Stránka 9 z 9

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: čtv 04. bře 2021 22:35:07
od qSTRoNgMANp
Ono by chtělo možná oddělit válku od pvm, prostě aby fungovala jina matematika v pvm a ve war.

Jako opravdu v dnešní době, kdy ne že lítá tuna dmg od těch skywalkerů vzadu, tak jeste ten aurak musí snášet relativně častej stun, nemluvim o dnešním zrušku, kde to bylo fakt hnus, ale to nemam nikomu za zlé, tak to prostě je.

Jako mrzí mě to, že jsou věci které prostě za auraka neovlivníte, můžu dostat mene stunu, ale znamená to mene akce, mene CB a celkově mén entertaiment.

To co navrhuje swarz by byla zajimava mechanika, já bych snad toto dal jako nějaky tunení postavy, kde by člověk toto mohl trenovast, že by na zacatku bylo např. 2s 100% antistun po skončení stunu a na "P" by to bylo např. 15s. Tato mechanika by mohla byt i na zruško ;) ale to je taková spíše myšlenka.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: čtv 04. bře 2021 23:25:50
od Helison
Jen tak mi napadlo.

Co přidat k prodeji za CB u Strážce města, či u nějakého NPC na seřadišti různé druhy podpůrných ros, které budou použitelné jen na území válek. Samozřejmě cena ros by nebyla malá vzhledem k jejich vzácnosti - plácnu 50CB za jednu. Jejich doba například 10 minut a omezit použití maximálně kombinaci 3 naráz.

Druhy např.: rychlost kouzla,vyhnutí kouzlu,odolnost proti omráčení,odolnost proti schopnostem,ZB,hodnota útoku,odolnost proti kritickému zásahu a další. Jejich hodnotu a procentuální navýšení rozhodně zvolit rozumně - nebavíme se o velkých procentech, ale o 3-8%.

Hráč by si mohl každou válku udělat jinou, pokud by na to měl prostředky k pořízení. Zároveň by měl možnost vymýšlet nové taktiky jak sám, tak se spoluhráči. Například často zmiňovaný dýkař, aura by se dostal rozhodně snadněji do boje, či potrápil dálkaře s kombinací ros ( vyhnutí kouzlu, odolnost proti omráčení, odolnost proti schopnostem) než být usmažen jak řízek :D

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: čtv 04. bře 2021 23:35:24
od schvarz
Jasně, přidáme další elixíry a consumables, však jich každou válku naklikáváš jenom 20 :D

Abych dovysvětlil, jaká blbost by to byla - tvá jediná odměna za PVP jsou CBčka. Ty navíc musíš víceméně využívat pro nákupy tsants, takže z toho PVP pořádně nic nemáš, dokud nejsi fullovej.

Jakmile přidáš takovouhle consumable věc, tak víceméně nastavuješ metu tak, že to MUSÍŠ používat, protože to budou VŠICHNI používat. A pokud si nemůžeš dovolit utratit XY CB za každou válku, tak na tom budeš zase jen hůř, než všichni ostatní. :D Touhle změnou by se zas a znovu prohlubovala propast mezi hráči a navíc vůbec není garantováno, že by to pomohlo znevýhodněným postavám.

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: čtv 22. dub 2021 23:17:47
od MuckO
snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 23. dub 2021 0:13:20
od WhiteZz
MuckO píše: čtv 22. dub 2021 23:17:47 snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari
Toto nemôžu keďže ľudia čo hrajú postavu diaľkovú a nemajú útoky by na to doplatili.. takže to čo si napísal je hlúposť

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 23. dub 2021 15:16:01
od Pajik
WhiteZz píše: pát 23. dub 2021 0:13:20
MuckO píše: čtv 22. dub 2021 23:17:47 snižte DMG dialkarom a vybavena vec-nejak rozumne aby bol aj vlk najedeny a koza ostala cela
lebo ako to tu čitam warovia su najviac na rane lebo musia dopredu-ešte dagger ale ten ma zamaskovanie
alebo rovnomerne chary do war
a teraz do mna-dialkari
Toto nemôžu keďže ľudia čo hrajú postavu diaľkovú a nemajú útoky by na to doplatili.. takže to čo si napísal je hlúposť
Když nepočítám dmg do dálkových postav, co mají útoky, tak se nám dmg pohybuje v rozmezi 2-6k na kritik, co se týče dmge v klasické výbavě, zvýšit by šel 2% lidmi ve skinu (momentálně 3%), dokonce tam je karma útok.
Takže super nápad, ať mají smysl jen ty útoky, aby aspoň něco někdo za toho healera bral. (v podstatě jak píše white..)

Podle mě problém není ani tak dmg, na mentálce ani na surovi, jsem nějak extra nedostával, občas blikne 12-14k, ale to je vážně "občas". Problém je počet hráčů a samé stuny.. Co jsem koukal na svoje záznamy, tam kde jsem vypnutý za 1-2 sekundy, tak většinou největší dmg je kolem 6-8k, jinak většinou kolem 2-3k (ty bez kritiku..). Samozřejmě, je opravdu zábavné, když na jednu šipku od sépkaře dostanu stun, když prakticky na každé pádit/ránu mečem/otrávený šíp je stun (10% šance..), je zvláštní, že s šancí na kovnutí ent věci na +9 (25%), je celkem běžné, že to třeba 10-15x rupne :D jako opět se ale stává, že to vyjde prakticky hned.. Každopádně, pokud mám 27 smrtí, za nějakých 15-20 může stun, kdy vlastně třeba běžím do chumlu, stun dostanu u něj a insta mě vypnou, díky počtu lidí, je tu asi něco k zamyšlení, zda by se těm postavám na blízko, ten antistun neměl trošku zvednout, protože ony jsou terčem.. Za healera mám tak 1-2 stuny za válku, za mentála kolem 30 běžně. No za pár dalších smrtí se většinou může kvůli tomu, že při "ústupu" se hráč zasekne o lidi z vlastní říše, ale to asi moc řešení nemá :D
Možná by mohlo rozdělit válku říší na 2, aby v ní nebylo tolik lidí.. :D

Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)

Napsal: pát 23. dub 2021 15:26:17
od 7lukas
Ten antistun funguje fakt zvláštně no :D Mám válku kdy dostanu jen pár stunů a říkám si že antistun funguje správně ale potom mám war kde hned poté co se přiblížím k chumlu tak stojím ve stunu a umřu na to :D