Stránka 3 z 3

Re: Úprava nových spellů

Napsal: ned 17. pro 2023 16:01:30
od TomasFoxx
suja97 píše: ned 17. pro 2023 11:26:00
TomasFoxx píše: stř 22. lis 2023 11:09:13
Achras píše: stř 22. lis 2023 7:20:22 Už jsem to někde psal: Můj návrh spočívá v tom, jak upravit nové kouzla pro wara a ninjů.
U mentála to kouzlo upravit tak jako je u Cido bossů (od daného počtu ZB berete jen polovinu), tzn. při trvání toho kouzla mu bude každý brát polovinu toho co doposud.
Auráka nemám vyzkoušeno, k tomu se zatím vyjadřovat nebudu.
U dýkaře bych vzal kouzlo co má lukař a dal mu třeba jen 25% šanci na kritik.
U archera bych kouzlo upravil na (šíp průnikem), tzn. full dmg i na max vzdálenost + 100% (nebo aspoň 50%) na průnik kouzlem. Neudělá to tolik co kritik ale pomůže to taky.
Jak přesně daggerovi pomůže na pár sekund 25% kritik? :D ty spelly maj postavy vyballancovat, ne dát náplast přes zlomenou nohu.
Tak myslím, že teď už si s klidným svědomím můžeme říct že ty spelly naprosto rozes*aly úplně všechny války a o nějakým vybalancování nemůže být vůbec řeč.

Podloženo daty: umístění charů v TOP10 válek v náhodně vybraném týdnu 31.10.-5.11. X 10.12.-16.12. (poslední týden).

Velká:
Mental: 7 x 4
Aura: 0 x 1
BM: 7 x 14
Arch: 9 x 1
Heal: 7 x 6
Dagg 0 x 4

Střední:
Dagg: 6 x 4
Mental: 2 x 8
Heal: 6 x 1
Arch: 2 x 6
BM: 4 x 1

Shrnutí: ve střední jste úplně zabili magický postavy, a ve velké udělali z BMka nejsilnější postavu a zabili archa... 😅
já nevim, chápu ty střední, ale chodíš ty vubec do velkých válek? Nebo jen vytáhneš statistiky a z toho usoudíš tohle? :D

Re: Úprava nových spellů

Napsal: stř 20. pro 2023 16:18:51
od Medvidek
Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-

Re: Úprava nových spellů

Napsal: stř 20. pro 2023 16:49:58
od Achras
Medvidek píše: stř 20. pro 2023 16:18:51 Ahoj,

chápu že se hovoří zde o nových spellech, já osobně bych přivítal pasivní dovednosti u všech postav .... namátkou nastíním jak bych to viděl, a zároven také píši, že to asi bude neproveditelné ... :-)

Nejprve koník a mounthy. Víme, že někteří Bossové ve hře, mohou z koníka apod. hráče srazit na zem. (Zde mi chybí odběhnutí koníka, a tím nutnost hráče si koníka opět přivolat, tedy pokud bude chtít z něj opět bojovat) - o brnění na koníky jsem se již vyjadřoval, podle mě by to bylo jen + A proto je škoda, že toto sražení z koně my hráči nemáme, nemúžeme se mu naučit. Takže sražení z koníka by také mohl být nový spell :-)

Pasivky které my chybí jsou úhyby + rádoby úkroky stranou zpět apod. I obrana štíty či meči apod chybí. Takže zde jednak podle úrovně postavy + výbavy apod. by hráč mohl inevstovat body do této pasivky. A co by to dělalo? Nic jiného, než to, že se soupeř prostě netrefím nedá kritiky, průrazy, před magií postava bránícího se hráče prostě uhne. Otázkou pak zůůstává jak to vyvážit aby z hráčů se nestali nesmrtelní ... :-)

Dále bych přivítal jakýsi pasiv u všech charů kde bude možné využít onen kritik ještě lépe ... prostě - tím jak hráč zaklikne soupeře, pak bude záležet, jak se tou šipečkou trefí - prostě ukáže kam na kterou část těla soupeře či moba ukáže. Takže ony boost kritiky by byly - hlava - tělo - nohy. Kde pokud se povede kritik na hlavu - určí samozřejmě jak jsem psal jak hráč zaklikne a pak je to o systému a náhodě, onen protivník obdrží bezvědoní - tudíž částečně i bez bonusu na bezvedomí bude možnost toto použít - jistě pokud je tam i bonus šance na bezvědomí se o to zvýší. U kritiku na nohy je to také jasné - pokud se povede, soupeř okamžitě ztratí veškerou staminu, a tak bude chodit ještě pomaleji než při "zpomalení" a bude také na x vteřin mít handicap pro obnovení staminy. Opět - s bonusy se tato šance zvýší. Kritiky na tělo by mohly mít novou vlastnost - krvácení. Tzn. hráč bude pak mít zpomalené dobíjení schopek.

A dalším spellem co by se mi líbil by mohl být něco jako výpad. PRostě pokud se podaří pasivka - úkrok, uhnutí apod. potom by mohla příbýt malá šance na okamžitý protiútok, který by snad mohl končit bud nejakým kombem, či kritikem podpořeným výbavou. Tzn. tato akce by mohla být automatická bez hráčovi aktivity. A nebo nemusela ... :-)

Osobně toto vidím jako skutečné zpestření PVP zábavy. Kde i hráč se "špatnou výbavou" či malým lvl může být hrdinou či silákem - ale to je jen fantazie :-)

-Méda-
Promiň ale to co píšeš je prostě mimo (a není to poprvé jak víme ;) ), to co navrhuješ by kompletně předělalo Metin jak ho známe a stalo by se z toho kdo ví co...

Re: Úprava nových spellů

Napsal: pon 01. led 2024 13:35:04
od RAMHH
Ja jsem si ted zasel par valek a myslim si, ze nove spelly na mentala a daggera se hrube nepovedly. Oba dva maji realne tlacitko na nesmrtelnost, coz si nemyslim, ze patri do hry.

Co se daggera tyce, tak myslim ze idea je dobra - dagger potrebuje prostor si nekoho vysolovat, ale omezil bych ten pocet HP na +50% max ZB. Ve velke valce to pak vychazi okolo 60-70k ZB, coz bude porad dost tezke zabit, ale nebude nesmrtelny. Zaroven bych zvazil to omezit jeste trochu, dejme tomu na +30-35% max ZB, a dat tento spell jako nezrusitelny od WP, podobne jako duch plamene.

Mental je uplne mimo, nesmrtelnost povazuji inherentne za nesmysl, kor na takove postave. Zaroven i pred upravou byl mental dost silny, takze jakkoliv nekteri muzou ten podobny spell na daggerovi schvalovat, tady je uplme mimo. Ja bych navrhoval treba uz zmineny 100% antistun, nebo spell, ktery znemozni ostatnim ho zaseknout na miste (samozrejme, pokud je takova vec technicky proveditelna.

Spelly u auraka a archera jsou OK, nemyslim si ze je potreba neco menit. U archera by mozna bylo zajimave mu na ten 1 spell nezvysit sanci na kritik kouzlem, ale zrusit nebo omezit damage dropoff na vzdalenost. Dalkove postavy ted skoro vubec nepotrebuji sipy, mohlo by byt zajimave dat archerovi moznost je jednou trefit za maximalni dmg i na vzdalenost. Ale jak rikam, v soucasnosti to je OK a nevidim to jako problem.

Re: Úprava nových spellů

Napsal: stř 10. dub 2024 13:55:41
od schvarz
Problém stále aktuální a akorát to zhoršuje situaci v pvp, protože to zase motivuje lidi tahat víc WPček na rušení.

Re: Úprava nových spellů

Napsal: ned 21. dub 2024 10:19:22
od TomasFoxx
Asi můžete uzavřít, za mě aspoň nový spelly krásně vyřešený, konečně to funguje tak jak by mělo. Používat to na přežití, ne na tankování celý říše :heart: