dalo bez větší snahy 8CB (jen příklad, nemusí to být BM).

Stejně tak není motivace se za blízkovou postavu rozběhnout do chumlu a zkusit tam něco vyvolat - na 99% ten první umře a nikoho nezabije, tak proč by tam chodil, žejo.

Zkrátka balancovat je třeba každý gamemode zvlášť. Pokud někdy budou nějaký jiný vyrovnanější módy (kde by na každé straně musel být stejný počet hráčů a alespoň podobná kompozice), tak by tam nějaký balanc pro velký války vůbec nemusel být relevantní.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 10:48:57
od WhiteZz
LordRayden píše: pát 26. úno 2021 9:00:30
7lukas píše: čtv 25. úno 2021 23:46:44 Nerfnout útoky proč ne ?
Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obrany :suspect: ta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace
NERF útokov vlastne nič neurobí no :D to tak.. Už by sa k vám možno dostal aj iný char ako dagger a museli by ste trošku pridať na obranach na iný.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 11:13:48
od slusnej
qSTRoNgMANp píše: čtv 25. úno 2021 20:49:24
Mionix píše: čtv 25. úno 2021 20:34:26 Tak a teď mi prozraďte, jak se poslední 3 vaše příspěvky týkají tématu? Tak že vám nestačí svinit chat, ještě to budete po každé válce svinit tady?

Pěkné. Pokračujte a já vám to zas zamknu a můžete se pak rozhořčeně rozčilovat. Vaše volba. :-)

Mio
Klidně to lockni.


Stejnak tym asi akceptuje tuto parodii na war za funkční a správnou :lock:
Tak jen podotýkám že furt je ta možnost jak může kdokoliv posílit tu říši (modrou), já jsem například nikdy nebyl jinde než modrá, a to hraju od úplného začátku sindicatu 8-) :lol: :lol: .

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 11:39:30
od qSTRoNgMANp
LordRayden píše: pát 26. úno 2021 9:00:30
7lukas píše: čtv 25. úno 2021 23:46:44 Nerfnout útoky proč ne ?
Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obrany :suspect: ta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace
Doufam, že si nepoužil slovo vybalancovaná ? :D Nedělej si ze mě srandu, ale kdyby byla vybalancovana, tak rozdil v KD není tak markatní.

Upřímně jediná dálková postava, která mi přijde vybalancovaná je archer, protože musí se sakra dobžře pozicovat aby dal kill, ale zaroven má dmg na to určený. BTW. Pokud přestanou hrát uplně auraci a ninje, tak ten váš archer vás sesadí z trůnu, takže by možná nebylo od věci zapřemyslet, zda není žádoucí dostat více daggeru a auraku do war, aby vy healeři měli obětní beranky. :D

Za mě je opravdu problém spodní útoky, nezdá se to, ale těch healeru co po vás začne střílet, když jste aurak je fakt moc.

Mě by se líbilo, kdyby utok byl omezenej na nějakou hodnotu, po které by přestal fungovat (50%?)

Ale to samé obrana, taky bych viděl radši více daggeru, co odchytavaji healery, kde by meli šanci je zabit na combo, takže max. obrnaa proti charum (82%).

Healer je prostě pro bezruké lidi, každá jiná postava je alespon trochu o tom pozicování, ale ten healer si natoci utoky, je mu jedno že mu někdo dá průrazem 100k, protože se reálně k němu dostane 2-3x (pokud nepoužívá mřenku). Healer dá 50kilu, sice klidně 40 smrtí, ale KD má nad 1.

+ Díky chitinkám, kde narostl relativně dost dmg, prostě aurak/dagger/mental schytává mnohem vice dmg, ale řešení natočit 82 šaman opravdu není správné. ;)


Problém je opravdu v systému a netvrdte mi nic jiného.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 14:57:47
od 7lukas
LordRayden píše: pát 26. úno 2021 9:00:30
7lukas píše: čtv 25. úno 2021 23:46:44 Nerfnout útoky proč ne ?
Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obrany :suspect: ta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace
Ano problém je ve stylu výbav. Ale k těm útokům kdyby se snížil útok na 5% tak by to neuškodilo jen healerům ale i archerům a bm co nosí též útoky. Jasný healer by tu změnu poznal nejvíce ale i tak by furt bral normálně. Horší je že hráči si myslí že když nedávají cb tak že je to tím že mají malé útoky a přidají větší. Přidají větší útok a nic se skoro nezmění cb dávají skoro stejný ale blízková postava ten extra útok pozná. Ty války za blízkovou se ani nezlepšují spíš jen zhoršují. Prostě lidi musí pochopit že nosit extrémní útoky není správná cesta. Prostě třeba Weis nosí full obrany a dává pěkné cb za healera. To samé Fox šel za archera s full obrany a dal krásný cb. Prostě ty války nejsou jen o tom klk % máš na útok ale o tom jak tu danou postavu umíš zahrát.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 15:14:11
od Mionix
Víte co mě baví, jak vy se tu snažíte vnutit a diktovat jiným hráčům s čím a jak mají hrát. To je opravdu vtip dne. :lol:

Není každého jeho věc s čím, s jakou výbavou a jak hraje?

Mionix

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 15:25:19
od TomasFoxx
Mionix píše: pát 26. úno 2021 15:14:11 Víte co mě baví, jak vy se tu snažíte vnutit a diktovat jiným hráčům s čím a jak mají hrát. To je opravdu vtip dne. :lol:

Není každého jeho věc s čím, s jakou výbavou a jak hraje?

Mionix
Kdo se tu snaží diktovat s čím má kdo hrát? Ať si každý hraje s čím chce, my se tu teď bavíme o tom, jak je 10% útok do spodního bonusu přehnaný.
A neříkejte mi že to tu bylo vždycky, jasně že bylo, ale výbavy co lidi nosí do válek se už fakt masivně změnily, stejně tak jsou nový chitinový zbraně, full enta biologové atd atd.
Kdysi jsi dal útok a bral jsi o něco víc, nebyl to žádnej extrém, dalo se to furt přežít. teď bereš i BEZ toho útoku ve spodních mega, proto to je tak přehnaně OP.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 26. úno 2021 15:37:03
od Mionix
Ne a co probíhá skoro po každé válce, že ten hraje tak a ten tak a že to hrají blbě? Tady další vnucuje, že útoky jsou špatně. Nechte každého na pokoji jak hraje, oni vám také nic nenutí. :-)

Mio