Karma 0-M1

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno

Upravení karmy

Jsem pro :up:
7
50%
Jsem proti :down:
7
50%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Karma 0-M1

Příspěvek od Ignis » stř 26. lis 2014 21:09:52

Napadlo mě, že by se mohla karma malinko upravit (bonusy).
Od M1-G1 přidává karma % na yang / drop, což je pro lvly 120+ v dnešní době celkem nevyužitelné, když ve swampu se vyplatí dropeři 110.

Co to tedy trochu upravit a přidat tam i další bonus?
  • 0-M1 - yang / drop
  • M1-G1 rychlost útoku / rychlost kouzel
  • G1-P odolnost / útok schopnosti
:!: Ti, co již mají karmu P by si mohli akorát doplnit to, co jim nebylo nabídnuto, takže by vůbec netratili
:?: Možná by i mohli dostat možnost kompletnímu přerozdělení -> znovu by si naklikali, jaké bonusy chtějí přidat závisla na úrovni karmy

Dávám to sem proto, že si nejsem jistej, jakej bude ohlas a nechci pak celý návrh udělat o hejtování. Tak to pojdte trochu probrat a případně to tam přesuneme ;)
Naposledy upravil(a) Ignis dne čtv 27. lis 2014 7:24:58, celkem upraveno 1 x.

RoxBorn
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 184
Registrován: úte 05. črc 2011 15:42:32
Dal poděkování: 89 poděkování
Dostal poděkování: 40 poděkování

Re: Karma 0-M1

Příspěvek od RoxBorn » stř 26. lis 2014 21:35:39

není to špatný napad ale to ZB co karma přidává se dost hodí ....takže zamě nechat jak to je

fnndkso
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 38
Registrován: úte 21. říj 2014 21:05:45
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Karma 0-M1

Příspěvek od fnndkso » stř 26. lis 2014 21:39:18

Tak mimo to zb jsou tam i ty další bonusy, zb je základ od 1 až do P..

K věci: spíš jsem proti a jestli by se to mělo zavést, tak nějaké hodnoty, které by nebyly vyšší jak 10 rychlost útoku/kouzla na P.. takze m1 = 1 rychlost P = 10 rychlost, aby to nebyly přehnane hodnoty

Uživatelský avatar
Ignis
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 42
Registrován: pon 22. zář 2014 16:17:03
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Karma 0-M1

Příspěvek od Ignis » stř 26. lis 2014 21:51:46

Tak drop/yang -> 6%, odolnost/útok schopností -> 10%
Tak by se mohlo dát 8% rychlost útoku/kouzla při G1 (max pro daný bonus)

ZB by samozřejmě zůstali :)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1458 poděkování

Re: Karma 0-M1

Příspěvek od Script » čtv 27. lis 2014 11:09:34

Také se domnívám, že už samotný bonus ZB je dostatečnou výhodou. Navíc si myslím, že bonusy yang/drop zdaleka tak nepotřebné nejsou (ne každý má dropera, ne každý chodí jenom do Swampu), nehledě na možnost využití v připravovaných lokacích.

Vzhledem ke špatnému umístění tématu, dosavadnímu výsledku ankety a také neúměrné technické náročnosti provedení takové úpravy téma uzavírám.

:lock:
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno