Cechovní pozemky - označení na mapě

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Souhlastíe s návrhem?

Ano
15
60%
Ne
10
40%
 
Celkem hlasů: 25

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Cechovní pozemky - označení na mapě

Příspěvek od MostEVILEK » pon 16. dub 2018 9:46:23

Zdravím,návrh je prostý ... momentalně značka na mapě vypadá nějak takto ...

maps2.jpg
maps2.jpg (37.95 KiB) Zobrazeno 2242 x

já navrhuji aby měla vzhled podle toho jaký tam je alchymista ( na tavení rudy )

nějak takto :
maps.jpg
Usnadnilo by to hru všem hračům co chtějí něco přetavit,nováčkům nevidím žádné - . Budu rád když dáte NE aby jste napsali co vám vadí. Díky
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Cechovní pozemky - značení

Příspěvek od Mithra » úte 17. dub 2018 19:56:49

Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.

Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Cechovní pozemky - značení

Příspěvek od MostEVILEK » úte 17. dub 2018 20:03:09

Mithra píše: úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
Samozřejmě že Váš návrh je lepší ale je to tím že jste v Týmu a víte co je možné a co neni. Můj návrh je myslím si lehký na provedení. Samozřejmě pokud je to snadné udělat co navrhujete tak ať se klidně udělá to .


EDIT by Mithra: Tohle není přece soutěž o tom, kdo má lepší návrh. Já ho jenom maličko rozvinul. Třeba se najde někdo, kdo vymyslí ještě něco lepšího. Jen si dovoluji upozornit, že jsem nenapsal, že je to snadné. Napsal jsem že by to nemusel být problém, čímž bylo míněno, že to půjde nějak udělat. Změnit obrázky by bylo samozřejmě jednoduché, ale ono aby to mělo smysl, tak se to musí také automaticky aktualizovat. :-)

Edit: jisté že to není soutěž ale taky by bylo dobré se zamyslet jestli je časově náročnější můj nebo váš návrh. Musíme brát v potaz ,,cena/výkon".

Edit by Mithra: V okamžiku, kdy se GA rozhodnou (tedy pokud se rozhodnou), že na tom začnou pracovat už to časově nebude tak rozdílný. Spíš je otázka, jakou bude tohle mít prioritu.Ale jako návrh to určitě špatný není.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Theopizit
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Cechovní pozemky - značení

Příspěvek od Theopizit » úte 17. dub 2018 20:45:53

Spoiler:
Mithra píše: úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.

Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.

Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.

Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.

Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.

Po technické stránce by to asi problém být nemusel.

Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
A co takhle to zahrnou do výhod VIP? Čím víc tam těch zvýhodnění bude, tím víc si jej budou lidé kupovat a bude to mít přínos pro server.

Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Cechovní pozemky - značení

Příspěvek od FluffyHero » úte 17. dub 2018 21:21:28

Já s Evilovým návrhem nesouhlasím, příjde mi to jako zbytečnost, nicméně Mithruv dodatek při najetí na značku aby to zobrazilo alchymistu + druh kováře je ideální řešení :)

Důvod proč nesouhlasím je, že mi to přijde jako zbytečná složitost na aplikování, pokud se nepletu jen obyčejný výpis by měl být jednodušší na provedení + by bylo divné, když na tom pozemku nic není, že by tam vlajka vůbec nebyla :D a jako výhoda VIP je to asi ideální, přece jen je to další "nepotřebné" zpříjemnění hry

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Cechovní pozemky - značení

Příspěvek od crazy8 » úte 17. dub 2018 22:36:34

Dobrý nápad, ale úprava nápadu ktorú napísal mithra sa mi páči viac, po "najetí" miší na vlajku na mape by zobrazilo alchymistu a piktogramom aj kovára. Hlasujem za áno :up:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Debis 
offline Fogru 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Pajjuska