Tiketní FAQ: Odpovědi na nejčastější dotazy

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Tiketní FAQ: Odpovědi na nejčastější dotazy

Příspěvek od Saggitarius » stř 07. pro 2011 15:13:17

Vzhledem k tomu, že nás již nebaví stále odpovídat jak gramofonová deska na banální otázky, budou v tomto příspěvku sepsány a tikety pouze odkazovány sem. Děkujeme za pochopení.

Jak zjistím heslo k účtu?
  • Heslo k účtu nelze zjistit, je nedekodovatelné, lze maximálně nechat nastavit nové. K tomu slouží tento odkaz na webu hry, kde je nutno vše správně vyplnit. Poté vám dorazí na e-mail odkaz, kterým nové heslo nastavíte.
Jak zjistím heslo ke skladu?
  • Heslo ke skladu je možno si odeslat z nastavení účtu na webu.
Můžete mi přejmenovat postavu?
  • Ne, jméno jaké si zvolíte je na Vás, proto je dobré si jej pořádně vybrat. Jen ve výjmečných případech lze přejmenování provést a to zejména pokud je herní jméno mimo pravidla hry a nelze již postavu smazat (lvl 100+).
Mohu si nechat změnit jméno na fóru?
  • Ano, o změny jmen na fóru se stará Board Administrator. Změna však není vašim právem, při žádosti posuzujeme mimo jiné také vaše chování na fóru (warny, bany), na základě nichž lze žádost o změnu zamítnout. Důvodem mohou být i příliš časté změny vašeho nicku. Pro bližší informace kontaktujte [BA].
Funguje ještě možnost zakoupení SD převodem na bankovní účet? Dostal/a jsem TB (trestné body) na svůj účet. Kdy se mi vrátí bonusy?
  • Aktuální podmínky a termíny vrácení bonusů jsou sepsány v pravidlech hry, konkrétně v oddíle Postihy a blokace.
Nejde mi spustit hra/launcher. Co mám dělat?
  • Řešení nejčastějších problémů naleznete přímo na webu hry v sekci ke stažení. Méně obvyklé problémy můžete nalézt v tomto příspěvku na fóru hry. Pokud vám žádný výše uvedený způsob nepomůže, obraťte se na support. Nezapomeňte však přiložit soubory důležité pro diagnostiku chyby (viz toto téma).
Další budou jistě následovat.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno