UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Narsi
Game Moderator
Game Moderator
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30. srp 2018 10:58:10
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Narsi » pát 16. úno 2024 19:02:07

Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 466
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od TomasFoxx » pát 16. úno 2024 19:46:39

Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Na discordu se zmínilo, že ninja v proměně v entu bere o 250 víc (asi díky tomu průniku), záměr nebo chyba? Nezdá se to jako moc, ale jak určitě i v teamu víte, +250 v ent proměně je fakt ranec.
Obrázek

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 128 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od crazy8 » pát 16. úno 2024 20:07:52

A budem rád aj keď sa vyjadria swampeři :D aspoň za mňa osobne, ja viem, že tu plačem (verím že rozumne) kvoli swampu, ale fakt brať 18 a 15k je rozdiel. Budem rád ak niekto povie, že v swampe mu to nekleslo alebo kleslo... do válek nechodím a ent taky nevím prispiet do diskuze a budem vôbec rád ak moju lámavú češtinu prečítate, tak či onak som túto tému založil k diskuzi, ako píše Narsi a postoje typu predám výbavu, keď GA a GM tým píše, že chcú spätnú väzbu nie su na mieste.

Tak či onak swamperi pomôžte aj vy nejakými dátami... :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Bluum
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: pát 16. úno 2024 20:44:58

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od Bluum » pát 16. úno 2024 20:46:16

Taktiež si nemyslím že zníženie DMG Bmkám bol správny krok. Táto zmena uškodí najviac asi začínajucim hráčom ktorý si skladajú svoje prvé bmko.. Ja mám myslím nadpiermernú výbavu okrem full kuzelnika. Pred updatom som mal dmg 23k na kritik teraz mám necelých 21k čo je fakt cítiť. Začal som robiť generácie ešte pred týmto updatom, aby som si svoju postavu o niečo boostol a celkovo ma tie generacie aj bavia.. lenže čo má čaká po tomto znížení.. budem rád ak sa so spelom na L aspoň len priblížim k DMG ktorý bol pred touto úpravou.. takže 12 mesiacov expenia znova a znova.. investovanie xy kkk yangov a mám dmg ktorý som mal včera :D ... Viem že hlavným dôvodom tohoto nerfnutia bol vysoký zárobok niektorých BMiek lebo stíhali svojou šikovnosťou nie jeden ale rovno dva spoty... tak ten druhý spot (kopec vedľa móla) nerfnite.. zrušte tam spawn mobiek, alebo len znížte ich počet a je to vyriešene .. ninja tiež nemá možnosť si ťahať dva spoty.. ma pekne ohraničené uzemie kde saa mu spawnuju mobky a ťahá si len tie ktoré tam má...

xexykyoyo
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: stř 31. bře 2021 10:56:35
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od xexykyoyo » pát 16. úno 2024 20:55:39

Přidání magie keskirům nemělo nikterak poškodit průměrné výbavy, ale jen jemně srovnat rozdíly ve výdělku s ostatními charaktery. Tým ví,že BM má své yangy tvrdě vydřené. Každý build má své pro a proti. Pozorujeme vás. Vnímáme co nám píšete. Dělají se statistiky z kterých pak výpočty vycházejí. Ale jak už jsem psala nejsme neomylní a jakákoliv maličkost může vést k destrukci. A to potřebujeme vědět. Né poslouchat jak je to na píp..., ale co a jak se odehrálo. Zaslané správné hodnoty a né popisující nesmysly bez testování. FAKTA!!!

No idem sem napísať aj keď to nerobím často ani neviem či to dobre robím , ale ... Pozor maďarčina

Tak pre porovnanie hovorím za seba ,začnem s tym že mám hotové bmko karma G10 skin 20 dabel , jaspis a výbava na úrovni pred update-om bol dmg 24,5 / 25k
Po udate dmg 22 až 22,5 ,
Zárobok sa pohyboval na úrovni 4kkk+ za hodinu pri ťahaní 6 skupín mólo s tým že žiadne behanie na kopec. S tým že ovládaš bmko+ healera.
, akonáhle začal človek tryhardit a trošku si odbehovat dokáže to vytiahnuť na 5+ bez problému.
Ďalšia možnosť je naučiť sa používať 3 postavu, otravu , ninju lukara, čím sa dokáže životnosť mobiek pekne skrátiť .
Keď človek skombinuje otravu + ťahanie viac ako 6 skupín a odbehovanie na kopec pre ďalšie mobky , ten zárobok už je šialený ...ale yangy sú to zaslúžene , ovládaš 3 postavy nonstop ...
Po novom s priemernou postavou ostáva nováčikom len možnosť hrať s tou otravou aby stihli ten respawn základných 6 skupín... Čo je o postavu navyše ako má ninja , ktorý o nič neprišiel ale ešte ste ho boostli.
taktiež je rozdiel entit za bmko , v Tom krvilacnom tempe 6 kkk+ za hodinu kde to asi väčšina ľudí vzdá po 3tej hodine. Ale práve taký ninja zvládne aj 6+ hodín čo som tak počúval , na marko toho že väčšinu zárobku mu pridá exp iných postáv.

Tak prečo by sa malo Bmko nerfovat počtom zabitých skupín , znížením dmgu, keď by možno stačilo hodiť po novom ninjom do hradu pri veteša a na pódium o jednu skupinu na viac? Dmg ste im zvýšili , ale počet skupín zabijú za tú hodinu vždy rovnaký , nebudú odbehovat na pódium pre ďalšie ako to robí BMko, v Tom vidím problém ja , ninja stojí na mieste a má k dispozícií vždy maximálne 4 skupiny , bmko sa hecne a môže mať 12.
Riešenie :
Pridať skupinu na test, alebo im teda zvýšiť drop v yangoch napríklad z kapitánov , tí sa na mole nenachádzajú takže by to ovplyvnilo len ninjov.
Napáda ma aj niečo na štýl selasova ochranka, urobiť z kapitánov kvazy buferov pre ostatné mobky, zabiješ kapitána tak prídu o nejaký dmg...
Naposledy upravil(a) xexykyoyo dne pát 16. úno 2024 23:15:15, celkem upraveno 2 x.

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od RAMHH » pát 16. úno 2024 21:10:36

ad průniky

Obecně se změnou souhlasím, jsem názoru že sekání by mělo mít vždy menší output poškození, než kouzlení.

Z novinky jsem nabyl dojmu, že změna výpočtu byla víceméně toto:
(dmg + obrana_protivnika) * utok_prumky * (1 - obrana_prumky)
na
dmg * utok_prumky * (1 - obrana_prumky) + obrana_protivnika

Daggera jsem ve čtvrteční válce nešel, ale tato změna by schopkařům neuškodila, naopak by jim spíše o něco pomohla. Stalo se tedy něco jiného, a nebo do toho ještě nějak zasahují nějaké staty postavy? A nebo je to jen kolektivní hysterie, kterou někdo začal a dmg je vlastně v pořádku? :D

ad magie v Entarianu

Tady zase naopak silně nesouhlasím. Když jsem se zamýšlel nad tím, proč se tato změna udála, tak jsem vymyslel jen 2 možné důvody, proč se tak stalo:

1) Bylo porovnáno množství získaných yangů v průměru za hodinu a BMko se ukázalo jako lepší buď ve výdělku, a nebo ve výdělku s přihlédnutím k ceně výbavy.

Nevím, které všechny faktory byly zváženy, ale nemyslím si, že všechny. Protože k takovým statistikám nemám přístup, tak je pro mě nemožné to přímo kvantifikovat, ale v kostce - BMko opravdu bylo schopné za hodinu vydělat více v čistém yangu a BMko opravdu melo "topovou" vybavu levnejsi nez promena, ale je tu nekolik velkych ale.
ALE většinu BMek najdeme na mole a proč? Protože BMko v hradu vyžaduje velmi vysoký dmg a reálně i navíc archera na otravu, a výdělek v yangu o moc vyšší není, jestli vůbec. Taky v důsledku BMko v podstatě neexpí za úplatu, protože to je prostě významně pomalejší než v hradu.
ALE hraní BMka je o dost náročnější a vydržet tam déle než 2-3 hodiny v kuse je už docela problém. Na druhou stranu, máme tu hráče proměn, kteří tam klidně 8-10-12 hodin sedí a problém s tím nemají. V důsledku bych si vsadil, že kdyby se vzala statistika dropnutých yangů za poslední měsíc (nebo obecně delší horizont) z "top" hráčů za BMko a "top" hráčů za proměnu, tak by proměna vyhrála o parník. Nemluvě o výše zmíněném expu.

Do teď tam fungovala dle mě docela vyvážená dynamika mezi BMkem a proměnou, kde si každý hráč vybral to, co mu vyhovuje. Kdo chtěl trávit méně času a dostat za to více yangů, vybral si BMko. Zaplatil za to tím, že se za ten čas o dost více nadřel, a pokud nesehnal opravdu top výbavu a nerozhodl se použít archera pro otravování, tak se i reálně vzdal možnosti efektivně sbírat karmy a expit hráče za úplatu. Naproti tomu hráči, co chtěli větší pohodu a/nebo měli na hru více času si zvolili proměnu. Já jsem si zvolil BMko, protože lépe sedělo mému usecasu.

Pak jsou ještě samostatnou kapitolou "entry level" hráči za BMko, kteří jinou možnost v Entarianu vydělávat nemají. Těch se to dotkne možná i více, než hráčů s kvalitní výbavou, protože už teď pro ně bylo obtížné Entarian zvládat.

S touto změnou se tahle dynamika ale úplně rozpadá. Poškození BMek se snížilo o 9-10%, což významně sníží výdělek. Zcela konkrétně jsem se za sebe dopočítal k ~20% redukci výdělku, který se tak v highendu vlastně vyrovná proměně v dropnutém yangu. Zůstávají ale všechny nevýhody BMka. Navíc to hodně ztíží možnosti těm entry level hráčům. Já tu sice máchám nějakým 20% malusem, ale pro tyto entry level hráče to může reálně být i o dost víc.

Další věcí, která přímo nesouvisí s ekonomikou věci, ale chtěl bych ji zmínit je styl hraní BMka a proměny. BMko je mnohem aktivnější hraní, a podle mého názoru by toto mělo být preferováno. Obecně řešení "proměň se a zasekni mezerník" mi nepřijde jako dostatečně zajímavé, aby se to stalo jednoznačně nejlepší volbou.

Abych to shrnul, myslím že to je špatně protože se tím rozbourává podle mě docela dobře vybalancovaná dynamika, protože to neúměrně ztíží entry level hráčům a protože to penalizuje dle mého názoru o dost zajímavější způsob hraní.

2) Generace Entarian udělají moc jednoduchý, a to především pro BMka, protože dostávají tento boost dvojmo - z generace a z buffa.

Ačkoliv tohle mi přijde jako silnější důvod pro změnu, pořád s ním nesouhlasím. Z mého pohledu generace obsahují jakousi odměnu za vynaložený čas a úsilí. Proč by tedy odměnou nemělo být i toto - zjednodušení Entarianu? Takto se v lepším případě po roce dostaneme zpět na stejnou úroveň, co jsme byli teď. To není moc dobrá motivace, jak tu již bylo zmíněno v souvislosti s změnami v malých a středních válkách.

Navíc, proč zastavit u BMka? Ačkoliv tento boost dostane větší, proměna taky benefituje. Proč neupravit i interakci s proměnou, když jí to Entarian zesnadní?

ad změny v zisku CB ve válkách

Další změna, o kterou nikdo nestál. Malé války stejně nikdo na zasvěcko a na CB nechodil. Pokud tam už někdo šel, tak ze zájmu o PvP. Takže v konečném důsledku je to vlastně jedno.

Ve středních válkách s tím už ale reálně nesouhlasím. Ale myslím si, že je to dobrá příležitost k diskuzi ohledně těchto válek. Když tedy pominu daggery a mentály, co s novými spelly tyto války dle mého názoru ničí. Proč by měl být problém, že si ve střední válce někdo chce udělat chitinku? Už před změnou se jednalo o cca 2-3 měsíce intenzivního chození těchto válek jen na získání potřebného zasvěcení. To někomu přišlo málo? Kor když ve velké válce je chitinová zbraň v podstatě nutnost, aby byla postava konkurenceschopná.

Ale rovnou bych chtěl navrhnout zvýšení úrovně vstupu do střední války na 110. Poškození, co tam teď lítá je šílené, možnost mít biologa by pomohla. Navíc to postavám, které se připravují na velkou válku umožní začít číst karmu. Tím zřejmým protiargumentem je, že si dlouhodobí hráči vezmou již vykované a natočené šperky ze svých hlavních postav a budou šikanovat hráče v těchto válkách. Troufnu si ale tvrdit, že to až takový rozdíl neudělá - postavy pořád neustojí, dmg bude pořád relativně vysoký, takže i novější hráč si najde svoje místo. A pokud by tahle změna přitáhla více lidí do středních válek, to je jen dobře, ne?

Uživatelský avatar
M3t0r1
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 279
Registrován: čtv 19. pro 2013 21:25:35
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 125 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od M3t0r1 » sob 17. úno 2024 9:21:01

Vylepšili ste chitin brnká čo je skvelé a urobili ste to spôsobom že ste zvýšili jeden zo základných bonusov, ktorý predtým nebol točiteľný ale automatický.

Chitin štíty ste vylepšili tak že ste zmenili potrebu správnej kombinácie bonusov. Žiadny jemnejší zásah do itemu vás nenapadol? Keby som preháňal to je ako keby ľudí necháte 12 rokov točiť do náušníc kombinácie 4x15+10 lidi a štvrtkovým updatom bonus na lidi do náušníc pridáte automatický stačí si vykovať. :lol:

Určite tu kvôli tomu neschytáte veľa hejtu, málo ľudí si kovalo štíty a ešte menej ľudí ich malo natočené "full" ale teraz ste urobili z itemu 4/5 max hodnota správneho bonusu basic štít kde jeden full bonus dostane každý kto ho vykove a bony môžeme znova točiť ak sa nechceme uspokojiť s priemerným štítom :D

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od schvarz » sob 17. úno 2024 10:50:07

RAMHH píše: pát 16. úno 2024 21:10:36
Spoiler:
ad průniky

Obecně se změnou souhlasím, jsem názoru že sekání by mělo mít vždy menší output poškození, než kouzlení.

Z novinky jsem nabyl dojmu, že změna výpočtu byla víceméně toto:
(dmg + obrana_protivnika) * utok_prumky * (1 - obrana_prumky)
na
dmg * utok_prumky * (1 - obrana_prumky) + obrana_protivnika

Daggera jsem ve čtvrteční válce nešel, ale tato změna by schopkařům neuškodila, naopak by jim spíše o něco pomohla. Stalo se tedy něco jiného, a nebo do toho ještě nějak zasahují nějaké staty postavy? A nebo je to jen kolektivní hysterie, kterou někdo začal a dmg je vlastně v pořádku? :D

ad magie v Entarianu

Tady zase naopak silně nesouhlasím. Když jsem se zamýšlel nad tím, proč se tato změna udála, tak jsem vymyslel jen 2 možné důvody, proč se tak stalo:

1) Bylo porovnáno množství získaných yangů v průměru za hodinu a BMko se ukázalo jako lepší buď ve výdělku, a nebo ve výdělku s přihlédnutím k ceně výbavy.

Nevím, které všechny faktory byly zváženy, ale nemyslím si, že všechny. Protože k takovým statistikám nemám přístup, tak je pro mě nemožné to přímo kvantifikovat, ale v kostce - BMko opravdu bylo schopné za hodinu vydělat více v čistém yangu a BMko opravdu melo "topovou" vybavu levnejsi nez promena, ale je tu nekolik velkych ale.
ALE většinu BMek najdeme na mole a proč? Protože BMko v hradu vyžaduje velmi vysoký dmg a reálně i navíc archera na otravu, a výdělek v yangu o moc vyšší není, jestli vůbec. Taky v důsledku BMko v podstatě neexpí za úplatu, protože to je prostě významně pomalejší než v hradu.
ALE hraní BMka je o dost náročnější a vydržet tam déle než 2-3 hodiny v kuse je už docela problém. Na druhou stranu, máme tu hráče proměn, kteří tam klidně 8-10-12 hodin sedí a problém s tím nemají. V důsledku bych si vsadil, že kdyby se vzala statistika dropnutých yangů za poslední měsíc (nebo obecně delší horizont) z "top" hráčů za BMko a "top" hráčů za proměnu, tak by proměna vyhrála o parník. Nemluvě o výše zmíněném expu.

Do teď tam fungovala dle mě docela vyvážená dynamika mezi BMkem a proměnou, kde si každý hráč vybral to, co mu vyhovuje. Kdo chtěl trávit méně času a dostat za to více yangů, vybral si BMko. Zaplatil za to tím, že se za ten čas o dost více nadřel, a pokud nesehnal opravdu top výbavu a nerozhodl se použít archera pro otravování, tak se i reálně vzdal možnosti efektivně sbírat karmy a expit hráče za úplatu. Naproti tomu hráči, co chtěli větší pohodu a/nebo měli na hru více času si zvolili proměnu. Já jsem si zvolil BMko, protože lépe sedělo mému usecasu.

Pak jsou ještě samostatnou kapitolou "entry level" hráči za BMko, kteří jinou možnost v Entarianu vydělávat nemají. Těch se to dotkne možná i více, než hráčů s kvalitní výbavou, protože už teď pro ně bylo obtížné Entarian zvládat.

S touto změnou se tahle dynamika ale úplně rozpadá. Poškození BMek se snížilo o 9-10%, což významně sníží výdělek. Zcela konkrétně jsem se za sebe dopočítal k ~20% redukci výdělku, který se tak v highendu vlastně vyrovná proměně v dropnutém yangu. Zůstávají ale všechny nevýhody BMka. Navíc to hodně ztíží možnosti těm entry level hráčům. Já tu sice máchám nějakým 20% malusem, ale pro tyto entry level hráče to může reálně být i o dost víc.

Další věcí, která přímo nesouvisí s ekonomikou věci, ale chtěl bych ji zmínit je styl hraní BMka a proměny. BMko je mnohem aktivnější hraní, a podle mého názoru by toto mělo být preferováno. Obecně řešení "proměň se a zasekni mezerník" mi nepřijde jako dostatečně zajímavé, aby se to stalo jednoznačně nejlepší volbou.

Abych to shrnul, myslím že to je špatně protože se tím rozbourává podle mě docela dobře vybalancovaná dynamika, protože to neúměrně ztíží entry level hráčům a protože to penalizuje dle mého názoru o dost zajímavější způsob hraní.

2) Generace Entarian udělají moc jednoduchý, a to především pro BMka, protože dostávají tento boost dvojmo - z generace a z buffa.

Ačkoliv tohle mi přijde jako silnější důvod pro změnu, pořád s ním nesouhlasím. Z mého pohledu generace obsahují jakousi odměnu za vynaložený čas a úsilí. Proč by tedy odměnou nemělo být i toto - zjednodušení Entarianu? Takto se v lepším případě po roce dostaneme zpět na stejnou úroveň, co jsme byli teď. To není moc dobrá motivace, jak tu již bylo zmíněno v souvislosti s změnami v malých a středních válkách.

Navíc, proč zastavit u BMka? Ačkoliv tento boost dostane větší, proměna taky benefituje. Proč neupravit i interakci s proměnou, když jí to Entarian zesnadní?

ad změny v zisku CB ve válkách

Další změna, o kterou nikdo nestál. Malé války stejně nikdo na zasvěcko a na CB nechodil. Pokud tam už někdo šel, tak ze zájmu o PvP. Takže v konečném důsledku je to vlastně jedno.

Ve středních válkách s tím už ale reálně nesouhlasím. Ale myslím si, že je to dobrá příležitost k diskuzi ohledně těchto válek. Když tedy pominu daggery a mentály, co s novými spelly tyto války dle mého názoru ničí. Proč by měl být problém, že si ve střední válce někdo chce udělat chitinku? Už před změnou se jednalo o cca 2-3 měsíce intenzivního chození těchto válek jen na získání potřebného zasvěcení. To někomu přišlo málo? Kor když ve velké válce je chitinová zbraň v podstatě nutnost, aby byla postava konkurenceschopná.

Ale rovnou bych chtěl navrhnout zvýšení úrovně vstupu do střední války na 110. Poškození, co tam teď lítá je šílené, možnost mít biologa by pomohla. Navíc to postavám, které se připravují na velkou válku umožní začít číst karmu. Tím zřejmým protiargumentem je, že si dlouhodobí hráči vezmou již vykované a natočené šperky ze svých hlavních postav a budou šikanovat hráče v těchto válkách. Troufnu si ale tvrdit, že to až takový rozdíl neudělá - postavy pořád neustojí, dmg bude pořád relativně vysoký, takže i novější hráč si najde svoje místo. A pokud by tahle změna přitáhla více lidí do středních válek, to je jen dobře, ne?
Tady já jenom určitě chci dodat, že to BMko je jedna z mála věcí, kterou nezvládne každej hráč Ekury. Pro někoho je to opravdu moc těžký.
Když jsem se svým průměrným BMkem chodil do entu já, tak na můj výdělek mělo třeba i obrovský vliv to, pokud jsem na vedlejším monitoru měl puštěný seriál/film. Soustředěním se jenom na tu hru (což je fajn hodinu, ale 2 hodiny+ a jsem už adept na lobotomii) jsem byl schopnej si výdělek zvednout klidně o 20-30%. Přitom to není bůhvíjakej mentální rozdíl. Takže si velmi snadno dokážu představit, že tahle změna může mít dost podobnej důsledek.

Hlavně pokud chceme být fakt jako efektivní a aspoň trochu se rovnat těm proměnám, tak nestačí hrát BMko a dávat si buff z draka+healera. Je třeba se i healovat/používat archera na otravu. A to je teda herní zážitek, to vám povím, mít otevřený 4 okna se hrou na malé rozlišení a karpály v rukách k tomu. Takový práce, takovýho snažení. Hráči se snaží využívat prostory entu efektivně místo handrkování se o spot v hradu. Tahle změna jenom podporuje další handrkování se o místa. Nedivil bych se, kdyby se v důsledku zase v hradu prostě zabíjelo. Já rozumím tomu, že to není finální změna, že nechceme jít ode zdi ke zdi, ale tohle je krok jako na úplně opačnou stranu, než se mělo vyjít. Chtěli jsme jít z Brna do Prahy, ale vykročili jsme směrem k Slovenské hranici.

Já bych v dnešní době už nebyl ochotnej jít otročit do entu pro yangy, aniž bych si k tomu mohl aspoň pustit seroš nebo nemusel tu hru brutálně tryhardit. Přeci jenom je to hra, máme se u toho nějak uvolnit či odpočinout. Jo, jsou tady nějaký "adrenalinový" momenty, ale nemá to být při pravidelném výdělku v entu.

Nevěřím tomu, že někdo považuje hraní v proměně jako atraktivní nebo si myslí, že Ekura by měla být právě o tom. Však se udělá celý obří update na generace, které je soustředěný na schopnosti postavy, tak nebudeme přeci propagovat proměnu, ne?

EDIT: A ještě bych teda dodal, že tenhle backlash je způsobený převážně tím, že Entarian je pořádně jediný endgame content. Kdyby se provedly nějaké změny se zbytkem Ekury, tudíž by Entarian nemusel být bezkonkurečním místem pro výdělek, tak by tak bizarně malá změna jako 5% magie nemusela mít takovýhle ohlas. Bohužel v současném stavu se s Entem nemůže rovnat téměř nic a lidi to dělají jenom ze dvou důvodů - nemají ent a nebo si chtějí hru zpestřit.

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 73 poděkování
Dostal poděkování: 128 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od crazy8 » ned 18. úno 2024 15:39:51

Ak by sa chcel niekto zasmiať tak som prišiel na chybu v mojom DMG vo swampe :fight:

áno, v deň vydania patchu mi zrejme skončil účes... :think: takže problém za mňa vyriešený :lol: :lol: :hello:

no čo, nepozerajte sa všetci na mňa tak... stáva sa :beaten: :beaten:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
DarkB
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 06. črc 2023 12:14:13
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Příspěvek od DarkB » ned 18. úno 2024 20:14:23

No tak já se tedy také vyjádřím a to ohledně středních war.
Absolutně nechápu systém uznávání zasvěcka. Předtím to bylo tak, že vám to dalo zasvěcko za první kill hráče a poté jste museli zabít někoho jiného chápeme... Ale jak to je teď tak to nechápu. Můžu zabít kolik chci daného charu a prostě se to neuzná? XD Je to nějak random nastavené nebo jaký je v tom systém? Bylo by velice fajn, kdyby nám někdo řekl jak to funguje. Za mě palec dolů.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Mionix 
offline eMco