Časová náročnost hry

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 19:20:34

Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Beer98 » pát 14. led 2022 20:41:45

OncheEnon píše: pát 14. led 2022 19:20:34 Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)
Veď o tom to je. Čo tam chceš potom robiť ak sa všetko zjednoduší a ochvilu to budeš mať hotové. Tá hra stratí pre teba zmysel.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 20:47:59

Tak třeba kdyby šlo obchovat s karmou, biolog tuším že můžeš dát 1 item za 8h? k tomu bych udělal třeba nějakou blbost abych mohl odevzdat 2 itemy najednou ale další mohl až za 24h jestli mi rozumíš? .. Systémem něco za něco by to snad mohlo fungovat ne? .. Když to vezmu kolem a kolem a určitě nejsem sám .. Když mám třeba noční směnu tak prostě ani nestihnu otočit všechny postavy včas (to bych musel vstát na budík a to se mi nechce) Já chápu že, to je můj problém ale nějaké změnu v systému by uvítalo více lidí co jsou nějak časově vytížený a nemají tolik času nebo čas každý den

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 21:01:24

Nechápejte mě prosím špatně, nemám problém s hrou jako takovou.. Ještě než jsem vůbec dosáhl své první 100 jsem hru zapl, Dropoval polobose, Přitažlivku, Kerindor a později i swamp .. A dokonce bych řekl že ta nejzábávnější část pro mě byla ještě předtím než jsem vlezl poprvé do swampu Hra jako taková mi přijde v pořádku.. Dokud člověk nezačne potřebovat buffku,dropa,kerindor, atd .. Najednou má v průměru 5 postav o které se stará a u všech dělat biologa,karmu,zručku...

Na začátku jsem to zapnul něco málo nadropoval, vypl a šel od toho .. Ted jsem v situaci kdy bud půjdu něco vydělávat nebo cokoli jiného a nebo půjdu odevzdat zručky,karmy,bio...

A vím že, to je MŮJ problém že, na to nemám čas

Přesto se ptám zda se to řeší něco co by ulehčilo v tomhle směru hráčům nebo prostě se nic dít nebude :D

Pokud chcete přispívat na forum hry, nastudujte si pravidla. Souhlasil jste s nimi při registraci.

Warn za doublepost.

Mio

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Medvidek » sob 15. led 2022 9:00:22

Dobrý den,

Ano, pane OncheEnon, osobně Vás chápu. Je nutné si určit priority, a tou bohužel Ekura pro mě není.

I přesto vás chápu. Stačilo by i nějaké to upozornění mimo hru, že je např. k dispozici odevzdání předmětu u biologa apod. Na druhou stranu i chápu ty, kteří budou namítat, že je to hloupost, mají být ve hře.

Obě strany mají tak trochu pravdu. Ale - je to hra. A vždy hrou zůstane. To že to prošvihnete, nevadí, předměty pro biologa z invu nemizí. Což je výhoda, sice se to tím posune, ale lze to pohlídat. A pokud člověk chodí na směny do práce, týdně přijde cca o 5 odevzdání. Ale to se kompenzuje eventy, kdy lze za pomoci event. předmětů - ony úkolové předměty předat ihned.

Toto problém není. Chce to pouze sledovat eventy. Kdy a který je spuštěn. Na foru lze většinou dohledat, z minulých eventů co který event dává za odměny.

Jediný problém který vidím já - no jediný - obecně:

Není volba obtížnosti - tudíž vyšší lvl vždy bude zvýhodněn v některých fázích - lokacích.
Mnohdy chybí questy - příběh - který vysvětluje hráčům, proč mají jít do válek a arén.
U rybaření berou rybky vyjma času stejně, a tudíž i když info co chytáme tam je, přesto při rybářské schopce na to není brát zřetel. Tzn. obtížnost úlovku. Navíc zde není ani zohledněn herní čas kdy úhoře chytíte i v pravé poledne. :-) A na místech, kde prostě teoreticky se candát či úhoř nemohou vyskytovat :-)
Další věcí je opotřebení zbroje - kdy je šumák kolikrát zemřete, co sekáte apod. Prostě zbroj vydrží vše. Což je další rozvoj hry, kdy hráč by možná měl o svojí zbroj více pečovat, a možná by u kováře mohl koupit či si nechat nabrousit svůj meč, či přiostřit šípy.
Chybí jakási jednoduchá animace, která nás všechny uvede krátkým příběhem do jednotlvých lokacích, ale aby nerušila, stačí po 1 shlédnutí možnost jí vypnout.
Pokud se hráči/úm povede sesekat nějakého bosse např. ve skutečně rekordním čase - mohl by mít šanci na získání fatality. Prostě se zvýhodní fatalitou možnost kritiků a zvýší se hráči možnost odolat útokům bose.
Další věcí je dokreslení příběhu či eventu animací - tak aby nerušila, ale přesto byla srozumitelná.
Chybí veselé potouchlé kousky - prostě víc srandovních překvapujících situací.
Chybí možnost kreativity. Prostě boje v arénách jsou stejné. O tom jsem psal. Stačí tomu přidat jednoduché či složité úkoly (pokud je hráč nesplní - do areny prostě nejde - nepustí ho tam). A tyto úkoly budou pouze o zbraních a brnku - prostě výbavě. Jen s výbavou za splnění questu bude hráč do arény vpuštěn. Tím se vybalancuje rozdíl lvl. Je to naprosto jednoduché - záleží jen pak na štěstí hráče.
Boj z koně či mountu - není zohledněna výška mobů - takže vás zasáhne úplně stejně prcek jako obr.
Obrana proti šípům - šíp pokud víte odkud letí se nechá odrazit. Tato schopnost válečníkům chybí. Naopak šípy by měly být vysoce účinné na BM sury. To si myslím je to pravé vybalancování ninja lukař vs BM sura. Zde pak BM sura bude znevýhodněn.
Aškoliv jsou proměny po většinu her obecně schpností mágů či šamanů - přesto válečník s nízkou inteligencí se úplně v pohodě promění. Je to nelogické, a myslím si že právě tento char by tohle měl mít znemožněno. Jediný válečník prostě proměnu nikdy nevyužije. Neměl by být založen na magii, ale pouze a čistě na fyzických útocích.
Šaman by mohl mít vyšší dosah svých kouzel. Je to magická postava a navíc podpora.
A sura? V podstatě je to nemocný upír, či černokněžník. Takže - u BMka malinko upravit dosahy schopek. Ne aby jako lukař metal své skilly přes půl obrazovky, ale naopak aby nejsilnější skill co má mohl použít jen těsně u nepřátel. U WP sury - bych dal u skillu - zrušení - i částečné poškození zdraví WP sury. On také nejen svojí schopkou ruší bufy apod, ale navíc zranuje nepřátele - zřejmě se jedná o krvavou magii.
A v rámci zaklínání, bych vložil možnost - woo-doo. Zde s nějakou malou šancí - by mohli (min. skupka3 šamanů) vytvořit woo-doo - a to tak že zadají jméno hráče (nick postavy) a zaklejí ho woo-doo. A onen hráč bude na x herních hodin (musí je odehrát) proklet - tzn. nebude mít štěstí na dropy, příšery ho budou více zranovat, sníží se mu dočasně HP, atp. Koník se mu bude častěji plašit apod. :-)

Je to jen malý výčet možných zlepšeních, který by mohli přilákat nové hráče, a mohli by snad být zajímavé i pro nás, co hru hrajeme déle. Netuším, co který hráč by na to napsal, jelikož nelze odtušit názor jiných - dalších hráčů.

Děkuji Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte
@ Nonepovideeej « čtv 11:58 am »
Možná už nám zapnou event, tak nechtějí, aby se hned muselo něco opravovat :)
@ YanLuo « čtv 11:02 am »
Údržba do odpoledne znovu ..gg :)
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*

Who is chatting

offline Azaril 
offline Kacii 
offline Lolotka 
offline Mionix 
offline Tomori 
offline Vydesenej 
offline marexanax 
offline pikasek