Pozemky - přidat nové

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Souhlasíte s vytvořením pozemků v druhých městech?

Rozhodně ano!
38
63%
Rozhodně ne!
22
37%
 
Celkem hlasů: 60

Uživatelský avatar
Tidden
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 106
Registrován: stř 02. říj 2013 17:51:21
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 30 poděkování

Pozemky - přidat nové

Příspěvek od Tidden » úte 04. úno 2014 17:58:06

Tento návrh nebudu nijak rozpitvávat, jednoduše navrhuji a tím se táži na Váš názor, jestli by nebylo na škodu přidat do 2. měst(Bakra, Bokjung a Jayang) nějaké ty pozemky.. Nevím jestli je to reálné, jestli by se nemuselo překopávat jádro hry nebo něco takového. Ale proč to nezkusit, všude jsou pozemky zabrané a myslím si že je nulová šance nějaký ten pozemek získat. Tím pádem si myslím, že přidání třeba pouhých 10ti pozemků by přišlo hodně cechům k dobru.
Postavy Tidden, Tiddeenn i TiddenBuff již nepatří mezi mé vlastnictví.

Můj návrh s účesy u kadeřnice. Hlasuj!
Úprava stánků. Hlasuj!
Více pozemků? Hlasuj!

DrTom
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 112
Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
Dal poděkování: 271 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od DrTom » ned 09. úno 2014 9:29:58

:down: , přidáním dalších pozemků se nic nevyřeší, za 2 týdny by se mohlo udělat znovu to samé a tak dále. Stačí odebrat stávající pozemky neaktivním cechům a cechům, které vlastní 2 pozemky :!: :!: :!: Jako odměnu pro tyto sobce bych jim odebíral pozemky oba a pak by si to už každý rozmyslel, jestli mu to za to stoji :idea:

:arrow: neříkám, že je toto řešení lepší , ale přidávat pozemky by se mohlo každých pár týdnů :evil:

SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3

Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P

nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
--- propůjčen :fight:

Domisall
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 553
Registrován: pát 13. zář 2013 10:45:46
Dal poděkování: 36 poděkování
Dostal poděkování: 289 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od Domisall » úte 11. úno 2014 17:16:29

DrTom píše::down: , přidáním dalších pozemků se nic nevyřeší, za 2 týdny by se mohlo udělat znovu to samé a tak dále. Stačí odebrat stávající pozemky neaktivním cechům a cechům, které vlastní 2 pozemky :!: :!: :!: Jako odměnu pro tyto sobce bych jim odebíral pozemky oba a pak by si to už každý rozmyslel, jestli mu to za to stoji :idea:

:arrow: neříkám, že je toto řešení lepší , ale přidávat pozemky by se mohlo každých pár týdnů :evil:
myslim že keby si dal za jeden z tych dvoch pozemkov dobru ponuku - neodmietli by. čo ked mal jeden pozemok vodca A a druhy pozemok vodca B... cech sa spojil a staci im pozemok jeden... no ten druhy maju vyhodit zadarmo ked ho kupili za nejaku tu miliardu?
Domisall 110lvl WP
Domisall 110lvl BM
Domisall 110lvl Buff
Domisall 80lvl Lukar

Uživatelský avatar
tyranka
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 670
Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
Bydliště: KM
Dal poděkování: 262 poděkování
Dostal poděkování: 254 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od tyranka » stř 12. úno 2014 14:02:45

Dokážete mi někdo říct jak jde koupit druhý pozemek pro jeden cech? Docela by mě to zajímalo.
Sice ve žlutí mají někteří podobné názvy cechů a tím mají 2 pozemky,ale neviděla jsem, že by některý cech měl 2 pozemky.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
Obrázek fixi RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek150Full2xPP2xPG3+

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 241
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 216 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od Dell » pát 07. bře 2014 17:51:24

• Dřív než řešit přidávaní nových pozemků bych vyřešil problém s pozemkama, které tu jsou a vlastní je nekativní hráči nebo jeden hráč vlastní více pozemků.
• Přidání nových pozemků učite ano, ale ne v takovém systému jaký je teď, protože by to skončilo během jednoho dne úplně stejně jako to je teď.

Spíš bych udělal nějakej návrh na vyřešení situace, která je a je špatná.

• Cechovní pozemek by dle mého měl být měsíčně spoplatněn (yangy nebo SD) a to pěkne vysokou částkou.
• Pak by se z cechovních pozemku stala výsada cechu a ne reklama pro jednotlivce.

Myslím, že kdyby se ta částka nastavila někde kolem 10kkk yang / 3000SD možna i víc, tak by si jednotlivci rozmysleli jestli se jim pozemek vyplatí držet jiným prosperujícim cechům, které chtějí pozemky využívat a starat se o ně.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od Ghibli » pon 24. bře 2014 12:47:30

V Chunjo je 36 cechovních pozemků, v Jinno 35 a v Shinsoo 36 (počty podle seznamu cechů a cechovních alchymistů).

Teď si schválně zkuste vyjmenovat aspoň 5 aktivních cechů ve vaší říši. To myslím dáte každý dohromady. Ale teď zkuste 10 aktivních cechů a teď 15, což už bude horší, ale můžeme přičíst i známé cechy (známý však nemusí být i aktivní). K větším číslům se ale nejspíš nedostaneme - i když odhaduji, že pár méně viditelných, ale stále činorodých cechů by se ve hře nejspíš našlo.

Proto mě při pohledu na cechovní pozemky naopak napadá otázka, pro jaký druh cechů vlastně máme cechovní zóny jako je Waryong, Imha či Jungrang, když stávající počet aktivních cechů ve hře by se bohatě vešel na pozemky do prvního města v každé z říší?

:+: Nové cechovní pozemky nebo rovnou nové cechovní zóny s volnými pozemky bych do hry přidával jedině tehdy, až vzroste počet AKTIVNÍCH cechů nad 36 (v každé z říší).

:?: A co do té doby s aktivními cechy, co jsou bez pozemku, ale touží po cechovní půdě :?:

:idea: Necháme nejaktivnějšího "bezzemka" (cech bez pozemku), aby si mohl zasoutěžit s nejpasivnějším cechem o jeho pozemek. A je to. Ale nebudou se bát ti pasivní dát šanci těm aktivním? :think:

Závěrem bych připomněl jeden DŮLEŽITÝ FAKT: jediným Statkářem ve hře (tj. pravým majitelem pozemků) je říše, která cechovní pozemky POUZE PRONAJÍMÁ jako odměnu pro nejaktivnější cechy. Ten pronájem je pak platný JEN DO DOBY, dokud bude daný cech pro říši přínosem v jakékoliv oblasti (PvP, PvM). Nemělo by tedy existovat žádné cechovní doživotní dědictví pozemku nebo předkupní právo cechu na pozemek apod.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

KapkaRosy
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 150
Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 98 poděkování

Re: Pozemky

Příspěvek od KapkaRosy » stř 02. dub 2014 9:59:06

Já bych pozemky plošně zrušil.

Místo nich bych poupravil mapu ve vesnicích jednotlivých říší přidáním takového menšího městečka, kdy by byly dostupné všechny NPC, které se mohou na pozemcích vyskytovat. Stejně tak by tam stál chrám.
Proč to?
U jednotlivých NPC by si mohli vůdcové cechů na určitou dobu za určený poplatek pronajmout služby těchto NPC pro členy svého cechu.
Jediná výjimka by byla v Chrámu (slouží pro zvýšení míst v cechu) - tam by neplatil časový limit za pronájem.

Městečko by se mohlo stavět i postupně. Tedy než by začaly jednotlivé NPC pracovat, bylo by nutné jim nanosit dostatečné množství surovin a zlata. Tedy úkol pro celou říši.

Kdyby to mělo být ještě vyšperkovanější, tak by tyto budovy a NPC mohly jednou za čas vyhlásit třeba poškození svých pracovišť (ono všechno se časem opotřebuje) a chtít tak opět suroviny, aby mohly začít znovu pracovat.

Ještě kdyby se přesunulo Kerindorium spolu se Sentinelem tak z cechovních zón by mohly vzniknout krásné eventové mapy pro jednotlivé říše, ale to už je jiná kapitola.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.

Who is chatting

offline Mionix