Co se tyce "zmatenosti" tak jiz od pristi udrzby (na tuhle to neproslo kvuli nutnosti patche), bude kazda postava pri prihlaseni do hry 1x informovana o techto zmenach. (Opravdu velka tabule

, a snad ji nekteri i prectou).
Co se tyce "reformy" tak v podstate se nedeje vubec nic, jen se krouhnou 2 nuly (podobne se jiz "krouhnulo" v minulosti BZK).
Celkem byly 3 varianty.
1. Navyseni hodnoty penez ve stanku / postave je "mozna" nicmene pretvoreni by se dotklo komplet cele hry, a to z duvodu jak se hraci zasilaji penize na postave, ale o technickych vecech zde nema cenu psat.
2. Dalsi moznosti bylo vytvorit druhe platidlo, ale implementace by si byla velmi zdlouhava
3. Posledni a vitezna varianta je varianta menove reformy (i ve svete se tyto reformy deji, vcelku nedavno napriklad v polsku, to si jiste nekteri pamatovat budou, kdyz nepocitam zmenu treba slovenske koruny na eura).
Co se tyce dropu prutu tak budou padat tak jako doted, jen zmizi z popisu jejich hodnota (2kk, 5kk ap.) a budou prodejne u NPC za "setinu".
Co se tyce predmetu ktere maji nizssi hodnotu nez 100, tak je reseni snadne, jich se nedotkne reforma 1:100 ale mensi. Napriklad zminovany zvonek (puvodne 20) bude prodejny za 1 yang, cili reforma u nej bude 1:20.
Kdo si mysli, ze bude mit problem s setrenim penez, tak premysli spatne, nebot menova reforma se tyka komplet vseho, tedy i pozadavku na vylepseni. Ty take budou reseny pomerem 1:100.
Nutno rici, ze na teto reforme vydelaji low level postavy (konecne neco pro ne ze ?

), kdy se pozadavky v podstate zaokrouhli u vylepsovani (pokud neco stalo pri vylepseni 250 tak bude stat po reforme 2 (zaokrouhleni je na cele cisla) a pokud bude prodavat nepotrebne dropy (i u zbrani a vybavy se upravovaly ceny) tak na tom neco malo take ziska.
Vse o cem zde piseme, je na VTS jiz nejaky ten tyden k otestovani, takze muzete vyzkouset a obhlednout jak to bude vypadat v ostre verzi.