Předem díky za odpověd

Hrony píše:Se vší úctou [GA]Saggi a [GM]Team nebylo by lehčí zvolit možnost 1. a změnit dvě věci místo x věcí jako prodejní cena každe věci drop z x různych příšer apod. ... ?
Předem díky za odpověd
Tak trochu systemu, 32bitove cislo na tohle nestaci, cili je nutno pouzit dalsi vetsi a to je 64bitove a to je ten zakladni problem, a tim by se mozna muselo prejit pod 64bitovy system a tim by se odrovnali ti, co pouzivaji XP a 32 bit visty / w7 / w8 (nepotvrzeno)megac píše:Pekne rozpísane ale aj tak by som zvolil možnosť 1. keď už bude dochádzať k X velkým zmenám tak prečo nie aj tátoSaggitarius píše:Co se tyce "zmatenosti" tak jiz od pristi udrzby (na tuhle to neproslo kvuli nutnosti patche), bude kazda postava pri prihlaseni do hry 1x informovana o techto zmenach. (Opravdu velka tabule, a snad ji nekteri i prectou).
Co se tyce "reformy" tak v podstate se nedeje vubec nic, jen se krouhnou 2 nuly (podobne se jiz "krouhnulo" v minulosti BZK).
Celkem byly 3 varianty.
1. Navyseni hodnoty penez ve stanku / postave je "mozna" nicmene pretvoreni by se dotklo komplet cele hry, a to z duvodu jak se hraci zasilaji penize na postave, ale o technickych vecech zde nema cenu psat.
2. Dalsi moznosti bylo vytvorit druhe platidlo, ale implementace by si byla velmi zdlouhava
3. Posledni a vitezna varianta je varianta menove reformy (i ve svete se tyto reformy deji, vcelku nedavno napriklad v polsku, to si jiste nekteri pamatovat budou, kdyz nepocitam zmenu treba slovenske koruny na eura).
Co se tyce dropu prutu tak budou padat tak jako doted, jen zmizi z popisu jejich hodnota (2kk, 5kk ap.) a budou prodejne u NPC za "setinu".
Co se tyce predmetu ktere maji nizssi hodnotu nez 100, tak je reseni snadne, jich se nedotkne reforma 1:100 ale mensi. Napriklad zminovany zvonek (puvodne 20) bude prodejny za 1 yang, cili reforma u nej bude 1:20.
Kdo si mysli, ze bude mit problem s setrenim penez, tak premysli spatne, nebot menova reforma se tyka komplet vseho, tedy i pozadavku na vylepseni. Ty take budou reseny pomerem 1:100.
Nutno rici, ze na teto reforme vydelaji low level postavy (konecne neco pro ne ze ?), kdy se pozadavky v podstate zaokrouhli u vylepsovani (pokud neco stalo pri vylepseni 250 tak bude stat po reforme 2 (zaokrouhleni je na cele cisla) a pokud bude prodavat nepotrebne dropy (i u zbrani a vybavy se upravovaly ceny) tak na tom neco malo take ziska.
Vse o cem zde piseme, je na VTS jiz nejaky ten tyden k otestovani, takze muzete vyzkouset a obhlednout jak to bude vypadat v ostre verzi.
naozaj to bude zo začiatku chaos a panika a určite sa nezaobídete aj s tiketmi tipu:,,V stánku som predal vec za xk a mala cenu xxk"
Pro vas je to zmena 2 veciHrony píše:Se vší úctou [GA]Saggi a [GM]Team nebylo by lehčí zvolit možnost 1. a změnit dvě věci místo x věcí jako prodejní cena každe věci drop z x různych příšer apod. ... ?
Předem díky za odpověd
Princip je stejný, tak nevím kde je problémNippousek píše:Jelikož BZK je forma expení,ne měna.
Mě je jedno,jestli mám 20kk expů či 1kk expů,hlavně že mám stejně % a expí to.
saggi to tu už rozpisoval a tý čo maju 32bit syetem windows by im nemusel jít metinNippousek píše:Bude těžké si na to zvyknout..
Budou zmatky. a nevím co dalšího..
180 vypadá lépe než 1,8.
Jen bych zaved maximální hodnotu yangů u sebe např. 10kkk a do stánku taktéž.
Pochybuju,že někdo bude dávat věci do stánku za 50kkk..