Tiketní FAQ: Odpovědi na nejčastější dotazy
Napsal: stř 07. pro 2011 15:13:17
Vzhledem k tomu, že nás již nebaví stále odpovídat jak gramofonová deska na banální otázky, budou v tomto příspěvku sepsány a tikety pouze odkazovány sem. Děkujeme za pochopení.
Jak zjistím heslo k účtu?
Jak zjistím heslo k účtu?
- Heslo k účtu nelze zjistit, je nedekodovatelné, lze maximálně nechat nastavit nové. K tomu slouží tento odkaz na webu hry, kde je nutno vše správně vyplnit. Poté vám dorazí na e-mail odkaz, kterým nové heslo nastavíte.
- Heslo ke skladu je možno si odeslat z nastavení účtu na webu.
- Ne, jméno jaké si zvolíte je na Vás, proto je dobré si jej pořádně vybrat. Jen ve výjmečných případech lze přejmenování provést a to zejména pokud je herní jméno mimo pravidla hry a nelze již postavu smazat (lvl 100+).
- Ano, o změny jmen na fóru se stará Board Administrator. Změna však není vašim právem, při žádosti posuzujeme mimo jiné také vaše chování na fóru (warny, bany), na základě nichž lze žádost o změnu zamítnout. Důvodem mohou být i příliš časté změny vašeho nicku. Pro bližší informace kontaktujte [BA].
- Ano, dobití převodem je i nadále možné. Detaily této metody naleznete v následujícím odkazu: http://www.ekura.cz/novinky/1048
- Aktuální podmínky a termíny vrácení bonusů jsou sepsány v pravidlech hry, konkrétně v oddíle Postihy a blokace.
- Řešení nejčastějších problémů naleznete přímo na webu hry v sekci ke stažení. Méně obvyklé problémy můžete nalézt v tomto příspěvku na fóru hry. Pokud vám žádný výše uvedený způsob nepomůže, obraťte se na support. Nezapomeňte však přiložit soubory důležité pro diagnostiku chyby (viz toto téma).