Návrh na jednoduchou soutěž/ popř. event:
Závod na koštatech:
Podmínka - jezdecké zvíře - koště!
Jakýkoliv jiný dopravní prostředek = diskvalifikace ze soutěže/eventu.
Takže - hráči by měli být svoláni na závod na koštatech. Tuto zprávu
může generovat server nebo někdo z týmu. Tzn. místo a čas konání.
Dále - hráči musí přiletět na koštatech - cokoliv jiného osedlaného =
pro hráče soutěž neúspěšně končí.
Cesta - a cíl trasy - by mohl bud vyznačit tým, nebo opět náhodně
gener. hra. Tato cesta je pro všechny závodníky stejná - kolo začíná
hromadným startem.
Při letu mohou hráči do sebe "strkat" a jiné lumpárny aby hráče hodili
mimo vyznačenou cestu, a tak onoho hráče vyřadili ze hry. Pokud hráč
sjede z vyznačené cesty - hra končí pro onoho hráče.
Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.
U cíle závodu by na hráče mohl čekat boss. Tohoto bossa ovšem hráč
nemůůže zabít, jelikož je to boss z kamene - socha. A tato socha se
otáčí .... Tzn. Pokud bude socha k hráči zády, hráč může letět směr cíl
- ale pokud se socha otočí čelem - hráč musí zůstat nehybný - tzn. nesmí
se ani pohnout - jinak ze sochy vyšlehne blesk a hráče v pohybu srazí na
zem.
Cíl hry je jasný - dokončit onen závod na koštěti a prolétnout jako 1
cílem.
Návrh - jízda na koštěti
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
-
- Lv.14
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Návrh - jízda na koštěti
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní
Hledat nepřátele znamená být sám/a. 


-
- Lv.20
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 18. úno 2011 12:19:41
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Návrh - jízda na koštěti
Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?Medvidek píše: ↑ned 02. říj 2022 5:42:20
Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.
cílem.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
- Dal poděkování: 183 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Návrh - jízda na koštěti
RE:Obter!vr píše: ↑pon 03. říj 2022 10:43:18Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?Medvidek píše: ↑ned 02. říj 2022 5:42:20
Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.
cílem.
Dobrý den,
pokud se vám mobky nelíbí, nemám nic proti tonu. Takže místo mobek se možná nechá upravit ony sochy, které se budou otáčet, s barevným průřezem, záda/předek - kde v průřezu se hráči nesmí pohybovat, jinak budou portováni opět na start. Což se dá využít i jako zpestření válek a jiných akcí.
Děkuji za připomínku, Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní
Hledat nepřátele znamená být sám/a. 


-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »