To že jsi si myslel že si nejlepší z tebe nedělá topku ... možná si měl dobré pvm ale k topce si rozhodně nepatřilfiliph1 píše:ale byl. V dobe kdy zacal SWAMP a moje PVM vybava patrila vzdy k nejlepsim.
Sinfortia - Testovací server
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 10. zář 2012 16:40:52
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 62 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
" Říct někomu, že je idiot není urážka, ale diagnóza... "
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: úte 04. pro 2012 10:43:55
- Dal poděkování: 6 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
Jak to můžeš vědět? víš kolik lidí se o své výbavě nikde nezmiňuje?filiph1 píše:ale byl. V dobe kdy zacal SWAMP a moje PVM vybava patrila vzdy k nejlepsim.
-
- Lv.20
- Příspěvky: 277
- Registrován: sob 20. lis 2010 19:15:18
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 32 poděkování
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
HonzaM -
KahnWeder -
posedIi - Války se zachrání jedině tehdy, když Hra si začně víc všímat těch, co tam chodí a dávat jim to, co KONKRÉTNĚ oni právě potřebují. Takže buď budeme hledat další nový systém odměňování PvP hráčů (předměty za CB) - a nebo - se soustředíme na ten stávající (Hodnosti) a budeme se ho snažit zlepšit, aby odpovídal aktuálním potřebám. Paradoxně v tom tkví celá záhada a snad aby si to uvědomili i lidé na správných místech.
A že by bylo pozdě? Není - ale jen tehdy - dokud tady bude skupina těch, co dělají PvP a těch, co jsou Hrou motivovaní někdy v budoucnu to PvP dělat. Tak uvidíme, za kterou skupinu nám Hra bude víc lobbovat a co nám tady vytvoří.
Spoiler:
nepřidávat TEĎ ve smyslu právě v téhle chvíli a právě jim (těm Věrným). Já chápu, že se komunita připravuje na dělení a aby nás to tolik "nebolelo", dostaneme do Hry nějaké "hračky", u kterých zapomeneme, cože nás to vlastně trápilo (druhý server, ubytek hráčů atd.). Jenže ani tohle nedonutí toho, kdo chce odejít, tady zůstat. Takže tu zbydou Věrní (PvP hráči, jejichž jména dlouhodobě figurují v seznamu těch, co chodí Války - bez rozdílu levelu nebo Hodnosti) a Nerozhodní (potencionální PvP hráči, většinou nižších levelů a příjmů), kteří mají stále pořád rádi Ekuru. No a právě Nerozhodným by se mělo výrazně nadělit z kolače PvP novinek, aby je to rozhejbalo směrem k PvP. Věrní už jsou v PvP a i těm se časem něco nadělí. Ale nechápu, proč si Hra v PvP zase formou odměn hýčká TOPky, když naopak teď potřebujeme přilákat ty ostatní.
A jestli to neprošvihneme? Dělení na dva servery mě už moc nezajímá - spíš co bude pak. Ale ne, jaká že přijde "katastrofa", ale spíš, jak si hra poradí s tím zbytkem hráčů (PvP i PvM). A já se nechci stát součástí nějakého "skanzenu PvP" - proto tolik volám po nové krvi, které i po odchodu na Sinfortii tady bude dost. Jen jí ale patřičně nalákat. ALe ne tak, že pro TOP PvP hráče uděláme zase většinu PvP novinek.
A jestli to neprošvihneme? Dělení na dva servery mě už moc nezajímá - spíš co bude pak. Ale ne, jaká že přijde "katastrofa", ale spíš, jak si hra poradí s tím zbytkem hráčů (PvP i PvM). A já se nechci stát součástí nějakého "skanzenu PvP" - proto tolik volám po nové krvi, které i po odchodu na Sinfortii tady bude dost. Jen jí ale patřičně nalákat. ALe ne tak, že pro TOP PvP hráče uděláme zase většinu PvP novinek.
Spoiler:
1.) Souhlasím. Dračí věci. Ale jak pro koho. Někdo dělá Swamp, jiný HG a další se probíjí Přitažlivkou. Takže proč Hra nenabízí těm, co mají rozpor - mám jít Swamp/HG/Přitažlivku a nebo Války, kde mi můžou dát něco z toho, co hledám ve Swampu/HG/Přitažlivce? Ale ne podle dnešního počtu CB, ale Hodnosti, která je o něco objektivnější a navíc se dělá déle.
2.) Souhlasím. Kosti a Cena. A přitom stačí málo, vypnout možnost si nasadit Kosti ve Válkách a zároveň jejich bonus zapnout na mapě, kde se válčí. Kdo bude škodný? Nikdo. Kosti se dál potřebují na jiných mapách.
3.) Pomyslná vzdálenost mezi tím, jaká výbava už je dobrá na PvP, se budou dál zvětšovat. Není to dobré, protože dost hráčů na cestě za dobrou PvP výbavou nám odpadne.
A že by CB byly dobrý nápad jako Herní měna? Pokud se něco zásadního nezmění, tak součastná CB nemůžou být NIKDY měnou ve hře. Proč? Prostě proto, že jsou nespolehlivé. Špatně se odebírají (jsou tu Chary, které mají větší úspěšnost s CB a není to jen typem hráče) a taky je nás hodně, co sebou táhneme z minulosti různě velký balík CB. Navíc CB jsou odpovědné za "složení" žebříčku úspěšnosti hráčů v PvP.
CB mají být pouze orientační (to slovo orientační používám schválně, pro jejich nespolehlivost) pro určení Hodností a až z nich pak má hráč čerpat další výhody ve hře. JENŽE - a teď chci být hodně ironický - je k smíchu, když 95. levelu nabídne třeba Hodnost Rytíře Swamp delší o 70 minut, nebo když 141.lvl, který už má všechno hotové, dá vstup do HG zadarmo.
Nebudu kopat do "mrtvolky" jménem Hodnosti, ale chce to tady hooodně zapracovat. Zjistit spektrum levelů, co mají Hodnost (a jaké) a podle nich pak určit jejich potřeby a z nich odvodit aspoň nějaké odměny. A vytvářet budoucnost v PvP i tím, že budu připomínat minulost (= úspěchy v PvP).
Nejsem zásadně proti odměnám za CB - ale minimálně a s co nejnižší cenou. Ne proto, aby strejda YMča na ty odměny dosáhl, ale aby byly myslitelné pro co nejširší skupinu hráčů.
Tak i tak jsem zvědavý, jak se zadaří Hře si poradit s CB. Jestli tady nebudou mít pak hlavní slovo střelci nebo ti, co rádi upalují ohněm a jak moc budeme vlastně zavisli na tom, kolik si kdo kdy v minulosti nahrabal (CB).
2.) Souhlasím. Kosti a Cena. A přitom stačí málo, vypnout možnost si nasadit Kosti ve Válkách a zároveň jejich bonus zapnout na mapě, kde se válčí. Kdo bude škodný? Nikdo. Kosti se dál potřebují na jiných mapách.
3.) Pomyslná vzdálenost mezi tím, jaká výbava už je dobrá na PvP, se budou dál zvětšovat. Není to dobré, protože dost hráčů na cestě za dobrou PvP výbavou nám odpadne.
A že by CB byly dobrý nápad jako Herní měna? Pokud se něco zásadního nezmění, tak součastná CB nemůžou být NIKDY měnou ve hře. Proč? Prostě proto, že jsou nespolehlivé. Špatně se odebírají (jsou tu Chary, které mají větší úspěšnost s CB a není to jen typem hráče) a taky je nás hodně, co sebou táhneme z minulosti různě velký balík CB. Navíc CB jsou odpovědné za "složení" žebříčku úspěšnosti hráčů v PvP.
CB mají být pouze orientační (to slovo orientační používám schválně, pro jejich nespolehlivost) pro určení Hodností a až z nich pak má hráč čerpat další výhody ve hře. JENŽE - a teď chci být hodně ironický - je k smíchu, když 95. levelu nabídne třeba Hodnost Rytíře Swamp delší o 70 minut, nebo když 141.lvl, který už má všechno hotové, dá vstup do HG zadarmo.
Nebudu kopat do "mrtvolky" jménem Hodnosti, ale chce to tady hooodně zapracovat. Zjistit spektrum levelů, co mají Hodnost (a jaké) a podle nich pak určit jejich potřeby a z nich odvodit aspoň nějaké odměny. A vytvářet budoucnost v PvP i tím, že budu připomínat minulost (= úspěchy v PvP).
Nejsem zásadně proti odměnám za CB - ale minimálně a s co nejnižší cenou. Ne proto, aby strejda YMča na ty odměny dosáhl, ale aby byly myslitelné pro co nejširší skupinu hráčů.
Tak i tak jsem zvědavý, jak se zadaří Hře si poradit s CB. Jestli tady nebudou mít pak hlavní slovo střelci nebo ti, co rádi upalují ohněm a jak moc budeme vlastně zavisli na tom, kolik si kdo kdy v minulosti nahrabal (CB).
A že by bylo pozdě? Není - ale jen tehdy - dokud tady bude skupina těch, co dělají PvP a těch, co jsou Hrou motivovaní někdy v budoucnu to PvP dělat. Tak uvidíme, za kterou skupinu nám Hra bude víc lobbovat a co nám tady vytvoří.
YMIR | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
- DarkMagic
- Lv.19
- Příspěvky: 208
- Registrován: ned 22. črc 2012 16:55:52
- Bydliště: Jinno
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 26 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
ono by stačilo za účast ve war dávat nějaký odměny (něco jako OX)
člověk by tam musel být celou dobu a musel by nahrabat aspoň pár bodů (tím by se vyloučili ty co by stály za sloupama - bohužel by se to týkalo i buffů
člověk by tam musel být celou dobu a musel by nahrabat aspoň pár bodů (tím by se vyloučili ty co by stály za sloupama - bohužel by se to týkalo i buffů
Metin 3!
- ori
- Lv. 18
- Příspěvky: 188
- Registrován: stř 11. srp 2010 19:12:26
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
i po údržbě bonusy 83,84,85,77,38 stále nefunční
vložení tavenin stále nelze (zkusil jsem i nesmylne kombinace třeba na výhni)
Cidonia
pro drop písku nesmí být menší lvl postavy než moba ,ale taky né moc vysoký.
edit :stav po aktualizaci 9.5.2013
-vložení tavenin funkční ,bonusy stejné asi budem muset pak kopat v Cidonii na zdobeniny
-bonusy : V botech "Silny proti meteorům" = UNKNOWN_TYPE[85] nefunkční (zkoušeny všechny bonusy)
-Cidonie :netestováno jsou stále spuštěné války říší
vložení tavenin stále nelze (zkusil jsem i nesmylne kombinace třeba na výhni)
Cidonia
pro drop písku nesmí být menší lvl postavy než moba ,ale taky né moc vysoký.
edit :stav po aktualizaci 9.5.2013
-vložení tavenin funkční ,bonusy stejné asi budem muset pak kopat v Cidonii na zdobeniny
-bonusy : V botech "Silny proti meteorům" = UNKNOWN_TYPE[85] nefunkční (zkoušeny všechny bonusy)
-Cidonie :netestováno jsou stále spuštěné války říší
Naposledy upravil(a) ori dne čtv 09. kvě 2013 22:52:44, celkem upraveno 1 x.
Exodus, 21,23-25
a taky to někdy kopne:
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Sinfortia - Testovací server
Když už má být, tak ať je (Nový server) - ale - jako budeme testovat ten drop a CB v Kolonii Cidonia? Za běžného provozu?
YMIR | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.8
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 02. kvě 2013 15:06:50
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 33 poděkování
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Medvidek « ned 2:11 pm »
@
Mionix « ned 10:34 am »
@
TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:28 pm »
@
slang « sob 2:54 pm »
@
Annatar « sob 1:04 pm »
@
Mionix « pát 12:29 pm »
@
MoCKeR « čtv 10:20 pm »
@
cleo « čtv 7:54 pm »
@
Mionix « čtv 6:43 pm »
@
TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@
Mionix « čtv 11:36 am »
@
ShienZhao « čtv 10:44 am »
@
Mionix « čtv 10:37 am »
@
Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
@
NOACH « čtv 10:32 am »
@
Mionix « čtv 10:28 am »
@
Mionix « čtv 10:27 am »
@
NOACH « čtv 10:09 am »
@
Lejno « čtv 9:36 am »
@
RAMHH « stř 11:45 pm »
@
Pajik « stř 5:12 pm »
@
Mionix « stř 4:54 pm »
@
gagefranjo « pon 7:42 pm »
@
ddavidd « sob 10:27 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Sirrey « pát 9:44 pm »
@
TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@
Mionix « pát 4:45 pm »
@
Sirrey « pát 8:45 am »
@
Sirrey « pon 3:41 pm »
@
NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@
Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@
Sirrey « sob 3:39 pm »
@
Akemos « sob 5:59 am »
@
goddamnbary « pát 12:16 pm »
@
gagefranjo « pát 8:31 am »
@
Mionix « pát 7:51 am »
@
JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@
noxforko « čtv 8:56 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:51 pm »
@
noxforko « čtv 8:42 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:37 pm »
@
noxforko « čtv 8:33 pm »
@
noxforko « čtv 8:28 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:12 pm »
@
Mionix « čtv 3:08 pm »
@
TheDobbyk « stř 11:51 pm »
@
cleo « stř 9:16 pm »
@
gagefranjo « stř 8:22 pm »
@
gagefranjo « stř 8:21 pm »
@
Mionix « stř 8:03 pm »
@
cleo « stř 7:26 pm »
@
Mionix « stř 5:48 pm »
@
noxforko « stř 2:40 pm »
@
Suko201 « stř 10:04 am »
@
Suko201 « stř 10:03 am »
@
Suko201 « stř 10:02 am »
@
noxforko « stř 6:51 am »