Stránka 1 z 1

Karma 0-M1

Napsal: stř 26. lis 2014 21:09:52
od Ignis
Napadlo mě, že by se mohla karma malinko upravit (bonusy).
Od M1-G1 přidává karma % na yang / drop, což je pro lvly 120+ v dnešní době celkem nevyužitelné, když ve swampu se vyplatí dropeři 110.

Co to tedy trochu upravit a přidat tam i další bonus?
  • 0-M1 - yang / drop
  • M1-G1 rychlost útoku / rychlost kouzel
  • G1-P odolnost / útok schopnosti
:!: Ti, co již mají karmu P by si mohli akorát doplnit to, co jim nebylo nabídnuto, takže by vůbec netratili
:?: Možná by i mohli dostat možnost kompletnímu přerozdělení -> znovu by si naklikali, jaké bonusy chtějí přidat závisla na úrovni karmy

Dávám to sem proto, že si nejsem jistej, jakej bude ohlas a nechci pak celý návrh udělat o hejtování. Tak to pojdte trochu probrat a případně to tam přesuneme ;)

Re: Karma 0-M1

Napsal: stř 26. lis 2014 21:35:39
od RoxBorn
není to špatný napad ale to ZB co karma přidává se dost hodí ....takže zamě nechat jak to je

Re: Karma 0-M1

Napsal: stř 26. lis 2014 21:39:18
od fnndkso
Tak mimo to zb jsou tam i ty další bonusy, zb je základ od 1 až do P..

K věci: spíš jsem proti a jestli by se to mělo zavést, tak nějaké hodnoty, které by nebyly vyšší jak 10 rychlost útoku/kouzla na P.. takze m1 = 1 rychlost P = 10 rychlost, aby to nebyly přehnane hodnoty

Re: Karma 0-M1

Napsal: stř 26. lis 2014 21:51:46
od Ignis
Tak drop/yang -> 6%, odolnost/útok schopností -> 10%
Tak by se mohlo dát 8% rychlost útoku/kouzla při G1 (max pro daný bonus)

ZB by samozřejmě zůstali :)

Re: Karma 0-M1

Napsal: čtv 27. lis 2014 11:09:34
od Script
Také se domnívám, že už samotný bonus ZB je dostatečnou výhodou. Navíc si myslím, že bonusy yang/drop zdaleka tak nepotřebné nejsou (ne každý má dropera, ne každý chodí jenom do Swampu), nehledě na možnost využití v připravovaných lokacích.

Vzhledem ke špatnému umístění tématu, dosavadnímu výsledku ankety a také neúměrné technické náročnosti provedení takové úpravy téma uzavírám.

:lock: