Stránka 4 z 4

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 10:09:40
od Sabousek
Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.

Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 11:15:29
od Lorianne
Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.


No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 12:07:28
od Mithra
Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.
Psal jsem, že na vzniku Arény jsem se nepodílel, takže přesně ti neodpovím. Dle mého úsudku šlo o to, aby ten kdo chce lepší skin (vyšší level) si za něj připlatil. Stejně jako si připlatíš za lepší značku oblečení. Případně stejně jako výroba běžného předmětu ve hře s vyšším levelem je také náročnější. Jednodušeji napsáno to koresponduje s trendem výroby jakýchkoliv předmětů na serveru.

Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40 Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....
Tohle si neumím dost dobře představit. Online pokaždé zjišťovat, kolik předmětů na serveru je dost náročné na čas. Ale i kdyby to šlo, tak během pár měsíců bychom se dostali na strop. Nehledě na skutečnost, že nové postavy by za chvíli měly i nejjednodušší převlek několikanásobně dražší.
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29
No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery
Ptáš se na něco, na co už jsem ti odpověděl.

I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.


Mimochodem vycházím z této tvojí myšlenky:
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29 Jen pro detail - točení převleků navrhuji složitější a dražší, než je momentální výroba skinů za 1 certifikát, které dost lidí vyrábí furt dokola, což víceméně slouží jako "točení" bonusů již teď.

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 12:32:18
od LycousOriginal
Musím souhlasit s Mithrou, původní návrh rozhodně nijak nezmění současný stav výroby skinů, proto dávám NE, mně osobně aréna vyhovuje, tak jak je to nyní. Update, který se na arénu přidal je skvělý a rozhodně dostačující. A ohledně toho, že každý si vyrábí skiny kvůli bonusům já osobně šel do DGA a zabijáka modrých draků a rozhodně je mi to příjemnější jak točit věci do 20té úrovně kvůli bonusu :).

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Napsal: sob 21. črc 2018 16:28:49
od MostEVILEK
Všichni tu řešíte točení bonusů - osobně si myslím,že točení bonusů je potřeba. Už jsem tu svůj názor psal,nicméně. Pokud si hráč uděla skin od max lv tedy 145,tak prostě očekava že mu tam nepadne 2% ork... Když už hráč chce zainvestovat do toho tak nevidím důvod proč by ty skiny neměli jít točit? Lidi si klidně udělají skin od lv 110 pokud budou vědět,že třeba za další 2 certifikaty si budou moct protočit bonus.Takto nemají důvod. Tvrzení že do arény se chodí jen kvůli bonusům je pravdivé. Pokud by tam bonusy nebyli tak až na par vyjímek by se aréna nikdy nedokončila. To je jako chodit například do HG a nemít z toho žadný exp a drop taky by tam lidi přestali chodit.