Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 217
- Registrován: úte 14. čer 2011 16:08:40
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
to spíš to nechat dalšímu kdo bude první bez hodnosti, aby to šlo podle zásluh a ne to nechat kamarádovi.
-
- Lv.17
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv 12. led 2012 18:14:42
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 37 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Stejně si myslím,že i ve snaze udělat hru a samotné pvp boje lepší a lepší ze strany Saggiho a týmu,budou mnozí hráči stále kritizovat.Samotná hra jde do předu a i změna ve statistikách je velký posun.Pořád je to ale záporně bráno a nejhorší je neshoda mnohých hráčů,ať už ze strany Shinsoo,Jinno nebo Chunjo.Místo toho,aby jsme byli rádí za každou maličkost,tak si furt dyktujem podmínky a samotnou rozežraností nejsme rádi i za to málo.Měli by jsme se nad sebou zamyslet,vždyť samotný tým sindicate ví nejlíp jak co udělat a my můžem jen diskutovat nebo navrhovat,to už je velké plus,že nám naslouchají.Hádkami nic nevyřešíte,nechme se překvapit,jak ty statistiky a samotné hodnosti nakonec budou vypadat.Zatím jedíným pozitivem beru hodnosti pro každou říši zvlášť.O tom kdo má kolik času na hru a jestli má na topku je už diskuze mimo toto téma.Osobně jsem rád když mi výjdou aspoň dvě války v týdnu,ale to jenom někdy,když nemám nic jinýho nebo šichtu.Pak už záleží svobodně a samotně na každém,co do této hry vynaloží.I ti nejlepší nejsou nesmrtelní.
S pozdravem Pippi.

Někdy porážka bolí,ale kdo umí prohrávat,umí i žít...
A ti druzí prohrávají sami se sebou.
A ti druzí prohrávají sami se sebou.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 06. led 2011 12:41:36
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 102 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Vzhledem k tomu, že drtivá většina příspěvků je tu mimo téma, tak snad jeden navíc nic neudělá. Ke statistikám a podobným iniciativám, je to super, že na to někdo má čas, já bych to nedělal ani za reálný peníze, ale když to někoho baví, hurá na to, dělá služnbu všem
Ale co se to tady rozpoutalo zase za diskuzi...
Osobně si myslím, že základní věc co se v nich objevuje je to, že se stále točí okolo max 20 lidí, kteří se překřikují, co by víc vyhovovalo jednomu či druhému, jak by to mělo být, spíše jak to musí být... Každý tu mluví ze své pozice toho co mu vyhovuje, padají tu různé návrhy, z nich bych vypíchnul Locův nápad s válkou jen pro top hráče. V zásadě problém s duchem toho návrhu nemám, ale v praxi je to přesně jak napsal Dell( ikdyž svojí neurvalou formou
), jelikož top hráče tu dělá především nonstop čas. Takže za odměnu těmhle lidem dáme další výhody, aby se nám tu nenudili, speciální války, nákup posílení za CB a nevím co ještě...
Pecka, když už tedy jim budem dělat všechny tyhle ústupky, co k tomu ještě přidat speciální ch, kam by nikdo jiný nemohl a automaticky by je to tam házelo, že tam by si mohli mezi sebou měřit svá ega a nechali ostatním lidem, co chtějí hrát, ale ne ve hře žít, tu možnost, si taky v klidu zahrát???
Vždyť stejně nikoho z rekreačních hráčů nepotřebují, jen je zdržují a otravují dle jejich slov, tak proč vůbec musejí se s nima ve hře potkávat, vždyť oni si vystačí sami se sebou...
Osobně jsem pro návrh 5. ch (kanálu) pro tyto lidi, aby nemuseli trpět ostatními, co nechodí bojovat za říši, tupě postávají ve městě nebo za skladem, co místo pomoci ve svaté chodí raději mlátit příšerky a co nemají hotové biologické úkoly, karmy, herbaření a vše podobné, jelikož se flákají a málo hře věnují času...

Ale co se to tady rozpoutalo zase za diskuzi...


Pecka, když už tedy jim budem dělat všechny tyhle ústupky, co k tomu ještě přidat speciální ch, kam by nikdo jiný nemohl a automaticky by je to tam házelo, že tam by si mohli mezi sebou měřit svá ega a nechali ostatním lidem, co chtějí hrát, ale ne ve hře žít, tu možnost, si taky v klidu zahrát???

Vždyť stejně nikoho z rekreačních hráčů nepotřebují, jen je zdržují a otravují dle jejich slov, tak proč vůbec musejí se s nima ve hře potkávat, vždyť oni si vystačí sami se sebou...

Osobně jsem pro návrh 5. ch (kanálu) pro tyto lidi, aby nemuseli trpět ostatními, co nechodí bojovat za říši, tupě postávají ve městě nebo za skladem, co místo pomoci ve svaté chodí raději mlátit příšerky a co nemají hotové biologické úkoly, karmy, herbaření a vše podobné, jelikož se flákají a málo hře věnují času...

- epileptic
- Lv. 18
- Příspěvky: 193
- Registrován: pát 02. črc 2010 21:11:49
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Císařské body z téhle hry udělaly pro začátečníky mučidla a pro pokročilé se z toho stala povinnost.Člověk který jede v pvp je jak na drogách ,nehledě co to způsobuje za hádky.
Hodnosti ve hře ano.Od samého začátku jsem proti cb.
Hodnosti ve hře ano.Od samého začátku jsem proti cb.
KONEC HRY
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
epileptic - Císařské Body NEJSOU zodpovědné za chování hráčů mezi sebou a za jejich přístup ke hře - stejně jako ruční palné zbraně nejsou zodpovědné za smrt zastřelením (a není důvod je rušit). Všechno to je o lidech, jejich vnitřní vyzrálosti a celkové vyspělosti - ale to bych tady radši neřešil. A Císařské Body MAJÍ SMYSL pro ty, co si rádi mezi sebou zasoutěží. Pokud jim někdo dává nějaký "hlubší smysl", tak to opět není chyba Císařských Bodů.
A teď do práce.
Zdravím fanoušky PvP. Vytvořil jsem návrh, jak by mohla vypadat tabulka pro říši Chunjo ve Statistikách „Hrdinové Týdne – Války říší“.
Je to jen návrh, doplněný podle některých návrhů ostatních hráčů a slouží k diskuzi, jak by to mohlo vypadat, co bychom chtěli, aby bylo vidět = takže se dál bude případně upravovat. Navíc grafika tohoto návrhu je vytvořená pro fórum a na webu to zase bude určitě vypadat jinak.
K návrhu jsem použil říši Chunjo. Ne proto, že jsem z Chunja, ale proto, že ve žluté je nejmíň hráčů a aby samotná realizace návrhu nebyla tak pracná. Ale i tak jsem musel sledovat 9 hodnot u 90-ti hráčů (to je celkový počet hráčů, co se aspoň jednou během mého třítýdenního měření ukázali ve Válce říší a bodovali).
Ještě poznámka: celý tento návrh platí jen v případě, když se Saggimu povede oddělit počítání CB a rozdělování hodností mezi Válkou říší a Svatými (nejlépe oddělit každou zvlášť – Malou i Velkou).
VYSVĚTLIVKY k tabulce.
POŘADÍ – v tabulce je pořadí hráčů vytvořeno podle celkového zisku CB z Válek říší za minulý týden (19.). Tady mám jeden podnávrh: Ideální by bylo, kdyby se v budoucí tabulce dalo seřazovat hráče podle libovolného sloupce = chci vědět pořadí hráčů třeba podle zisku CB ze čtvrteční Války – kliknu na jméno sloupce „úterý“ a hráči se mi seřadí. Atd. atd.
NICK – jméno hráče - v případě téhle tabulky se tu vyskytují všichni hráči, co aspoň jednou bodovali v některé ze tří Válek říší za minulý týden. A jen pro ukázku jsou zde barevně odlišeny i hodnosti (když by se rozdávaly) - 1x Vojevůdce, 2x Generálové, 7x Rytíř (sedm jako "sedm statečných") a 25x Pěšák.
ÚTERÝ, ČTVRTEK, SOBOTA a CELKEM – to jsou jednotlivé výsledky zisků CB a jejich součet za minulý týden z Válek říší.
T MAX = Týdenní maximum - to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jeden celý týden. Počítal jsem jen z výsledků z posledních tří týdnů, kdy jsem dělal statistiky z Válek říší. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího týdenního výsledku dosáhl a mohl se případně snažit o v dalším týdnu o jeho překonání.
B MAX = Bitevní maximum – to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jednu válku. Počítal jsem jen z výsledků z posledních devíti měřených válek. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího jednorázového výsledku z Válek říší dosáhl a mohl se případně snažit v následující Válce o jeho překonání.
POČET BITEV = to je celkový počet bitev, kterých se hráč zúčastnil. V případě mého omezeného měření (jen tři týdny) je maximum devět.
PRŮMĚR = to je průměrný zisk CB na jednu bitvu, kterých se hráč během tří týdnů zúčastnil.
Tabulka by se po každém úterním restartu a rozdání hodností resetovala a jelo by se zase načisto (jako součastný přehled Hrdinů týdne) s tím, že by si hra pamatovala všechny minulé výsledky z Válek říší u všech hráčů (aby se dal počítat průměr, počet bitev, maxima apod.).
Ještě připomínka: v přehledu „Hrdinové týdne“ by tak mohly být tři tabulky = jedna pro Chunjo, jedna pro Jinno a jedna pro Shinsoo. Myslím si, že by bylo lepší, když by to bylo pro každou říši zvlášť (pokud se budou rozdávat hodnosti v každé říši). Pokud by to bylo dohromady, jako je teď, tak by bylo fajn, kdyby se dalo vyfiltrovat tabulku na jednotlivé říše (chci vidět jen Jinno apod.)
Tak a co teď? Popřemýšlejte, přidejte návrh, doplňujte a držte palce Saggimu, ať vyřeší rozdělení hodností.
A teď do práce.

Zdravím fanoušky PvP. Vytvořil jsem návrh, jak by mohla vypadat tabulka pro říši Chunjo ve Statistikách „Hrdinové Týdne – Války říší“.
Je to jen návrh, doplněný podle některých návrhů ostatních hráčů a slouží k diskuzi, jak by to mohlo vypadat, co bychom chtěli, aby bylo vidět = takže se dál bude případně upravovat. Navíc grafika tohoto návrhu je vytvořená pro fórum a na webu to zase bude určitě vypadat jinak.
K návrhu jsem použil říši Chunjo. Ne proto, že jsem z Chunja, ale proto, že ve žluté je nejmíň hráčů a aby samotná realizace návrhu nebyla tak pracná. Ale i tak jsem musel sledovat 9 hodnot u 90-ti hráčů (to je celkový počet hráčů, co se aspoň jednou během mého třítýdenního měření ukázali ve Válce říší a bodovali).
Ještě poznámka: celý tento návrh platí jen v případě, když se Saggimu povede oddělit počítání CB a rozdělování hodností mezi Válkou říší a Svatými (nejlépe oddělit každou zvlášť – Malou i Velkou).
VYSVĚTLIVKY k tabulce.
POŘADÍ – v tabulce je pořadí hráčů vytvořeno podle celkového zisku CB z Válek říší za minulý týden (19.). Tady mám jeden podnávrh: Ideální by bylo, kdyby se v budoucí tabulce dalo seřazovat hráče podle libovolného sloupce = chci vědět pořadí hráčů třeba podle zisku CB ze čtvrteční Války – kliknu na jméno sloupce „úterý“ a hráči se mi seřadí. Atd. atd.
NICK – jméno hráče - v případě téhle tabulky se tu vyskytují všichni hráči, co aspoň jednou bodovali v některé ze tří Válek říší za minulý týden. A jen pro ukázku jsou zde barevně odlišeny i hodnosti (když by se rozdávaly) - 1x Vojevůdce, 2x Generálové, 7x Rytíř (sedm jako "sedm statečných") a 25x Pěšák.
ÚTERÝ, ČTVRTEK, SOBOTA a CELKEM – to jsou jednotlivé výsledky zisků CB a jejich součet za minulý týden z Válek říší.
T MAX = Týdenní maximum - to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jeden celý týden. Počítal jsem jen z výsledků z posledních tří týdnů, kdy jsem dělal statistiky z Válek říší. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího týdenního výsledku dosáhl a mohl se případně snažit o v dalším týdnu o jeho překonání.
B MAX = Bitevní maximum – to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jednu válku. Počítal jsem jen z výsledků z posledních devíti měřených válek. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího jednorázového výsledku z Válek říší dosáhl a mohl se případně snažit v následující Válce o jeho překonání.
POČET BITEV = to je celkový počet bitev, kterých se hráč zúčastnil. V případě mého omezeného měření (jen tři týdny) je maximum devět.
PRŮMĚR = to je průměrný zisk CB na jednu bitvu, kterých se hráč během tří týdnů zúčastnil.
Přehled hráčů říše Chunjo ![]() | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OBECNÉ | VÁLKY ŘÍŠÍ - 19. týden (CB) | DLOUHODOBÉ STATISTIKY (CB) | |||||||
POŘADÍ | NICK | Úterý | Čtvrtek | Sobota | CELKEM | T MAX | B MAX | POČET BITEV | PRŮMĚR |
1. | Sanely | 204 | 258 | 267 | 729 | 729 | 267 | 8 | 215 |
2. | DaggerT | 177 | 159 | 243 | 579 | 579 | 243 | 6 | 160 |
3. | Clon3D | 168 | 189 | 180 | 537 | 537 | 189 | 4 | 167 |
4. | Mansari | 264 | 252 | 0 | 516 | 516 | 264 | 5 | 233 |
5. | JohnSaw | 144 | 135 | 174 | 453 | 453 | 174 | 6 | 144 |
6. | Fireball | 141 | 165 | 123 | 429 | 429 | 174 | 6 | 137 |
7. | Meginecka | 159 | 111 | 150 | 420 | 420 | 162 | 8 | 128 |
8. | XxKleAxX | 138 | 129 | 141 | 408 | 408 | 201 | 6 | 160 |
9. | Neos | 0 | 219 | 183 | 402 | 402 | 219 | 5 | 196 |
10. | BoneBuff | 192 | 0 | 183 | 375 | 375 | 192 | 2 | 188 |
11. | VVuTang | 126 | 117 | 123 | 366 | 366 | 126 | 4 | 110 |
12. | Shinami | 174 | 30 | 123 | 327 | 327 | 174 | 7 | 96 |
13. | YMIR | 102 | 111 | 84 | 297 | 297 | 111 | 8 | 98 |
14. | Nagashek | 99 | 78 | 69 | 246 | 246 | 99 | 6 | 74 |
15. | DannyPVP | 171 | 45 | 0 | 216 | 216 | 171 | 5 | 105 |
16. | LordLewis | 75 | 93 | 48 | 216 | 216 | 93 | 4 | 65 |
17. | Micah | 51 | 42 | 90 | 183 | 183 | 90 | 8 | 45 |
18. | PichOciO | 0 | 96 | 84 | 180 | 180 | 96 | 4 | 79 |
19. | Malchus | 0 | 165 | 0 | 165 | 165 | 165 | 2 | 161 |
20. | BlackTornado | 0 | 59 | 99 | 158 | 158 | 99 | 4 | 64 |
21. | Santera | 0 | 0 | 156 | 156 | 522 | 240 | 6 | 176 |
22. | 77beniamino | 0 | 0 | 153 | 153 | 153 | 153 | 1 | 153 |
23. | Giant | 0 | 0 | 141 | 141 | 384 | 207 | 4 | 183 |
24. | Vikernes | 0 | 108 | 0 | 108 | 156 | 156 | 3 | 138 |
25. | Leeeooo | 93 | 0 | 0 | 93 | 93 | 93 | 1 | 93 |
26. | xwaricekx | 0 | 33 | 54 | 87 | 87 | 54 | 2 | 44 |
27. | Robocop | 0 | 0 | 84 | 84 | 84 | 84 | 2 | 73 |
28. | Daerron | 30 | 33 | 21 | 84 | 84 | 33 | 4 | 25 |
29. | Jimikaa | 21 | 54 | 6 | 81 | 81 | 54 | 3 | 27 |
30. | Millii | 0 | 0 | 78 | 78 | 78 | 78 | 2 | 54 |
31. | stejpinka | 0 | 0 | 45 | 45 | 45 | 45 | 1 | 45 |
32. | Licker | 42 | 0 | 0 | 42 | 69 | 42 | 3 | 37 |
33. | Julas | 21 | 21 | 0 | 42 | 42 | 33 | 3 | 25 |
34.-35. | DiaTe | 39 | 0 | 0 | 39 | 108 | 72 | 4 | 55 |
34.-35. | TullamoreDew | 0 | 39 | 0 | 39 | 621 | 237 | 5 | 186 |
36. | MarkStone | 36 | 0 | 0 | 36 | 36 | 36 | 1 | 36 |
37.-39. | Altarmis | 18 | 0 | 0 | 18 | 18 | 18 | 1 | 18 |
37.-39. | altik001 | 0 | 0 | 18 | 18 | 18 | 18 | 1 | 18 |
37.-39. | Klepeto | 0 | 0 | 18 | 18 | 18 | 18 | 1 | 18 |
40. | rapsody | 15 | 3 | 0 | 18 | 42 | 42 | 3 | 20 |
41. | Arthemide | 9 | 9 | 0 | 18 | 18 | 9 | 2 | 9 |
42. | Raesan | 6 | 0 | 9 | 15 | 126 | 48 | 6 | 29 |
43. | Mastickar01 | 12 | 0 | 0 | 12 | 12 | 12 | 1 | 12 |
44.-45. | BBarunka | 9 | 0 | 0 | 9 | 9 | 9 | 1 | 9 |
44.-45. | magihynkova | 0 | 9 | 0 | 9 | 9 | 9 | 1 | 9 |
46.-48. | LuKiIsEeKxP | 6 | 0 | 0 | 6 | 6 | 6 | 1 | 6 |
46.-48. | Xanthe | 0 | 6 | 0 | 6 | 6 | 6 | 1 | 6 |
46.-48. | xMagisterx | 6 | 0 | 0 | 6 | 14 | 14 | 2 | 10 |
49.-50. | DarkSystem | 0 | 0 | 3 | 3 | 15 | 15 | 2 | 9 |
49.-50. | whitecatt | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 |
Ještě připomínka: v přehledu „Hrdinové týdne“ by tak mohly být tři tabulky = jedna pro Chunjo, jedna pro Jinno a jedna pro Shinsoo. Myslím si, že by bylo lepší, když by to bylo pro každou říši zvlášť (pokud se budou rozdávat hodnosti v každé říši). Pokud by to bylo dohromady, jako je teď, tak by bylo fajn, kdyby se dalo vyfiltrovat tabulku na jednotlivé říše (chci vidět jen Jinno apod.)
Tak a co teď? Popřemýšlejte, přidejte návrh, doplňujte a držte palce Saggimu, ať vyřeší rozdělení hodností.

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- Rusila
- Lv.17
- Příspěvky: 171
- Registrován: pon 06. pro 2010 3:57:52
- Bydliště: Svatá :-)
- Dal poděkování: 57 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
No hele když na to tak koukam je to moc pěkné, ale těch tabulek by muselo být 6 teda pač počítej ještě svatou , teda jestli by byly 2 hodnosti a počítalo by to zvlášt.To by pak mohl být "Rytíř Gladiator" (jen příklad) + 7 tabulku a to celkový součet všch cb (legendy) .Takže vlastně máš tabulky "vše" potom tu sou 3 podle říší, další tu máme 4 chary, legendy(celkovy součet),ted by přibylo 3 další za války říší (1 hodnost) a pak svatá (2 hodnost).
To máme 15 tabulek no good luck, bylo by to pěkné a snad by to i saggi zvládnul, ale bude to pěkná fuška
To máme 15 tabulek no good luck, bylo by to pěkné a snad by to i saggi zvládnul, ale bude to pěkná fuška


-
- Lv.19
- Příspěvky: 217
- Registrován: úte 14. čer 2011 16:08:40
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Tabulek bude hodně, ale třeba na svatou by stačila jednoduchá ne tolik položek, a ještě týdení max. mě přijde zbytečné, tu bych vynechal.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř 30. bře 2011 19:29:50
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 24 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Ahoj,
no hezké, hezké. Ale není už toho trošku moc? Myslím těch statistik a hodností. Vím, že účelem je motivovat hráče k chození do válek a svaté. Ale těch hodností bude opravdu hodně. Tudíž co z toho bude? Delší pobyt většího počtu hráčů ve swamp. Ne, že bych to nikomu nepřál, ale už teď je tam k nehnutí. V časech, kdy tu hraje nejvíc hráčů není prakticky možné ve swamp najít místo. Tímto se to ještě zhorší. Nemám nic proti, ale tohle by bylo dobré také promyslet. Mnoho lidí nadává, že je swamp na čas, jenže já jsem tomu rád. Lidé co tu sedí 12 a více hodin denně by tam kempovali a nebylo by možné pro člověka, který hraje v časech, kdy hraje většina lidí absolutně možné najít místo. Zvětšením počtu hodností se časy pobytu u spousty lidí protáhnou. Prodloužení času pobytu ve swamp by mělo být opravdu pro pár hráčů, takhle se ten čas pro několikanásobně větší počet lidí protáhne.
Jinak pro Ymira - super práce. Jen jsem dodal další úhel pohledu.
Díky
no hezké, hezké. Ale není už toho trošku moc? Myslím těch statistik a hodností. Vím, že účelem je motivovat hráče k chození do válek a svaté. Ale těch hodností bude opravdu hodně. Tudíž co z toho bude? Delší pobyt většího počtu hráčů ve swamp. Ne, že bych to nikomu nepřál, ale už teď je tam k nehnutí. V časech, kdy tu hraje nejvíc hráčů není prakticky možné ve swamp najít místo. Tímto se to ještě zhorší. Nemám nic proti, ale tohle by bylo dobré také promyslet. Mnoho lidí nadává, že je swamp na čas, jenže já jsem tomu rád. Lidé co tu sedí 12 a více hodin denně by tam kempovali a nebylo by možné pro člověka, který hraje v časech, kdy hraje většina lidí absolutně možné najít místo. Zvětšením počtu hodností se časy pobytu u spousty lidí protáhnou. Prodloužení času pobytu ve swamp by mělo být opravdu pro pár hráčů, takhle se ten čas pro několikanásobně větší počet lidí protáhne.
Jinak pro Ymira - super práce. Jen jsem dodal další úhel pohledu.
Díky
Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
- Giant
- Lv.27
- Příspěvky: 754
- Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
- Bydliště: Holice
- Dal poděkování: 133 poděkování
- Dostal poděkování: 114 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
Dobrá práce, škoda říše CHUNJO, že jde do větších - nazvem to "bažin" - Když přeběhlící považují za hrdinský čín přejít k silnějším, ale sláva a touha po moci vždy vyhrávala a je tomu u mnoho lídí i dnes.
Nashledanou
Nashledanou
![]() | Giant | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
Lv.148 | .Aura | __P | __P | __P | __37k+ |
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)
No pokud sem pochopil tak zase o tolik hodnosti navic nebude.Zatim sou planovany jen pro kazdou risi zvlast.A to ze se bojite o mista ve Swampu je docela k smichu.Ty mista nejvic zabiraji dropove,co chodi na eza a ktere,asi jen tak ve war nepotkas.Ta topka co ma vzdy nejvic Cb za war a i svatou,uz tam tolik zase nechodi a kdyz tak jen kvuli karme,coz je i ted.Proste to ber jako posun ve hre,stejne jako je to i s jinymi mapami.Tommo píše:Ahoj,
no hezké, hezké. Ale není už toho trošku moc? Myslím těch statistik a hodností. Vím, že účelem je motivovat hráče k chození do válek a svaté. Ale těch hodností bude opravdu hodně. Tudíž co z toho bude? Delší pobyt většího počtu hráčů ve swamp. Ne, že bych to nikomu nepřál, ale už teď je tam k nehnutí. V časech, kdy tu hraje nejvíc hráčů není prakticky možné ve swamp najít místo. Tímto se to ještě zhorší. Nemám nic proti, ale tohle by bylo dobré také promyslet. Mnoho lidí nadává, že je swamp na čas, jenže já jsem tomu rád. Lidé co tu sedí 12 a více hodin denně by tam kempovali a nebylo by možné pro člověka, který hraje v časech, kdy hraje většina lidí absolutně možné najít místo. Zvětšením počtu hodností se časy pobytu u spousty lidí protáhnou. Prodloužení času pobytu ve swamp by mělo být opravdu pro pár hráčů, takhle se ten čas pro několikanásobně větší počet lidí protáhne.
Jinak pro Ymira - super práce. Jen jsem dodal další úhel pohledu.
Díky
Vzdyt se prave jedna o to dostat PvM hrace do war a svate ne? A to ze budou moct byt dele ve Swampu,pro ne bude prave ta motivace a to ze je to pro kazdou risi zvlast je ta moznost ze se to mezi risemi,aspon trochu prerozdeli.Je sice pekne,ze tu kazdy tvrdi ze mu o Cb nejde a ze rece kvuli tomu neopusti cech,jak tu nekdo psal,ale opak je pravdou,viz odchod vetsiny z BilePerly do modre.takze sou i lidi ochotni,pro bonusy a kvuli Cb i opustit cech a risi:)
Ghihli jen zkousi vymyslet,ruzne kombinace navic,z nichz prece nemusi zadna projit.Nechceme v tom zase mit zmatek:)
Vsak ono se to protridi,ale to jde jen zkoumanim,diskuzi a i kritikou na to:)
Tak si tohle nikdo neberte ve zlem:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »