Velké války

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.

Proč nechodím války?

Války mě přestaly bavit
22
31%
Mám postavu na generacích
7
10%
Nelíbí se mi ve válkách fungování spawnů
20
28%
Za mojí nechuť k válkám může komunita (někdo mě tahal/rušil..)
4
6%
Nelíbí se mi počet hráčů v jednotlivých říších (jedna říše moc slabá, druhá moc silná..)
11
15%
Nelíbí se mi "odměny" (Král už nestojí za to/žold je špatný..)
5
7%
Prostě teď nemám čas
0
Žádná hlasování
Jiné = dopíšu dolu
2
3%
 
Celkem hlasů: 71

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » úte 08. dub 2025 23:08:18

Ahoj, jen bych chtěl poprosit, pokuď sem chcete něco napsat, tak se pokuste spíš napsat co vám vadí + ŘEŠENÍ k danému problému. Dost věcí co se sem zatím napsalo, bylo spíš stylem "nelíbí se mi spawny ve válkách, je blbost aby takhle fungovaly, mělo by se to změnit." a tim to většinou končí. Fakt třeba u těch spawnů zkuste navrhnout, jak by podle vás měly fungovat.
Obrázek

Uživatelský avatar
Lejno
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: pát 31. kvě 2019 15:03:08
Dal poděkování: 234 poděkování
Dostal poděkování: 460 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Lejno » stř 09. dub 2025 9:46:56

Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Do tretice všetko dobré...
Obrázek

7lukas
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 40
Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
Dal poděkování: 43 poděkování
Dostal poděkování: 79 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od 7lukas » stř 09. dub 2025 10:40:39

Lejno píše: stř 09. dub 2025 9:46:56 Ja čo som bol skúsiť valku s týmito novými respawnmi, tak už má tam nedostane nikto, kým sa to neupravi. A to som teda ani nehral daggera, pre ktorého to musí byť úplná pohodinda vyťahovať ľudí z ich spawnu pomedzi všetky buffky a ostatných hráčov.

Spawny boli a sú problém, vždy sa bojovalo pred jedným spawnom aj keď ešte bývali mapy s koridormi, kto si pamätá. Nikdy nebudú všetky 3 ríše tak vyrovnané, aby sa bojovalo na jednom mieste v strede, iba ak k tomu nebudú hráči donutení.

Môj osobný návrh na zmenu spawnu je však prerobiť to úplne.
Princíp: Každá ríša by mala buffky na svojom seřadišti, ako je tomu pred vstupom do války. Tam by sa hráči mohli nabuffovat, naklikat si úlomky, atď. Po vstupe do války cez NPC by postavu hráča teleportovalo na random mieste do mapy bez ďalších respawnom a fungovalo by to ako nejaký deathmatch na iných hrách. Po zabití by bol opäť teleportovaný na seřadište.

Výhody:
- Mohlo by to zabrániť akumulovaniu hráčov na jednom mieste pred spawnom.
- Hráči by mali viac spolupracovať alebo spolu komunikovať či už pred portovanim alebo po ňom.
- Za smrť vo valke nič nestracate, takže aj keď neviete, aký pomer hráčov na vás čaká a či nebude nepriateľ v prevahe, tak vstúpite, nie je to ako kedysi vo svätej, že ste o CB prichádzali. Skapete? No bože aj tak to je pre väčšinu respawn simulátor.
- Mohlo by to trochu zredukovať natočené útoky vo výbavách vďaka tomu, že neviete do akej situácie vás to naportuje, tým by sa mohlo pomôcť postavám na blízko trochu viac potankovať a teda súboje by mali byť dlhšie a predĺži sa čas, kým sa zoskupi viac hráčov z jednej ríši.

Nevýhody:
- Ak v jednej ríši bude málo hráčov alebo rôznorodosť postáv bude skôr iba diaľkové postavy , tak to budú mať ťažšie.
- Ako vyriešiť problém na prebuffovanie, po skončení buffu alebo jeho zrušení (Možno nejaký portovaci valecny prsteň, ktorý po 10sekundach bez útoku dovolí portnut postavu na seřadište, aj keď toto úplne nepreferujem, keď som videl, ako to funguje aktuálne na spawnoch, že tam behajú jak postrelení 10sec, aby im už nešiel dať dmg...poprípade tento prsteň sprístupniť za nejakej podmienky, napr. až po prvom kille od vstupu..)
- Neviem či ešte je kapacita hráčov v takom počte, aby toto mohlo vyzerať reálne alebo to bude vyzerať len tak, že jedna ríša bude čakať v 15kusoch na hocikoho, kto sa portne a rozoberie ho ešte pred tým, ako sa trochu nazbierajú ( to ale môže byť aj výhoda, ako som písal vyššie, že hraci by mohli spolu viac komunikovať)
Tenhle návrh z ní dobře a já osobně v tom vidím hodně výhod. Co se týče buffovani poté co člověk dostane zrusko nebo mu dojde buff to bych vůbec neřešil. Prostě bych to udělal tak že jakmile se člověk portne do války tak dokud neumře tak se nenabuffuje. Teď ty spawny jsou udělané tak že si ten buff člověk může dát a právě kvůli buffkam musí být spawny s ochrannou zónou o nic jiného nejde. Když buffky budou na seřadišti tak to bude mít výhodu i v tom že války budou méně zasekane páč ve war budou jen hráči co válčí a ne 30 buffek a z toho 20 lidi co válčí. Další výhoda by byla ta že by lidi museli více spolupracovat a zároveň by dračí šaman byl ve war více ceněný a dával by větší smysl jak teď protože by mohl buffovat svoji říši během války atd. Zároveň si myslím že by to lidi donutilo více válčit a nevypadalo by to jak teď že někdo dostane zrusko a běží na Spawn si dát buff a x min neválčí. Ve válce cechu se taky lidi nebuffuji dají si buff na začátku a pak se mlátí dokud to jde. Tak nevidím důvod proč takhle neudělat i války. Ten buff ve válce je jen pouze výhoda na kterou si každý zvyknul ale není potřeba. Každý nosí hněvky má krit ve věcech atd takže toho kritiku je stále dostatek. Zároveň když nebudou moci se hráči prebuffovávat tak se bude více válčit a zároveň ty souboje budou delší páč v nich nebude padat tolik kritiků jak je teď. A jak už zmiňoval Lejno taky si myslím že by to mohlo trochu zredukovat útoky ve válkách tím že lidí neví kde budou atd.

Uživatelský avatar
xSaskex
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pát 16. bře 2018 15:48:53
Dal poděkování: 44 poděkování
Dostal poděkování: 26 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od xSaskex » stř 09. dub 2025 13:09:32

Ahoj.
Napadá mě, co třeba zavést takový "žoldácký" systém? Hráči by mohli za určitý příspěvek své říši nebo ztrátu určitých vlastností/výhod přejít dočasně po dobu války říší do protější říše a získat možnost ukořistit CB a body pro druhou říši. Omezené by to bylo na rovnoměrný počet hráčů s odchylkou +-1 pro každou říši s tím, že by se počítal hráč za danou říši od prvního vstupu na bojiště, kdy ovšem v ideálním případě by to muselo být pořešeno spawn systémem, jak zmínil Lejno, kdy pomocné a support postavy by byly ještě na seřadišti před vstupem do válečné zóny. Zvýšila by se tak možnost vybalancovat dané říše a věřím, že i spouta hráčů by to ocenila. Dále třeba zavést CB za asistenci při zabití, kdy přepočet by mohl být podle % uděleneného poškození na základě celk. HP s maximální možností získání třeba jen poloviny, než je za normální zabití. (Pro hráče, který udělil poslední poškození normálně plný počet bodů) To by zvýšilo šance na zisk CB i pro slabší či postavy na blízko, které často bohužel musely odbýt tu špinavou práci. (Nevím, jestli v posledních dobách aktuální)
Overall jen takový rychlonávrh, který by mohl být i zajímavý :)
Bendrrr :shinsoo:
Warriot :shinsoo: ex
PornStar :jinno:
Azuterami :chunjo:

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Rogan » pát 11. dub 2025 22:28:31

1. Zaviedol by som systém spawnov tak, ako to popísal Lejno. Bez buffov priamo na hracom poli (hráč by sa nabuffoval v prípravnej lokácii a následne by sa na bojisko premiestnil portálom, podobným tým pri východoch z hradu Ent). Tento systém by navyše zlepšil postavenie Dračích šamanov v PvP, ktorí by konečne získali konkrétnu výhodu v podobe možnosti buffovať seba alebo spoluhráčov priamo v bojovej oblasti.

2. Pri zavedení takéhoto systému spawnov by bolo vhodné zmenšiť existujúce PvP mapy (prípadne pridať nové), ideálne na veľkosť o niečo väčšiu než súčasná Aréna.

3. Úprava odmien za PvP hodnosti – navrhujem zvýšiť množstvo yangov a pridať aj ďalšie typy odmien (napríklad špeciálne jazdecké zviera na jeden týždeň podľa dosiahnutej PvP hodnosti). Tieto jazdecké zvieratá by mohli poskytovať špecifické bonusy alebo by plnili čisto estetickú funkciu („stýlovka“).

4. Kompletné prepracovanie cechových odmien za účasť vo vojne ríš. Hodnoty cechových bonusov by sa určovali dynamicky podľa počtu PvP hráčov danej ríše v konkrétnej vojne. V praxi by to znamenalo, že ríša s vyšším počtom PvP hráčov by získala nižšie bonusy než ríša s menším počtom hráčov, čo by motivovalo hráčov prestupovať do menej početných ríš. Preto by bolo potrebné zjednodušiť podmienky pre prechod hráčov medzi ríšami. Cieľom by bolo zabezpečiť rovnomerné rozdelenie hráčov. Zároveň navrhujem, aby cechové odmeny získala aj porazená ríša, čo by znížilo frustráciu hráčov a zvýšilo motiváciu k účasti. ODMENA PRE CECHY BY BOLA NEZÁVISLÁ NA VÝHRE ALEBO PREHRE RÍŠE.
(Nie som si istý, či som štvrtý bod dostatočne jasne vysvetlil, ale verím, že hlavná myšlienka je zrozumiteľná.)

5. Úprava bonusov za vojnu ríš – navrhujem zrušiť prideľovanie celorišských bonusov za účasť v stredných a malých vojnách. Bonusy pre celú ríšu by zostali len ako odmena za účasť vo veľkých vojnách. Odmeny za stredné a malé vojny by sa však naďalej udeľovali cechom.

Toto je zatiaľ len hrubý náčrt, ale myslím si, že niektoré z uvedených bodov by mohli byť pre hru prínosné.

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » úte 29. dub 2025 21:17:49

Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor

Vydesenej
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 9
Registrován: sob 09. lis 2024 7:08:18
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od Vydesenej » stř 30. dub 2025 6:34:18

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
Nakonec se pokazí i ty střední jak tam lidi polezou s 50 generací Mrk Mrk ti co hrají ví kdo tam chodí s většími gene :D a zbydou jen ty Malé kde asi nakonec ani ty Generace tolik neudělají protože říkejte si co chcete ale Malé války jsou nejvíc vyvážené.

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 10:53:08

suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Obrázek

suja97
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: pát 21. dub 2023 22:39:42
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od suja97 » stř 30. dub 2025 16:32:20

TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 480
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 358 poděkování
Dostal poděkování: 648 poděkování

Re: Velké války

Příspěvek od TomasFoxx » stř 30. dub 2025 16:34:41

suja97 píše: stř 30. dub 2025 16:32:20
TomasFoxx píše: stř 30. dub 2025 10:53:08
suja97 píše: úte 29. dub 2025 21:17:49 Hahaha já se vám jdu jen vysmát. Co jste si navařili, to si vyžerte. 😀
Když jste si vymysleli generace pro svých 10 kámošů, co se ve hře už nudí protože mají všechno hotový, na úkor všech ostatních, tak tu lidi psali že se akorát otevřou nůžky mezi těma nerdama co sedí u hry 40h týdně a obyčejnými rekreačními hráči, co si jen chtějí 2x týdne zahrát válku a občas jít nějaký PvM.
BUM o rok a půl později se nám nerdi zase nudí, protože mají všechno hotový a ostatním hráčům jste to akorát znechutili, protože jste pro ně VŮBEC nic neudělali, naopak jste jim ještě sebrali CB v malé a střední valce, snížili dropy run, zkazili eventy na kterých mohli začátečníci hezký vydělat (vánoce, Velikonoce, výroční ) a nerdi ve velké válce jsou naprosto nedotknutelní protože mají o 15% větší dmg kouzel L oproti P a o kvanta víc hp, odolností atd díky karmě a bodům postavy.
Moje rozhodnutí prodat velkou válku a zaměřit se na střední se tak ukázalo jako naprosto správné, protože zdejší team naprosto nepostřehl, že majoritou jejich hráčů nejsou ti nerdi, kterým šijou updaty na míru, ale právě ti rekreační hráči, kteří nemají čas ani chuť trávit desítky hodin měsíčně expenim aby měli nejaktuálnější generaci.
Peace ✌🏻
PS: pozdravuje Trevor
ok, diky za vybliti irelevantniho nazoru, priste dopis tvoje uzasny reseni, dik.
Kdyby byl irelevantní tak na něj nereaguješ potrefená huso 😁
Aby byl hamzik spokojen tak můj návrh řešení - do malé a střední omezit vstup po dejme tomu 9. generaci aby mohli lidi vyzkoušet všechny chary a zaměření na jedné postavě a nemuseli jich načítat 8 a co se týče velké války tak vrátit možnost útočení ze spawnu aniž by byl člověk z té dané říše napadnutelný jak to bylo dřív.
Chtěli jste být hrozný topky tak to máte, akorát jste asi zapomněli že vám nebude nikdo chtít dělat kompars.
Čůs ✌🏻
takze vlastne tvoje reseni = vratit to jak to bylo, kdyz to tak lidem vadilo, to dava velky smysl.
Ja chapu ze tvuj styl valceni ve velkych se rovnal sepce ze spawnu a kdyz uz jsi vylezl, tak do zamaska jakmile po tobe nekdo skocil, takze jsi byl asi spokojenej s tema spawnama, ale nas ostatni proste nebavilo dostavat za 20k jakmile ses priblizil ke spawnu, protoze si nejaky random healer mohl nahodit full utok.
Obrázek

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí
@ reeenda « stř 4:46 pm »
245/361
@ reeenda « stř 4:29 pm »
Země obrů, kousek od vstupu
@ Mionix « stř 4:27 pm »
@marexanax,  mohu vědět, kde na jaké mapě?
@ reeenda « stř 4:15 pm »
Když konečně najdu čtyřlístek, tak mi nejde zvednou :( a to už je třetí
@ Suko201 « stř 12:07 pm »
marexanax píše: Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
lol, jak se tohle může stát, to mi je opravdu záhadou.
@ marexanax « stř 9:40 am »
Nejde spawnovat meteory těžké ani bažiny, pravděpodobně žádné
@ Vydesenej « stř 7:22 am »
Z technických důvodů bude provedena údržba v čase od 7:30 do 8:00 :D a hra už nejede v 7:00 AU
@ TomasFoxx « úte 11:21 pm »
@Mionix,  jojo ona už mi psala, že po nějaky době pak zmizel, ale nevěděl jsem jestli jsi to byl ty, nebo samo :D každopádně ten ticket tam asi furt je, kdybyste ji chtěli dát náhradu 3:)
@ Mionix « úte 5:28 pm »
@TomasFoxx,  tak že, je to systémem ošetřené, nebudu psát jak, ale nedostupný zmizí sám.
@ qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »
Na to, že Vás tam je 5 a pů, tak se chováte, jak korporát o 500 zaměstnancích. :D
@ Mionix « pon 7:12 pm »
@TomasFoxx,  Je tu zásadní problém. Netuším, co by to udělalo, také se může stát, že se další již nebude spawnovat. A pokud mi to GA nepovolí, tak nemohu.
@ TomasFoxx « ned 10:06 pm »
@Mionix,  mohl bys prosim ticket 94300? jde jen o bugnuty ctyrlistek, tak at muzem hledat dal
@ Mionix « sob 5:34 pm »
Tak že pro info, ti co mi poslali do SZ jméno postavy, tak je quest údajně opraven a můžete jít za Handu UP
@ Mionix « sob 4:59 pm »
Prosím do SZ o dodání jmen postav, kde vám nejde nový věneček. Saggi nahradí.
@ Borda91 « sob 2:11 pm »
Už má někdo ten suvenýr? :D
@ cleo « sob 1:14 pm »
@Nonepovideeej,  ono to prý nejde ani těm co ho ještě nedělali
@ Nonepovideeej « sob 11:47 am »
Pravděpodobně to nejde nám, kteří měli rozdělaný úkol v Dongji, ostatním to šlo, tak nevím..
@ cleo « sob 10:52 am »
@Mionix,  těm co díky předčasnému ukončení eventu se při pokusu o port do dongji rozklikl věneček (a dostali vip) nejde udělat nový, koukněte na to prosím
@ Nonepovideeej « sob 10:46 am »
Mám Smetánku, Sam-zi, Rododendron, Kakikvět, Šeřík a Broskvový květ a nic no, tak nevím :/
@ MrDzenda « sob 10:40 am »
Mě už vyrábí věneček. Odevzdáváš správné? (Houby Tue, Kořen Gango, Datle, "Bodlák" nebere)
@ Nonepovideeej « sob 10:05 am »
Bylinky nejdou stále odevzdat :( Alespoň mně teda..
@ TomasFoxx « sob 9:42 am »
Vydesenej píše: Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
:D
@ MrDzenda « sob 9:40 am »
Údržba?
@ Nonepovideeej « sob 9:22 am »
Jak ho můžu znovu vyrobit, prosím? Bylinky mi to dává ty na výrobu elíků
@ Vydesenej « sob 9:00 am »
Hlavně už nevypínat :D kdo furt má zapínat ty stánky
@ libast « sob 8:41 am »
a co ted když sem už přišel o věneček

Who is chatting

offline Akemos 
offline Borda91 
offline Mionix 
offline TomasFoxx