Stránka 1 z 4

Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 0:41:14
od schvarz
Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.

Edit 16.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 23.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 27.11.2021: Odškrtány implementované a opravené věci


Předměty a manipulace s nimi
  • Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
  • Rozdělování předmětů ve skladu - předměty jdou ve skladu skládat na sebe, rozdělit je už ve skladu ale nedokážete. Implementováno
  • Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející. Implementováno, ale šlo by to vylepšit
  • Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné. Opraveno
  • Sklad se dvěma okny - návrh na zavedení skladu na styl Total Commanderu
Ovládání
  • Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
  • Zadání auto. útoku - při použití schopnosti "Boj ze hřbetu koně" (MH skill) nebere hra v potaz zadání automatického útoku kliknutím levého myšítka (když na něm mám nastavený automatický útok). Postava se po dokonání schopnosti zkrátka zastaví, ať jsem na něco klikal nebo ne. Přišlo by mi fajn mít možnost útok nastavit i za jízdy. >>DEMONSTRAČNÍ VIDEO<< (rozlišení je děsný, já vím)
Postava
  • Vykliknutí buffu - V současné době nelze odstranit z postavy určité buffy (Požehnání, běžet, pomoc draka, atp.) Navrhoval bych možnost vykliknutí toho buffu pravým tlačítkem myši. Často se mi stává, že mě šaman na konci opičáku buffne a já pak musím čekat, než mi požehnání spadne, abych se mohl zabít. Případně musím běžet zpátky na začátek. A to není samozřejmě jediný případ, kdy bych tuhle funkci využil.

Seznam přátel
  • Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
  • Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
  • Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
  • Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
  • Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Opraveno
Nápověda (vím, že v současnosti probíhá předělávka nápovědy, tohle jsou akorát tipy k ní)
  • Info o skupinách - Na můj vkus je ve hře málo informací ohledně skupin. Dnes jsem po hodinovém expení buffa zjistil, že mi hra dává "odměnu v podobě BZK bonusu za dobrou spolupráci" a ve skupině byl (namísto klasického 30% bonusu při rovnoměrném rozložení) 70% bonus.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp. :D

Edit: Určitě můžete přispět také! Vaše připomínky milerád přidám do seznamu. :)

Re: Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 14:00:22
od Spartaa16
Bože ty si teda náročný člověk . :)

A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu? :D

Re: Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 14:08:39
od Diabolkaa
Naopak, u jiných her jsou tyhle věci naprostou samozřejmostí. :D Všechny tyhle změny až na jedinou mi přijdou jako proveditelné (otázka ovšem je, jakou prioritu by měly u týmu). Co se týče bindů, tak to dřív Evil udělá krále, než se něco takového dostane do hry. :D

Re: Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 14:15:38
od Cyklista
jsou to sice maličkosti ale myslim že všichni by to uvítali...
hlavně možnost přenastavení ovládání :lol:
ale jak řekl diabolkaa... :lol:

Re: Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 14:20:21
od schvarz
Spartaa16 píše:Bože ty si teda náročný člověk . :)

A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu? :D
Myslím, že to trochu přeháníš :D Můžu se sebrat a jít hrát další z milionu MMORPGček, jenže ekura je srdcovka. Ale kdrobné bugy, které hru "znepříjemňují", se na list důvodů "Proč hraju Ekuru" opravdu nezařadí :D. Tyhle věci se mi zdají jako samozřejmé a považuji je za běžnou funkčnost. Nepovažuji skutečnost, že itemy se stackují jen někdy, za úmyslnou :D Ta hra je prostě stará a tým měl příliš starostí s velkými chybami a tvorbou nového obsahu, takže na takové maličkosti není čas. Ale určitě by bodly. :D

Re: Lifequality things

Napsal: ned 13. srp 2017 14:35:33
od Anderson
Spartaa16 píše:Bože ty si teda náročný člověk . :)

A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu? :D
To vôbec nie je náročnosť, ale skôr normálna vec ktorá funguje v hocijakých iných hrách.. Takže tvoj príspevok mi príde úplne zbytočne arogantný..
Ja osobne by som to uvítal, je to príjemnejšie (hlavne teda ten sklad, že by len človek nejakou napr shift+ lavé kliknutie, alebo čisto len pravé kliknutie a prenieslo by sa to na najbližšie voľné miesto v sklade, potom by si to už človek podla vlastného uváženia poskladal tak jak mu treba)

Re: Lifequality things

Napsal: pon 14. srp 2017 8:53:11
od megac
Spoiler:
schvarz píše:Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.

Předměty a manipulace s nimi
  • Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
  • Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející.
  • Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné.
Ovládání
  • Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Seznam přátel
  • Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
  • Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
  • Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
  • Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
  • Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp. :D

Edit: Určitě můžete přispět také! Vaše připomínky milerád přidám do seznamu. :)
som rozhodne za :up: :fight: :fight:
to CTRL+Q už ma dlhú dobu vytáča :D :heart:

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 18:55:49
od Cepino
Velmi chválím autora. Krásně a pečlivě sepsáno. Návrhy ač jde o drobnosti, tak by velmi ulehčili hru. Na druhou stranu, celá hra od počátku jak psalo spousta lidí je naprosto zprasená, tak že je otázkou, jak náročné by tyto úpravy byly a jaké jsou na to časové možnosti a priority.

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 20:35:30
od qSTRoNgMANp
Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.

Re: Lifequality things

Napsal: ned 20. srp 2017 21:20:51
od schvarz
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?