Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Napsal: čtv 04. bře 2021 22:35:07
Ono by chtělo možná oddělit válku od pvm, prostě aby fungovala jina matematika v pvm a ve war.
Jako opravdu v dnešní době, kdy ne že lítá tuna dmg od těch skywalkerů vzadu, tak jeste ten aurak musí snášet relativně častej stun, nemluvim o dnešním zrušku, kde to bylo fakt hnus, ale to nemam nikomu za zlé, tak to prostě je.
Jako mrzí mě to, že jsou věci které prostě za auraka neovlivníte, můžu dostat mene stunu, ale znamená to mene akce, mene CB a celkově mén entertaiment.
To co navrhuje swarz by byla zajimava mechanika, já bych snad toto dal jako nějaky tunení postavy, kde by člověk toto mohl trenovast, že by na zacatku bylo např. 2s 100% antistun po skončení stunu a na "P" by to bylo např. 15s. Tato mechanika by mohla byt i na zruško
ale to je taková spíše myšlenka.
Jako opravdu v dnešní době, kdy ne že lítá tuna dmg od těch skywalkerů vzadu, tak jeste ten aurak musí snášet relativně častej stun, nemluvim o dnešním zrušku, kde to bylo fakt hnus, ale to nemam nikomu za zlé, tak to prostě je.
Jako mrzí mě to, že jsou věci které prostě za auraka neovlivníte, můžu dostat mene stunu, ale znamená to mene akce, mene CB a celkově mén entertaiment.
To co navrhuje swarz by byla zajimava mechanika, já bych snad toto dal jako nějaky tunení postavy, kde by člověk toto mohl trenovast, že by na zacatku bylo např. 2s 100% antistun po skončení stunu a na "P" by to bylo např. 15s. Tato mechanika by mohla byt i na zruško
