Stránka 1 z 2
Test - dalkar ninja
Napsal: pát 04. lis 2011 17:14:01
od pikasek
Takže zajímalo by mě proč není u ohnivého šípu spalení jako u šamana dragona... Je tam i přímo napsané "útok ohněm" a zajímali by mě vaše názory mě jakožto archera to docela štve... ale možná je to tím že už tam je otrávený šip ale i tak by to tam mohlo být

Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 18:48:09
od Gwynbleidd
Šaman má hořet, ninja má otravu.
Každý má něco a myslím si, že by to bylo hodně velké znevýhodnění ostatních charakterů, jelikož otrava spojená s hořením nadělá paseku
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 18:53:17
od Electrix
Přesně jak napsal Gwynbleidd, křehká rovnováha ve hře by mohla být každým takovým zásahem narušena. Ohněm přeci útočí i BM surové, ti by se mohli dožadovat podobného. A healeří by pak třeba chtěli další negativní efekt "blesk" a kdo ví, kam by ta hra dospěla. Rozhodně proti.
Nicméně si myslím, že pokud jsi o tom přesvědčen, nic ti nebrání napsat tento návrh na ticket. Tam se dočkáš alespoň oficiálního odmítnutí a uzavření od GA

.
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 19:42:18
od Stanley123
ElectriX píše:Přesně jak napsal Gwynbleidd, křehká rovnováha ve hře by mohla být každým takovým zásahem narušena. Ohněm přeci útočí i BM surové, ti by se mohli dožadovat podobného. A healeří by pak třeba chtěli další negativní efekt "blesk" a kdo ví, kam by ta hra dospěla. Rozhodně proti.
Nicméně si myslím, že pokud jsi o tom přesvědčen, nic ti nebrání napsat tento návrh na ticket. Tam se dočkáš alespoň oficiálního odmítnutí a uzavření od GA

.
to je pravda... veď toto je tá krehká rovnováha, prečo nemôže mať war 6 skillov..

alebo prečo nemôže byť kameň na rýchlosť...
PS: healeri majú blesk nie?

Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 19:57:27
od Electrix
Stanley123 píše:to je pravda... veď toto je tá krehká rovnováha, prečo nemôže mať war 6 skillov..

alebo prečo nemôže byť kameň na rýchlosť...
PS: healeri majú blesk nie?

To o čem mluvíš, je rovnováha stylem "všichni mají všechno stejné". Tak to ale nefunguje, věř mi, že team věnoval spoustu času testování všech postav a předmětů, které přidával do hry, včetně biologických úkolů a všeho, co k tomu patří. Jen díky nim máme teď relativně vyvážené PvP u všech postav (jasně, má to své mouchy). Prostě to nejde, aby si každý s prominutím trouba přidal sem nové kouzlo, sem nějaký negativní efekt, tady přidám dmg, tady tomuhle zkrátím načítání. Věř mi, že i v takových věcech musí být řád a rozmysl

.
Co se týče toho blesku, doporučuji ti znovu si přečíst můj předchozí příspěvek. Mluvil jsem o negativním efektu "blesk", ne o kouzlu. A když už jsme u toho, šamani mají magii, ne blesk.
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 20:01:50
od KapkaRosy
Zdravím Tě brachu, ale dovolím si nesouhlasit. Zrovna v případě lukostřelce se mi to příliš vyvážený nezdá. Kdyby totiž bylo, pak by těžko nejlepší lukostřelec, tedy lukostřelkyně, běhala po svaté zemi s dýkama v ruce, ale používala by svou primární zbraň a skilly.
S veškerou úctou,
KapkaRosy
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 20:09:08
od Electrix
KapkaRosy píše:Zdravím Tě brachu, ale dovolím si nesouhlasit. Zrovna v případě lukostřelce se mi to příliš vyvážený nezdá. Kdyby totiž bylo, pak by těžko nejlepší lukostřelec, tedy lukostřelkyně, běhala po svaté zemi s dýkama v ruce, ale používala by svou primární zbraň a skilly.
Ahoj, s lukostřelcem velké zkušenosti nemám, ale vím, že i mnohem slabší jedinci dokáží udělat pořádnou paseku, když se k tomu dostanou. Co se týče naší lukostřelkyně, nemyslím, že by na luk úplně zanevřela (zrovna dnes jsme kolem něj něco řešili) a už vůbec si nemyslím, že by teď používala více dýky, než luk. Ale budiž, zase tolik času ve svaté netrávím. Jen mám dojem, že tenhle stav je způsobený právě tou malou skulinkou v rovnováze, kterou je přehnaná síla medůz v kombinaci s průnikem (obzvlášť pak u soupeřů s vysokou obranou). Za druhou skulinku považuji trošku přehnanou sílu zrušit kouzla, respektive nemožnost se mu jakkoli bránit. Tyhle úvahy bych ale přenechal týmu

.
P.S.: On jistý stupeň rovnováhy je zajištěn pouhým faktem, že na lučištníka musíš mít ve věcech odolnosti proti šípům.
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 20:15:09
od KapkaRosy
ElectriX píše:KapkaRosy píše:Zdravím Tě brachu, ale dovolím si nesouhlasit. Zrovna v případě lukostřelce se mi to příliš vyvážený nezdá. Kdyby totiž bylo, pak by těžko nejlepší lukostřelec, tedy lukostřelkyně, běhala po svaté zemi s dýkama v ruce, ale používala by svou primární zbraň a skilly.
Ahoj, s lukostřelcem velké zkušenosti nemám, ale vím, že i mnohem slabší jedinci dokáží udělat pořádnou paseku, když se k tomu dostanou. Co se týče naší lukostřelkyně, nemyslím, že by na luk úplně zanevřela (zrovna dnes jsme kolem něj něco řešili) a už vůbec si nemyslím, že by teď používala více dýky, než luk. Ale budiž, zase tolik času ve svaté netrávím. Jen mám dojem, že tenhle stav je způsobený právě tou malou skulinkou v rovnováze, kterou je přehnaná síla medůz v kombinaci s průnikem (obzvlášť pak u soupeřů s vysokou obranou). Za druhou skulinku považuji trošku přehnanou sílu zrušit kouzla, respektive nemožnost se mu jakkoli bránit. Tyhle úvahy bych ale přenechal týmu

.
P.S.: On jistý stupeň rovnováhy je zajištěn pouhým faktem, že na lučištníka musíš mít ve věcech odolnosti proti šípům.
Nevidím žádný problém v tom abysis to zkusil za lukostřelce. Stačí si lognout Kapkouna. údaje dodám přes San a zkus si vzít to naše slavný "heblo do proměny" a jít s ním něco zabít:) . Jestli skolíš jiného bosse než orka tak smeknu klobouk i s vlasama. Troufnu si tvrdit že i v reálu dokážu vystřelit za minutu víc šípů než naše slavná zbraň od levelu 100

) V pvp asi takový problém mít nebudeš, ale jen díky tomu, že je tu tak málo lukostřelců, že se do nových šperků prostě tyhle obrany nevyplatí točit. Ovšem kdo je má tak je těžce za vodou. A to jich ani nemusí mít moc.
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 20:46:49
od Gwynbleidd
Je pravda, že ninja luk, je v tomto poměrně v nevýhodě.
Avšak myslím si, že na tak malý počet takovýchto ninju na serveru, včetně tebe kapko, je právě těch málo jedinců neskutečně dobře PvP oděných. A potkat je, a to si piště, je někdy potkávám, tak házím nohy na ramena a utíkám hodně daleko, neb hráči, kteří to právě za ninju archera perfektně umí jsou neskutečnými katy v oboru.
Mě osobně se ten návrh velice líbí, je možno o něm pěkně diskutovat, ale pokud by bylo zavedeno oné "zvýhodnění" skillu na ohnivý šíp, tak by to bylo dle mého názoru zase přehnané.
Ono totiž při představě, že na mě byl hozen šíp otrávený, který bere jednak za DMG čistého kouzla tak i za otravu a následně ohnivý šíp, který by si bral zb hořením, a následně otrava s hořet dohromady tak blednu a začínám se potit
Čili chápu jisté znevýhodnění lukařů, ale zavedením efektu hořet u skillu ohnivý šíp mi zase přijde jako příliš radikální řešení, které by zase znevýhodnilo ostatní charaktery.
Re: Návrh :)
Napsal: pát 04. lis 2011 20:53:35
od pikasek
ale vemte si že na offiku je u ohnivého šípu také spálení tak proč ne tady???