mal by som 1 otazku mozno je to blbost ale je mozne ze sa to pocita nejak inac
co bude mat vacsi utok alebo to bude rovnake ? ide mi o utok kuzlami
1. +10% poskodenie schopnosti a 10% na zvirata
2. +0% poskodenie schopnost a 20% zvirata
Poškození schopností vs. Silný proti
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Zvížátko
- Lv.16
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 05. zář 2011 2:49:05
- Bydliště: Březová
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: schopka/bonus na ...
0% poškození schopnosti a 20% silný proti zvěří sám jsem měl jaspis 2%poškození schopnosti a 10zvíře a byl slabší jak jaspis 20zvíře a -4% poškození schopnosti osobně teď mam ale 10%poškození schopnosti a 20%zvěř takže mi to je jedno 

Sindicate
!!!Shinsoo!!!
!!!Shinsoo!!!
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: schopka/bonus na ...
Já měl na jaspisu 13schopku a 20% zvířata a byla to krutost aj 10+ schopka a 20% neusmrcení,zvíře,nebo tak je fakt dobrá věc takže když ti padne nech tamlordboss píše:mal by som 1 otazku mozno je to blbost ale je mozne ze sa to pocita nejak inac
co bude mat vacsi utok alebo to bude rovnake ? ide mi o utok kuzlami
1. +10% poskodenie schopnosti a 10% na zvirata
2. +0% poskodenie schopnost a 20% zvirata

- jsemhloupy
- Lv.9
- Příspěvky: 59
- Registrován: pát 08. čer 2012 18:07:18
- Dal poděkování: 59 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: schopka/bonus na ...
Tohle platí obdobne jako s průmkou. Lepší je když ti součet schopky a bonusu dá více, nebo stejně jako schopka samotná. Příklad: když máš schopku 12%+mob 20% je to lepší než kdybys měl schopku samotnou 32%. Jinak na výpočty je machr ElectriX a určitě by ti k tomu měl co říct a já už se párkrát šeredně sekl, co se bonusů tady týče. Každopádně s průmkou to tak platí 

![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|
Micah | P | 15 | M4 |
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: Poškození schopností vs. Silný proti
Ahoj, obecně vzato by ti mělo lépe vyjít 10% poškození a 10% zvířata, má to ale háček v tom, na jaké příšery budeš útočit a tedy jakou mají obranu proti tvým útokům schopnostmi. Bohužel jsi nenapsal jaký typ postavy máš, ani na které moby budeš chodit, takže budu vycházet z nějakého "průměru".
Bonus silný proti se započítává na základní hodnotu útoku kouzla, která je většinou nižší, než skutečně udělená rána (pokud nemá příšera velkou odolnost, nebo v případě fyzického kouzla velkou obranu). Zároveň je potřeba brát v úvahu, jestli máš další stejné bonusy. Protože když máš třeba 80% na zvířata a přidáš dalších 10% (celkem 90%), tak to není zlepšení o 10%, ale jen o 5,6%. A čím bys měl méně celkové % na danou příšeru, tím více by to pak bylo znát. Předpokládám tedy, že máš beze zbraně těch zmiňovaných 80% (maximum bez talismanů). Pak zvítězí jednoznačně poškození schopností, protože drtivá většina příšer se přes 50% odolnosti nedostane, zatímco ty díky bonusům silný proti dosáhneš zhruba dvojnásobného DMG. Bonus poškození schopností pak bude zvyšovat procentuálně vyšší číslo, čili bude mít vyšší účinnost. Zároveň máš také tohoto bonusu ve výbavě mnohem méně procent (celkově), takže tam pocítíš téměř naplno to zlepšení o 10% (pokud nebudeš mít kosti ani černý elík).
Takže abych to shrnul, rozhodně ti doporučuji kombinaci 10%+10%, ta vyjde s celkovým poškozením o pěkný kousek lépe. V praxi ale podle mého tohle stejně nemá smysl řešit, protože točení je sázka do loterie a těch užitečných bonusů ti do zbraně může vyjít dost, například statusy+12, nebo rychlost kouzel +20. Na Tvém místě bych asi točil na poškození přes 15% a modlil se, ať k tomu skočí alespoň těch 6-10% na zvířata. To tě tolik stát nebude
.
EDIT@lordboss: Tak to jsem se náhodou trefil, tenhle příklad je psaný jako pro BMko do Kerindoru
.
Bonus silný proti se započítává na základní hodnotu útoku kouzla, která je většinou nižší, než skutečně udělená rána (pokud nemá příšera velkou odolnost, nebo v případě fyzického kouzla velkou obranu). Zároveň je potřeba brát v úvahu, jestli máš další stejné bonusy. Protože když máš třeba 80% na zvířata a přidáš dalších 10% (celkem 90%), tak to není zlepšení o 10%, ale jen o 5,6%. A čím bys měl méně celkové % na danou příšeru, tím více by to pak bylo znát. Předpokládám tedy, že máš beze zbraně těch zmiňovaných 80% (maximum bez talismanů). Pak zvítězí jednoznačně poškození schopností, protože drtivá většina příšer se přes 50% odolnosti nedostane, zatímco ty díky bonusům silný proti dosáhneš zhruba dvojnásobného DMG. Bonus poškození schopností pak bude zvyšovat procentuálně vyšší číslo, čili bude mít vyšší účinnost. Zároveň máš také tohoto bonusu ve výbavě mnohem méně procent (celkově), takže tam pocítíš téměř naplno to zlepšení o 10% (pokud nebudeš mít kosti ani černý elík).
Takže abych to shrnul, rozhodně ti doporučuji kombinaci 10%+10%, ta vyjde s celkovým poškozením o pěkný kousek lépe. V praxi ale podle mého tohle stejně nemá smysl řešit, protože točení je sázka do loterie a těch užitečných bonusů ti do zbraně může vyjít dost, například statusy+12, nebo rychlost kouzel +20. Na Tvém místě bych asi točil na poškození přes 15% a modlil se, ať k tomu skočí alespoň těch 6-10% na zvířata. To tě tolik stát nebude

EDIT@lordboss: Tak to jsem se náhodou trefil, tenhle příklad je psaný jako pro BMko do Kerindoru

Naposledy upravil(a) Electrix dne sob 09. čer 2012 18:33:52, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. |
Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(
) |
Expulator | Lovecké(
) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Pomocníci: Skillculator(



„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Re: Poškození schopností vs. Silný proti
chcel by som chodit do Keri na zvirata mam BM suru 110 lvl, mam 80% na zvirata bez talizmanov a prave tocim jaspisa a zaujimalo co vyjde lepsie
- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: Poškození schopností vs. Silný proti
Jaspis výjde líp schopka + zvířata na 100% uvidíš sámlordboss píše:chcel by som chodit do Keri na zvirata mam BM suru 110 lvl, mam 80% na zvirata bez talizmanov a prave tocim jaspisa a zaujimalo co vyjde lepsie


-
- Lv.21
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
- Dal poděkování: 61 poděkování
- Dostal poděkování: 76 poděkování
Re: Poškození schopností vs. Silný proti
Electrix napsal přibližný vzorec pro výpočet DMG:
{(útok*rasa*příšery)-obrana_potvory}*odolnost_potvory*prumka/schopka
Stačí si pak v excelu udělat 3D graf, kdy osa x bude prumka/schopka, osa y rasa a osa z výsledné dmg. Ostatní hodnoty jako útok, obrana potvory atd si dejte konstantní. Definiční obory si dejte u prumky 0-50, u rasy třeba 0-120. Maximum bude mít graf samozřejmě u 50schop/120rasa (což bude téměř nemožné v realu mít), ale někde by tam měly být menší kopečky, kde bude dmg velmi pěkný za cenu vcelku rozumných poměrů prumka/rasa.
{(útok*rasa*příšery)-obrana_potvory}*odolnost_potvory*prumka/schopka
Stačí si pak v excelu udělat 3D graf, kdy osa x bude prumka/schopka, osa y rasa a osa z výsledné dmg. Ostatní hodnoty jako útok, obrana potvory atd si dejte konstantní. Definiční obory si dejte u prumky 0-50, u rasy třeba 0-120. Maximum bude mít graf samozřejmě u 50schop/120rasa (což bude téměř nemožné v realu mít), ale někde by tam měly být menší kopečky, kde bude dmg velmi pěkný za cenu vcelku rozumných poměrů prumka/rasa.
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »


@
Mionix « čtv 5:47 pm »


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »