Stránka 1 z 2

Cechovní Hrady/Panství

Napsal: čtv 03. bře 2016 15:39:26
od Davisss
Zdravím Vážení spoluhráči,
Je tu spousty příspěvků na téma cech a jak rozšířit jeho působení a využití.
Dostal jsem nápad, který tu už možná byl. Nevím to jistě, ale i tak Vám ho zkusím představit.Jedná se o cechovní hrady.
Jak ho lze získat?
Každý cech, který dosáhe počtu členu např. 50 a cechovní úrovně 20 by obdržel úkol. Úkol by muselo plnit nejméně 10 hráčů a samozřejmě by nebyl jednoduchý. Kupříkladu vyjít společně 5x HG v 10 členech cechu, vyhrát 10 cechovních válek a zaplatit kauci za hrad, napříkad 10kkk. Tyto údaje nejsou samozřejmě konečné, ale diskutabilní, zatím je tedy netřeba neřešit.
Když by cech splnil daný úkol, umožnil by se mu přes NPC postavu na pozemku (Strážce oltáře) vstup do cechovního hradu. (Jelikož každý cech nemá svůj pozemek, mohla by též být jednotná NPC pro všechny někde na náměstí, či na jiné mapě (Strážce hradů)
Hrad by tedy na začátku vypadat tak, že obyčejná hradba, brána a prázdný prostor.
Co by se dalo s hradem dělat?
Vůdce cechu by hrad mohl upravovat (podobně jako pozemek). Za určitý obnos peněz by mohl hrad vylepšit, například levnější obchodnice, všichni cechovní kováři, rybníček na rybaření, zahrádku, skladníka a další věci okolo samotného designu hradu (altány, domečky ..). Samozřejmě pece, teleportér a tak dále.
Dobývání hradů?
Dobývání už mě mělo být tedy zpestření cechovní aktivity. Ale ještě popíšu tedy mou představu.Tzn. budete vylepšovat hrad, hrad má bránu, která bude mít dost ZB aby se nedala rozbít méně než 5 hráči a zároveň na ní budou působit jen PvM bonusy, zejména proto, aby se dal hrad ubránit. Takže čím vyšší lv hradu, tím delší čas na jeho dobytí. Hrad může dobývat pouze cech, co hrad má a je úměrný úrovní tomu, co mají oni. Odměnou by pak mohla být část majetku, řekněme 5%. Dle rozdílu lv hradů.
Vylepšování hradu
Vylepšování hradu se může rozdělit na dvě části, užitná a obranná. Užitná je již zmíněna výše (obchodnice ... ) a tu obrannou ještě trošku podrobněji.
Ve spoileru bude vyobrazen opravdu lehký náčrt toho, jak by mohl hrad vypadat z půdorysu.
1. Hrad je nový, právě zakoupený. Vidíme trávník uvnitř, decentní hradba a brána
2. Hrad je jednou vylepšený, brána hradu nabývá ZB a hradba se stává vizuálně silnější. Nemá žádný jiný účel než dělat dojem :)
3. Hrad vypadá stejně, hradba jako u 2. lv. Brána opět ale nabývá na ZB a uvnitř hradu již není tráva, ale kamenina
4. Hrad dostane líp vypadající hradbu, a nově přibude i vodní příkop (ZB samozřejmě vrzůstá)
5. Hrad je plně dostaven, nově přibudou strážné věže.
Spoiler:
Untitled.jpg
NOVĚ PŘIDÁNO 3D ZOBRAZENÍ POSLEDNÍ ÚROVNĚ HRADU
Spoiler:
hrad8.jpg
hrad 1.jpg
Aby bylo ve všem jasno, jediné co je při dobývání hradu znát je zvýšení a zesílení brány, jinak je vše pouze vizuální.
Výhody/Nevýhody
Za výhodu považuji to, že by se na takový hrad muselo podílet více hráčů. Už by to bylo i o tom, že každý z členů bude mít podíl na něčem takovém. Ve hradu by se pak mohli připravovat na různé akce a podobně, vše v klidu a pohodě. Navíc by se tak mohla poznat prestiž a celková sjednocenost v cechu ve smyslu, že cech který spolu nekomunikuje nikdy takový pěkný hrad nepostaví. Hrad by mohl být volně přístupný ale formou, jaká je například ve válce cechu (koukat, ale nesahat :) )
Za nevýhodu považuji, že z města možná zmizí dost hráčů do ústraní, ale to konec konců mohou i teď, a stále je tam lidí dost.
Děkuji za Váš čas strávený čtením mého návrhu a děkuji za Vaše reakce.

Edit: Přidána anketa.
/Avery

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 7:37:17
od kovardominik
S návrhem souhlasím, je to dobrý nápad. Jediné co bych změnil je počet členů, které musí cech mít a to na 25 (těch 10 co by se muselo minimálně podílet na úkolu s tím souhlasím). Navrhuji to proto, aby i menší aktivní cechy měli možnost si hrad pořídit bez toho, že by museli schválně nabírat další postavy. Například já vlastním cech ve kterém jsme jen samí přátelé kteří se opravdu známe a představa že bych musel mezi nás nabrat třeba dvacet cizích hráčů se mi moc nelíbí. A ještě jeden menší návrh nastavil bych že by každý člen musel mít nějaký minimální level (třeba 25 ale ne zase moc vysoký) jinak by to mohlo vézt k tomu, že by se zakládali nové postavy (level. 1) aby cech doplnily.

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 8:31:55
od NesstleTM
Za mě jednoznačně ANO !
je to skvělý nápad, kterým by se dala oživit spolupráce členů v cechu.
Jen bych místo cechovních kovářů, který v dnešní době magičáků, per, monoklů.... nemají využití navrhl kováře, který vám předmět nemůže rupnout a zvýšil by pravděpodobnost vylepšení třeba o 10%. Fungoval by jako takový magičák na který přetáhnete předmět a ten se buď vylepší nebo nevylepší samozřejmě by jej mohli využívat jen členové cechu :-)

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 10:44:22
od Malchus
Mě by se líbilo mít vlastní zahrádku, rybníček, ale to všechno se dá zakomponovat do cechovního pozemku. Na to není potřeba hrad.
Aby se to možnost vlastnit hrad (nebo nejaký "vylepšený" pozemek) odvíjela od počtu členů mi přijde zbytečné, protože každý má milion postav a není problém udělat cech kde bude 100 postav. Udělat těžké úkoly, potom ať si má hrad třeba cech o pěti lidech, pokud úkoly splní.

Války o hrady mi přijdou problématické. Namátkou - budu moct dobývat jen hrady ve vlastní říši, nebo i v cizích říších ? Když budu dobývat hrad, budu ničit jen opevnění, nebo se do toho budou moci zapojit i hráči-obránci hradu. Bude dobývání omezeno časově ? Protože ho klidně mohu dobývat celou noc, jednou ta zeď padne. Když zjistím, že jsem schopný dobýt tvůj hrad, budu ho moci drancovat 3x denně ?

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 18:09:25
od Davisss
"kovardominik"
Určitě může být jiný počet členů na dostání úkolu, ale těch 10 by stejně muselo mít level alespon 120+ kvůli tomu úkolu.
Nemůže to být zase tak snadné. Děkuji
"NesstleTM"
To s vylepšením už mě příjde moc přístupné, ale jako špatný návrh to rozhodně nevidím. Určitě by to mělo fungovat tak,
že co se koupí v hradu zůstane pouze v cechu (Pro příklad denní odměny jsou označeny písmenkem, a nedají se proto předat.
To samé bych udělal na všem v hradu. Děkuji
"Malchus"
Cechovní hrad by měl být zpestření pro cech. Navíc by se vyřešil problém nedostaků pozemků. Ale nevím,
jak by to ve hře bylo udělané. Úkol je samozřejmně na diskuzi nebo na rozhodnutí týmu hry.
A k válkám, dobývat by se mohlo určitě i mezi říšema. Jediná věc, co by bránila teoreticky hrad je brána.
Ovšem nebude mít 30k ZB :) Při napadení hradu by hráčům vyskočilo upozornění o napadení a mohli by jít bránit.
Časově by to mělo být určitě omezeno, ale jak to se nedá říct dokud se to neotestuje. Hrad by mohl být drancován třeba
i 10 zasebou jedním cechem. Určitě ale v rozmení minimálně třech dní nebo tak :) Děkuji

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 19:41:56
od pikasek
Příjde mi to jako dobrý nápad, ale neproviditelné. protože tolik map prostě v systémů být nepomůže, a jelikož chcete i drancování a podobně, tak nemůže být více hradů na jedné,dostatečně velké,mapě :)

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 20:26:28
od MoCKeR
Super nápad toto by som uvítal + by som dal vudci cechu na výber jestli chce povolit anb zakázat " sledovani " hradu - samozrejme by to mohol meniť

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 21:04:36
od Eldik
Návrh moc pěkný, líbí se mi ta představa dobývání hradu.

Ovšem otázky okolo cechovního hradu a jeho dobývání, problém nastává už u pojmu cech, jsou tu jen dva dalo by se říci vyrovnané cechy na nějaké větší úrovni a zbytek je až za velkou propastí, kterou jen tak nepřekonají, moc si nedokážu představit, že by třeba cech chizfen šel přepadnout cech pretorians, nebo wikings by šli přepadnout sydorans, bylo by zcela nevyrovnané, ještě kdyby za to dostali nějaké bonusy. Cechovní hrady, fajn nápad, ale zůstal bych u nějakých vylepšených cechovních pozemků a cechovní hrady bych nezaváděl. Na druhou stranu bych určitě chtěl zavést hrady tři, a to pro říše. Nějaké ty boje o ně a následné odměny, třeba formou bonusu pro říši, která obsadí hrad jiné říši. Něco jako bylo s Májkama, tuším dva roky zpátky. :)

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 04. bře 2016 22:44:44
od Davisss
Všechno co tu říkáte je pravda, ovšem kdyby byly hrady levlově rozlišené, lepším cechům by se nevyplatilo útočit na hrady horší. Všechno by to chtělo trošku vyladit :) Ale to už by se muselo bavit o hotové věci. Kdyby se návrh měl uskutečnit, jsem i ochotný pomoct při ztvárnění samotného hradu. Jinak, hrad by mohl fungovat podobně jako například vězení na krocení. Jedna mapa, na kterou se portnou všichni a následným relogem se mapa upraví pro daný cech. Děkuji

Re: Cechovní Hrady/Panství

Napsal: pát 29. dub 2016 21:19:39
od Davisss
Spoiler:
Mytologie píše:Táák a dali jste mi podnět napsat návrh, jenž jsem vymýšlela již delší dobu a úzce souvisí s královským systémem.
Pohodlně se usaďte a věnujte chvíli k přečtení mého návrhu - zakládat nové téma nebudu, jelikož princip je podobný..

Hrad říše

Každá říše tj. Modrá, Červená, Žlutá by měla svůj vlastní hrad, panství, které by mělo několik funkcí..

1a)
  • Rozšiřování, zvelebování hradu, tak aby byl hráčům prospěšný, zde jsem si vzala příklad od zakladatele tématu =zahrádka, rybníček, pokladna říše (větší rozbor níže) a také novinka - Hradní komorník, zde by si hráči mohli uschovat své věci podobně jako u skladníka,
    za žold komorníkovi by se otevřel jeden volný inventář, kde by si mohl uschovat své věci, opětovné otevření inventáře by stál další
    žold/úplatek komorníkovi navrhuji například 25KK. Alchymisté a kovář jistě do hradu patří také, u kováře bych dala první rozšíření (mimo samotný hrad) a to volba následujících možností : 1) Kovář normální jako ve věži tj. tuším 40% na úspěšnost (?) 2) Kovář s 20% úspěšností, avšak předmět nerupne = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena) 3) Kovář s úspěšností 60% - předmět může rupnou = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena)
1b)
  • Obranná funkce hradu a to ve 4 fázích tj. 1) Brána hradu - Obrovské množství ZB (Zvyšování ZB by bylo financováno z královské pokladny) - vhodné pro útok celé nepřátelské říše = Dobývání hradu z vnějšku 2) Královská komnata - Malý počet ZB (Ke královské komnatě by nebyl snadný přístup, proto by nebylo možné navyšovat ZB!) 3) Místnost s pokladnou opatřená bránou - Počet ZB by závisel na financování z královské pokladny 4) Samotná pokladna - zde by množství ZB záviselo na stavu pokladny v poměru 1KK/10ZB (pro příklad)
1c)
  • Hierarchie hradu by závisela na PvP hodnosti (Podpoření PvP)
  • Král - Nejvýše postavený ze všech = Nejrozsáhlejší možnosti tj. navyšování ZB, volení bonusů říše, volba kováře + speciální noční bonus ochrany atd.. (pro představu)
  • Vojevůdce - Podobné možnosti jako král - při souhlasu 2/3 generálů může navýšit ZB a další funkce + král může vojevůdci dát možnost spuštění noční ochrany - možnost hlídat krále.
  • Generál - menší možnosti než vojevůdce - sám jako jedinec, avšak rozhodnutím 3/3 generálů může navýšit ZB - Může hlídat pokladnu.
  • Rytíř - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) + levnější komorníkův inventář.
  • Pěšák - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) - tato brnění má i vojevůdce/generál!
  • "Poddaný" - hráč bez PvP hodnosti - bez výhod možnosti ovlivnit dění v panství - možnost využití všech dostupných dispozic hradu = kovář..
Noční bonus = ochrana před útokem po 22:00 do XY:00 (možnosti volby pro krále/vojevůdce) - menší finanční poplatek z pokladny.
Útočný bonus = při dobývání nepřátelského hradu, nemůže být vlastní hrad napaden - větší finanční poplatek z pokladny.

Hradní brnění + Obrana hradu

Hradní brnění by sloužilo především jako odlišnost pro hráče s PvP hodností v hradu, kteří budou míti za úkol :
Vojevůdce může stát po boku krále v jeho komnatě (jako jediný bude mít povolen vstup ke králi) - padne-li král = brána strážící pokladnu ztratí 5% svého množství ZB tudíž, kdyby (teoreticky) král zemřel 20x - bude volný vstup k pokladně.

Generálové by měli míti za úkol hlídat královskou pokladnu zevnitř za bránou!

Rytíři by měli míti za úkol hlídat samotnou pokladní bránu.

Pěšáci by měli míti za úkol hlídat samotnou hradní bránu spolu s poddanými.

! PADNE-LI JAKÁKOLIV Z POSTAV (ÚTOČNÍK ČI OBRÁNCE HRADU) BUDE TELEPORTOVÁNA ZPĚT DO HLAVNÍHO MĚSTA !
Útoky na samotný hrad a financování hradu

A) Říše, jenž vyhraje válku říši dostane do pokladny 500KK
B) Klasické daně
C) Kořist z cizí pokladny

- Král s vojevůdcem může zaútočit na královskou komnatu pomocí NPC, bez dodatečné podmínky (vysvětleno níže)
- Generálové spolu s rytíři mohou zaútočit na bránu strážící pokladnu (Přes NPC - minimální počet členů =8, není-li zničena brána hradu)
- Pěšáci mohou útočit na bránu hradu spolu s "poddanými".

To jsou základy nyní jak to vlastně myslím : Král se domluví se svou říši na útoku proti hradu nepřátelské říše, hráči bez PvP hodností či hráči s hodností Pěšák zaútočí na bránu hradu (samozřejmě může i král s vojevůdcem a generály - zde je mnoho taktik - případně zaútočí jen malý skupina (max. 10 lidí přímo na pokladní bránu - říše připraví rozruch u hradní brány, k pokladní bráně nikdo nepůjde hned, ale až za nějaký čas - zde je mnoho kombinací jak se pokusit uloupit část z nepřátelské pokladny) - v říši protistrany se podobně jako vyhlášení OX, otevřeného kerindoru ukáže rámeček s oznámením útoku a prosbou o přispěchání na pomoc. = výsledek bitvy je vždy čistě na schopnosti koordinovat útok, domluvy a spolupráce, ať už útočících či bránících.


K hradu by bylo možné se dostat 3 způsoby a to
1) Pěšky na koni - záleželo by samozřejmě na umístění hradů - do oblasti by nebyly možné dělat porty
2) Zrádce Balso - "Ách vyhledali jste mě, abych vás provedl tajnými chodbami hradu? Jste zde správně, je-li i Váš počet správný, provedu Vás za žold tj. XY KK či nějaký item (?) (min. 8 lidí jak již bylo psáno výše - maximálně 10 - způsob portnutí na způsob HG)
3) Z královské komnaty pomocí zrcadlové stěny (resp. obyčejné stěny, která by se po přetažení klíče změnila na port jako například z prvního města do bakry - klíč šel vyrobit u kováře se 100% za například stříbrný, zlatý a ďáblův + 50KK (?) a tak by měl král i vojevůdce průchod před nepřátelskou, královskou komnatu.


Tak by začala "nová éra, nový způsob hry" PvP by dostalo konečně větší smysl, byly by využity rozdíly říše, začali by i v metinu vznikat nové strategie, je-li to technicky možné udělat dá se stále něco nového vymýšlet - napadne-li mne či Vás něco, čím by jste můj návrh rozšířili, nebojte se připsat pár řádků, snažila jsem se jen svůj tok myšlenek, aspoň částečně sepsat, v hlavě se mi toho honí na toto téma spoustu, avšak bylo by to na delší čtení.

Ceny, hodnoty ZB či jé procenta jsou pouze ilustrační, neberte je doslova.
Za případné chyby či nesouvislost v návrhu se omlouvám, ale snažila jsem se to sepsat co nejrychleji tak jak mě hlava nabádala.

Doufám, že se zakladatel tématu nebude zlobit, když jsem přidala svůj návrh a vlastně i reakci na ten jeho - cechů je zde spousta, a kdyby měl vlastnit každý tak ve hře nic jiného nevidíme. :)

Doufám, že se Vám návrh líbí, budu ráda za jeho podporu a možné jeho inovace, nápady pro vylepšení. :heart:


S pokorou Vaše "spisovatelka" ( :lol: )
Mytologie
Velmi pěkný návrh, ale myslím si, že návrh takových to rozměrů by měl mít samostatné téma. Děkuji

Citace vložena do spoileru, návrh na žádost rozdělen.
/Aiwendil