Časová náročnost hry

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 19:20:34

Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Beer98 » pát 14. led 2022 20:41:45

OncheEnon píše: pát 14. led 2022 19:20:34 Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)
Veď o tom to je. Čo tam chceš potom robiť ak sa všetko zjednoduší a ochvilu to budeš mať hotové. Tá hra stratí pre teba zmysel.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 20:47:59

Tak třeba kdyby šlo obchovat s karmou, biolog tuším že můžeš dát 1 item za 8h? k tomu bych udělal třeba nějakou blbost abych mohl odevzdat 2 itemy najednou ale další mohl až za 24h jestli mi rozumíš? .. Systémem něco za něco by to snad mohlo fungovat ne? .. Když to vezmu kolem a kolem a určitě nejsem sám .. Když mám třeba noční směnu tak prostě ani nestihnu otočit všechny postavy včas (to bych musel vstát na budík a to se mi nechce) Já chápu že, to je můj problém ale nějaké změnu v systému by uvítalo více lidí co jsou nějak časově vytížený a nemají tolik času nebo čas každý den

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 21:01:24

Nechápejte mě prosím špatně, nemám problém s hrou jako takovou.. Ještě než jsem vůbec dosáhl své první 100 jsem hru zapl, Dropoval polobose, Přitažlivku, Kerindor a později i swamp .. A dokonce bych řekl že ta nejzábávnější část pro mě byla ještě předtím než jsem vlezl poprvé do swampu Hra jako taková mi přijde v pořádku.. Dokud člověk nezačne potřebovat buffku,dropa,kerindor, atd .. Najednou má v průměru 5 postav o které se stará a u všech dělat biologa,karmu,zručku...

Na začátku jsem to zapnul něco málo nadropoval, vypl a šel od toho .. Ted jsem v situaci kdy bud půjdu něco vydělávat nebo cokoli jiného a nebo půjdu odevzdat zručky,karmy,bio...

A vím že, to je MŮJ problém že, na to nemám čas

Přesto se ptám zda se to řeší něco co by ulehčilo v tomhle směru hráčům nebo prostě se nic dít nebude :D

Pokud chcete přispívat na forum hry, nastudujte si pravidla. Souhlasil jste s nimi při registraci.

Warn za doublepost.

Mio

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Medvidek » sob 15. led 2022 9:00:22

Dobrý den,

Ano, pane OncheEnon, osobně Vás chápu. Je nutné si určit priority, a tou bohužel Ekura pro mě není.

I přesto vás chápu. Stačilo by i nějaké to upozornění mimo hru, že je např. k dispozici odevzdání předmětu u biologa apod. Na druhou stranu i chápu ty, kteří budou namítat, že je to hloupost, mají být ve hře.

Obě strany mají tak trochu pravdu. Ale - je to hra. A vždy hrou zůstane. To že to prošvihnete, nevadí, předměty pro biologa z invu nemizí. Což je výhoda, sice se to tím posune, ale lze to pohlídat. A pokud člověk chodí na směny do práce, týdně přijde cca o 5 odevzdání. Ale to se kompenzuje eventy, kdy lze za pomoci event. předmětů - ony úkolové předměty předat ihned.

Toto problém není. Chce to pouze sledovat eventy. Kdy a který je spuštěn. Na foru lze většinou dohledat, z minulých eventů co který event dává za odměny.

Jediný problém který vidím já - no jediný - obecně:

Není volba obtížnosti - tudíž vyšší lvl vždy bude zvýhodněn v některých fázích - lokacích.
Mnohdy chybí questy - příběh - který vysvětluje hráčům, proč mají jít do válek a arén.
U rybaření berou rybky vyjma času stejně, a tudíž i když info co chytáme tam je, přesto při rybářské schopce na to není brát zřetel. Tzn. obtížnost úlovku. Navíc zde není ani zohledněn herní čas kdy úhoře chytíte i v pravé poledne. :-) A na místech, kde prostě teoreticky se candát či úhoř nemohou vyskytovat :-)
Další věcí je opotřebení zbroje - kdy je šumák kolikrát zemřete, co sekáte apod. Prostě zbroj vydrží vše. Což je další rozvoj hry, kdy hráč by možná měl o svojí zbroj více pečovat, a možná by u kováře mohl koupit či si nechat nabrousit svůj meč, či přiostřit šípy.
Chybí jakási jednoduchá animace, která nás všechny uvede krátkým příběhem do jednotlvých lokacích, ale aby nerušila, stačí po 1 shlédnutí možnost jí vypnout.
Pokud se hráči/úm povede sesekat nějakého bosse např. ve skutečně rekordním čase - mohl by mít šanci na získání fatality. Prostě se zvýhodní fatalitou možnost kritiků a zvýší se hráči možnost odolat útokům bose.
Další věcí je dokreslení příběhu či eventu animací - tak aby nerušila, ale přesto byla srozumitelná.
Chybí veselé potouchlé kousky - prostě víc srandovních překvapujících situací.
Chybí možnost kreativity. Prostě boje v arénách jsou stejné. O tom jsem psal. Stačí tomu přidat jednoduché či složité úkoly (pokud je hráč nesplní - do areny prostě nejde - nepustí ho tam). A tyto úkoly budou pouze o zbraních a brnku - prostě výbavě. Jen s výbavou za splnění questu bude hráč do arény vpuštěn. Tím se vybalancuje rozdíl lvl. Je to naprosto jednoduché - záleží jen pak na štěstí hráče.
Boj z koně či mountu - není zohledněna výška mobů - takže vás zasáhne úplně stejně prcek jako obr.
Obrana proti šípům - šíp pokud víte odkud letí se nechá odrazit. Tato schopnost válečníkům chybí. Naopak šípy by měly být vysoce účinné na BM sury. To si myslím je to pravé vybalancování ninja lukař vs BM sura. Zde pak BM sura bude znevýhodněn.
Aškoliv jsou proměny po většinu her obecně schpností mágů či šamanů - přesto válečník s nízkou inteligencí se úplně v pohodě promění. Je to nelogické, a myslím si že právě tento char by tohle měl mít znemožněno. Jediný válečník prostě proměnu nikdy nevyužije. Neměl by být založen na magii, ale pouze a čistě na fyzických útocích.
Šaman by mohl mít vyšší dosah svých kouzel. Je to magická postava a navíc podpora.
A sura? V podstatě je to nemocný upír, či černokněžník. Takže - u BMka malinko upravit dosahy schopek. Ne aby jako lukař metal své skilly přes půl obrazovky, ale naopak aby nejsilnější skill co má mohl použít jen těsně u nepřátel. U WP sury - bych dal u skillu - zrušení - i částečné poškození zdraví WP sury. On také nejen svojí schopkou ruší bufy apod, ale navíc zranuje nepřátele - zřejmě se jedná o krvavou magii.
A v rámci zaklínání, bych vložil možnost - woo-doo. Zde s nějakou malou šancí - by mohli (min. skupka3 šamanů) vytvořit woo-doo - a to tak že zadají jméno hráče (nick postavy) a zaklejí ho woo-doo. A onen hráč bude na x herních hodin (musí je odehrát) proklet - tzn. nebude mít štěstí na dropy, příšery ho budou více zranovat, sníží se mu dočasně HP, atp. Koník se mu bude častěji plašit apod. :-)

Je to jen malý výčet možných zlepšeních, který by mohli přilákat nové hráče, a mohli by snad být zajímavé i pro nás, co hru hrajeme déle. Netuším, co který hráč by na to napsal, jelikož nelze odtušit názor jiných - dalších hráčů.

Děkuji Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní. Někdo říká že nulou to začíná, jiní zas že nulou to končí, proto jsem také i nulou :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ ChunjoKing « pon 9:38 am »
Ja som tiež minule točil a neznížil sa mi stupeň talizmanov
@ Revus « sob 1:08 pm »
Jinak, jak jsem řešil to točení talismanů +4, ted jsem akorát točil a z 25 toček to ani jednou nezhoršilo.. tak bud mam ultra štěstí a nebo to je upravené že to kvalitu nezhorší
@ Revus « sob 12:40 pm »
.
@ noxforko « pát 10:09 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Za mě, by lidi s gen více jak 1 stejně neměli mít možnost vůbec být ve středních.
@ Vydesenej « pát 8:01 pm »
LittleNessa píše: Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
Je to přesně tak jak říkáš :D
@ LittleNessa « pát 7:58 pm »
Ahoj .. chci se zeptat komu se líbilo to dnešní testování střední války ? .. Upřímně zvednout HP skoro o 20K nebo o kolik na úkor dmg z L kouzla které je v horní hranici max 5k mi přijde jako totální ústřel .. To raději zrušit ty Lka ve střední úplně než takové experimenty... Ve finále co se stane při tomhle pokusu .. lidi zruší odolnosti a dají si utoky :-) takže to nebude one shot 25k ale one shot 50 ... Vím, že je to jen pokus, ale tohle je podle mého hodně vedle tolik HP.
@ Vydesenej « pát 7:48 pm »
O tu velkou válku je nějak moc velký zájem mi příjde alespoň v dnešním testování
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@Revus,  Budou, chodím na ně s level 160
@ asdis « pát 2:04 pm »
V pohode aj na 120.Akurat ten bordel okolo bude pomenej
@ Revus « pát 1:55 pm »
ty jsi vtipnej, wow...
@ Suko201 « pát 1:53 pm »
Revus píše: Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
ne, musíš mít max 99lv :(
@ Revus « pát 12:17 pm »
Ahoj, budu mi padat mušle v jeskyni vyhnanství 2 i když jsem level 100?
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.

Who is chatting

offline Mionix 
offline OrangEE