Re: Úprava nových spellů
Napsal: ned 17. pro 2023 16:01:30
já nevim, chápu ty střední, ale chodíš ty vubec do velkých válek? Nebo jen vytáhneš statistiky a z toho usoudíš tohle?suja97 píše: ↑ned 17. pro 2023 11:26:00Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.TomasFoxx píše: ↑stř 22. lis 2023 11:09:13Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.Achras píše: ↑stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).
Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4
Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1
Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa...