War říší a PVP návrhy na oživení

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 151 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od LOCO30 » úte 17. čer 2014 0:16:34

Ostea píše:jak to muzes tvrdit loco??
pustite do obehu yangy, to znamena zkoupite takovy ty veci co jsou potreba porad a dokola, po kratke dobe pujde cena mirne nahoru. Lide budou moci vice tocit = vetsi sance na slusne PvP. Jak ekonomice pomuze, kdyz budes drzet yangy u sebe?
Jelikož výdej peněz hrou je mnohonásobně větší, než stahování peněz hrou z oběhu. Jediné pořádné stažení je točení a asi ted loterie. Jinak náklady na postavu jsou minimální. Takže peníze se stále množí a jen se přesunují z hráče na hráče. Proto ceny nemohou jít dolů, ale stále půjdou více a více nahoru. A při tomhle přísunu yangů, je pár miliard na šekách, zanedbatelná částka. Sám mám něco kolem 100kkk, když budu chtít kvalitní PVP, tak koupím max tak 2-3 věci, Dračí +9 jednu :lol: Je tohle normální pro začínajícího hráče? Ceny spadnou, jen když bude nadbytek všech věcí a provoz postav větších lv, začne být několikanásobně dražší. Jinak ceny půjdou neustále nahoru ;)

A tvůj příklad byl už dvakrát vidět při bugu, a jak to dopadlo? Ceny vždy vylítli neskutečně nahoru, protože přísun yangů v oběhu několikanásobně narost. A to samé by se stalo teď. Např. bychom začali nakupovat kosti brnka atd. Tím pádem by cena opět vylétla a co by následovalo. Hráči co mají vše hotovo, by na těchto věcech vydělávali a co začínající hráč? Už by koukal, že dračí brnko nestojí 1kkk ale 3kkk. Na točení by mu moc nezůstalo.
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

SvetaPan
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 490
Registrován: úte 15. led 2013 14:11:38
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 119 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od SvetaPan » úte 17. čer 2014 0:42:36

jit valku vyhrat a pak jit hodinu dropit naky mapy ci kosti atd ..urcite by me to nalakalo :?
Sieg oder Valhöll

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Mithra » úte 17. čer 2014 7:09:16

Dobré úterní ráno přeji,
sliboval jsem, že sem občas nahlédnu a vyjádřím svůj názor. Prozatím jsem dal "palec nahoru" ke každému příspěvku, ve kterém mě alespoň něco k tématu zaujalo. Neberte to jako bezvýhradný souhlas s celým příspěvkem. V některých to může být třeba jen jediná věta nebo dokonce slovo, o kterých si myslím, že jsou na správném místě a daly by se dál rozvíjet.
Můj soukromý názor je takový, že PvP by mělo hráče provázet již od počátku hraní, přičemž by nemělo být (určitě ne na malých levelech) tak úplně důležité, jestli má postavička všechny věci na TOP úrovni. Cesta k tomu bude dlouhá a složitá. Nicméně to rozhodně není tak, že tým PvP cíleně odepsal. Spíš (tedy alespoň mě osobně) jde především o to, aby změny byly komplexní a nešlo jen o nějaké bezhlavé přidávání věcí a drobné změny systému, bez patřičného prověření všech dopadů na hru celkově.

PS: Možná to všechno rozsekne KORTEZA až se vrátí a nažene do válek všechny bojovníky. Držme jí palce. :up:
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

male3D
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 26
Registrován: stř 01. srp 2012 23:56:37
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od male3D » úte 17. čer 2014 7:42:08

Podle me by se mela rozvijet prapuvodni myslenka rivality risi. Hrdost na vlajku nad svou hlavou je uz davno pryc a to je podle me skoda. Chtelo by to poradnou motivaci pro hrace chtit podporit svou risi. Jelikoz zakladnim vydelkem je pvm proto bych smeroval odmeny k jeho podporeni. Takovy tydenni bonus 20% na prisery pro risi ktera si v minulem tydnu vedla nejlepe by byla solidni motivaci. Jednoduse cim vetsi dmg tim rychlejsi sesekani priser a tim vyssi vydelek pro celou risi.

Jako druhy prvek by mel nalakat i hrace s neuplnou vybavou a pomoct jim ji vylepsit. Kazdemu kdo by se zucastnil valky a nahral nake cb bych dal odmenu za ucast. Jednalo by se o veci, ktere by rozvijely jejich vybavu (napr. 5x lektvar okouzleni, 50x zacarovat predmet, 25x pozehnana vec). Jako perlu bych zde umistil i predmet na 100% vylepseni na +7. Tim by byl odmenen vzdy pouze jeden valecnik za jednu valku. (Pri ucasti nad 150 hracu by byly treba 2).

Jako 3. Bych pridal k stavajicim tabulkam vysledku valek jeste jednu kde by figurovali pouze hraci s celkovym bodovym zjiskem do 10 000. I zde by mohly byt hodnosti jako napr mlady vojevudce...

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 243
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 209 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Dell » úte 17. čer 2014 10:47:56

Všechno co tu čtu je závislé na počtu získaných CB. Máte ale opravdu ten pocit, že všěchny druhy postav za stejných podmínek mají stejné šance na stejný zisk CBček?
Ja tedy rozhodne ne!
A na základě tak špatného nastavení chcete rozvíjet něco dalšího? Dopad bude zas špatnej a nic jen sklamání to nepřinese.
Všude kde se spomenou CBčka začnou většinou jen hádky. (ono za pravdu se každej bije)
Podle mě pokud se neudělá spravedlivé rozšířené hodnocení, tak do PvP se nikdy nikdo nepohrne protože se néma na základě čeho srovnávat s ostatníma jak na tom je.
Zisk CB už dávno nemá nic společného ze sílou hráče ale spíš s nedoladeností systému.
A nejhorší na tom je, že na obraz toho tak vypadají i teď války. Všechny zajímá kolik získal CB, ale to že jeho říše prohrála je už vedlejší. Ale název WAR ŘÍŠÍ není o jednotlivcech!
Odměňovat všechny? Já osobně chci bojovat a né jít prěs mrtvoly droperů co se dostavili jen kvůli odměně.

male3D
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 26
Registrován: stř 01. srp 2012 23:56:37
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od male3D » úte 17. čer 2014 11:17:21

Ano odmenovat vsechny. Jak jsi psal jedna se o valku risi a najednou z toho mas prehlidku top pvp vybav. Tyto odmeny by umoznily hracum s nedokoncenou vybavou se postupne zlepsovat. Precejen tem vazne top hracum par tocek neudela s vybavou nic ale ostatnim pomuzou.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 78 poděkování
Dostal poděkování: 267 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 11:26:52

Nějaké odměny za válku říší by to chtělo. Ale na co je vázat ? Když se budou vázat na CB, stane se z války osobní hon na CB. Druhá věc - do války chodí buffeři, kteří odvádějí parádní práci, ale CB nedostávají.

Myšlenka se kterou přišel LOCO30 (odměňovací mapa pro vítěze) by byla řešením, ale...

1. Jestliže z vítězné říše bude odměněn každý kdo vstoupí do války říší, půjde si na seřadiště stoupnout každý, kdo bude zrovna online.

2. Pamatuji naprostou pvp převahu červené říše. A také jak k tomu došlo. Jakmile se červená stala z nejslabší říše tou nejsilnější, z ostatních říší do ní začali přestupovat další hráči (i pvpeři) a červená se stala naprostým hegemonem. A myslím si, že by se to opakovalo - spousta vyčůránků by radši pohodlně přešla, než by se snažila vytáhnout tu svojí. (Já vím - omezit přestupy atd atd . Děkuji, nechci.)

Mě zatím nic nenapadá, jak udělat spravedlivou odměnu pro aktivní účastníky válek říší, bojovníky i buffery.
Obrázek

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 151 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od LOCO30 » úte 17. čer 2014 11:42:39

Malchus píše:Nějaké odměny za válku říší by to chtělo. Ale na co je vázat ? Když se budou vázat na CB, stane se z války osobní hon na CB. Druhá věc - do války chodí buffeři, kteří odvádějí parádní práci, ale CB nedostávají.

Myšlenka se kterou přišel LOCO30 (odměňovací mapa pro vítěze) by byla řešením, ale...

1. Jestliže z vítězné říše bude odměněn každý kdo vstoupí do války říší, půjde si na seřadiště stoupnout každý, kdo bude zrovna online.

2. Pamatuji naprostou pvp převahu červené říše. A také jak k tomu došlo. Jakmile se červená stala z nejslabší říše tou nejsilnější, z ostatních říší do ní začali přestupovat další hráči (i pvpeři) a červená se stala naprostým hegemonem. A myslím si, že by se to opakovalo - spousta vyčůránků by radši pohodlně přešla, než by se snažila vytáhnout tu svojí. (Já vím - omezit přestupy atd atd . Děkuji, nechci.)

Mě zatím nic nenapadá, jak udělat spravedlivou odměnu pro aktivní účastníky válek říší, bojovníky i buffery.
1. Ne každý kdo vstoupí do war, ale jen s PVP hodností. Normal war by byla na získání hodnosti, nedělní souboj jen pro hodnostáře.

2. Když by byl počet hodností omezen např. na 30 hráčů( teď je to moc, ale třeba za čas se tolik PVP hráčů zrodí) tak by stejně vyčůránci z toho nic neměly, jelikož by hodnost nezískaly. Radši by šli do říše, kde by měli na větší šanci získat hodnost. Rozložení sil by bylo rovnoměrné za čas.

3. Buffeři odvádějí skvělou práci, ale osobně bych radši vyděl přímo na bojištích, jak pomáhají spoluhráčům a ješte zabíjejí. Souboj by byl v podstatě bez bufferů, jen s aktiv šamany.
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 78 poděkování
Dostal poděkování: 267 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Malchus » úte 17. čer 2014 12:30:18

LOCO30 píše:1. Ne každý kdo vstoupí do war, ale jen s PVP hodností. Normal war by byla na získání hodnosti, nedělní souboj jen pro hodnostáře.

2. Když by byl počet hodností omezen např. na 30 hráčů( teď je to moc, ale třeba za čas se tolik PVP hráčů zrodí) tak by stejně vyčůránci z toho nic neměly, jelikož by hodnost nezískaly. Radši by šli do říše, kde by měli na větší šanci získat hodnost. Rozložení sil by bylo rovnoměrné za čas.

3. Buffeři odvádějí skvělou práci, ale osobně bych radši vyděl přímo na bojištích, jak pomáhají spoluhráčům a ješte zabíjejí. Souboj by byl v podstatě bez bufferů, jen s aktiv šamany.
Jestli to dobře chápu, tak nedělní válka by byla pro skupinu nejsilnějších, kteří si vybojovali vstup do nedělní války v předchozích válkách a mají v neděli čas na další válku ?

Já moc nepochopil tvůj úplně první post. Měl jsem za to, že ti jde o to, přitáhnout do války nové lidi. Ale podle toho, co navrhuješ, chceš vlastně přitáhnout ty stávající pvpery, co teď na války kašlou. Pro ně bych měl pouze dvě slova - na.... jim !

EDIT: Také mám obavu, že by to neřešilo bod 2 z mého předchozího postu - totiž přestupy do říše, která bude pravidelně vítězit. Navíc přestupy těch nejsilnějších. Pokud jsem na čele žebříčku své říše, ale moje říše nevítězí a nic z toho nemám, neměl bych raději přestoupit do říše, kde z toho něco budu mít ?

EDIT2: Možná by bylo lepší nejdříve počkat co přinese královský systém, jestli se v něm počítá s nějakou formou odměn a potom bych vymýšlel co dál. Spíš bych byl proto, aby byl spuštěný co nejdřív.
Obrázek

Uživatelský avatar
Nippousek
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: pon 06. led 2014 19:01:10
Dostal poděkování: 136 poděkování

Re: War říší a PVP bude oživení

Příspěvek od Nippousek » úte 17. čer 2014 13:15:22

já si zase myslím,že třeba pro dropery to trošku výhodu má.. viz. prodloužený swamp atp.. (jen trochu)
sám bych byl proto,aby se to rozřadilo do 3 skupin
0-100
100-120
120-150
zde by byli šance vyrovnanější a šance pro ty co nemají tak dobrou výbavu,větší
např prodá nic moc výbavu z lvlu 125,koupí luxus na 95 a hned je to o něčem jiném..

dále se mi moc líbí návrhy loca a malchuse.. :up:
Definitivní konec, aktivní pouze na fórku !

Odpovědět