Stránka 1 z 3

Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 9:14:30
od TomasFoxx
Abys se zbytečně nespamovalo téma s chybama, řekl jsem si, že by bylo dobrý založit nový téma s tím, že by tu každý mohl napsat svoje nápady, jak by se mohl upravit nový spell u daggera a mentála. Za mě třeba, celkově ten bonus co se přidal daggerovi a mentálovi je zbytečný, i kdyby se nerfnul a těch zb by bylo míň, pořád by se to dalo zneužívat tím, že by po každým náběhu do chumlu ten člověk dal relog a šel "napůl" nesmrtelný znovu. Proto by tam dle mého, byl zajímavější jiný bonus.

- Jakožto main daggera, si myslím, že by uplně stačilo, kdyby bonus přidával to stejné jako na archerovi, tzn 100% na kritik. S tím ale, že by se k tomuhle, ještě upravil spell bleskový útok tak, aby s ním šlo trefit i target, který běží, což je v tuto chvíli nemožný a dagger je prostě na 3/4 spellů limitovanej tím, že musí mít target zaseknutý přesně na jednom místě. (a s tím, že ty targety většinou i taháte a stejně vam skáčou z místa na místo, to je dost blbý :D)
- U mentála, který si myslím že (co se cb týče) na tom byl do teď už docela dobře, bych spell upravil třeba na 100% antistun. Tím pádem by na cbčkách zůstal stejně, jediný s čím by mu to pomohlo, by bylo trošku míň nervů když naběhne do chumlu a už kousek před ním dostane stun, ještě předtím, než vubec vycastí spell :D

Tohle jsou návrhy za mě, počítám s tím, že jelikož spelly vadí skoro celý komunitě a naběhla na fórko nadávat hned po každý válce, tak vymyslíte něco zajímavýho i z vlastní hlavy :heart:

Ještě doplním, jestli se někomu nelíbí spell na archerovi/aurákovi, můžete tu napsat nějaký nápady taky :heart:

A já sem za tým dodám, že až se opraví veškeré chyby, které jsou kritické pro chod hry, tak se budou jistě upravovat i nová kouzla. Dnes večer to budeme probírat mimo jiné také na večerní poradě.

Hezký den
Mio

PS: A já naprosto neodpočatý vyrážím do Kolbenky. :-(

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 10:27:25
od MoCKeR
U daggera bych klidne zb nechal aj keď valku sem s tým ešte nehral za mna zaujimava kombinácia akurát bych dal Jen 2x víc zb anb pod. …a u mentala to zb bych dal úplne preč ten si zb nezaslúži … kdyz už tak bych mu dal neco na stun jak písal Tomáš anb neco na dmg at nebreci že se im vzalo zb

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 14:01:00
od MichaelScott
Za mě bych to u dagga nechal, ale třeba jen zvednout ty ZB 2x - 3x a aby se to nedalo stackovat např. relogem. U mentála je to OP, ale zas mít jako na 20 vteřin full stun oproti ostatním novým spellům mi přijde zase moc málo :D Ten skill jak u dagga, tak u mentála, byl určitě myšlenej tak, aby blízková postava měla šanci nějakým způsobem dorazit do zadních řad k archům, healerům, kteří si do té doby v klidu zezadu házeli spelly s tím, že archer má alespoň nerf za distanc, kdežto healer to hází na půl mapy a žádný nerf nemá. Takže u mentála je to otázka, za mě by to asi jakž takž šlo, kdyby se to nezneužívalo relogem, jako mít pak celou válku nesmrtelnost je blbý, no :D Na druhou stranu, kdyby šlo fakt jen o těch 20s s tím, že se mu to 4 minuty nabíjí, tak se mi to tak strašný nezdá...

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 14:31:45
od Lejno
Spraviť to na spôsob kráľovského healu, ten skôr ako za 2 minúty od použitia nedáš žiadnym spôsobom a tak by malo fungovať aj toto, že sa to bude využivat v krajných situáciách, nie ako hlavný spell, bez ktorého už ani do chumlu nevkročia.

A akože reakcia fetky vyššie, že pridať mentalovi neco na dmg, to nás teda rozsekalo 😂😂😂

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 15:04:22
od suja97
Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 16:39:34
od MoCKeR
suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 16:52:12
od suja97
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

co tím básník chtěl říci? 🤔

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
[/quote]
No, doufejme že ne 😁

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 17:28:38
od MoCKeR
suja97 píše: pon 20. lis 2023 16:52:12
co tím básník chtěl říci? 🤔
To si nevšímaj on se spozná

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 17:36:05
od Hruska
Nebo ty nové spelly prostě zrušit vždyť nikdo se před updatem nedožadoval nových spellů a od doby co jste je přidali tak je v tom akorát bordel.

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 20. lis 2023 18:47:47
od TomasFoxx
MoCKeR píše: pon 20. lis 2023 16:39:34
suja97 píše: pon 20. lis 2023 15:04:22 Ahoj, pokusím se konstruktivně přispět do diskuze - za mě:
Arch - OK
Dagger - zdvojnásobení ZB zní férově, ale ať je tam nějaká rozumný poměr trvání : nabíjení (ať celou válku neběhá s x2 ZB)
Mental - nesmrtelnost bych klidně nechal ale ať je to jak zamasko - nemoct pod ním útočit, jinak zmizí
Aura - ok ale zmenšit radius, nebo dmg
Díky, hezký den
k tomu bezmozgu nepotrebuju delat frajera na internetu a hrat se na nemce ve 45. :come:

ta nesmrtelnost je :-: ...myslim že je to nastavene na generace... generace X s kozlama bude brat beztak 30k na spell :D proto sme dostali 500kHP a tu nesmrtelnost pak taky pochopime :lol:
Si nemyslim, kdyby to tak bylo, tak se tu nepíše, že se to bude upravovat, ale rovnou se to vysvětlí