Návrh - jízda na koštěti

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Líbí se vám závody na koštatech?

Anketa končí za pát 14. říj 2022 5:42:20

1. Ano - konečně něco pro šamany
4
31%
2. Ne - nemám peří, nelétám
9
69%
3. Možná by to bylo zajímavé, ale chybí několik detailů (které uvádím jako poznámku v anketě)
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 13

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Medvidek » ned 02. říj 2022 5:42:20

Návrh na jednoduchou soutěž/ popř. event:

Závod na koštatech:

Podmínka - jezdecké zvíře - koště!

Jakýkoliv jiný dopravní prostředek = diskvalifikace ze soutěže/eventu.

Takže - hráči by měli být svoláni na závod na koštatech. Tuto zprávu
může generovat server nebo někdo z týmu. Tzn. místo a čas konání.

Dále - hráči musí přiletět na koštatech - cokoliv jiného osedlaného =
pro hráče soutěž neúspěšně končí.

Cesta - a cíl trasy - by mohl bud vyznačit tým, nebo opět náhodně
gener. hra. Tato cesta je pro všechny závodníky stejná - kolo začíná
hromadným startem.

Při letu mohou hráči do sebe "strkat" a jiné lumpárny aby hráče hodili
mimo vyznačenou cestu, a tak onoho hráče vyřadili ze hry. Pokud hráč
sjede z vyznačené cesty - hra končí pro onoho hráče.

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

U cíle závodu by na hráče mohl čekat boss. Tohoto bossa ovšem hráč
nemůůže zabít, jelikož je to boss z kamene - socha. A tato socha se
otáčí .... Tzn. Pokud bude socha k hráči zády, hráč může letět směr cíl
- ale pokud se socha otočí čelem - hráč musí zůstat nehybný - tzn. nesmí
se ani pohnout - jinak ze sochy vyšlehne blesk a hráče v pohybu srazí na
zem.

Cíl hry je jasný - dokončit onen závod na koštěti a prolétnout jako 1
cílem.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní. Někdo říká že nulou to začíná, jiní zas že nulou to končí, proto jsem také i nulou :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Obter!vr
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 300
Registrován: pát 18. úno 2011 12:19:41
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 28 poděkování

Re: Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Obter!vr » pon 03. říj 2022 10:43:18

Medvidek píše: ned 02. říj 2022 5:42:20

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

cílem.
Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Medvidek » pon 03. říj 2022 11:37:36

Obter!vr píše: pon 03. říj 2022 10:43:18
Medvidek píše: ned 02. říj 2022 5:42:20

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

cílem.
Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?
RE:
Dobrý den,
pokud se vám mobky nelíbí, nemám nic proti tonu. Takže místo mobek se možná nechá upravit ony sochy, které se budou otáčet, s barevným průřezem, záda/předek - kde v průřezu se hráči nesmí pohybovat, jinak budou portováni opět na start. Což se dá využít i jako zpestření válek a jiných akcí.

Děkuji za připomínku, Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní. Někdo říká že nulou to začíná, jiní zas že nulou to končí, proto jsem také i nulou :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět