Úprava tréninku karmy

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jste pro zavedení níže uvedené změny tréninku karmy?

Ano.
62
89%
Ne.
8
11%
 
Celkem hlasů: 70

Uživatelský avatar
BloodyCip
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 55
Registrován: pát 27. pro 2013 21:05:53
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od BloodyCip » čtv 07. bře 2024 11:41:28

Za mě moc fajn nápad pokud se podaří rozumně doladit detaily. Vzhledem k tomu jakej "volej" je vůbec karmu udělat tak cokoliv co by přispělo ke zrychlení je na místě. Snad jen jedna připomínka. Předesíláte, že do dropu karmy jako taková nechcete zasahovat, nicméně, kde třeba já jako hráč kterého Entarian opravdu neoslovil má možnost získat karmu?
Zlatá/Stříbrná vs swamp není co řešit. Modrá vyjma Entu padá minimálně, byť třeba drop v HG byl kdysi vcelku solidní, dnes takřka nulový.

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 600 poděkování
Dostal poděkování: 682 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Mionix » čtv 07. bře 2024 11:52:28

BloodyCip píše: čtv 07. bře 2024 11:41:28 Za mě moc fajn nápad pokud se podaří rozumně doladit detaily. Vzhledem k tomu jakej "volej" je vůbec karmu udělat tak cokoliv co by přispělo ke zrychlení je na místě. Snad jen jedna připomínka. Předesíláte, že do dropu karmy jako taková nechcete zasahovat, nicméně, kde třeba já jako hráč kterého Entarian opravdu neoslovil má možnost získat karmu?
Zlatá/Stříbrná vs swamp není co řešit. Modrá vyjma Entu padá minimálně, byť třeba drop v HG byl kdysi vcelku solidní, dnes takřka nulový.
Právě proto se zmiňovala i výměna karem, kdy 3 stříbrné vyměníte za 1 modrou a tak dále.

Mio

Zixelio
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 16. srp 2011 9:09:23
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Zixelio » čtv 07. bře 2024 12:38:42

Varianta A rozhodně palec nahoru. Ale...
Když už se plánuje takto rozsáhlá změna v odevzdávání karem, byla by škoda to nesjednodit celé a ponechat 0-m1 tak jak je.
Přece jenom hlavní benefit by byl v tom, že člověku stačí odevzdat 1x denně. Právě onen zdlouhavý začátek, který nepřináší v podstatně žádné výhody až na pár zb, hodně hráčů odradí a rychle přestane bavit. Navíc by při ponechání 0-m1 trvalo delší dobu než m1-g1. Pořád se tady kalkuluje s dobou při 4x denním odevzdávání, přitom většina lidí zvládá 2-3x denně. Bylo by teda fajn udělat nějaký přepočet i u základního výcviku. Pokuď nechcete výrazně zkracovat dobu, klidně ať to ve výsledku trvá podobně dlouho jako současný stav, ale ať kompletně vymizí "nutnost" odevzdávání každých 6h.

Takashiro
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 22. úno 2024 23:26:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od Takashiro » čtv 07. bře 2024 12:50:48

S tym časom že by to nebolo presne 24 hodin to je fajn navrh pretože by sa to neposuvalo stale viac, jedine že by to logoval hrac vždy presne v čas a to je niekedy tazke stihnut tak sa to posuva az jedneho dna to musi clovek presunut napriklad na dalsi den… keby to tak bolo aj s biologom ze by si clovek vedel naplanovat 3 krat za den odovzdat a neposuvalo sa mu to.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od MoCKeR » čtv 07. bře 2024 16:07:04

Supeer :up: zrýchlení 1-m1 je úplne nepodstatné nechápu že se nekdo stežuje …s prstem Vite kde udelate m1 :mrgreen:
Ešte upravit ten drop anb teda krafteni protoze dropovat modré nic moc z lvlem 160 v cido mi padnou 2 esencie za 30min …do entu behať nebudu a kdyz je v cido nekdo dropuje tak padne 10 stribro 12 zelene :D

Na drop sahat nechceme, proto právě uvažujeme o kraftění karem. Výhodné to rozhodně nebude, spíše nevýhodné, ale ta možnost by tu měla být.

Mio
Obrázek

linan
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: úte 02. zář 2014 12:15:59
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od linan » čtv 07. bře 2024 19:57:47

A za chvili prijde navrh na to aby se esence dali menit za 3 zlute 1 bila za 3 bile jedna modra? to bych bral radeji :D

FugasBoss
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: sob 23. říj 2010 15:43:36

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od FugasBoss » pát 08. bře 2024 15:33:31

Návrh je super né každý má možnost odevzdávat karmu každých 6 hodin.Mně třeba speciálně u karmy vadí že když si zvolíte mezi bohatstvím a štestím tak to rozhodnutí nelze vzít zpět.Chybí mi ve hře třeba možnost v itemu jako je změna pohlaví tak právě na tuto zmiňovanou karmu.Aby šlo například přes svitek z item shopu změnit směr karmy.To že se někdo u karmy špatně rozhodl přece neznamená aby jsi dělal znova další postavu.. :roll:

Pletete se nebo nečtete. Uděláte generaci a karmu si můžete změnit. ;-)

Mio

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava tréninku karmy

Příspěvek od schvarz » pát 08. bře 2024 15:49:02

V reakci na Mockera:
Za mě nedává smysl, aby trénink z 0 na M1 trval o 23% delší dobu (12.5 dne), než trénink z M1 na G1. Jo, je to 20 úrovní oproti 10 mezi M1 a G1, ale z pohledu benefitů to fakt 20 úrovním neodpovídá, takže si nemyslim, že "počet úrovní" je tady rozhodující kritérium.
Obrázek

Když vemu ten graf a nakreslim do něj čáru, tak mi vyjde, že dostat se z 0 na M1 má trvat 27.5 dne. Problém tady samozřejmě tvoří ten archaický systém, kde Korejci z nějakého důvodu vymysleli v prvním tieru 20 úrovní, ale mezi M, G a P už je to po 10 úrovních. Tenhle systém zkrátka do toho týmem navrhovaného systému hází vidle, protože 27.5 dne se na 20 úrovní napasovává prostě blbě (počet odevzdání v 10 úrovních je 55, ve 20 úrovních 210).

Možností vidím několik
1) Nechat to jak to je a jenom zrušit přestávky mezi úrovněmi. Tím se dostaneme na nějakých 1260h, respektive 52.5 dne pro dokončení rozsahu 0-19.
2) Nějak uměle to napasovat na těch 660h (27.5 dne), což ale při 210 odevzdáních nejde vytvořit nějak hezky.
3) "rozdělit" rozsah 0-19 na dva rozsahy 0-9 a 10-19, kde na úrovni 10 by se znovu odevzdávalo jen 1x (nikoliv 11x), jenom s větší čekačkou. Pokud bychom zavedli čekačky 6h pro 0-9 (odevzdává se 1 karma) a 12h pro 10-19 (odevzdávají se 2 karmy), máme z toho:
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 12 hod 660 hod 27.50 dne
Celkem 110 --- 990 hod 41.25 dne
Případně bych ještě zvážil scénář urychlující, kde druhá čekačka by byla 8 či 9 hodin.
Při 12h má rozsah 10-19 trvání 27.5 dne (41.25 dne celkem)
Při 8h má rozsah 10-19 trvání 18.33 dne (32.0833 dne celkem)
Případně 9h - 20.625 dne (34.375 dne celkem).
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 8 hod 440 hod 18.33 dne
Celkem 110 --- 770 hod 32.08 dne
Rozsah Počet odevzdání Doba klidu Celkem [hod] Celkem [den]
0-9 55 6 hod 330 hod 13.75 dne
10-19 55 9 hod 495 hod 20.625 dne
Celkem 110 --- 825 hod 34.375 dne
Scénář s 6h a 12h čekačkami sice krásně zapadá matematicky do toho systému (a pořád to je zhruba třetinové urychlení oproti současnosti), urychlení ale nesplňuje ten lineární trend. Tyhle urychlující scénáře se mu alespoň více blíží.

EDIT: Měl jsem v hlavičce blbě rozepsaný rozsahy, tak jsem to upravil.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Akyl26 
offline Mionix 
offline bambik