Cepino píše:Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také?
Na druhou stranu se zeptám, co sloupy přinesly positivního většině komunity na serveru? Já vidím jen obrovský přísun yangů a okouzlení do ekonomiky a to ne pro většinu komunity. Takové částky, že několik set miliard za něco není již problémem. A to jsou částky mimo jakoukoliv možnou realitu pro většinu hráčů. Ptal jsem se týmu mnohokrát, ale nikdy jsem nedostal odpověď toho positivního pro celý server.
Ono je v podstatě paradoxem to, že když jako král vyprázdníte kasu spawnem Cido vln, ty vybijete, prodáte pruty, tak se vám vyplatí fígly tu kasu naplnit a pustit další vlnu a tak dokola pořád, neb na tom vyděláváte více a více. V podstatě množíte peníze z ničeho a nemůže prodělat. Tady se vymyslel sen každého finančního bankéře.
Evilku, kolik je map v oběhu netuším, ale osobně mám dnes větší radost i když mám +6 kamenů asi 4 postavy a magičů přes 300, z dropu těchto věcí, než z mapy. Mám přes 20.000 toček a nemám to nač použít a to si myslím, že mám oproti jiným pakatel. Dnes má 3x stejný talík menší hodnotu, než 3-4-5 hezkých natočených bonusů ve věci. V podstatě netuším, proč se cena drží stále 4kk za točku, kdo ještě může něco točit, asi to drží uměle za každou cenu, ale je toho plná tržnice?
Pozitivního přinesly právě snížení cen určitých věcí (i chudší se dostane k lepším věcem) - aneb jak píšeš, nemá to takovou cenu jako bonusy (snad by to tak i mělo být).
Co se týče, že se divíš, že se prodává za 4kk, upřímně sám ty točky taktéž držím na určité hranici, aby to alespoň nějakou cenu mělo, nemám jich sice tolik, co hunter či jiní "velcí" dropeři okouzlení, avšak si myslím, že umělé držení ceny je momentálně pro ekonomiku v oblasti map to nejlepší, co se dá udělat, byť i pro ty malé dropery, kteří dropnou pár map za týden (alespoň ještě něco z toho mají). Snažili jsme se udržet s cenou na 4,3-4,5 za kus, to že přijde někdo se slovy "mně je to úplně jedno", to zapříčinilo, že to má cenu 4kk za kus, až v tom budou pokračovat, dopadne to jak pruty na BM, cena za chvilku bude menší jak začarka, jen u kopání budeme trávit stejně času za menší výdělek a překupníkům map se to pak taktéž tolik nevyplatí.
"Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také? "
- moc si nejsem vědom toho, že bych tě tam někdy viděl (možné to je, příliš jsem tam nebyl), avšak když takový storm si nahání bodíky v cidonce na koníčkovi/slepici, držím palce u dropení, to ti nepomůže snad ani "osobní" ochranka, pokud nemá fullku (ten jeden spell na tmavý kámen/průraz vydrží a stihne sundat dropujícího hráče v pvm).
Samotnému se mi do cidonie moc chodit nechce, neboť mám rád svůj klid, a pokud si za celý den nejsem schopen "zadropovat" ani třeba hodinu, je to obtížné. V té cidonii i momentálně je 90% času narváno, až se divím, že se to tam neřeže více, jako dříve (
když ještě si hráči stěžovali, že se zabíjejí pvmka v cidonii).
Občas mi připadá, že hráčům vadí jak hratelnost, tak ekonomika, toto mi připadá jako lepší vyřešení problému těchto stížností, navíc stažení sloupů by již znevýhodnilo další krále, neboť ti, jenž ho měli již několikrát by byli ještě více zvýhodněni.
Dejme si příklad, nejmenovaný hráč má momentálně u sebe cca 1700 map (to je zhruba 56k+ okouzlení (s krumpčem +6/+7)), momentální cenu máš jak říkáš 4kk (i když to prodáš dráže..), ve výsledku i s daní odhadem 222kkk. Pokud stáhneš sloupy, tento hráč si zkrátka počká, třeba půl roku (osobně bych počkal), kdy se cena vyšplhá na těch 8kk za kus (cena, co si tak pamatuji) a ejhle, má nějakých 445kkk (ovšem by na trh neuvedl všechny shopy ihned). Prodávat to pak následně měsíc asi není problém, x hráčů je schopno mít shopy nonstop puštěné, kor když víme, že se to prodá.
- jsou to sice jisté úseky, během, kterých by neměl sice takový příjem, avšak než by se to opět srovnalo do jisté hratelnosti, by to chvíli trvalo. Ani tím entarianem si nedokážu představit, že bych potřeboval ještě víc na dr. botky s lepšími talíky. Jsou zde hráči, co jsou "unlucky" a ti trpí velkou cenou těchto předmětů, prioritně netočí, neboť z hromady pokusů nenatočili více (ten, se kterým hraji například).
Ceny věcí by se měly přiblížit k ceně, kterou je schopen hráč vydělat v entu popř. i jinde jako je swamp, keri (zde ovšem o něco déle by to mělo trvat). Jinak nový hráč po návštěvě tržnice vezme nohy na ramena a uteče z cen věcí, které uvidí (přece po něm nechceš, aby na výbavu do HG dal 2-3x tolik kvůli talíkům ještě).