Rozdílný DMG v proměně

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
kamosvsech
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 221
Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od kamosvsech » pon 16. črc 2012 22:25:29

Zdravim, u modrý smrti se mi dějou pro mě nevysvětlitelný věci. Ze tří pokusů jsem bral 2x 40k a jednou 65k. Používám kosti na 200 útok, zelenkavej elik, zelenej elik, žlutej elik a elik na průnik ze šperkovnice, elik pohyblivosti +15 a rybu +20 útok, ve skupině prohodim útok s jinou schopností a sekám. U všeho stejnej postup (až na auru), ale rozdílný dmg. Když jsem bral 65k, tak jsem akorát nahodil kosti (myslim) až po tom, co jsem zapnul auru a zuřko, eliky pokaždý až v proměně. Potom při 65k jsem měl proměnu Divoký poddaný a při 40k jsem měl proměnu Prašivce. Takže jedinej možnej problém vidim v těchto dvou věcech, který by mohly ovlivnit dmg. Zajímalo by mě, jestli má někdo podobný zkušenosti, popřípadě návod, jak postupovat.

Uživatelský avatar
JustPlay
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 441
Registrován: stř 28. pro 2011 0:57:20
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od JustPlay » pon 16. črc 2012 22:44:44

Pro srovnání DMG se používají bílé prapory,stačí jeden a DMG se srovná tedy měl by :)
Podpis odstraněn pro porušení pravidel pro podpisy.

Kelshak
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 244
Registrován: pát 07. led 2011 15:32:13
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 73 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od Kelshak » pon 16. črc 2012 22:52:42

Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy

Uživatelský avatar
SliimJiim
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: pát 22. dub 2011 13:21:11
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od SliimJiim » pon 16. črc 2012 22:56:17

Kelshak píše:Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy
Se zaplou aurou v proměně bereš o dost víc. Problém nastane, když v proměně dojde. ;)
PuPik WAR 134 LVL
Duto WAR 110 LVL

Uživatelský avatar
pomeranc
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 110
Registrován: stř 04. črc 2012 13:44:36
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od pomeranc » pon 16. črc 2012 22:57:13

Proč zapíná auru? Protože mu pomocí "bugu" zvedne útok a to o dost. Taky je dobrý zapínát auru s bonusem Trvání schopnosti.
Naposledy upravil(a) pomeranc dne pon 16. črc 2012 22:59:54, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
kamosvsech
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 221
Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od kamosvsech » pon 16. črc 2012 22:59:06

JustPlay píše:Pro srovnání DMG se používají bílé prapory,stačí jeden a DMG se srovná tedy měl by :)
Díky, vyzkoušim.
Kelshak píše:Ave,
v první řadě se te zeptám, proc zapinas auru před promenou? Už sem sice nebyl v proměně na hlavni ani nepamatuju, ale větší poškození sem mel když sem auru nezapinal. Teď k tématu. Kosti by v proměně neměli fungovat, nicméně někdy funguji. To by byl ten tvůj případ kde si bral 65k. Me se to stávalo v kerindoru před par mesicema. Běžne sem bral 42k a někdy se povedlo ze sem bral skoro 50k. Kosti sem mel vzdy
Doteď jsem měl za to, že aura zvedne hodnotu útoku, ale když dojde, tak útok rapidně klesne a je menší než kdybych auru vůbec nezapnul, ale možná, že ta aura útok nezvedne, ale jak skončí, tak se útok sníží. Ale pokud fungujou kosti, tak si myslim, že i aura by měla pomoct. Asi utratim pár kuliček a vyzkoušim to.

Dragon eye
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
Bydliště: Humaja
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 22 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od Dragon eye » pon 16. črc 2012 22:59:28

Zdarec,

Kelshak: Mně teda aura vždy zvedne útok, poté co ale vyprší je útok menší :|,

DaggerT:Spíš se podivuju, proč používáš elixír na POH, když jsme ho jendou použil útok šel celkem rapidně dolů. Víckkrát jsem to ale nezkoušel je možné, že už je to jinak.
Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. Obrázek


Uživatelský avatar
kamosvsech
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 221
Registrován: úte 21. pro 2010 20:09:11
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 75 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od kamosvsech » pon 16. črc 2012 23:02:33

Dragon eye píše:Zdarec,

Kelshak: Mně teda aura vždy zvedne útok, poté co ale vyprší je útok menší :|,

DaggerT:Spíš se podivuju, proč používáš elixír na POH, když jsme ho jendou použil útok šel celkem rapidně dolů. Víckkrát jsem to ale nezkoušel je možné, že už je to jinak.
Pročítal jsem jedno téma, kde se psalo, že se akorát ruší elik na POH a ryba na POH, to stejný elik na SIL a ryba na SIL.

Uživatelský avatar
pomeranc
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 110
Registrován: stř 04. črc 2012 13:44:36
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od pomeranc » pon 16. črc 2012 23:04:16

Když dojde aura, tak bereš méně než bez aury, po relogu by se dmg měl vrátit do normálu.
Obrázek

Uživatelský avatar
bananek
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 03. kvě 2012 21:58:15
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Rozdílný DMG v proměně

Příspěvek od bananek » pon 16. črc 2012 23:17:15

Elík na sílu a na pohyblivost v proměně snižují dmg.
Jihočeská šlechta

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline TomasFoxx