Dost mi chybí na hře, nějaká ta pořádná výprava za něčím " cenným ". Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět. Dříve tu taková věc byla, tím myslím rokle, prošli jste si ji za pár hodin a na konci jste dostali jako odměnu brnění shell. Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci. Pokud tě to zaujalo a máš zájem trochu zpestřit hru, tak čti dál. Viz spoiler. Pokud se ti má počáteční myšlenka už teď nezamlouvá, klikni na " Nesouhlasím " . Poprosím ty, co nesouhlasí, ať napíší proč nesouhlasí a ty, co označí druhou možnost, ať napíší co konkrétně by chtěli.
Spoiler:
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí, zde navrhuji báj o tajemném kováři, který se schovává velmi hluboko v podzemí, někdo říká že v samotném pekle, aby ho smrtelníci neobtěžovali svými " obyčejnými " věcmi na kování. Nikdo neví, zda takový kovář existuje, ale nedaleko Královské stezky byl nedávno spatřen záhadný vchod. Pár odvážlivců to zkusilo, ale zatím se nikdo nevrátil. Ze vchodu se ozývají divné, strašidelné zvuky, kterých se téměř každý bojí. Najde se nějaká sehraná skupina, která se nebude bát smrti a pokusí se vkročit do křtánu pekla?
Tolik na úvod.
Moc by se mi líbilo, kdyby to bylo něco ve stylu rokle a dračí slůje. Příšery na úrovni Entarianských příšer. Každá správná výprava by měla trvat alespoň pár hodin, cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup.
A jaká by tedy měla být odměna pro bojovníky, kteří splní všechny výzvy?
Na konci výpravy dojdou až k tajemnému kováři, který jim ovšem odmítne vylepšit jejich zbraně/ brnění. (Zde se snažím o trochu vtipného kontextu)
Ovšem jeden z bojovníků vytáhne z kapsy "tajemnou věc", dejme tomu třeba čokoládu. Prostě něco, po čem kovář povolí a výbavu jim vylepší.
Ptáte se proč nějaký úplatek? V podsvětí / pekle určitě nebudou mít vše co bylo nahoře na Zemi a kováři bude téměř jistě něco chybět, navíc to zvýší obtížnost. Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Odměna za takovou snahu( někdy i několikanásobnou, navrhuji např 5 věcí, které kovář potřebuje a ze kterých se bude automaticky generovat jedna, kterou potřebuje právě nyní. ) bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen, ať už do brnění nebo zbraně. Navíc po všech těch složitostech, kterými si museli bojovníci projít zjistí, že možnost takového pocty není stoprocentní a je tu riziko rupnutí celé věci. Zde si netroufám napsat přesná %, ale 75 na 25% by bylo snad akorát. (25 % šance na vylepšení ). Dále další podmínky, brnění nebo zbraň bude muset být +9 a již přidané tři sloty.
Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP, zájem o PvP na tomto serveru určitě velmi roste a budou tak dány další cíle pro nadšence bojů.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: čtv 28. led 2016 20:17:06
od JohnDoe
Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
Nejdříve by vše mělo začít nějakou pověstí / bájí,...
Tady nezbývá než souhlasit, všechno by mělo začínat nějakým promyšleným návrhem, ať už je hráčům prezentován jako pověst či báj.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...
Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...
asi tě nepřekvapí, že jsem klikl na "Nesouhlasím"
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: čtv 28. led 2016 23:26:09
od Eldik
JohnDoe píše:Milý Eldíku,
opravdu nechápu, jak tohle mohlo projít jako návrh, ale budiž. zkusím se trochu rozepsat...
Výprava na " pár " hodin, která by u žádné RPG hry neměla chybět.
To sice ne, ale metin se svým multiacc přístupem je trošku mimo kategorii opravdových RPG.
To, že je na metinu možnost mít zaplých hned několik účtů a dělat na nich několik věcí najednou ještě neznamená, že by se to nedalo nijak ošetřit.
Dám ti tedy konkrétní případ : Skupina 4 hráčů, nechť je to složení dagger, bm sura, wp sura a dračí šaman. Tato skupina dorazí na rozcestí, kde jednou cestou může projít pouze onen dagger, druhou cestou pouze onen bm sura a tak dále. Na splnění výzvy pro jednotlivce by měl každý dejme tomu stejný čas, který by se začal počítat při vstupu CELÉ skupiny na on rozcestí. I ten nejzkušenejší hráč by nezvládl ovládat čtyři postavy najednou, ještě když je to omezeno časově.
cestou se proti bojovníkům postaví všelijaké druhy monster, hrůz ukrytých v podsvětí, obtížných rozhodnutí a výzev, které budou muset být splněny pro další postup
Návrh jako takový je poněkud strohý a nekonkrétní, ale to asi cítíš sám.
Ano, návrh je nekonkrétní a strohý, protože tu nejde o konkrétní návrh, u toho bych mohl strávit několik desítek hodin. Je to pouze obal a hlavní předání zde probíhá onou myšlenkou mého nápadu.
Ti kteří uspějí ale nebudou mít onu věc, vyjdou s prázdnou.
Pokud porušíš zažitá pravidla RPG, tak ti, kteří stráví několik hodin na cestě a nebudou mít tu kýženou věc, se ti na to příště víš co...
Pokud se na to někdo příště vykašle, jeho boj, né ostatních, ti vytrvalí vždy zvítězí, to ostatně ale platí všude. A já tu neříkám, že to tam musí být, je to spíše myšleno jako něco extra, vyjímečného, unikátního mít v PvP zbrani čtvrtý kámen. Nebylo by to pro každého, jen pro ty nejvytrvalejší. Ani nechci aby to mohlo mít 50% lidí, ani 25%, možná ani 10. Tato hra ztrácí na unikátnosti některých věcí, ano, můžeš argumentovat tím, že jen dva lidi na serveru mají schopku 5x15. A že to je taky unikátní. Jenže pokud bych měl srovnat například onu schopku 5x15 a výsledek výpravy, je to jako srovnávat počet yangů s lidskou vytrvalostí.
...bude možnost přidání čtvrtého slotu na kámen... / ...Takováto věc, by se určitě nejvíce projevila v PvP...
Myslím, že neustálé posilování útoku a zb na úkor obrany si tu už lidi mohli osahat dostatečně a další zvyšování útoku, zb a instantního léčení není žádoucí - co se týče čtvrtého kamene do brnění, tak předpokládám, že archery co to do tebe šijou pvm lukem přes průmku a průnik mezerníkem, bys docela snadno spočítal na prstech jedné ruky...
Opět, nikdo tu nemluví o masách, co by toto mohli mít, šlo by o unikátnost jednotlivců. Pokud tu za chvíli budou mít všichni schopky 4x15 a taliky 9x schop, jaká to bude asi zábava... vždy je někdo slabší a někdo silnější a momentální hranice mezi slabými hráči a silnými se nebezpečně přibližuje. Proč se přibližuje? Ti dobří hráči už nemají kam růst, tudíž je ostatní dohánějí.
Metin je svým způsobem měkká hra - postava při smrti nedropne ani "ň" a na Ekuře dokonce ani nemůžeš napadnout a zabít postavu z vlastní říše - pravda, zbavovat se teď bonusů a talíků a dělat pvp po vzoru starších her by nebylo praktické - ale stejně tak není praktické, hru dále změkčovat hráčům, kteří mají dost času a postav...
Zaměřím se na druhou část věty. Přesně o tom to ale je! Co by to potom bylo za RPG, kdyby ten co odehrál 20k minut a má 2 postavy měl v celkovém majetku jako ten, co odehrál 500kk minut a má 10 postav? Trochu nelogické .
Děkuji za názor.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: pát 29. led 2016 11:50:40
od MostEVILEK
Rokle jako taková je fajn mapa na ,,odreagovaní" ano jsou mezi námi i lidé kteří v rokly nikdy nebyli,z důvodu že shell je na nic,já bych akorát trošku změnil obtížnost rokle,přidal ,,pokračovaní" stím že by jsi došel nakonec,dostal shell a mohl by jsi se rozhdnout jestli chceš postupovat ještě dále,na jiných serverech,nebudu jemnovat,například máš normalní věž,kterou prolezeš a navrcholku,tzn v 9.patře máš jistou NPC postavu,která tě portne dál a tam máš další dungeon,jelikož na tom serveru je věž dosti zanedbávaná,tak se to vyřešilo takle a hle,hned je oživená,každej den tam potkávám lidi na každém ch,nečetl jsem spoiler,jelikož jsem ted hádky o téma výše,ale jakpsal Temuchin,každej druhej tu má každou postavu,a bohužel na ekuře jde vše solo v dnešní době.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 9:28:16
od Chyu
Naprostý souhlas! Myšlenka ohledně čtvrtého kamene je super, kameny proti určitým rasám přidávají útok, takže by mohli alespoň trochu oslabit ty "válečné tanky". Možná by se s tímto mohly i do hry dostat nové kameny (Silný proti ezoterikům, rychlost útoku, hodnota útoku..), za mě stoprocentní souhlas.
Akorát je tady druhá věc a to, jak již někteří zmiňovali, že Ekura není RPG jako ostatní rpgčka.. Přidal se Entarian a místo toho, aby se lidi sebrali a řekli si "Jo! Teď zatneme zuby, ukováme si výbavy a ukážeme všem jak se pořádně hraje!", tak radši napíšou na fórum, že jim nebyly dodány informace o tom, jaké jsou příšery rasy, že jim berou 40k na sek a prostě že je to moc silné. Je to sice daleko, ale jsem opravdu hodně zvědavý na to, jaká bude nová mapa a reakce na ní.
S návrhem obecně souhlasím.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 11:36:20
od JohnDoe
Já už z vás fakt nemůžu. Kam ještě chcete tu hru přivést?
Myšlenka čtvrtého kamene je bombastická a to už vůbec nezmiňuju možnost, že by se odstranila zákeřná nemožnost osadit více stejných kamenů. Taková zbraň se třemi až čtyřmi kameny návratu, by ve spojení s úlomky, které se stakují, byla pravým požehnáním…
Protože je zde evidentně dost hráčů, kteří jasně vidí, že denní dárky, 101% buff, účesy a talíky začínají být pro dnešního náročného hráče zcela nedostatečné, dovolím si v duchu Eldíkova návrhu nastínit jeden vlastní. Zatím jen pro představu, bez hlasování…
"Navrhuji tedy udělat něco podobného, akorát více záživného, těžkého na pvm tak i na přemýšlení s bombovou odměnou na konci." Vlastní vymyšlení nápadu a té omáčky okolo nechám na týmu. Volitelnou odměnou, po splnění tohoto jistě nelehkého úkolu, by byl automatický a opakovaný zisk 500cb nebo 1kkk yang – ať nežeru – řekněme třeba každý týden v neděli. Důležité je jen zajistit, aby na odměnu dosáhl jen velmi omezený počet hráčů, protože jinak by můj návrh ztratil svoji krásu...
P.S. Co se Entarianu týče, napsal jsem, že nedostatek dokumentace není nejvhodnější strategií u novinky, která měla být hlavním tahákem. Ale budiž, probíhá soutěž a já stejně nechodím ani do Kerindoru, který je zdokumentován více než dobře. Šance, že někdy navštívím jeho nadstavbu je relativně malá bez ohledu na množství dostupných informací.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 12:29:31
od Eldik
Někdo to prostě pochopí a někdo ne. Chápu, že postavě Temuchin bude vadit další rozvoj, když hraje jednou týdně, ale my co tu trávíme víc času už nemáme co dělat. Entarian mě fakt nebere, ostatně jako většinu hráčů. Nikdo se tu ani nezmínil o možnosti mít více stejných kamenů ve zbrani.
Tržnice je přeplácaná věcma s talikama, přeplácaná okouzlením, přeplácaná zkrátka vším, momentální věci ztrácí na unikátnosti jako tomu bylo dřív.
Proto si myslím, že návrh čtvrtého kamene rozšířeného ještě o nové kameny není vůbec špatný, hra něco takového prostě potřebuje. A ano, určitě to zas nebude mít hned každý, to by jsme zas byli tam kde jsme teď.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 13:52:50
od Cepino
Dodal bych jen takovou maličkost. Dle přídavků posledních dvou map (HG a Entarián), které zdaleka ještě nesplnily své poslání, nejlepší volba expu, stále nevidím na každém druhém dračí věci +9, které by se obchodovali za pár yangů, entarián zeje prázdnotou a lidé ho využívají jen kvůli biologovi, bych soudil, že i kdyby tým něco dalšího přidal, tak zas brutálně těžkého a s tajemstvím. Tak že shrnuto podtrženo tu zas budou výlevy jak je to těžké, jak je to nesplnitelné, jak je to na nic, proč nejsou informace a proč se věci kovou zase o 100x složitěji. Jestli si představujete další mapy, kde bude fungovat 100% buf a zaražený mezerník, tak si myslím, že tudy tým asi cestu nezvolí. On je takový Entarián musel být práce neskutečná co se týče výroby. A aby tu tým přidával další a další mapy, které nebude skoro nikdo využívat, tak to asi nebude to pravé.
Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 17:20:39
od Spartaa16
Cepino píše:
Ke kamenům, on hlavně ve hře musí fungovat také nějaký balanc. Nemůže se přidávat útok na rozdíl od obrany a opačně, vše musí jít spolu.
Přesně tak
Jinak mě napadlo, než vymýšlet nové mapy spíše rozšířit ty mapy co jsou tu teď...
Třeba věž se chodí zásadně do 6 patra kvůli kovářovi, sem tam pro truhlu do 9(kvůli zručce...), projití věže je jednoduché a celkem nudné, klidně bych udělal dalších 5 pater věže, kde bych udělal nějaké časové omezení, do jednoho patra meteory, do dalšího těží bosse, do dalšího těžká monstra, či například zabíjení monster, z kterých padne pravá flétna/píšťalka a po kliknutí na ní(zapískání) se zavolá speciální boss, dát za jednotlivá patra odměny, vše je jen o fantazii a o tom, aby se ty mapy využívaly nejenom kvůli dropu, ale i pro zábavu
Podle mě mapy stylu Swamp většinu omrzí, kde hodím 100% buff a držím mezerník, Entarian je hodně těžký, nejvíc mě vždycky bavili a budou bavit mapy typu postupování(patra...) což je věž, rokle..., prostě v každém patře nás něco čeká, máme splnit nějaký úkol, někde můžu něco dropnout, někde musím něco obejít, něco zabít, něco nakopat, hlavně mám rád týmovou spolupráci která fungovala ze začátku dob (rokle,hg,entar) Podle mě je lepší udělat těžší monstra s různými obrany na různé chary, prostě aby lidi začli více spolupracovat
Tohle je apsoň můj názor
Re: Vytvoření složitější rokle
Napsal: stř 03. úno 2016 21:02:31
od Janko.Tlcik
ahoj, nápad na novú mapu fajn, len podľa rozsahu čo si venoval jednotlivým častiam mi príde že ide o akúkoľvek mapu sa teamu bude chcieť spraviť za odmenu ktorú si si ty zvolil. čiže nejde o novú mapu ale o novú odmenu.
čo tak radšej stráviť viac času návrhom mapy alebo nadväzujúcich máp, rozmiesneniu mobov, bossov, tvorby príbehu a systému postupu na ďalšie poschodie , do ďalšej mapy? a voľbu odmeny nechať na team?
osobne si myslím že ak by drop z mobov bol na úrovni swampu a truhly z bossov na úrovni tých čo sú napríklad za steeplechase bolo by to postačujúce. za návrh ani proti návrhu nehlasujem, v tejto fáze mi to príde zbytočné.