Úprava nových spellů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » ned 17. pro 2023 16:01:30

suja97 píše: ned 17. pro 2023 11:26:00
TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.

Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).

Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4

Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1

Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa... 😅
já nevim, chápu ty střední, ale chodíš ty vubec do velkých válek? Nebo jen vytáhneš statistiky a z toho usoudíš tohle? :D
Obrázek

Medvidek
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Medvidek » stř 20. pro 2023 16:18:51

Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Achras
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 102
Registrován: pon 29. čer 2015 10:10:55
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od Achras » stř 20. pro 2023 16:49:58

Medvidek píše: stř 20. pro 2023 16:18:51 Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-
Promiň ale to co píšeš je prostě mimo (a není to poprvé jak víme ;) ), to co navrhuješ by kompletně předělalo Metin jak ho známe a stalo by se z toho kdo ví co...

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od RAMHH » pon 01. led 2024 13:35:04

Ja jsem si ted zasel par valek a myslim si, ze nove spelly na mentala a daggera se hrube nepovedly. Oba dva maji realne tlacitko na nesmrtelnost, coz si nemyslim, ze patri do hry.

Co se daggera tyce, tak myslim ze idea je dobra - dagger potrebuje prostor si nekoho vysolovat, ale omezil bych ten pocet HP na +50% max ZB. Ve velke valce to pak vychazi okolo 60-70k ZB, coz bude porad dost tezke zabit, ale nebude nesmrtelny. Zaroven bych zvazil to omezit jeste trochu, dejme tomu na +30-35% max ZB, a dat tento spell jako nezrusitelny od WP, podobne jako duch plamene.

Mental je uplne mimo, nesmrtelnost povazuji inherentne za nesmysl, kor na takove postave. Zaroven i pred upravou byl mental dost silny, takze jakkoliv nekteri muzou ten podobny spell na daggerovi schvalovat, tady je uplme mimo. Ja bych navrhoval treba uz zmineny 100% antistun, nebo spell, ktery znemozni ostatnim ho zaseknout na miste (samozrejme, pokud je takova vec technicky proveditelna.

Spelly u auraka a archera jsou OK, nemyslim si ze je potreba neco menit. U archera by mozna bylo zajimave mu na ten 1 spell nezvysit sanci na kritik kouzlem, ale zrusit nebo omezit damage dropoff na vzdalenost. Dalkove postavy ted skoro vubec nepotrebuji sipy, mohlo by byt zajimave dat archerovi moznost je jednou trefit za maximalni dmg i na vzdalenost. Ale jak rikam, v soucasnosti to je OK a nevidim to jako problem.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od schvarz » stř 10. dub 2024 13:55:41

Problém stále aktuální a akorát to zhoršuje situaci v pvp, protože to zase motivuje lidi tahat víc WPček na rušení.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava nových spellů

Příspěvek od TomasFoxx » ned 21. dub 2024 10:19:22

Asi můžete uzavřít, za mě aspoň nový spelly krásně vyřešený, konečně to funguje tak jak by mělo. Používat to na přežití, ne na tankování celý říše :heart:
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.

Who is chatting

offline Bisky 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline eMco