Stránka 1 z 2

Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:25:29
od kamosvsech
Zdravim, u modrý smrti se mi dějou pro mě nevysvětlitelný věci. Ze tří pokusů jsem bral 2x 40k a jednou 65k. Používám kosti na 200 útok, zelenkavej elik, zelenej elik, žlutej elik a elik na průnik ze šperkovnice, elik pohyblivosti +15 a rybu +20 útok, ve skupině prohodim útok s jinou schopností a sekám. U všeho stejnej postup (až na auru), ale rozdílný dmg. Když jsem bral 65k, tak jsem akorát nahodil kosti (myslim) až po tom, co jsem zapnul auru a zuřko, eliky pokaždý až v proměně. Potom při 65k jsem měl proměnu Divoký poddaný a při 40k jsem měl proměnu Prašivce. Takže jedinej možnej problém vidim v těchto dvou věcech, který by mohly ovlivnit dmg. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný zkušenosti, popřípadě návod, jak postupovat.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:44:44
od JustPlay
Pro srovnání DMG se používají bílé prapory,stačí jeden a DMG se srovná tedy měl by :)

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:52:42
od Kelshak
Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:56:17
od SliimJiim
Kelshak píše:Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy
Se zaplou aurou v proměně bereš o dost víc. Problém nastane, když v proměně dojde. ;)

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:57:13
od pomeranc
Proč zapíná auru? Protože mu pomocí "bugu" zvedne útok a to o dost. Taky je dobrý zapínát auru s bonusem Trvání schopnosti.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:59:06
od kamosvsech
JustPlay píše:Pro srovnání DMG se používají bílé prapory,stačí jeden a DMG se srovná tedy měl by :)
Díky, vyzkoušim.
Kelshak píše:Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy
Doteď jsem měl za to, že aura zvedne hodnotu útoku, ale když dojde, tak útok rapidně klesne a je menší než kdybych auru vůbec nezapnul, ale možná, že ta aura útok nezvedne, ale jak skončí, tak se útok sníží. Ale pokud fungujou kosti, tak si myslim, že i aura by měla pomoct. Asi utratim pár kuliček a vyzkoušim to.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 22:59:28
od Dragon eye
Zdarec,

Kelshak: Mně teda aura vždy zvedne útok, poté co ale vyprší je útok menší :|,

DaggerT:Spíš se podivuju, proč používáš elixír na POH, když jsme ho jendou použil útok šel celkem rapidně dolů. Víckkrát jsem to ale nezkoušel je možné, že už je to jinak.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 23:02:33
od kamosvsech
Dragon eye píše:Zdarec,

Kelshak: Mně teda aura vždy zvedne útok, poté co ale vyprší je útok menší :|,

DaggerT:Spíš se podivuju, proč používáš elixír na POH, když jsme ho jendou použil útok šel celkem rapidně dolů. Víckkrát jsem to ale nezkoušel je možné, že už je to jinak.
Pročítal jsem jedno téma, kde se psalo, že se akorát ruší elik na POH a ryba na POH, to stejný elik na SIL a ryba na SIL.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 23:04:16
od pomeranc
Když dojde aura, tak bereš méně než bez aury, po relogu by se dmg měl vrátit do normálu.

Re: Rozdílný DMG v proměně

Napsal: pon 16. črc 2012 23:17:15
od bananek
Elík na sílu a na pohyblivost v proměně snižují dmg.