Návrh - jízda na koštěti

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Líbí se vám závody na koštatech?

Anketa končí za pát 14. říj 2022 5:42:20

1. Ano - konečně něco pro šamany
4
31%
2. Ne - nemám peří, nelétám
9
69%
3. Možná by to bylo zajímavé, ale chybí několik detailů (které uvádím jako poznámku v anketě)
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 13

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Medvidek » ned 02. říj 2022 5:42:20

Návrh na jednoduchou soutěž/ popř. event:

Závod na koštatech:

Podmínka - jezdecké zvíře - koště!

Jakýkoliv jiný dopravní prostředek = diskvalifikace ze soutěže/eventu.

Takže - hráči by měli být svoláni na závod na koštatech. Tuto zprávu
může generovat server nebo někdo z týmu. Tzn. místo a čas konání.

Dále - hráči musí přiletět na koštatech - cokoliv jiného osedlaného =
pro hráče soutěž neúspěšně končí.

Cesta - a cíl trasy - by mohl bud vyznačit tým, nebo opět náhodně
gener. hra. Tato cesta je pro všechny závodníky stejná - kolo začíná
hromadným startem.

Při letu mohou hráči do sebe "strkat" a jiné lumpárny aby hráče hodili
mimo vyznačenou cestu, a tak onoho hráče vyřadili ze hry. Pokud hráč
sjede z vyznačené cesty - hra končí pro onoho hráče.

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

U cíle závodu by na hráče mohl čekat boss. Tohoto bossa ovšem hráč
nemůůže zabít, jelikož je to boss z kamene - socha. A tato socha se
otáčí .... Tzn. Pokud bude socha k hráči zády, hráč může letět směr cíl
- ale pokud se socha otočí čelem - hráč musí zůstat nehybný - tzn. nesmí
se ani pohnout - jinak ze sochy vyšlehne blesk a hráče v pohybu srazí na
zem.

Cíl hry je jasný - dokončit onen závod na koštěti a prolétnout jako 1
cílem.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Obter!vr
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: pát 18. úno 2011 12:19:41
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Obter!vr » pon 03. říj 2022 10:43:18

Medvidek píše: ned 02. říj 2022 5:42:20

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

cílem.
Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?

Medvidek
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 104
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Návrh - jízda na koštěti

Příspěvek od Medvidek » pon 03. říj 2022 11:37:36

Obter!vr píše: pon 03. říj 2022 10:43:18
Medvidek píše: ned 02. říj 2022 5:42:20

Dále pak cestu mohou lemovat nepřátelé přímo ze hry - tzn. moby. Tito
protivníci nemohou sice hráče srazit k zemi zbraní - ale mohou je
sestřelit popř. kouzlem srazit s koštěte. Obrana hráče proti tomuto -
bud musí letet rychleji aby šípu či kouzlu ulétli, nebo manévrováním na
koštěti, se schovat za jiného hráče tak aby nedostal zásah.

cílem.
Když pominu to, že tu je steeplechase, kde tě můžou proměnit klidně v koště, tak se chci jen zeptat, jestli se něco změnilo ve hře, čehož jsem si nevšiml. Podle mě to zde funguje tak, že když tě mobka zaměří (stejně jako v pvp s dálkovým kouzlem na jednotlivce) na dálku, tak je úplně jedno za koho se schovas, protože ten útok jde prostě do tebe, ne?
RE:
Dobrý den,
pokud se vám mobky nelíbí, nemám nic proti tonu. Takže místo mobek se možná nechá upravit ony sochy, které se budou otáčet, s barevným průřezem, záda/předek - kde v průřezu se hráči nesmí pohybovat, jinak budou portováni opět na start. Což se dá využít i jako zpestření válek a jiných akcí.

Děkuji za připomínku, Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji

Who is chatting

offline Mionix