Návrh - jízda na koštěti
Napsal: ned 02. říj 2022 5:42:20
Návrh na jednoduchou soutěž/ popř. event:
Závod na koštatech:
Podmínka - jezdecké zvíře - koště!
Jakýkoliv jiný dopravní prostředek = diskvalifikace ze soutěže/eventu.
Takže - hráči by měli být svoláni na závod na koštatech. Tuto zprávu
může generovat server nebo někdo z týmu. Tzn. místo a čas konání.
Dále - hráči musí přiletět na koštatech - cokoliv jiného osedlaného =
pro hráče soutěž neúspěšně končí.
Cesta - a cíl trasy - by mohl bud vyznačit tým, nebo opět náhodně
gener. hra. Tato cesta je pro všechny závodníky stejná - kolo začíná
hromadným startem.
Při letu mohou hráči do sebe "strkat" a jiné lumpárny aby hráče hodili
mimo vyznačenou cestu, a tak onoho hráče vyřadili ze hry. Pokud hráč
sjede z vyznačené cesty - hra končí pro onoho hráče.
Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.
U cíle závodu by na hráče mohl čekat boss. Tohoto bossa ovšem hráč
nemůůže zabít, jelikož je to boss z kamene - socha. A tato socha se
otáčí .... Tzn. Pokud bude socha k hráči zády, hráč může letět směr cíl
- ale pokud se socha otočí čelem - hráč musí zůstat nehybný - tzn. nesmí
se ani pohnout - jinak ze sochy vyšlehne blesk a hráče v pohybu srazí na
zem.
Cíl hry je jasný - dokončit onen závod na koštěti a prolétnout jako 1
cílem.
Závod na koštatech:
Podmínka - jezdecké zvíře - koště!
Jakýkoliv jiný dopravní prostředek = diskvalifikace ze soutěže/eventu.
Takže - hráči by měli být svoláni na závod na koštatech. Tuto zprávu
může generovat server nebo někdo z týmu. Tzn. místo a čas konání.
Dále - hráči musí přiletět na koštatech - cokoliv jiného osedlaného =
pro hráče soutěž neúspěšně končí.
Cesta - a cíl trasy - by mohl bud vyznačit tým, nebo opět náhodně
gener. hra. Tato cesta je pro všechny závodníky stejná - kolo začíná
hromadným startem.
Při letu mohou hráči do sebe "strkat" a jiné lumpárny aby hráče hodili
mimo vyznačenou cestu, a tak onoho hráče vyřadili ze hry. Pokud hráč
sjede z vyznačené cesty - hra končí pro onoho hráče.
Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.
U cíle závodu by na hráče mohl čekat boss. Tohoto bossa ovšem hráč
nemůůže zabít, jelikož je to boss z kamene - socha. A tato socha se
otáčí .... Tzn. Pokud bude socha k hráči zády, hráč může letět směr cíl
- ale pokud se socha otočí čelem - hráč musí zůstat nehybný - tzn. nesmí
se ani pohnout - jinak ze sochy vyšlehne blesk a hráče v pohybu srazí na
zem.
Cíl hry je jasný - dokončit onen závod na koštěti a prolétnout jako 1
cílem.