Co Vám na Ekuře chybí?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 12:43:01

cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » pon 09. črc 2018 12:56:42

Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Soulicek » pon 09. črc 2018 12:59:36

ja by som osobne uvítal 3 stránku inventára :D lebo tie 2 strany su fakt málo :D
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od yatchman » pon 09. črc 2018 13:56:17

FluffyHero píše: pon 09. črc 2018 12:56:42
Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:
Hrál jsem kdysi na jednom mezinárodním serveru, server fakt super udělanej, víceméně původní ofik bez všech těch kravin, co následně přidali, jen s podstatně lepším expem a možností si začarka, zesilka, mramory a takový šmaky dropnout normálně ve hře. Sice těžko, třeba 4 kusy za hodinku dropování, ale šlo to. Pak tam bylo ještě pár úprav, týkajících se trochu jiných itemů, než na ofiku byly a zesnadnění zlepšování kouzel. Tvrdej oldschool, ale super.
Problém byl ten, a stejný by byl pravděpodobně i tady, že ten server vznikl v nějaké zemi a přestože byl mezinárodní, většina lidí mezi sebou mluvila tím jazykem, pouze ve volání byla oficiální angličtina, kterou člověk musel dodržovat. Takže když jsi někomu napsal, nebo on napsal tobě, nejdřív se tě zeptal: "Ro?" (byl to rumunský server), a když jsi mu odpověděl, že jako anglicky, dost často se s tebou prostě nebavil. Tady by to asi bylo dost podobný - třeba 80% hráčů by bylo česky nebo slovensky hovořících a ti by samozřejmě mezi sebou tvořili komunitu, do které by se třeba němec těžko dostal tak jako tak. Úroveň znalosti cizích jazyků v dnešní době není bůh ví jaká a bilingvismus opravdu zatím není standardem :D
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 740
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 440 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 16:14:54

Hele znám jeden zahraniční (německý) server, kde multilang funguje bezvadně začíná na R, dále si kdyžtak dohledáte, je tam sice velká komunita Němců a Turku, ale anglicky se domluvíte úplně v pohodě. Hraje tam velká škála lidi a dle mého skromného odhadu je to nejhranější privátní server globálně.

Ekura by muselo udělat jiný server, pod jinou domenou a spíše inzerovat v zahraničí, aby se jazyky vyrovnali.

Ale bral bych, kdyby tu litali lidí z jinejch zemi, se kterýma by ste domluvili jenom anglicky, mladsi spoluhráči by se naučili základy angličtiny (když se nucen mluvit anglicky, naučíš se mnohem více). :)

Dále by chybí věci, co se nikdy nepřidaj, ale vím, že fungují bezvadně na jiných serverech a já bych ne ocenil (okulár, offline stánky) :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:14:22

Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Ekura zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » úte 10. črc 2018 2:33:50

Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:45:21

FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 86
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 38 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Rogan » úte 10. črc 2018 10:31:55

Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Ade » úte 10. črc 2018 10:40:53

Rogan píše: úte 10. črc 2018 10:31:55
Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)
Přijde mi, že se tu začíná řešit něco jiného než pro co bylo téma založeno.

Děkuji za dodržení tématu :heart:
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.
@ Uncut69 « sob 5:20 pm »
dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
@ Mionix « sob 4:55 pm »
@Grout,  Tam se vypisují jen restarty kol ryb. To znamená, když chytnete takovou délku ryby, že dostanete Velkou eventovku a restartuje se kolo.
@ Grout « sob 3:53 pm »
Jak často se na web dopisují statistiky za nejdelší ryby? Včera jsem vylovil dva rekordy a pořád nejsem slavný.. :( :D
@ Mionix « sob 3:52 pm »
@Revus,  Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
@ Revus « sob 2:16 pm »
Nedá se dostat do hry, bud ani nepustí to výběru postav nebo jak vyberu postavu, spadne. Internet mi jde
@ Revus « sob 2:12 pm »
vim o 3 Lidech kterym to nejde a ted uz ani me:D
@ Revus « sob 2:12 pm »
šílený
@ Revus « sob 2:08 pm »
tpc co stou hrou je zase.. :D
@ SELDA « sob 1:42 pm »
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? :-) díky za info.
@ libast « sob 11:34 am »
Potřebuji levej dolní nebo pravej horní dílek amuletu to už se asi nedá sehnad že ?
@ Tomori « sob 11:27 am »
asdis píše: Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
Dílek za tipovačku i přáníčko dostane "každý". S tím, že výhra správného tipu či nejlepšího přáníčka bude vyhodnoceno po eventu.
@ asdis « sob 11:03 am »
Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
@ ChunjoKing « sob 10:36 am »
Ďakujeme
@ Tomori « sob 10:34 am »
Ano, půjde změnit strakatá na černou. Vše tak jak je možné teď.
@ ChunjoKing « sob 10:22 am »
Len taká kontrolná otazočka :D
@ ChunjoKing « sob 10:21 am »
@Tomori,  a dá sa po konci eventu aj zmeniť strakata Puma na čiernu, prosím Vás?
@ Tomori « sob 10:11 am »
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
@ jogurd007 « sob 9:50 am »
Ahoj. Bude o víkendu OX? Docela by se hodila :)
@ SELDA « sob 9:15 am »
ChunjoKing píše: @SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
ano.... Koukal jsem a nic tam není :-(
@ asdis « sob 9:13 am »
Niekto dostal a niekto nie a tiez nedokoncil OX.Tak neviem .
@ ChunjoKing « sob 4:53 am »
@SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@ Relly « čtv 6:03 pm »
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
@ Grout « čtv 5:43 pm »
Jako ty ceny energií, to je hnus, pak si člověk fakt rozmýšlí jestli má ten stánek dělat nebo počká až stánku bude mít 10, aby se mu to "vyplatilo" :D
@ jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
@ SELDA « čtv 5:34 pm »
Malé války
@ Revus « čtv 5:21 pm »
čus, nevíte o někom kdo kupuje chitin?
@ Fogru « čtv 5:20 pm »
jogurd007 píše: Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
Uni
@ jogurd007 « čtv 5:16 pm »
Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
A budou ve statistikách na webu ukazány i záznamy, kolik těch asistů padlo?
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
Chtěl bych ocenit přidání možnosti získat CB za asistkill. Hodněkrát se i mě stalo, že sem dal za nechutnost a zbylo klidně 2k a neměl sem nic, takže super. To abych si zase koupil pvp :-)
@ LazyMole « čtv 1:42 pm »
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? :D se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... :D celkem masakr co oni snesou
@ Makarov « čtv 1:17 pm »
Jako myslím, že to "oživí" velké války ...... :-)
@ Vydesenej « čtv 12:50 pm »
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu :D až čas ukáže
@ Narsi « čtv 12:37 pm »
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
@ Vydesenej « čtv 12:29 pm »
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední :D :D aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
@ suja97 « čtv 12:28 pm »
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
@ suja97 « čtv 12:27 pm »
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší :(
@ suja97 « čtv 12:26 pm »
Makarov píše:
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
@ Grout « čtv 12:15 pm »
tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil

Who is chatting