Napíšu to z mého pohledu, ale myslím, že to jako já myslela většina lidí.
Mě rozhodně nejde o to, udělat z WP nehratelnou postavu. Já bych ji chtěl jen zredukovat 1skill aby to PvP bylo férovější. Rozhodně bych chtěl zachovat strukturu skillu - aby to každému docela hodně bralo, proto bych na to rozhodně nezprovozňoval PvP obrany. Ano vím, každá postava má své chyby, které by to chtělo vyladit, ale pochopte, že Metin je děsně zmrvená hra ze strany výrobce, takže si to každý server musí vyvážit sám a to není vůbec snadný.
Proč se řeší zrovna zruško? Každému určitě na každé postavě něco vadí, něco co vám připadá nedomyšlené. A určitě budete chtít jako 1řešit ten nejzávažnější problém a to je právě to zruško. Vystřídal jsem opravdu hodně serverů a většinou mi vadili pouze surové. U klasických serverů byl nejlepší BM díky veliké síle a velice rychlému načítání kouzel a na serverech s PvP obranami mi vždy vadilo nejvíce WP. Nikdy jsem fullky nepodporoval a hrál jsem vždy válkařským stylem a tak jsem viděl, jak se zlepšující se výbavou hráči méně berou a mnohem více toho udržím. Potom jsem s válkama dokázal udržet téměř každého a tady nastával ten problém s WP surou. Za Wpčka hráli ve většině případů (na nikoho nenarážím) děsný dementi. Měli přišernou povahu, vůbec hře nerozuměli a jen machrovali s docela průměrnou výbavou a já proti nim neměl šanci. Stačili 2 Wp surové a ať jsem dělal s výbavou co jsem chtěl, prostě se to nedalo udržet. Na jiném serveru jsem měl tak kvalitní výbavu, že jsem dokázal udržet na sobě i několik těch velice dobrých hráčů aniž by mě nějak zásadně ohrozili.(asi to byli fullky, ale to bych neřešil) A tady právě nastává ten problém bezmoci, díky špatně nastavené hře. Proč může fullka (třeba i 2charová) na sobě udržet nespočet warů, ninjů, shamanů, ale s 2 WP surama už nepochodí? Proč je to tak děsně neférový? Tím nemyslím jen fullky, protože jde spíše o válkařský věci, ale je na tom nejvíce vidět ta nevyváženost.
Když máte opravdu nejj výbavu do válek, tak vám ninjové budou brát málo na skilly - tak zvolej cestu průniků, ale vy si zase můžete natočit hodně % MISS a vlastně už vás nejsou schopný moc ohrozit. Šamici vám opět budou brát na skilly opravdu málo a vlastně jediná šance jak vás alespoň trochu ohrozit je u healera v jeho rychlosti kouzel a dračí šamik vás zase ohrozí díky zapálení. Opět vidíte, že vás vlastně tyto 2 chary taky nějak moc neohrozí. Dále tu máme wary. Na skilly zase moc nevezmou a když se k tomu aurákovi ještě zruší aura, tak to už ten chudák nemá moc lehký, když i s aurou nebere nějak hodně. Může si dát % na průnik, ale to se dá opět vykompenzovat výbavou a jeho možnost jak vás ohrozit jsou jeho lagy. (které opět vyřeší zrušit kouzlo) Mentála jediná výhoda je asi jeho opravdu veliký základní DMG, ale prostě vás tyto postavy opět nijak zásadně neohrozí, kor když se dá mentálovi uhejbat.

Tady vidíte, že většina postav musí hledat nějakou alternativu, jak sundat hráče když má takovou obranu proti jeho skillům (průniky, lagy, rychlost CD), ale stejně se najdou takový, co prostě ve vaší výhodě slabinu nemají a moc je neohrozíte. To se ovšem netýká WP surů, protože ty nic hledat nemusí, ty na to mají skill Zrušit kouzlo.

Samozřejmě k dokonalosti by to chtělo ještě maličko snížit ten DMG od zapálení (třeba na to udělat biologa, kterej to pouze o maličko zmírní – méně než jed, prostě aby to pořád byla shamanova výhoda, ale nebylo to nepřiměřeně silný).
Pokud to opravdu ještě nechápete, tak to asi nebude proto, že bych to snad nedostatečně rozepsal, ale proto, že to nechcete chápat. Máte svůj nejlepší skill a vyhovuje vám to, tak proč to měnit, mám pravdu?

*Omlouvám se za délku textu, ale chtěl jsem napsat opravdu vše, aby už tu nevznikaly ty trapné výmluvy na ostatní postavy s cílem odvrátit pozornost od tohoto skillu
