Stránka 1 z 1

Cechovní pozemky - označení na mapě

Napsal: pon 16. dub 2018 9:46:23
od MostEVILEK
Zdravím,návrh je prostý ... momentalně značka na mapě vypadá nějak takto ...

maps2.jpg
maps2.jpg (37.95 KiB) Zobrazeno 2184 x

já navrhuji aby měla vzhled podle toho jaký tam je alchymista ( na tavení rudy )

nějak takto :
maps.jpg
Usnadnilo by to hru všem hračům co chtějí něco přetavit,nováčkům nevidím žádné - . Budu rád když dáte NE aby jste napsali co vám vadí. Díky

Re: Cechovní pozemky - značení

Napsal: úte 17. dub 2018 19:56:49
od Mithra
Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.

Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.

Re: Cechovní pozemky - značení

Napsal: úte 17. dub 2018 20:03:09
od MostEVILEK
Mithra píše: úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
Samozřejmě že Váš návrh je lepší ale je to tím že jste v Týmu a víte co je možné a co neni. Můj návrh je myslím si lehký na provedení. Samozřejmě pokud je to snadné udělat co navrhujete tak ať se klidně udělá to .


EDIT by Mithra: Tohle není přece soutěž o tom, kdo má lepší návrh. Já ho jenom maličko rozvinul. Třeba se najde někdo, kdo vymyslí ještě něco lepšího. Jen si dovoluji upozornit, že jsem nenapsal, že je to snadné. Napsal jsem že by to nemusel být problém, čímž bylo míněno, že to půjde nějak udělat. Změnit obrázky by bylo samozřejmě jednoduché, ale ono aby to mělo smysl, tak se to musí také automaticky aktualizovat. :-)

Edit: jisté že to není soutěž ale taky by bylo dobré se zamyslet jestli je časově náročnější můj nebo váš návrh. Musíme brát v potaz ,,cena/výkon".

Edit by Mithra: V okamžiku, kdy se GA rozhodnou (tedy pokud se rozhodnou), že na tom začnou pracovat už to časově nebude tak rozdílný. Spíš je otázka, jakou bude tohle mít prioritu.Ale jako návrh to určitě špatný není.

Re: Cechovní pozemky - značení

Napsal: úte 17. dub 2018 20:45:53
od Theopizit
Spoiler:
Mithra píše: úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.

Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
A co takhle to zahrnou do výhod VIP? Čím víc tam těch zvýhodnění bude, tím víc si jej budou lidé kupovat a bude to mít přínos pro server.

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery

Re: Cechovní pozemky - značení

Napsal: úte 17. dub 2018 21:21:28
od FluffyHero
Já s Evilovým návrhem nesouhlasím, příjde mi to jako zbytečnost, nicméně Mithruv dodatek při najetí na značku aby to zobrazilo alchymistu + druh kováře je ideální řešení :)

Důvod proč nesouhlasím je, že mi to přijde jako zbytečná složitost na aplikování, pokud se nepletu jen obyčejný výpis by měl být jednodušší na provedení + by bylo divné, když na tom pozemku nic není, že by tam vlajka vůbec nebyla :D a jako výhoda VIP je to asi ideální, přece jen je to další "nepotřebné" zpříjemnění hry

Re: Cechovní pozemky - značení

Napsal: úte 17. dub 2018 22:36:34
od crazy8
Dobrý nápad, ale úprava nápadu ktorú napísal mithra sa mi páči viac, po "najetí" miší na vlajku na mape by zobrazilo alchymistu a piktogramom aj kovára. Hlasujem za áno :up: