Jezdecká zvířata - překážení v pohybu
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Krkovička
- Lv.19
- Příspěvky: 210
- Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
- Bydliště: Velké panství
- Dal poděkování: 635 poděkování
- Dostal poděkování: 210 poděkování
Jezdecká zvířata - překážení v pohybu
Zdravicko
Jiste se kazdemu nespocetnekrat stalo ze kdyz je neco potreba sebrat ze zemne tak to nelze protoze se plete kun ,jasny muze se poslat pryc a pak zase zavolat ale to je zdlouhave a dost casto me tato situace vytaci, jako da se to skousnout ale kdyby byla sance jak to predelat aby se nadale nepletl tak proc to nezkusit?A prave NAVRHY jsou tady od toho jak se vyjadrit k zlepseni chodu hry
Pred casem jsem tady daval navrh aby se dal kun odvolavat jako sob proste kdyz sesednes tak at je pryc to ale neproslo pry by se to hadalo s zkusenostma privolani kone nebo tak nejak me to bylo vysvetleno tak mam dalsi napad jestli by nebylo mozne aby byl kun prusvitnej tim myslim ze bude videt normalne ale bude se dat prochazet skrz nej?!Nebo aby se kun pohyboval dal od postavy tim myslim aby nebyl porad na me tak nalepenej
Treba tady jeste nekoho neco zajimaveho napadne jak to zlepsit tak sem s dobrym navrhem
Jiste se kazdemu nespocetnekrat stalo ze kdyz je neco potreba sebrat ze zemne tak to nelze protoze se plete kun ,jasny muze se poslat pryc a pak zase zavolat ale to je zdlouhave a dost casto me tato situace vytaci, jako da se to skousnout ale kdyby byla sance jak to predelat aby se nadale nepletl tak proc to nezkusit?A prave NAVRHY jsou tady od toho jak se vyjadrit k zlepseni chodu hry
Pred casem jsem tady daval navrh aby se dal kun odvolavat jako sob proste kdyz sesednes tak at je pryc to ale neproslo pry by se to hadalo s zkusenostma privolani kone nebo tak nejak me to bylo vysvetleno tak mam dalsi napad jestli by nebylo mozne aby byl kun prusvitnej tim myslim ze bude videt normalne ale bude se dat prochazet skrz nej?!Nebo aby se kun pohyboval dal od postavy tim myslim aby nebyl porad na me tak nalepenej
Treba tady jeste nekoho neco zajimaveho napadne jak to zlepsit tak sem s dobrym navrhem
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
- DarkMagic
- Lv.19
- Příspěvky: 208
- Registrován: ned 22. črc 2012 16:55:52
- Bydliště: Jinno
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
plně souhlasím, nejhorší je to u dropera kde po každým zničeným metinu musím sesednout a čekat až se milostivej kůň odsune a nebude překážet
zas na druhou stranu by se mi to moc nelíbilo ve skutečnosti taky nechodíš skrz koně
dávám ale je mi to vcelku jedno
zas na druhou stranu by se mi to moc nelíbilo ve skutečnosti taky nechodíš skrz koně
dávám ale je mi to vcelku jedno
Metin 3!
- plug1
- Lv.24
- Příspěvky: 458
- Registrován: pon 25. dub 2011 20:27:27
- Dal poděkování: 225 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Byl bych pro to, aby se po zmacknuti H z kone sesedlo a on by zustal stat u vas a u kliknuti na J by se kun i odvolal
╔═╗✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩
║═╬╦╦═╦═╦═╦══╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔╣║║║╬║║║
╚═╩═╣╔╩═╩╝╚╩╩╩╩╩╩╝
✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩
© plug1 2014 - všechna práva vyhrazena
║═╬╦╦═╦═╦═╦══╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔╣║║║╬║║║
╚═╩═╣╔╩═╩╝╚╩╩╩╩╩╩╝
✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩
© plug1 2014 - všechna práva vyhrazena
- necromander
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: sob 22. zář 2012 18:18:08
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 30 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Pridám sa tiež k tejto debate.
Osobne nie som za aby ten kôň bol priesvitný, stačí aby bol od postavy dalej rsp aspoň o 3-4 herné metre!!!
Najhoršie je ked ideš swamp a podobne zotneš meteor a kým dosekaš príšery ard. maž par min ani nie minut vyzbierať čo ti treba z hromady smetia a ak sa mi či už lovecké zviera alebo kôň postaví doprostret tak ma ide od zlosti poraziť lebo sa nehne a neda sa zbierať. ....
Takže ak by sa kôň, lovecké zviera a pod držali dalej a išli sa napásť niekam na bok bolo by to super ked ho potrebujem nasadnem a hned je podomnou a pri tom mi nezavadzá ....
Chcem ešte dodať aj tu situáciu ked na vás niekto zautočí pri dropovaní a super je ked sa dve kone spletu do seba a s WP na blízko mu nemožem dať po hube a on si po mne meta kuzla na dialku lebo je šaman drak tak ako to vie dožrať kvalitne človeka ...
Osobne nie som za aby ten kôň bol priesvitný, stačí aby bol od postavy dalej rsp aspoň o 3-4 herné metre!!!
Najhoršie je ked ideš swamp a podobne zotneš meteor a kým dosekaš príšery ard. maž par min ani nie minut vyzbierať čo ti treba z hromady smetia a ak sa mi či už lovecké zviera alebo kôň postaví doprostret tak ma ide od zlosti poraziť lebo sa nehne a neda sa zbierať. ....
Takže ak by sa kôň, lovecké zviera a pod držali dalej a išli sa napásť niekam na bok bolo by to super ked ho potrebujem nasadnem a hned je podomnou a pri tom mi nezavadzá ....
Chcem ešte dodať aj tu situáciu ked na vás niekto zautočí pri dropovaní a super je ked sa dve kone spletu do seba a s WP na blízko mu nemožem dať po hube a on si po mne meta kuzla na dialku lebo je šaman drak tak ako to vie dožrať kvalitne človeka ...
SURAWX 121lvl ( drop )
Linssy 120lvl ( buff )
Eternidas 110lvl ( drop )
Linssy 120lvl ( buff )
Eternidas 110lvl ( drop )
Cti ke slávě
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Uz to bylo a muzete podekovat par jedincum,kvuli kterym se to zrusilo.
Jinak by to podle me slo udelat stejne jako ti soby s tim,ze by se automaticky udelalo 100% privolani.Ona by to zadna tragedie nebyla,kdyby to mel kazdy.
Jinak by to podle me slo udelat stejne jako ti soby s tim,ze by se automaticky udelalo 100% privolani.Ona by to zadna tragedie nebyla,kdyby to mel kazdy.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
ne sem proti kun sa da jednoducho odvolat!! stači stlačit ctrl+B
Zaynev BM sura 109
menší comeback tentokrát už nie tryhard
menší comeback tentokrát už nie tryhard
-
- Lv.8
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte 01. led 2013 17:39:05
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Zkuste s lvl 35 na 60 metinech a a sebrat co potřebujete náhodou na to kliknete a překží vám kun
5 měsíční pauza
- DarkMagic
- Lv.19
- Příspěvky: 208
- Registrován: ned 22. črc 2012 16:55:52
- Bydliště: Jinno
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
jo, ale dělej to 100x a víc za hodin :normal?:megac píše:ne sem proti kun sa da jednoducho odvolat!! stači stlačit ctrl+B
Metin 3!
- GurenaimeYuraki
- Lv.23
- Příspěvky: 409
- Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
- Bydliště: Studénka
- Dal poděkování: 55 poděkování
- Dostal poděkování: 190 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Zas taková věda to není, za ty roky u Metinu mám prsty natolik hbité, že kůň se dá odvolat/zavolat témeř okamžitě. I když nejradši bych byl za možnost jako tu byla s příchodem jezdeckých zvířat-na místě kde jste sesedli zvířata zůstala a o moc dál se nepohybovala. Možná by nebylo na škodu tuto možnost opět zavést s menším bug-fixem aby se nedalo z hlavního města udělat zoo.DarkMagic píše:jo, ale dělej to 100x a víc za hodin :normal?:megac píše:ne sem proti kun sa da jednoducho odvolat!! stači stlačit ctrl+B
- Krkovička
- Lv.19
- Příspěvky: 210
- Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
- Bydliště: Velké panství
- Dal poděkování: 635 poděkování
- Dostal poděkování: 210 poděkování
Re: Kdo je pro aby se kůn ve hře nepletl?
Jo jo tohle pamatuju to byla absolutni spicka byl jsem moc nadcenej jenze jak pises to zoo delalo paseku nicmene kdyby to slo tak prosim poupravit a vratit z5 i kdyz matne si pamatuju ze jsem skrze to uz psal nekam a bylo me receno ze to nelze.No uvidime treba se hnou ledyGurenaimeYuraki píše:Zas taková věda to není, za ty roky u Metinu mám prsty natolik hbité, že kůň se dá odvolat/zavolat témeř okamžitě. I když nejradši bych byl za možnost jako tu byla s příchodem jezdeckých zvířat-na místě kde jste sesedli zvířata zůstala a o moc dál se nepohybovala. Možná by nebylo na škodu tuto možnost opět zavést s menším bug-fixem aby se nedalo z hlavního města udělat zoo.DarkMagic píše:jo, ale dělej to 100x a víc za hodin :normal?:megac píše:ne sem proti kun sa da jednoducho odvolat!! stači stlačit ctrl+B
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Akyl26 « ned 10:14 pm »
@
cleo « ned 7:19 pm »
@
Mionix « ned 3:41 pm »
@
Mionix « ned 3:36 pm »
@
Mionix « ned 3:34 pm »
@
Akyl26 « ned 3:05 pm »
@
Mionix « ned 3:03 pm »
@
cleo « ned 12:11 pm »
@
Akyl26 « ned 12:06 pm »
@
Elear « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 10:24 am »
@
Lejno « ned 9:58 am »
@
Mionix « ned 9:26 am »
@
O3VRS « ned 9:24 am »
@
Mionix « ned 7:55 am »
@
Lampiiik « ned 2:04 am »
@
cleo « sob 10:43 pm »
@
KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
@
Betty « sob 9:13 am »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
schvarz « pát 9:46 pm »
@
Takashiro « pát 8:13 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
@
Mionix « čtv 7:31 pm »
@
MoCKeR « čtv 6:38 pm »
@
Mionix « čtv 4:56 pm »
@
Hakan « čtv 12:47 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
@
Hakan « čtv 12:07 pm »
@
TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
@
TomasFoxx « čtv 11:06 am »
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »