Poškození schopností vs. Silný proti

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
lordboss
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 12. dub 2012 18:35:53

Poškození schopností vs. Silný proti

Příspěvek od lordboss » pát 08. čer 2012 18:59:58

mal by som 1 otazku mozno je to blbost ale je mozne ze sa to pocita nejak inac
co bude mat vacsi utok alebo to bude rovnake ? ide mi o utok kuzlami
1. +10% poskodenie schopnosti a 10% na zvirata
2. +0% poskodenie schopnost a 20% zvirata

Uživatelský avatar
Zvížátko
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 154
Registrován: pon 05. zář 2011 2:49:05
Bydliště: Březová
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: schopka/bonus na ...

Příspěvek od Zvížátko » pát 08. čer 2012 19:02:34

0% poškození schopnosti a 20% silný proti zvěří sám jsem měl jaspis 2%poškození schopnosti a 10zvíře a byl slabší jak jaspis 20zvíře a -4% poškození schopnosti osobně teď mam ale 10%poškození schopnosti a 20%zvěř takže mi to je jedno :D
Sindicate


!!!Shinsoo!!!

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 171 poděkování

Re: schopka/bonus na ...

Příspěvek od slusnej » pát 08. čer 2012 19:09:43

lordboss píše:mal by som 1 otazku mozno je to blbost ale je mozne ze sa to pocita nejak inac
co bude mat vacsi utok alebo to bude rovnake ? ide mi o utok kuzlami
1. +10% poskodenie schopnosti a 10% na zvirata
2. +0% poskodenie schopnost a 20% zvirata
Já měl na jaspisu 13schopku a 20% zvířata a byla to krutost aj 10+ schopka a 20% neusmrcení,zvíře,nebo tak je fakt dobrá věc takže když ti padne nech tam
Obrázek

Uživatelský avatar
jsemhloupy
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: pát 08. čer 2012 18:07:18
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: schopka/bonus na ...

Příspěvek od jsemhloupy » pát 08. čer 2012 19:24:51

Tohle platí obdobne jako s průmkou. Lepší je když ti součet schopky a bonusu dá více, nebo stejně jako schopka samotná. Příklad: když máš schopku 12%+mob 20% je to lepší než kdybys měl schopku samotnou 32%. Jinak na výpočty je machr ElectriX a určitě by ti k tomu měl co říct a já už se párkrát šeredně sekl, co se bonusů tady týče. Každopádně s průmkou to tak platí ;)
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Micah
P
15
M4

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Re: Poškození schopností vs. Silný proti

Příspěvek od Electrix » sob 09. čer 2012 18:14:47

Ahoj, obecně vzato by ti mělo lépe vyjít 10% poškození a 10% zvířata, má to ale háček v tom, na jaké příšery budeš útočit a tedy jakou mají obranu proti tvým útokům schopnostmi. Bohužel jsi nenapsal jaký typ postavy máš, ani na které moby budeš chodit, takže budu vycházet z nějakého "průměru".

Bonus silný proti se započítává na základní hodnotu útoku kouzla, která je většinou nižší, než skutečně udělená rána (pokud nemá příšera velkou odolnost, nebo v případě fyzického kouzla velkou obranu). Zároveň je potřeba brát v úvahu, jestli máš další stejné bonusy. Protože když máš třeba 80% na zvířata a přidáš dalších 10% (celkem 90%), tak to není zlepšení o 10%, ale jen o 5,6%. A čím bys měl méně celkové % na danou příšeru, tím více by to pak bylo znát. Předpokládám tedy, že máš beze zbraně těch zmiňovaných 80% (maximum bez talismanů). Pak zvítězí jednoznačně poškození schopností, protože drtivá většina příšer se přes 50% odolnosti nedostane, zatímco ty díky bonusům silný proti dosáhneš zhruba dvojnásobného DMG. Bonus poškození schopností pak bude zvyšovat procentuálně vyšší číslo, čili bude mít vyšší účinnost. Zároveň máš také tohoto bonusu ve výbavě mnohem méně procent (celkově), takže tam pocítíš téměř naplno to zlepšení o 10% (pokud nebudeš mít kosti ani černý elík).

Takže abych to shrnul, rozhodně ti doporučuji kombinaci 10%+10%, ta vyjde s celkovým poškozením o pěkný kousek lépe. V praxi ale podle mého tohle stejně nemá smysl řešit, protože točení je sázka do loterie a těch užitečných bonusů ti do zbraně může vyjít dost, například statusy+12, nebo rychlost kouzel +20. Na Tvém místě bych asi točil na poškození přes 15% a modlil se, ať k tomu skočí alespoň těch 6-10% na zvířata. To tě tolik stát nebude ;-).

EDIT@lordboss: Tak to jsem se náhodou trefil, tenhle příklad je psaný jako pro BMko do Kerindoru :).
Naposledy upravil(a) Electrix dne sob 09. čer 2012 18:33:52, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

lordboss
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 12. dub 2012 18:35:53

Re: Poškození schopností vs. Silný proti

Příspěvek od lordboss » sob 09. čer 2012 18:32:23

chcel by som chodit do Keri na zvirata mam BM suru 110 lvl, mam 80% na zvirata bez talizmanov a prave tocim jaspisa a zaujimalo co vyjde lepsie

Uživatelský avatar
slusnej
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1632
Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
Dostal poděkování: 171 poděkování

Re: Poškození schopností vs. Silný proti

Příspěvek od slusnej » ned 10. čer 2012 9:49:08

lordboss píše:chcel by som chodit do Keri na zvirata mam BM suru 110 lvl, mam 80% na zvirata bez talizmanov a prave tocim jaspisa a zaujimalo co vyjde lepsie
Jaspis výjde líp schopka + zvířata na 100% uvidíš sám ;) se podívej na TheEssence vs temny drak bez proměny na YT má tam 15% schopku + 20% zvířata takže jestli chceš kouzlama útočit na zvířata nebo jinej bonus na něco jiné tak schopku dej + PVM bonus
Obrázek

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Poškození schopností vs. Silný proti

Příspěvek od KahnWeder » sob 16. čer 2012 23:56:52

Electrix napsal přibližný vzorec pro výpočet DMG:
{(útok*rasa*příšery)-obrana_potvory}*odolnost_potvory*prumka/schopka

Stačí si pak v excelu udělat 3D graf, kdy osa x bude prumka/schopka, osa y rasa a osa z výsledné dmg. Ostatní hodnoty jako útok, obrana potvory atd si dejte konstantní. Definiční obory si dejte u prumky 0-50, u rasy třeba 0-120. Maximum bude mít graf samozřejmě u 50schop/120rasa (což bude téměř nemožné v realu mít), ale někde by tam měly být menší kopečky, kde bude dmg velmi pěkný za cenu vcelku rozumných poměrů prumka/rasa.
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

Odpovědět