Tržnice a diskuse okolo novinek

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Aylia
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 116
Registrován: pon 24. zář 2012 8:58:50
Bydliště: Zlínský kraj
Dal poděkování: 245 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Aylia » ned 21. úno 2021 23:32:41

obchodoss píše: ned 21. úno 2021 22:32:58 To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.
Proč předtím nebylo kolem Yonaha víc shopů? Protože existovaly portály - tudíž lidi neměli důvod stavět stánky okolo Yonahů.
A teď když jsou portály pryč, tak jak by to vypadalo kdyby se vrátili statičtí Yonahové? Jo, přesně tak, že by se začaly stavět shopy okolo nich. To snad není tak těžké pochopit, ne? Jako pardon, ale přijde mi, že tohle je zrovna logická věc.
Dopadlo by to úplně stejně, jako to bylo u portálů - všechny stánky by se narvaly k nim. Sice se u nich člověk nespawnuje, ale to je myslím úplně jedno.
Má se prý přidat víc pohybujících se Yonahů což bude plus.
Jak už bylo řečeno, stačí stisknout CTRL+Q nebo N pro odchod z tržnice (i když přiznávám, že to aspoň někde mohlo být napsáno nebo tak něco, že se ten quest na odchod schová (i když si nedělám iluze že by všichni četli novinky), stačilo mi pár hodin stát na tržce a lidi tam furt spamovali "jak se odtud dostanu" "kde je yonah" apod.)
:chunjo:

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od Zixelio » pon 22. úno 2021 8:13:54

Aylia píše: ned 21. úno 2021 23:32:41
obchodoss píše: ned 21. úno 2021 22:32:58 To je pravda, ale nepřišlo mi předtím že by kolem yonaha bylo více shopů. Byl to problém u vstupů na tržnici, nikdo nezačínal procházet tržnici od středu mapy, ale od portu kde ho to vykoplo. U yonaha by to neměl být tak velký problém kdyby byli na pevno.
Proč předtím nebylo kolem Yonaha víc shopů? Protože existovaly portály - tudíž lidi neměli důvod stavět stánky okolo Yonahů.
A teď když jsou portály pryč, tak jak by to vypadalo kdyby se vrátili statičtí Yonahové? Jo, přesně tak, že by se začaly stavět shopy okolo nich. To snad není tak těžké pochopit, ne? Jako pardon, ale přijde mi, že tohle je zrovna logická věc.
Dopadlo by to úplně stejně, jako to bylo u portálů - všechny stánky by se narvaly k nim. Sice se u nich člověk nespawnuje, ale to je myslím úplně jedno.
Má se prý přidat víc pohybujících se Yonahů což bude plus.
Jak už bylo řečeno, stačí stisknout CTRL+Q nebo N pro odchod z tržnice (i když přiznávám, že to aspoň někde mohlo být napsáno nebo tak něco, že se ten quest na odchod schová (i když si nedělám iluze že by všichni četli novinky), stačilo mi pár hodin stát na tržce a lidi tam furt spamovali "jak se odtud dostanu" "kde je yonah" apod.)
Nemyslím si že by to mělo výhodu stavět shopy kolem yonaha. Nebyl by důvod když yonaha potřebuju hlavně kvůli odchodu do města. Ale budiž vybrali si rozpohybovaneho, bude fajn když tam ještě 2 přidají.

TRINITYTY
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: úte 10. lis 2020 20:05:11
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od TRINITYTY » pon 22. úno 2021 8:53:04

Tak tam nahádžte 20 yonahov a to si pozriem ako nabombardujú stánky pri taký počet yonahov :D

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od MichaelScott » pon 22. úno 2021 9:45:14

Jako osobně to stejně nechápu... maximálně třeba tak, že sem věděl, že u portálu najdu vždycky okouzlení a to budu vědět i teď, když tam portál není... sám stavím stánek úplně na druhé straně a absolutně nemám problémy s prodejem věcí. U schodů mi přijde, že nebyly žádné extra věci, které bych tam mohl najít a stejně většina lidí vždy prochází celou tržnici... Podle mě je to celkem zbytečný krok a to mám stánek denně, podotýkám, že ne u portu nebo schodů! Ale když to tým vidí jinak, tak dobře, možná by stálo za to udělat úplně nový koncept tržnice, stejně tak jako map na války říší, ale to už je jiná písnička :D
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od FluffyHero » pon 22. úno 2021 10:01:12

Tým vám napíše, že má data které dokazují že týmy u schodů a portu mají podstatně lepší prodej než ty ve zbytku mapy a vy tu stejně budete střílet své random doměnky, fascinující :) za mě je to super změna :heart: A zmáčknout ctrl + Q nebo N mi opravdu nepřijde jako nějaký extrémní rozdíl.. bude to jako se všema změnama, týden bude pár lidí řvat (jak u změny herba) a pak potom neštěkne ani pes

MichaelScott
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 93
Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
Dal poděkování: 60 poděkování
Dostal poděkování: 67 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od MichaelScott » pon 22. úno 2021 10:11:09

FluffyHero píše: pon 22. úno 2021 10:01:12 Tým vám napíše, že má data které dokazují že týmy u schodů a portu mají podstatně lepší prodej než ty ve zbytku mapy a vy tu stejně budete střílet své random doměnky, fascinující :) za mě je to super změna :heart: A zmáčknout ctrl + Q nebo N mi opravdu nepřijde jako nějaký extrémní rozdíl.. bude to jako se všema změnama, týden bude pár lidí řvat (jak u změny herba) a pak potom neštěkne ani pes
To, že prodávám naprosto bez problémů není domněnka, ale fakt. Osobně je mi to jedno, jen si myslím, že se to dalo udělat lépe :D Co když si lidi budou stavět stánky u strážce arény? Taky bude chodící? A pokud to nejde, tak by se k němu dal postavit yonah, vedle něj, abych vždy odcházel ze stejného místa, to je dle mě praktičtější.... ale myslím, že větší počet yonahů tento problém vyřeší :mrgreen:
MichaelScott :pm: :jinno:

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od TomasFoxx » pon 22. úno 2021 11:14:28

MichaelScott píše: pon 22. úno 2021 10:11:09
FluffyHero píše: pon 22. úno 2021 10:01:12 Tým vám napíše, že má data které dokazují že týmy u schodů a portu mají podstatně lepší prodej než ty ve zbytku mapy a vy tu stejně budete střílet své random doměnky, fascinující :) za mě je to super změna :heart: A zmáčknout ctrl + Q nebo N mi opravdu nepřijde jako nějaký extrémní rozdíl.. bude to jako se všema změnama, týden bude pár lidí řvat (jak u změny herba) a pak potom neštěkne ani pes
To, že prodávám naprosto bez problémů není domněnka, ale fakt. Osobně je mi to jedno, jen si myslím, že se to dalo udělat lépe :D Co když si lidi budou stavět stánky u strážce arény? Taky bude chodící? A pokud to nejde, tak by se k němu dal postavit yonah, vedle něj, abych vždy odcházel ze stejného místa, to je dle mě praktičtější.... ale myslím, že větší počet yonahů tento problém vyřeší :mrgreen:
Nikdo neříká že tvůj prodej je naprd když jsi nebyl u portů, tady jde o to, že člověk kterej byl u toho portu prostě měl větší % prodejnosti než ty :D
Naposledy upravil(a) TomasFoxx dne pon 22. úno 2021 11:30:39, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od pikasek » pon 22. úno 2021 11:29:38

Možná dotaz trochu mimo, ale nebyla přesně takhle tržnice už kdysi ? :D Že byli 3-4 Yonahové,kteří se náhodně pohybovali po mapě ? :D

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 22. úno 2021 11:55:02

pikasek píše: pon 22. úno 2021 11:29:38 Možná dotaz trochu mimo, ale nebyla přesně takhle tržnice už kdysi ? :D Že byli 3-4 Yonahové,kteří se náhodně pohybovali po mapě ? :D
Mě se stará tržnice líbila, prostě sraz byl v rozích, ale bylo to takové polovičaté.

Upřímně bych Správce areny hodil do měst/jinam kde by nebyl trh, ale takové ústřední město, kde by lidi mohli komunikovat mezi sebou a byla by i pvp zona např.

Rozdělit trh s tímto.

Dále mi připadá, že začíná být fakt šílený počet stánků na relativně malou plochu.

Nebylo by možně udělat něco obdobné jak je na offiku, že by byl možný udělat radius viděn stánků?

Za mě bych přidal Yonahy, aby byli 3 alespon (a zkusit do podmínky dát, aby se drželi nějaky offset od sebe, aby se nestalo, že jsou stucknuty tři na sebe, to bych udělal přes nějaky maticový výpočet. )

Odchod z tržnice bych dal také rovnou do Questu a Yonah by sloužil jako skladnik.

Možná bych rád videl tzv. nekonečný raneček, kde by člověk, kdyby byl na tržnici měl nekonečný raneček, který by při odchodu z tržnice zmizel.

Stejnak co 10D každej letí za yonahem pro raneček. (Když máte více shopů, není to zrovna pohldlné skrze lagy co mám).
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Tržnice a diskuse okolo novinek

Příspěvek od pikasek » pon 22. úno 2021 12:01:31

qSTRoNgMANp píše: pon 22. úno 2021 11:55:02
pikasek píše: pon 22. úno 2021 11:29:38 Možná dotaz trochu mimo, ale nebyla přesně takhle tržnice už kdysi ? :D Že byli 3-4 Yonahové,kteří se náhodně pohybovali po mapě ? :D
Mě se stará tržnice líbila, prostě sraz byl v rozích, ale bylo to takové polovičaté.

Upřímně bych Správce areny hodil do měst/jinam kde by nebyl trh, ale takové ústřední město, kde by lidi mohli komunikovat mezi sebou a byla by i pvp zona např.

Rozdělit trh s tímto.

Dále mi připadá, že začíná být fakt šílený počet stánků na relativně malou plochu.

Nebylo by možně udělat něco obdobné jak je na offiku, že by byl možný udělat radius viděn stánků?

Za mě bych přidal Yonahy, aby byli 3 alespon (a zkusit do podmínky dát, aby se drželi nějaky offset od sebe, aby se nestalo, že jsou stucknuty tři na sebe, to bych udělal přes nějaky maticový výpočet. )

Odchod z tržnice bych dal také rovnou do Questu a Yonah by sloužil jako skladnik.

Možná bych rád videl tzv. nekonečný raneček, kde by člověk, kdyby byl na tržnici měl nekonečný raneček, který by při odchodu z tržnice zmizel.

Stejnak co 10D každej letí za yonahem pro raneček. (Když máte více shopů, není to zrovna pohldlné skrze lagy co mám).
Já jen, jestli si to pamatuju dobře, za mě to bylo skvěle vyřešené, už jen kvůli velikosti (větší rozložení shopů) a náročnost samotné mapy nebyla tak velká (prostě holý čtverec/obdelník) , protože co si budeme, s tím kolik na tržnici bývá shopů ty lagy jsou někdy fakt hrozné, sám jsem kvůli tomu téměř přestal chodit na tržnici. Ale k té mé poznámce, spíše mi přišlo, že se zase vrací k něčemu co už tady bylo, a co vždycky fungovalo rozumně. Takže nechci říkat přímo krok zpátky, spíš krok zpátky k tomu,co fungovalo :D Jen mi přišlo vtipné, jak se to tady všemi oslavuje jako obrovská novinka, přitom už to takto bylo x let zpátky.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem
@ Mionix « ned 9:26 am »
@ O3VRS « ned 9:24 am »
Ahoj proč je u auráka tak rychlé nabíjení aury? :(
@ Mionix « ned 7:55 am »
@cleo,  Možná dnes ráno. Měla by být mimořádná krátká údržba.
@ Lampiiik « ned 2:04 am »
@cleo ani v kerindore a swampe?

Who is chatting