Tak tady si dovolim podat takové vysvětlení, které se mi jeví jako nejpravděpodobnější, i když neznem přesné pohnutky vedení pro vznik královského systému.MostEVILEK píše:Nejlepší by bylo kdyby se žetony zrušily,sloupy by mohl používat každej jak chce,ale musel by si to platit ze své kapsy,tudíž pěšak i král by natom byli stejně co se týče sloupů a dost by se toho vyřešilo,nemylím li se ?
Královským systémem byli vyplnění dlouholeté tuzby komunity po odmenach za pvp boje. Odměněni jsou nyní v podobě možnosti sloupů a symbolickeho zoldu. Vznikla tak nová motivace pro zapojení do pvp.
Můžeš se ohradit, že hodnost nezíská každý, i když se válek říši účastní. V tom případě tu zůstává odměna v podobě vstupu do cidonie, která je tu již delší dobu.
Se zvýšením počtu žetonů a zpřístupnění možnosti sloupů více lidem tak vzniká i motivace pro spolupráci ve válce. Vzpomeňte si na Chunjo trojici mental, lukar a healer, kteří dokázali vysvihnout svého spoluhráče na jednu z nejvyšších hodnosti. Kdyby byl v té době královský systém s navrhovanym počtem zetonu, mohli by příští týden na sloupů profitovat s desítkami žetonů ve 3, bez ohledu na to, jestli je záhadný systém vyhodnotí jednoho z nich jako krale. To je hezká odměna za spolupráci ne?