Stránka 6 z 7

Re: Rozšírený inventár

Napsal: pát 20. dub 2018 20:29:31
od Celius
Mithra píše: pát 20. dub 2018 0:33:54 Nejake to misto navic pro specialni elixiry se mi zda jeste rozumne rozsireni.
Varianta 2 by mohla byt brasna na pergameny navratu. Tedy neco na zpusob opasku, ale vkladaly by se do toho pergameny. Ty taky zaberou pomerne dost mista, v pripade, ze postava hodne cestuje po ruznych lokacich. Mohla by mit jedno policko vyhrazene pro prazdne pergameny ( treba i jedno na teleportacni manzelsky prsten) + nejaky zaklad a navysovala by se klasicky vylepsovanim. Teoreticky by pak mohla mit i vlastni klavesovou zkratku a tedy by se otevirala nezavisle na inventari. Coz by mohlo byt prilepseni navic. Hrac by pak nemusel otvirat inventar, pokud by chtel postavu presunout na jine misto.
Další předměty do hry to je na prd... A zbytečně moc složité, když řešení lze udělat jednoduché přehledné, když dojde k implementaci mého návrhu
Spoiler:
formou "Questu pro říši" jak byla výstavba skladu s tím že po splnění Questu se to otevře všem postavám u sumy "yang" budou záložky III. a IV. stránka, které budou moci býti spárované mezi sebou. I. a IV. I. a III., II. a III., II a IV. kvůli lepší orientaci v inventáři a nebo rovnou udělat tuto spárovanost pro všechny invetáře s tím že hlavní (ten viditelný) bude I. a II. III. a IV. budou v záložkách s tím že je bude moci sebou možnost spárovat kompletně všechny kombinace - to by pak mělo i další výhodu a to tu mnohem lepší orientaci mezi invetáři.Ale jak už jsem psal, je to mnohem náročnější pro přidání do hry, než klasické I. II. III. IV stránky nad sebou v inventáři.
Přehledné snadno manipulatelné akorát přidání do hry, to by byl asi oříšek, vůbec nemám představu, jak můj návrh je složitý pro nastavení apod. v těchto věcech se já konkrétně neorientuji.

Pro Evilka - Nevím kde jsi vzal, že můj návrh je podobný (nechci hledat ten termín jakým jsi to nazval tak improvizace :)) systém jako na officiálním serveru, ale já vím co jsem psal a nezmiňoval jsem tam nic o nějakých opaskách + tavbách doporučuji si můj návrh znovu přečíst je ve "Spoileru".

Ovšem můj návrh nemusí být taky zrovna vhodné řešení, proto může někdo zkusit navrhnout vlastní systém, nebo nějak doplnit ten můj budu jen rád, když společně uděláme návrh, který by mohl být přidán do hry :). Ale osobně styl brašen, opasků apod. se mi vůbec nezamlouvá další klávesové zkratky... opravdu ne je to jen "okopírování" a tomu se tým snaží zabránit už se tu něco podobného myslím řešilo.

Re: Rozšírený inventár

Napsal: sob 21. dub 2018 12:36:24
od Mithra
Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.

Re: Rozšírený inventár

Napsal: sob 21. dub 2018 14:57:28
od ovechkin
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak pokud je to snadné, tak to nezabere moc námahy a hlavně času programátorů. Aby jim to nenarušovalo práci, kterou mají a mohli se věnovat důležitějším věcem ohledně hry. Doteď jsem netušil, jak je to přidání oněch jmenovaných 90 políček náročné. Když kouknu na současný stav hlasování, tak pro je 69% a to jen těch, co chodí sem na fórum. Osobně bych rád uvítal nějaké to místo navíc.Jistě ne žádné obrovské místo, ale jen něco. Myslím si, že by to i jiným vyřešilo občasné trampoty s nedostatkem místa v inventáři. Nemám tušení jak je přihlíženo na hlasování...když je zájem hlasujících o nějakou změnu třeba pod 85% tak je to bez šance na to, aby se změna provedla? Když pak 95% tak se vidí, že je to pro hráče důležité. A změna se provede? Je to jen mé bazírování jak by, co by, kdyby... Když přijde nějaká velká výzva pro programátory od někoho z nás, tak pak se to třeba udělá a zavede do hry rychleji, ale myslím si, že pak se mohou objevit ještě nějaké potíže, že ještě to nebude dokonalé vzhledem k velikosti provedených zásahů do systému a bude se pak muset ještě pár x něco upravit při údržbě. A zde na fóru budeme řešiti že to nefunguje a tak.. Toliko z mých myšlenkových pochodů. Nějaké to políčko v inventáři by mne potěšilo. Děkuji za pozornost a přeji hezký den :P

Re: Rozšírený inventár

Napsal: sob 21. dub 2018 14:59:01
od Celius
Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).

Re: Rozšírený inventár

Napsal: ned 22. dub 2018 8:48:35
od DefqonOne
Osobně bych klidně uvítal, mít nějáké to políčko navíc, ale souhlasím s Mithrou, není to tak důležité. Když jsem viděl na YT různá videa, jak tam měli zaplněný inventář věcí, které do dané lokace vůbec nepotřebujou, zůstal mi rozum stát.
Kdyby si každý hráč uvědomil, co kam potřebuje, najednou pro něj 2 stránky inventáře bude až dost. ;)

Re: Rozšírený inventár

Napsal: ned 22. dub 2018 20:44:02
od Cepino
DefqonOne píše: ned 22. dub 2018 8:48:35 Osobně bych klidně uvítal, mít nějáké to políčko navíc, ale souhlasím s Mithrou, není to tak důležité. Když jsem viděl na YT různá videa, jak tam měli zaplněný inventář věcí, které do dané lokace vůbec nepotřebujou, zůstal mi rozum stát.
Kdyby si každý hráč uvědomil, co kam potřebuje, najednou pro něj 2 stránky inventáře bude až dost. ;)
Naprosto souhlasím, kort když dnes má každý sklad v podstatě nekonečný.

Re: Rozšírený inventár

Napsal: pon 23. dub 2018 13:24:41
od Mithra
Spoiler:
Celius píše: sob 21. dub 2018 14:59:01 Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).
Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.

Re: Rozšírený inventár

Napsal: pon 23. dub 2018 16:21:35
od Celius
Mithra píše: pon 23. dub 2018 13:24:41
Spoiler:
Celius píše: sob 21. dub 2018 14:59:01 Tak zkusím nějakou tu výzvu sepsat :)
Inventář - zůstane v něm 1 hlavní strana II. - IV. stránky budou v záložce vedle sumy "yang" s tím že se záložka rozklikne a vyskočí buď tabulka, která bude obsahovat II. - IV. schované stránky a nebo do boku nebo nahoru tzv. vylezou schované stránky inventáře II. - IV. v praxi by to vypadalo tak, že pomocí kliknutí myši by vyjela lišta - něco jako, když na obrazovce kliknete pravým tlačítkem a ukáže se menu + v záložce nebo tabulce bude možnost i přepnutí hlavního inventáře na jiný (hlavní inventář by byl ten, který by byl vidět hned po zmáčknutí klávesové zkratky "I") ovšem bude tam i další možnost a to "otevřít jako samostatné okno" - takže bude bude možné pootvírat i všechna 3 skrytá okna inventářů najednou - v samostatných rozdělených oknech a bude s těma oknama se moci volně pohybovat po obrazovce + v těch samostatných otevřených oknách bude na spodku i taková šipečka, která umožní invetáře částečně zatáhnout podle potřeby, takže by byla viditelná třeba i jen polovina, třetina myslím že se chápeme :) (každou z těchto stránek bude možné stáhnou i do tak malinkatého čtverečku, na kterém bude pouze "římská" číslice stránky - I. II. III. IV. - a bude si jej moci volně umístit kamkoliv v okně, kde máte spuštěnou hru - bude to mít i paměť po přeportování, aby jste nemusely znova otvírat přes záložku a stáhnout si to do čtverečku)
Mithra píše: sob 21. dub 2018 12:36:24 Tak jasne, ze pridat dalsich 90 policek k inventari je jednoduche. Na druhou stranu... Je to opravdu tak nutne potrebne pro fungovani hry? Neni. A to mi nikdo nevymluvi.
Ale prave proto, ze to neni potrebne, tak pravdepodobnost zarazeni na seznam zmen je bud minimalni, nebo to dostane prioritu nekde na konci seznamu. Oni totiz nasi programatori maji taky radi vyzvy. A jestli chces neco co neni potreba do hry, dej jim bud neco hodne zajimaveho, nebo nejakou opravdu programatorskou vyzvu.
Tak to asi vše k nějaké té výzvě snad se bude líbit :) a určitě budu rád za nějakou tu reakci na návrh ať pozitivní nebo negativní :).
Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.

Zdvojnásobnění počtu políček v inventáři ano... , ale já to beru, tak že v budoucnu se budou přidávat i nové věci, systémy, takže přemýšlím už do budoucna, aby se to pak už nemuselo na dále řešit a bylo po problému :). Na rovinu, nikomu tu nemůže vadit to, že bude 2x tak větší inventář byl by sám proti sobě, každý to pak využije po svém, když se podíváme na sklad jak bylo "rozšíření" tak to všichni také nakonec uvítali a byly PRO. Takže s inventářem to bude to samé a nenajde se nikdo, kdo by tomu cokoliv namítnul, protože to každý uvítá ten prostor navíc ty nové možnosti nosit sebou mnohem více věcí ať už na obranu proti možnému střetu s jinou říší, těch věcí je spousty o čem by se dalo psát k čemu to zvětšení inventáře bude dobré... Toť vše z mé strany k vyjádření k tomu "diskutabilnímu zásahu do hry".

Re: Rozšírený inventár

Napsal: pon 23. dub 2018 17:18:46
od MostEVILEK
Mithra píše: pon 23. dub 2018 13:24:41

Jako navrh to ma jediny nedostatek. Vysledkem implementace do hry by bylo zdvojnasobeni poctu policek v inventari. A to je zasah do hry v nejlepsim pripade diskutabilni. Protoze tolik toho ve hre zase neni noveho, aby bylo potreba rozsirit inventar timto zpusobem.
V tom případě bylo i rozšíření skladu který se zvětšil mnohonasobně víc ... nicméně si myslím že pokud by se něco takového iplementovalo do hry tak by bylo dobré dát lidem na výběr. Bud budou mít na účtě 3 inventáře nebo rozšířený sklad tak jak ho známe momentalně. Stím že pokud by si někdo vybral 3 inventáře tak by mu bylo na nějakou určitou dobu povoleno oboje třeba já nevím, 3 dny od výběru kvůli ,,vyklizení" skladu. Ačkoliv mi je jasné že tento můj malý ,,subnávrh" nevýjde vzhledem k tomu že by to bylo strašně pracné zrealizovat ... myslím ten výběr ..

Re: Rozšírený inventár

Napsal: pon 23. dub 2018 17:43:13
od Mithra
Se skladem jsme uz ponekud mimo tema.
Ale presto. Rozsireni skladu bylo prave reakci na mnozstvi novych predmetu vlozenych do hry (entarianske vylepsovaky, prevleky a jine). Tam to skutecne melo smysl. Ale prave proto, ze nyni je k dispozici velky sklad, tak postavy u sebe nemusi nosit tolik veci, pripadne zakladat dalsi ucty. Tem dalsim uctum se sice nekteri syslici nevyhnou, ale porad maji i na hranych uctech dost mista ve skladu, aby nemuseli kvuli kazde veci logovat jine postavy.
Argument, ze by se to vsem hracum libilo je silny argument a ja tomu i verim. Ale to jeste neznamena, ze je to duvod rozsirovat inventar.
Takze me posledni psani k inventari. Nejake drobne rozsireni (viz. MostEviluv doplnek s listou na elixiry) jsem ochoten podporit, zdvojnasobeni skladu nikoliv a to az do okamziku, kdy to skutecne zacne byt nezbytne nutne.