Stránka 1 z 1

Časová náročnost hry

Napsal: pát 14. led 2022 19:20:34
od OncheEnon
Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)

Re: Časová náročnost hry

Napsal: pát 14. led 2022 20:41:45
od Beer98
OncheEnon píše: pát 14. led 2022 19:20:34 Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)
Veď o tom to je. Čo tam chceš potom robiť ak sa všetko zjednoduší a ochvilu to budeš mať hotové. Tá hra stratí pre teba zmysel.

Re: Časová náročnost hry

Napsal: pát 14. led 2022 20:47:59
od OncheEnon
Tak třeba kdyby šlo obchovat s karmou, biolog tuším že můžeš dát 1 item za 8h? k tomu bych udělal třeba nějakou blbost abych mohl odevzdat 2 itemy najednou ale další mohl až za 24h jestli mi rozumíš? .. Systémem něco za něco by to snad mohlo fungovat ne? .. Když to vezmu kolem a kolem a určitě nejsem sám .. Když mám třeba noční směnu tak prostě ani nestihnu otočit všechny postavy včas (to bych musel vstát na budík a to se mi nechce) Já chápu že, to je můj problém ale nějaké změnu v systému by uvítalo více lidí co jsou nějak časově vytížený a nemají tolik času nebo čas každý den

Re: Časová náročnost hry

Napsal: pát 14. led 2022 21:01:24
od OncheEnon
Nechápejte mě prosím špatně, nemám problém s hrou jako takovou.. Ještě než jsem vůbec dosáhl své první 100 jsem hru zapl, Dropoval polobose, Přitažlivku, Kerindor a později i swamp .. A dokonce bych řekl že ta nejzábávnější část pro mě byla ještě předtím než jsem vlezl poprvé do swampu Hra jako taková mi přijde v pořádku.. Dokud člověk nezačne potřebovat buffku,dropa,kerindor, atd .. Najednou má v průměru 5 postav o které se stará a u všech dělat biologa,karmu,zručku...

Na začátku jsem to zapnul něco málo nadropoval, vypl a šel od toho .. Ted jsem v situaci kdy bud půjdu něco vydělávat nebo cokoli jiného a nebo půjdu odevzdat zručky,karmy,bio...

A vím že, to je MŮJ problém že, na to nemám čas

Přesto se ptám zda se to řeší něco co by ulehčilo v tomhle směru hráčům nebo prostě se nic dít nebude :D

Pokud chcete přispívat na forum hry, nastudujte si pravidla. Souhlasil jste s nimi při registraci.

Warn za doublepost.

Mio

Re: Časová náročnost hry

Napsal: sob 15. led 2022 9:00:22
od Medvidek
Dobrý den,

Ano, pane OncheEnon, osobně Vás chápu. Je nutné si určit priority, a tou bohužel Ekura pro mě není.

I přesto vás chápu. Stačilo by i nějaké to upozornění mimo hru, že je např. k dispozici odevzdání předmětu u biologa apod. Na druhou stranu i chápu ty, kteří budou namítat, že je to hloupost, mají být ve hře.

Obě strany mají tak trochu pravdu. Ale - je to hra. A vždy hrou zůstane. To že to prošvihnete, nevadí, předměty pro biologa z invu nemizí. Což je výhoda, sice se to tím posune, ale lze to pohlídat. A pokud člověk chodí na směny do práce, týdně přijde cca o 5 odevzdání. Ale to se kompenzuje eventy, kdy lze za pomoci event. předmětů - ony úkolové předměty předat ihned.

Toto problém není. Chce to pouze sledovat eventy. Kdy a který je spuštěn. Na foru lze většinou dohledat, z minulých eventů co který event dává za odměny.

Jediný problém který vidím já - no jediný - obecně:

Není volba obtížnosti - tudíž vyšší lvl vždy bude zvýhodněn v některých fázích - lokacích.
Mnohdy chybí questy - příběh - který vysvětluje hráčům, proč mají jít do válek a arén.
U rybaření berou rybky vyjma času stejně, a tudíž i když info co chytáme tam je, přesto při rybářské schopce na to není brát zřetel. Tzn. obtížnost úlovku. Navíc zde není ani zohledněn herní čas kdy úhoře chytíte i v pravé poledne. :-) A na místech, kde prostě teoreticky se candát či úhoř nemohou vyskytovat :-)
Další věcí je opotřebení zbroje - kdy je šumák kolikrát zemřete, co sekáte apod. Prostě zbroj vydrží vše. Což je další rozvoj hry, kdy hráč by možná měl o svojí zbroj více pečovat, a možná by u kováře mohl koupit či si nechat nabrousit svůj meč, či přiostřit šípy.
Chybí jakási jednoduchá animace, která nás všechny uvede krátkým příběhem do jednotlvých lokacích, ale aby nerušila, stačí po 1 shlédnutí možnost jí vypnout.
Pokud se hráči/úm povede sesekat nějakého bosse např. ve skutečně rekordním čase - mohl by mít šanci na získání fatality. Prostě se zvýhodní fatalitou možnost kritiků a zvýší se hráči možnost odolat útokům bose.
Další věcí je dokreslení příběhu či eventu animací - tak aby nerušila, ale přesto byla srozumitelná.
Chybí veselé potouchlé kousky - prostě víc srandovních překvapujících situací.
Chybí možnost kreativity. Prostě boje v arénách jsou stejné. O tom jsem psal. Stačí tomu přidat jednoduché či složité úkoly (pokud je hráč nesplní - do areny prostě nejde - nepustí ho tam). A tyto úkoly budou pouze o zbraních a brnku - prostě výbavě. Jen s výbavou za splnění questu bude hráč do arény vpuštěn. Tím se vybalancuje rozdíl lvl. Je to naprosto jednoduché - záleží jen pak na štěstí hráče.
Boj z koně či mountu - není zohledněna výška mobů - takže vás zasáhne úplně stejně prcek jako obr.
Obrana proti šípům - šíp pokud víte odkud letí se nechá odrazit. Tato schopnost válečníkům chybí. Naopak šípy by měly být vysoce účinné na BM sury. To si myslím je to pravé vybalancování ninja lukař vs BM sura. Zde pak BM sura bude znevýhodněn.
Aškoliv jsou proměny po většinu her obecně schpností mágů či šamanů - přesto válečník s nízkou inteligencí se úplně v pohodě promění. Je to nelogické, a myslím si že právě tento char by tohle měl mít znemožněno. Jediný válečník prostě proměnu nikdy nevyužije. Neměl by být založen na magii, ale pouze a čistě na fyzických útocích.
Šaman by mohl mít vyšší dosah svých kouzel. Je to magická postava a navíc podpora.
A sura? V podstatě je to nemocný upír, či černokněžník. Takže - u BMka malinko upravit dosahy schopek. Ne aby jako lukař metal své skilly přes půl obrazovky, ale naopak aby nejsilnější skill co má mohl použít jen těsně u nepřátel. U WP sury - bych dal u skillu - zrušení - i částečné poškození zdraví WP sury. On také nejen svojí schopkou ruší bufy apod, ale navíc zranuje nepřátele - zřejmě se jedná o krvavou magii.
A v rámci zaklínání, bych vložil možnost - woo-doo. Zde s nějakou malou šancí - by mohli (min. skupka3 šamanů) vytvořit woo-doo - a to tak že zadají jméno hráče (nick postavy) a zaklejí ho woo-doo. A onen hráč bude na x herních hodin (musí je odehrát) proklet - tzn. nebude mít štěstí na dropy, příšery ho budou více zranovat, sníží se mu dočasně HP, atp. Koník se mu bude častěji plašit apod. :-)

Je to jen malý výčet možných zlepšeních, který by mohli přilákat nové hráče, a mohli by snad být zajímavé i pro nás, co hru hrajeme déle. Netuším, co který hráč by na to napsal, jelikož nelze odtušit názor jiných - dalších hráčů.

Děkuji Medvídek.