Cechovní Hrady/Panství

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s návrhem?

Ano :up:
63
83%
Ne :down:
10
13%
Ano, ale něco bych změnil/a (napíšu co)
3
4%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
Davisss
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Davisss » čtv 03. bře 2016 15:39:26

Zdravím Vážení spoluhráči,
Je tu spousty příspěvků na téma cech a jak rozšířit jeho působení a využití.
Dostal jsem nápad, který tu už možná byl. Nevím to jistě, ale i tak Vám ho zkusím představit.Jedná se o cechovní hrady.
Jak ho lze získat?
Každý cech, který dosáhe počtu členu např. 50 a cechovní úrovně 20 by obdržel úkol. Úkol by muselo plnit nejméně 10 hráčů a samozřejmě by nebyl jednoduchý. Kupříkladu vyjít společně 5x HG v 10 členech cechu, vyhrát 10 cechovních válek a zaplatit kauci za hrad, napříkad 10kkk. Tyto údaje nejsou samozřejmě konečné, ale diskutabilní, zatím je tedy netřeba neřešit.
Když by cech splnil daný úkol, umožnil by se mu přes NPC postavu na pozemku (Strážce oltáře) vstup do cechovního hradu. (Jelikož každý cech nemá svůj pozemek, mohla by též být jednotná NPC pro všechny někde na náměstí, či na jiné mapě (Strážce hradů)
Hrad by tedy na začátku vypadat tak, že obyčejná hradba, brána a prázdný prostor.
Co by se dalo s hradem dělat?
Vůdce cechu by hrad mohl upravovat (podobně jako pozemek). Za určitý obnos peněz by mohl hrad vylepšit, například levnější obchodnice, všichni cechovní kováři, rybníček na rybaření, zahrádku, skladníka a další věci okolo samotného designu hradu (altány, domečky ..). Samozřejmě pece, teleportér a tak dále.
Dobývání hradů?
Dobývání už mě mělo být tedy zpestření cechovní aktivity. Ale ještě popíšu tedy mou představu.Tzn. budete vylepšovat hrad, hrad má bránu, která bude mít dost ZB aby se nedala rozbít méně než 5 hráči a zároveň na ní budou působit jen PvM bonusy, zejména proto, aby se dal hrad ubránit. Takže čím vyšší lv hradu, tím delší čas na jeho dobytí. Hrad může dobývat pouze cech, co hrad má a je úměrný úrovní tomu, co mají oni. Odměnou by pak mohla být část majetku, řekněme 5%. Dle rozdílu lv hradů.
Vylepšování hradu
Vylepšování hradu se může rozdělit na dvě části, užitná a obranná. Užitná je již zmíněna výše (obchodnice ... ) a tu obrannou ještě trošku podrobněji.
Ve spoileru bude vyobrazen opravdu lehký náčrt toho, jak by mohl hrad vypadat z půdorysu.
1. Hrad je nový, právě zakoupený. Vidíme trávník uvnitř, decentní hradba a brána
2. Hrad je jednou vylepšený, brána hradu nabývá ZB a hradba se stává vizuálně silnější. Nemá žádný jiný účel než dělat dojem :)
3. Hrad vypadá stejně, hradba jako u 2. lv. Brána opět ale nabývá na ZB a uvnitř hradu již není tráva, ale kamenina
4. Hrad dostane líp vypadající hradbu, a nově přibude i vodní příkop (ZB samozřejmě vrzůstá)
5. Hrad je plně dostaven, nově přibudou strážné věže.
Spoiler:
Untitled.jpg
NOVĚ PŘIDÁNO 3D ZOBRAZENÍ POSLEDNÍ ÚROVNĚ HRADU
Spoiler:
hrad8.jpg
hrad 1.jpg
Aby bylo ve všem jasno, jediné co je při dobývání hradu znát je zvýšení a zesílení brány, jinak je vše pouze vizuální.
Výhody/Nevýhody
Za výhodu považuji to, že by se na takový hrad muselo podílet více hráčů. Už by to bylo i o tom, že každý z členů bude mít podíl na něčem takovém. Ve hradu by se pak mohli připravovat na různé akce a podobně, vše v klidu a pohodě. Navíc by se tak mohla poznat prestiž a celková sjednocenost v cechu ve smyslu, že cech který spolu nekomunikuje nikdy takový pěkný hrad nepostaví. Hrad by mohl být volně přístupný ale formou, jaká je například ve válce cechu (koukat, ale nesahat :) )
Za nevýhodu považuji, že z města možná zmizí dost hráčů do ústraní, ale to konec konců mohou i teď, a stále je tam lidí dost.
Děkuji za Váš čas strávený čtením mého návrhu a děkuji za Vaše reakce.

Edit: Přidána anketa.
/Avery
Naposledy upravil(a) Davisss dne pát 29. dub 2016 21:18:57, celkem upraveno 1 x.

kovardominik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 399 poděkování
Dostal poděkování: 102 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od kovardominik » pát 04. bře 2016 7:37:17

S návrhem souhlasím, je to dobrý nápad. Jediné co bych změnil je počet členů, které musí cech mít a to na 25 (těch 10 co by se muselo minimálně podílet na úkolu s tím souhlasím). Navrhuji to proto, aby i menší aktivní cechy měli možnost si hrad pořídit bez toho, že by museli schválně nabírat další postavy. Například já vlastním cech ve kterém jsme jen samí přátelé kteří se opravdu známe a představa že bych musel mezi nás nabrat třeba dvacet cizích hráčů se mi moc nelíbí. A ještě jeden menší návrh nastavil bych že by každý člen musel mít nějaký minimální level (třeba 25 ale ne zase moc vysoký) jinak by to mohlo vézt k tomu, že by se zakládali nové postavy (level. 1) aby cech doplnily.
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

Uživatelský avatar
NesstleTM
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: úte 22. říj 2013 19:21:41
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od NesstleTM » pát 04. bře 2016 8:31:55

Za mě jednoznačně ANO !
je to skvělý nápad, kterým by se dala oživit spolupráce členů v cechu.
Jen bych místo cechovních kovářů, který v dnešní době magičáků, per, monoklů.... nemají využití navrhl kováře, který vám předmět nemůže rupnout a zvýšil by pravděpodobnost vylepšení třeba o 10%. Fungoval by jako takový magičák na který přetáhnete předmět a ten se buď vylepší nebo nevylepší samozřejmě by jej mohli využívat jen členové cechu :-)

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Malchus » pát 04. bře 2016 10:44:22

Mě by se líbilo mít vlastní zahrádku, rybníček, ale to všechno se dá zakomponovat do cechovního pozemku. Na to není potřeba hrad.
Aby se to možnost vlastnit hrad (nebo nejaký "vylepšený" pozemek) odvíjela od počtu členů mi přijde zbytečné, protože každý má milion postav a není problém udělat cech kde bude 100 postav. Udělat těžké úkoly, potom ať si má hrad třeba cech o pěti lidech, pokud úkoly splní.

Války o hrady mi přijdou problématické. Namátkou - budu moct dobývat jen hrady ve vlastní říši, nebo i v cizích říších ? Když budu dobývat hrad, budu ničit jen opevnění, nebo se do toho budou moci zapojit i hráči-obránci hradu. Bude dobývání omezeno časově ? Protože ho klidně mohu dobývat celou noc, jednou ta zeď padne. Když zjistím, že jsem schopný dobýt tvůj hrad, budu ho moci drancovat 3x denně ?
Obrázek

Uživatelský avatar
Davisss
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Davisss » pát 04. bře 2016 18:09:25

"kovardominik"
Určitě může být jiný počet členů na dostání úkolu, ale těch 10 by stejně muselo mít level alespon 120+ kvůli tomu úkolu.
Nemůže to být zase tak snadné. Děkuji
"NesstleTM"
To s vylepšením už mě příjde moc přístupné, ale jako špatný návrh to rozhodně nevidím. Určitě by to mělo fungovat tak,
že co se koupí v hradu zůstane pouze v cechu (Pro příklad denní odměny jsou označeny písmenkem, a nedají se proto předat.
To samé bych udělal na všem v hradu. Děkuji
"Malchus"
Cechovní hrad by měl být zpestření pro cech. Navíc by se vyřešil problém nedostaků pozemků. Ale nevím,
jak by to ve hře bylo udělané. Úkol je samozřejmně na diskuzi nebo na rozhodnutí týmu hry.
A k válkám, dobývat by se mohlo určitě i mezi říšema. Jediná věc, co by bránila teoreticky hrad je brána.
Ovšem nebude mít 30k ZB :) Při napadení hradu by hráčům vyskočilo upozornění o napadení a mohli by jít bránit.
Časově by to mělo být určitě omezeno, ale jak to se nedá říct dokud se to neotestuje. Hrad by mohl být drancován třeba
i 10 zasebou jedním cechem. Určitě ale v rozmení minimálně třech dní nebo tak :) Děkuji

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od pikasek » pát 04. bře 2016 19:41:56

Příjde mi to jako dobrý nápad, ale neproviditelné. protože tolik map prostě v systémů být nepomůže, a jelikož chcete i drancování a podobně, tak nemůže být více hradů na jedné,dostatečně velké,mapě :)

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 246
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od MoCKeR » pát 04. bře 2016 20:26:28

Super nápad toto by som uvítal + by som dal vudci cechu na výber jestli chce povolit anb zakázat " sledovani " hradu - samozrejme by to mohol meniť
Obrázek

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Eldik » pát 04. bře 2016 21:04:36

Návrh moc pěkný, líbí se mi ta představa dobývání hradu.

Ovšem otázky okolo cechovního hradu a jeho dobývání, problém nastává už u pojmu cech, jsou tu jen dva dalo by se říci vyrovnané cechy na nějaké větší úrovni a zbytek je až za velkou propastí, kterou jen tak nepřekonají, moc si nedokážu představit, že by třeba cech chizfen šel přepadnout cech pretorians, nebo wikings by šli přepadnout sydorans, bylo by zcela nevyrovnané, ještě kdyby za to dostali nějaké bonusy. Cechovní hrady, fajn nápad, ale zůstal bych u nějakých vylepšených cechovních pozemků a cechovní hrady bych nezaváděl. Na druhou stranu bych určitě chtěl zavést hrady tři, a to pro říše. Nějaké ty boje o ně a následné odměny, třeba formou bonusu pro říši, která obsadí hrad jiné říši. Něco jako bylo s Májkama, tuším dva roky zpátky. :)
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Davisss
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Davisss » pát 04. bře 2016 22:44:44

Všechno co tu říkáte je pravda, ovšem kdyby byly hrady levlově rozlišené, lepším cechům by se nevyplatilo útočit na hrady horší. Všechno by to chtělo trošku vyladit :) Ale to už by se muselo bavit o hotové věci. Kdyby se návrh měl uskutečnit, jsem i ochotný pomoct při ztvárnění samotného hradu. Jinak, hrad by mohl fungovat podobně jako například vězení na krocení. Jedna mapa, na kterou se portnou všichni a následným relogem se mapa upraví pro daný cech. Děkuji

Uživatelský avatar
Davisss
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 90
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Cechovní Hrady/Panství

Příspěvek od Davisss » pát 29. dub 2016 21:19:39

Spoiler:
Mytologie píše:Táák a dali jste mi podnět napsat návrh, jenž jsem vymýšlela již delší dobu a úzce souvisí s královským systémem.
Pohodlně se usaďte a věnujte chvíli k přečtení mého návrhu - zakládat nové téma nebudu, jelikož princip je podobný..

Hrad říše

Každá říše tj. Modrá, Červená, Žlutá by měla svůj vlastní hrad, panství, které by mělo několik funkcí..

1a)
  • Rozšiřování, zvelebování hradu, tak aby byl hráčům prospěšný, zde jsem si vzala příklad od zakladatele tématu =zahrádka, rybníček, pokladna říše (větší rozbor níže) a také novinka - Hradní komorník, zde by si hráči mohli uschovat své věci podobně jako u skladníka,
    za žold komorníkovi by se otevřel jeden volný inventář, kde by si mohl uschovat své věci, opětovné otevření inventáře by stál další
    žold/úplatek komorníkovi navrhuji například 25KK. Alchymisté a kovář jistě do hradu patří také, u kováře bych dala první rozšíření (mimo samotný hrad) a to volba následujících možností : 1) Kovář normální jako ve věži tj. tuším 40% na úspěšnost (?) 2) Kovář s 20% úspěšností, avšak předmět nerupne = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena) 3) Kovář s úspěšností 60% - předmět může rupnou = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena)
1b)
  • Obranná funkce hradu a to ve 4 fázích tj. 1) Brána hradu - Obrovské množství ZB (Zvyšování ZB by bylo financováno z královské pokladny) - vhodné pro útok celé nepřátelské říše = Dobývání hradu z vnějšku 2) Královská komnata - Malý počet ZB (Ke královské komnatě by nebyl snadný přístup, proto by nebylo možné navyšovat ZB!) 3) Místnost s pokladnou opatřená bránou - Počet ZB by závisel na financování z královské pokladny 4) Samotná pokladna - zde by množství ZB záviselo na stavu pokladny v poměru 1KK/10ZB (pro příklad)
1c)
  • Hierarchie hradu by závisela na PvP hodnosti (Podpoření PvP)
  • Král - Nejvýše postavený ze všech = Nejrozsáhlejší možnosti tj. navyšování ZB, volení bonusů říše, volba kováře + speciální noční bonus ochrany atd.. (pro představu)
  • Vojevůdce - Podobné možnosti jako král - při souhlasu 2/3 generálů může navýšit ZB a další funkce + král může vojevůdci dát možnost spuštění noční ochrany - možnost hlídat krále.
  • Generál - menší možnosti než vojevůdce - sám jako jedinec, avšak rozhodnutím 3/3 generálů může navýšit ZB - Může hlídat pokladnu.
  • Rytíř - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) + levnější komorníkův inventář.
  • Pěšák - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) - tato brnění má i vojevůdce/generál!
  • "Poddaný" - hráč bez PvP hodnosti - bez výhod možnosti ovlivnit dění v panství - možnost využití všech dostupných dispozic hradu = kovář..
Noční bonus = ochrana před útokem po 22:00 do XY:00 (možnosti volby pro krále/vojevůdce) - menší finanční poplatek z pokladny.
Útočný bonus = při dobývání nepřátelského hradu, nemůže být vlastní hrad napaden - větší finanční poplatek z pokladny.

Hradní brnění + Obrana hradu

Hradní brnění by sloužilo především jako odlišnost pro hráče s PvP hodností v hradu, kteří budou míti za úkol :
Vojevůdce může stát po boku krále v jeho komnatě (jako jediný bude mít povolen vstup ke králi) - padne-li král = brána strážící pokladnu ztratí 5% svého množství ZB tudíž, kdyby (teoreticky) král zemřel 20x - bude volný vstup k pokladně.

Generálové by měli míti za úkol hlídat královskou pokladnu zevnitř za bránou!

Rytíři by měli míti za úkol hlídat samotnou pokladní bránu.

Pěšáci by měli míti za úkol hlídat samotnou hradní bránu spolu s poddanými.

! PADNE-LI JAKÁKOLIV Z POSTAV (ÚTOČNÍK ČI OBRÁNCE HRADU) BUDE TELEPORTOVÁNA ZPĚT DO HLAVNÍHO MĚSTA !
Útoky na samotný hrad a financování hradu

A) Říše, jenž vyhraje válku říši dostane do pokladny 500KK
B) Klasické daně
C) Kořist z cizí pokladny

- Král s vojevůdcem může zaútočit na královskou komnatu pomocí NPC, bez dodatečné podmínky (vysvětleno níže)
- Generálové spolu s rytíři mohou zaútočit na bránu strážící pokladnu (Přes NPC - minimální počet členů =8, není-li zničena brána hradu)
- Pěšáci mohou útočit na bránu hradu spolu s "poddanými".

To jsou základy nyní jak to vlastně myslím : Král se domluví se svou říši na útoku proti hradu nepřátelské říše, hráči bez PvP hodností či hráči s hodností Pěšák zaútočí na bránu hradu (samozřejmě může i král s vojevůdcem a generály - zde je mnoho taktik - případně zaútočí jen malý skupina (max. 10 lidí přímo na pokladní bránu - říše připraví rozruch u hradní brány, k pokladní bráně nikdo nepůjde hned, ale až za nějaký čas - zde je mnoho kombinací jak se pokusit uloupit část z nepřátelské pokladny) - v říši protistrany se podobně jako vyhlášení OX, otevřeného kerindoru ukáže rámeček s oznámením útoku a prosbou o přispěchání na pomoc. = výsledek bitvy je vždy čistě na schopnosti koordinovat útok, domluvy a spolupráce, ať už útočících či bránících.


K hradu by bylo možné se dostat 3 způsoby a to
1) Pěšky na koni - záleželo by samozřejmě na umístění hradů - do oblasti by nebyly možné dělat porty
2) Zrádce Balso - "Ách vyhledali jste mě, abych vás provedl tajnými chodbami hradu? Jste zde správně, je-li i Váš počet správný, provedu Vás za žold tj. XY KK či nějaký item (?) (min. 8 lidí jak již bylo psáno výše - maximálně 10 - způsob portnutí na způsob HG)
3) Z královské komnaty pomocí zrcadlové stěny (resp. obyčejné stěny, která by se po přetažení klíče změnila na port jako například z prvního města do bakry - klíč šel vyrobit u kováře se 100% za například stříbrný, zlatý a ďáblův + 50KK (?) a tak by měl král i vojevůdce průchod před nepřátelskou, královskou komnatu.


Tak by začala "nová éra, nový způsob hry" PvP by dostalo konečně větší smysl, byly by využity rozdíly říše, začali by i v metinu vznikat nové strategie, je-li to technicky možné udělat dá se stále něco nového vymýšlet - napadne-li mne či Vás něco, čím by jste můj návrh rozšířili, nebojte se připsat pár řádků, snažila jsem se jen svůj tok myšlenek, aspoň částečně sepsat, v hlavě se mi toho honí na toto téma spoustu, avšak bylo by to na delší čtení.

Ceny, hodnoty ZB či jé procenta jsou pouze ilustrační, neberte je doslova.
Za případné chyby či nesouvislost v návrhu se omlouvám, ale snažila jsem se to sepsat co nejrychleji tak jak mě hlava nabádala.

Doufám, že se zakladatel tématu nebude zlobit, když jsem přidala svůj návrh a vlastně i reakci na ten jeho - cechů je zde spousta, a kdyby měl vlastnit každý tak ve hře nic jiného nevidíme. :)

Doufám, že se Vám návrh líbí, budu ráda za jeho podporu a možné jeho inovace, nápady pro vylepšení. :heart:


S pokorou Vaše "spisovatelka" ( :lol: )
Mytologie
Velmi pěkný návrh, ale myslím si, že návrh takových to rozměrů by měl mít samostatné téma. Děkuji

Citace vložena do spoileru, návrh na žádost rozdělen.
/Aiwendil

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline Pajjuska 
offline asdis