Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Příspěvek od ondra852 » ned 27. lis 2016 12:35:14

Navrhuji pridat do hry novou rybku piranu obecnou. Tato ryba zije v ricnich tocich, dorustajici delky 30cm a po ugrilovani by pridavala novy efekt. Tento efekt by byl na 5 minut a umoznil by hraci videt vsechny hrace, kteri jsou normalne neviditelni (hrace co pouzili mrenku, prapory, zrcadlo neviditelnosti ci ninje v zamaskovani) a normalne na ne zautocit kouzly, ktera je nutno pouzit na konkretniho hrace. Sance na vyloveni rybky by mohla byt o neco malo vetsi nez je na mrenky.

Duvodem, proc si myslim, ze by stalo za to neco takoveho pridat at uz v podobe takovehle rybky nebo necoho jineho je, ze proti mrenkam neexistuje zadny counterplay a postavy, ktere nemaji plosna kouzla, ktera lze pouzit i bez zakliknuti konkretniho hrace nemaji sanci se nijak branit proti hraci, ktery pouzije mrenku.

Edit: Přidána anketa.
/Avery

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Mithra » ned 27. lis 2016 20:17:18

Nejsem proti. Až na výjimku v podobě zamaskování u ninji. To bych nechal tak jak je. Ostatně ninja v zamaskování se po prvním útoku odhalí, takže tam je efekt zbytečný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

DejvkoB
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od DejvkoB » pon 28. lis 2016 7:09:32

Přesně :D
Pro ninju to je normální kouzlo jako pro tebe aura např.
Určitě by to nebylo na škodu, protože bojovat proti lidem co mají mřenky nemá moc smysl.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 7:43:59

Jsem rozhodně pro, ale je mi záhadou, proč úspěšnost vylovení této rybky má být větší. Viděla bych to naopak nebo dobu účinku zkrátila na 3min. Případně dobu účinku zvýšila i na 10min, ale s úspěšností dejme tomu kapra hladkého nebo zlaté ryby ? :)
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 7:56:21

A nebylo by efektivnějši funkčnost mřenky ve valce říší zrušit uplně? Duvody si napsal přesně a to že se nejde branit proti někomu kdo nejde vidět.Samozřejmě s piranou nemam problem.Prapory a zamasko bych urco nechal jak je.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Sabousek » pon 28. lis 2016 9:41:00

Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 10:12:17

Sabousek píše:Proč proboha mřenky rušit? Dokonale to zpestřilo válku... Konečně válka nevypadá jak nekonečné šťouchání tanků na srazu (což před pár měsíci bylo). Chápu, že každý toužíme po nesmrtelnosti, ono to ve výsledku ale zas taková zábava není. Však už válka klesala na počty 10ti aktivních lidí z každé říše. Takže určitě jsem pro více způsobů boje a zásadně jsem proti utlačování rozmanitosti taktik ve válce.

S tímto názorem vcelku souhlasím, až na jednu část, a to je ta, kde tvrdíš, že počet lidí ve válce klesal kvůli tomu, že války před pár měsíci vypadal jako sraz tankistů (pokud jsem to tedy správně pochopil). Momentálně těch lidí chodí do válek snad méně, než kdy jindy (ze žluté a z modré říše), viděl bych příčinu spíše v tom, že současná dominance červené spoustu hráčů z jiných říší naprosto odradila do těch válek chodit, protože se nedá většinou ani vyběhnout ze spawnu, jestli přijde nějaký chumel červených. To je ovšem trochu mimo téma, tak to asi nebudu nějak dále rozebírat a vrátím se k návrhu. :)

K samotnému návrhu: nemám nic proti, kdyby se taková ryba zavedla, obtížnost chycení bych dal přibližně stejnou, jako je u tomu u mřenek, nebylo by tak těžké ji chytit, a přitom by jich nikdo neměl za týden 200. Dobu účinku bych nechal na ty 3 minuty.

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Ade » pon 28. lis 2016 10:15:42

Podle mého názoru by tato rybka měla velké využití a byla by to další hodnotná rybka pro malé i velké rybáře, kteří si takto přivydělávají. Podle mého názoru by to bylo velké plus i ve válce říší, ono by se pak i pročistilo to přemrštěné bodování ve statistikách ;)
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

lordwojta
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 97
Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
Dal poděkování: 49 poděkování
Dostal poděkování: 108 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od lordwojta » pon 28. lis 2016 10:58:41

no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Diabolkaa » pon 28. lis 2016 11:08:58

lordwojta píše:no válku to možna spestřilo teď na par měsícu ale počitam stim že za nedlouho bude mit dost lidi rybařeni na P a mřenky pujdou koupit za pusu a pak tam bude běhat 40 neviditelnych jakože válečniku,takže pak to nebude souboj tanku ale souboj toho kde ma a nema neviditelnost,když už ne teda zrušit tak by měl existovat zpusob obrany.
Rybaření na P na chytání mřenek zas tak velký vliv nemá. Já bych řekl, že pokud by se války měly ubírat takovým směrem, a tým by uznal za vhodné to nějakým způsobem upravit, tak by mohl například snížit úspěšnost získat mrtvou mřenku po zabití živé mřenky, či snížit šanci na zabrání na prut. Mně se nápad s piraňou celkem líbí, válku by to "zpestřilo" zase o něco více, na druhou stranu by bylo třeba investovat trochu více času do rybaření, pakliže by chtěl člověk něco proti neviditelným hráčům dělat.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « stř 2:34 pm »
už to jde, díky
@ KerkyzAfterky « stř 2:26 pm »
díky bohu, už sem myslel, že sem jediný :D
@ TomasFoxx « stř 2:18 pm »
https://ctrlv.link/pMrm hazi to toto a prej nejsem jediny
@ TomasFoxx « stř 2:17 pm »
nejdou logovat postavy, help
@ Pajik « pon 7:53 pm »
jojo, přesně ten ;)
@ Trubice « pon 7:08 pm »
@Pajik,  Myslíš tenhle ? Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem
@ TomasFoxx « ned 10:58 pm »
@Mionix,  to já nepoznám, nevim kolik jsem jich měl :D
@ Pajik « ned 10:45 pm »
@Ezzo95, v 99,9% půjde o článek 5
@ kovardominik « ned 10:01 pm »
je jich hodně no
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
co si predstavit pod porusenim podminek pouziti. za co ti lidi dostavaj bany? :D
@ Ezzo95 « ned 9:22 pm »
ahoj
@ Medvidek « ned 2:11 pm »
Ahoj, slang - u každého vlákna pod jeho nadpisem je ikonka odpovědet. Klikněte na ní a zjeví se textové okno, kam můžete psát. :-)
@ Mionix « ned 10:34 am »
@TomasFoxx,  Ale huš. Radši si zkontroluj, zda máš bod do hodnosti na foru. ;-)
@ TomasFoxx « sob 6:53 pm »
@Mionix,  na forum přeci
@ Mionix « sob 6:28 pm »
@slang,  To záleží, kam ho chcete vložit? :-)
@ slang « sob 2:54 pm »
potřebuji poradit jak napíšu přispěvek na forum děkuji
@ Annatar « sob 1:04 pm »
A kdy zase zprovozníte arénu? Protože při téhle obtížnosti tam nikdo nebude chodit dalšího pul roku
@ Mionix « pát 12:29 pm »
@cleo,  Mělo by být opraveno při dnešní ranní údržbě.
@ MoCKeR « čtv 10:20 pm »
😎
@ cleo « čtv 7:54 pm »
@Mionix,  nefunguje ducha plamene
@ Mionix « čtv 6:43 pm »
:lol: tak kdo tipoval vítězství Rakouska nad Finskem 3:2? Koukám, že Loupežník byl kousíček. :up:
@ TomasFoxx « čtv 3:54 pm »
@Mionix,  vpohode, ja vam to pro tentokrat odpustim
@ Mionix « čtv 11:36 am »
Tak snad opraveno. Omlouváme se.
@ ShienZhao « čtv 10:44 am »
Děkujeme
@ Mionix « čtv 10:37 am »
Jasné. Děkuji všem. Naháním GA. - dohnal. GA už na tom pracuje.
@ Hugolaus22 « čtv 10:33 am »
Nefunguje vôbec sekanie, tak ako noach napísal žiadne DMG
@ NOACH « čtv 10:32 am »
Fyzické seky nefungujú, ani promena nefunguje. Nedá sa sekať. Len kúzliť
@ Mionix « čtv 10:28 am »
@NOACH,  Můžete to nějak rozvést?
@ Mionix « čtv 10:27 am »
@ NOACH « čtv 10:09 am »
Mobky sa nedaju sekať
@ Lejno « čtv 9:36 am »
Za mňa veľmi slušne nájdená alternatíva pre spawny vo war, good job
@ RAMHH « stř 11:45 pm »
Kdy půjde kupovat karmy za CB na úrovni P1 a dále? V návrhu úprav karem to bylo slíbeno..
@ Pajik « stř 5:12 pm »
@ddavidd,  jono, zrušil bych to
@ Mionix « stř 4:54 pm »
Hrozný ten hokej naši. :-(
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?

Who is chatting

offline Mionix