Ahoj, obecně vzato by ti mělo lépe vyjít 10% poškození a 10% zvířata, má to ale háček v tom, na jaké příšery budeš útočit a tedy jakou mají obranu proti tvým útokům schopnostmi. Bohužel jsi nenapsal jaký typ postavy máš, ani na které moby budeš chodit, takže budu vycházet z nějakého "průměru".
Bonus
silný proti se započítává na základní hodnotu útoku kouzla, která je většinou nižší, než skutečně udělená rána (pokud nemá příšera velkou odolnost, nebo v případě fyzického kouzla velkou obranu). Zároveň je potřeba brát v úvahu, jestli máš další stejné bonusy. Protože když máš třeba 80% na zvířata a přidáš dalších 10% (celkem 90%), tak to není zlepšení o 10%, ale jen o 5,6%. A čím bys měl méně celkové % na danou příšeru, tím více by to pak bylo znát. Předpokládám tedy, že máš beze zbraně těch zmiňovaných 80% (maximum bez talismanů). Pak zvítězí jednoznačně
poškození schopností, protože drtivá většina příšer se přes 50% odolnosti nedostane, zatímco ty díky bonusům silný proti dosáhneš zhruba dvojnásobného DMG. Bonus
poškození schopností pak bude zvyšovat procentuálně vyšší číslo, čili bude mít vyšší účinnost. Zároveň máš také tohoto bonusu ve výbavě mnohem méně procent (celkově), takže tam pocítíš téměř naplno to zlepšení o 10% (pokud nebudeš mít kosti ani černý elík).
Takže abych to shrnul,
rozhodně ti doporučuji kombinaci 10%+10%, ta vyjde s celkovým poškozením o pěkný kousek lépe. V praxi ale podle mého tohle stejně nemá smysl řešit, protože točení je sázka do loterie a těch užitečných bonusů ti do zbraně může vyjít dost, například statusy+12, nebo rychlost kouzel +20. Na Tvém místě bych asi točil na poškození přes 15% a modlil se, ať k tomu skočí alespoň těch 6-10% na zvířata. To tě tolik stát nebude

.
EDIT@
lordboss: Tak to jsem se náhodou trefil, tenhle příklad je psaný jako pro BMko do Kerindoru

.