Stránka 1 z 3
Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 10:45:47
od Vr4ker
Zdar, chcem sa Vás opítať či má ninja z lukem postih na dálku v PVP,
v PVM viem že bol zrušený a berie plnohodnotné čísla.
Ďakujem s pozdravom Vraker

Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 11:11:49
od Akemos
v pvp má postih
Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 13:20:35
od Vr4ker
Tak to je fakt trapné .. všade to už má vporiadku len tu ne :/
popravde nikdy som nechapal prečo postava na dálku ma postih pretože utoči na dálku ..
tak musí utočit z blízka z lukom v ruce ..absurdné

bm sura to nemá ..logic
Dík moc za objasnenie broo

Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 14:24:08
od pikasek
zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 15:45:26
od Mithra
pikasek píše:zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Na vzdálenost účinného mířeného dostřelu nějaký snos větrem a pokles rychlosti nemá téměř vliv na průraznost střely. Pokud je luk dostatečně silný na to, aby střela probila brnění, pak je jedno jestli to brnění je ve vzdálenosti 30 nebo 50 metrů.
Důvod, proč je tu postih DMG je trochu jinde. Jde především o vyváženost postav.
Reálnou střelbu z luku bych sem vůbec netahal. Protože pak bychom mohli začít operovat argumenty, že lukostřelec u sebe těžko bude mít v pohotovosti připravených 200 šípů v toulci, natož pak, aby těch 200 šípů byl schopen umístit do terče při stejné frekvenci výstřelů. O tom, že by byl vůbec bez odpočinku schopen střílet 100 šípů za minutu několik minut za sebou raději ani nepíšu.
Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 16:00:16
od Vr4ker
No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ?
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.
A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil
PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny.

Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 16:31:54
od DrTom
pokud myslis jaka jsou BMka silna, tak si jedno udelej a muzes se ukazat, ma velice vybornou moznost ubranit se velkemu mnozstvi utoku,ale zaroven na nej plati spousta obran
jinak co se tyka archeru vseobecne - jsou hraci co je v pvp hraji na blizko pro vyssi dmg a nekdo jiny se drzi zase stranou a kompenzuje to jinak, vse je jen o tvem vlastnim "setupu" postavy

Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 16:51:06
od Vr4ker
Tak mi povec jake ine "sposta obran" nane plati krom magie a sury co plati i na ninje akurát šipi krom magie ?

Kopa bm se taky drží stranov ako aj šamani .... preto je ich tolik ve válke

akurát su bez postihu.
PS. Bm som mal a už nechcem ...nikdo nechce isť pvp ..unudí to k smrti

Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 17:01:02
od Mithra
Vr4ker píše:No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ?
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.
A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil
PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny.

Odstranění postihu DMG za vzdálenost při střelbě z luku v boji proti monstrům (PvM) je věc, kterou jsem si prosadil.
A to právě z toho důvodu, aby lukostřelec mohl skutečně svůj luk používat tak jak má a nebyl omezen pouze na sekání dýkami, koně+meč, nebo onu proměnu. To, že toho spousta lukostřelců nevyužívá a dál se ubíjí nudou při trapném držení mezerníku v proměně nebo při sekání z koně, už je věc kterou neovlivním.
Odstranění tohoto postihu k útoku při PvP by udělalo z lukostřelce neskutečné monstrum. Vzhledem k tomu, že to máme otestované v podmínkách našeho serveru, pak vím o čem píšu.
Závěr LGM k tomuto tématu je tedy takový:
Postih poškození za vzdálenost při PvP lukostřelci zůstane minimálně do té doby, než někdo od začátku předělá celý soubojový systém do úplně jiné podoby. Vzhledem k tomu, že se na to nikdo ani nechystá, je to stejné jako kdybych napsal, že to tak bude do konce serveru.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete udělat.
Re: Ninja luk postih dmg
Napsal: úte 21. bře 2017 18:09:55
od Vr4ker
Jak využívaš luk vo swampe by som rád videl
Zrejme to je niečo ťažké

...vypnuť postih za range a znižit lučišnikove hodnoty ak by bylo vubec potreba
Prosím ... nevykládaj mi o složitém systéme v jednoduchej úprave.
Všude jinde pochopili že ninja s lukem je bojovník na dálku a tuto chybu opravili velice jednoduše ..vše funguje.
Ak je toto složité a ťažké chcem vidieť ako sa vyriešia mrenky (pretože toto je neskutočne monstrum)... toto bude ešte problém ktorý bude nutné riešiť
bohužial ale už neskoro ...ale to som už mimo téma ..
Nelogické vysvetlenie som dostal (bojujte s lukem z blízka) možete lock. Samozrejme Ďakujem.