Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 107
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Poděkoval: 60×
Má poděkování: 65×

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 16:39:10

Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Mysterious
75k+
Full
P
P
P

Hakan
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 322
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Poděkoval:
Má poděkování: 277×

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » pát 05. dub 2019 17:31:35

obětovat náramek na DMG vyměnit za náhrdelník proti průmce, obětovat 3,5k HP v ebenech vyměnit za dračí :up: :sheriff:
Když se zlo a tyranie stane zákonem, odpor je povinnost!!

LycousOriginal
Zakladatel tématu
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Poděkoval:
Má poděkování: 39×

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » pát 05. dub 2019 18:18:01

SamJsiLama píše:
pát 05. dub 2019 16:39:10
Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.

/warn za vulgarity
Mionix

Uživatelský avatar
SamJsiLama
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 107
Registrován: stř 03. dub 2019 9:20:35
Poděkoval: 60×
Má poděkování: 65×

Re: Průniky

Příspěvek od SamJsiLama » pát 05. dub 2019 18:53:25

Spoiler:
LycousOriginal píše:
pát 05. dub 2019 18:18:01
SamJsiLama píše:
pát 05. dub 2019 16:39:10
Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.
Dobře, nejsou na to obrany? K čemu tedy je brnění průmky, dračí naušnice, dál tam máš ty věci na vyhnutí šípu, celkem dost účinný v kombinaci s odolností na průmku. Obrany jsou, tak stáhni útok, vezmi si věci, které ti stáhnou demage lukem a uvidíš sám, co pro tebe bude lepší :-) nebo si to prostě zkombinuj, od každého něco. A pokud teda tvrdíš, že neumím dávat schopky, tak mi vysvětli ty 4 krále za sebou teď a dalších 14 králů předtím.
Jinak i za georga se dají dát slušné cb na kouzla ty 2k
https://youtu.be/ccxC2-TKWnM
Obrázek Georgiew Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Mysterious
75k+
Full
P
P
P

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Poděkoval: 39×
Má poděkování: 32×

Re: Průniky

Příspěvek od NemasZac » pát 05. dub 2019 20:50:09

Obrana na šíp snižuje dmg šípů skillem i hitem a odvrátit tělesný útok neznamená vyhnutí šípů, fakt mě překvapuje, jak dlouho musí někteří hrát, aby pochopili základní pojmy

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 607
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Poděkoval: 329×
Má poděkování: 232×
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 21:20:46

Já fakt nechápu proč zminuje odvrátit telesny utok. :D však to je jasne, že to na sipy nefunguje ... :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
175k+ min 145 LVL
Jinno
Aura
FULL
P/G8/
G8/G8
P
G8
Y/O
18
2 13/25
Obrázek

Uživatelský avatar
Dell
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
Bydliště: SVK
Poděkoval:
Má poděkování: 213×

Re: Průniky

Příspěvek od Dell » pát 05. dub 2019 23:06:03

Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 607
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Poděkoval: 329×
Má poděkování: 232×
Kontaktovat uživatele:

Re: Průniky

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 05. dub 2019 23:11:02

Dell píše:
pát 05. dub 2019 23:06:03
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:
Koenčně to někdo sepsal do smysluplné podoby, co jsem chtěl říct já. Děkuji !
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
175k+ min 145 LVL
Jinno
Aura
FULL
P/G8/
G8/G8
P
G8
Y/O
18
2 13/25
Obrázek

Hakan
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 322
Registrován: sob 26. čer 2010 21:41:01
Poděkoval:
Má poděkování: 277×

Re: Průniky

Příspěvek od Hakan » sob 06. dub 2019 0:38:22

Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk
Když se zlo a tyranie stane zákonem, odpor je povinnost!!

LycousOriginal
Zakladatel tématu
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Poděkoval:
Má poděkování: 39×

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » sob 06. dub 2019 9:09:11

Hakan píše:
sob 06. dub 2019 0:38:22
Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Haki ono více méně, když tam jde nějaké WP, tak je to tak maximálně opička na zrušit kouzlo, borci tam jen stojí/utíkají a hází celou válku zruško, absolutně nikdo za ně nehraje na cbčka a wpčka tam právě musí chodit, aby ti co mají luk s průniky mohly průnikovat pěkně do téměř všech zrušených lidí a to když se tam sejde z red těch wpček více, tak je to tam všechno zrušené a průnikáři si jedou prostě to svoje, kolikrát se mi stalo, že do mě lítaly šípy i od 4 průnikářů naráz, hold jakmile máš zruško, tak jsou ti s průmkama tak hloupý, že tě nakliknou drží mezerník ty za blízkovou postavu musíš poodběhnout co nejdál (mimo jejich range) a když máš štěstí, nechají tě být v horším případě na tobě mají pořád ten mezerník a když se vzdálíš zase tě doběhnou a jedou tě pořád, to jsou ti opravdu dost hloupý.

Hold asi se zde nechce, aby postavy na blízko měly stejné výhody, jako právě zmiňované postavy na dálku. Dokonce bych udělal i ty kosti co jsou nyní 20% odolnost vůči schop, bych předělal jen blízkým postavám (aurák,wp,dagger,mentál,dračí šaman) na 30% jak to bylo dříve, aby se tam trošku ta propast ztratila mezi dálkovýma a blízkýma postavama, ale už tady vidím ty lamky, jak by se jim to nelíbilo, že by se jim mohly blízké postavy začít vyrovnávat.

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ Trubice « pát 9:26 pm »
@Mionix Stojím za tebou !!
@ Selema « pát 9:25 pm »
@MoravskyPepin,  jo!
@ MoravskyPepin « pát 9:15 pm »
Já bych zrušil PvP celkově
@ schvarz « pát 9:07 pm »
Obrázek
@ Selema « pát 9:06 pm »
@TopTopiik😀
@ TopTopiik « pát 9:04 pm »
@RAMHH, kompletně zrušit malý a střední a lidi by měli motivaci dělat pvp do velkých :)
@ RAMHH « pát 9:01 pm »
@Hakan,  Na to nemas dost sirokou playerbase, to by totalne zahubilo male a stredni war. Jak to je ted je to prakticky ideal, s tim ze by mozna stalo za to rozsirit stredni do 110. ( Selemo, zase me muzes zkritizovat, ze to pisu neustale a zbytecne. Jen do me! )
@ Hakan « pát 8:53 pm »
Udělat to tak, aby se střední a velké války kryly s velkýma a vidělo by se, co lidi láká víc, respektive TOPky co by chtěli krále by museli jen do velkých
@ schvarz « pát 8:53 pm »
Mluvím ohledně malých a středních válek btw, ve velkých je to jinak, kdyby někdo nevěděl.
@ schvarz « pát 8:25 pm »
Ale prostě když máš výbavu za 10kkk, tak máš dost možná tak 40-50% obran na meče/dýky/obou/šípy/magii, na lidi máš velký prd a kvůli tomu tě všichni vypínají. To si vem, že to je podobný, jako jít do swampu s buffem pod 100%. Zkrátka v tom pvp je někde ta hranice, kde to začíná být únosný. Ve swampu to je 100% buff, v pvp to je aspoň 50-55% obran a dobře promyšlený to, kde si můžeš dovolit nemít ty obrany.
@ schvarz « pát 8:24 pm »
@teensaverx,  Hele, takhle ti to povím - rozdíl mezi výbavou za 40kkk a za 400kkk je už docela drobnej. Ten rozdíl je v tom, že ta výbava za 40 má prostě 1-2 slabiny, výbava za 400 slabinu žádnou nemá. Jenže když v tom pvpčku vhodně zvolíš ty slabiny tak, aby ses s danou zbraní/postav tolik nepotkával.
@ teensaverx « pát 8:19 pm »
@RAMHH, tak to je super keby som nemal nič iné na robote tak si spravím za 30 výbavu .. beztak to ale nemá význam ja len toľko k tomu ...
@ schvarz « pát 8:18 pm »
Naopak když bych třeba měl jen 45% obouruče a 30% war, tak by mě smazal na průraz bez kritiku.
@ schvarz « pát 8:17 pm »
Tak záleží jakou máš výbavu žejo. Logicky, pokud máš na někoho menší obranu jak 50% a na danou zbraň míň jak 55%, tak ti prostě za 10k dávat budou. Já mám kupříkladu 65% magii a 70% na sury a stejně od BMka na kamen dostanu 9k kritikem.
@ RAMHH « pát 8:16 pm »
@teensaverx,  Jako za 10kkk pvp neposkladas, ale za 30 se da udelat uz slusne aby sis zahral a dosahl dobreho vysledku. Topky tam jsou a vzdy budou, ale mezi jejich vybavou a tvou nebude takovy rozdil a mas sanci se jim priblizit, ne-li je predehnat. Zkus to ve velkych - kolik te bude stat postava s karmou, a pak jeste vybava.. Vsak jen ta schopka bude stat k 100kkk..
@ sizmik « pát 8:15 pm »
Nicméně to prostě jeden GA nemá šanci sám zvládnout. Nicméně upřímně jsu hodně zvědavej na ten cechovní systém.
@ sizmik « pát 8:15 pm »
@Mionix,  Tak karma je na dlouho. Podle mě topky potřebí něco co můžou dělat ale zas aby jim to dalo jen malou výhodu. Například nějak složitě zajistit přidání "oštěpku" kamene do věcí jako 4. kámen. Který by třeba ale jen dával 20% normálního +6 leštěného.
@ MoravskyPepin « pát 7:38 pm »
@Mionix,  No chtěl jsem napsat, že Ekura je na dýl. Biolog, karma, ent ale přidávat se to nedá donekonečna protože co ten začínající hráč? Aby si postavu budoval 2 roky? Když už teďka to trvá cca rok pečlivé snahy
@ Mionix « pát 7:36 pm »
@MoravskyPepin,  To je neřešitelné. Přidáme věc na 2 roky a hráči to odmítnou dělat. Přidáme věc na půl roku a hráči ji mají za 1 měsíc. To nemá řešení.
@ MoravskyPepin « pát 7:33 pm »
Velcí hráči jsou "znuděni", je to jak to je Xhráčů je v TOPu a nemá do čeho píchnout, nový obsah je záležitostí pár měsíců. Když se koukneme na Zasvěcení, asi máte lepší přehled kdy padla první věc na 9 a to bych řekl že se to natahovalo skrz to, že cido je otevřená po 2 hodinách a nabídka tedy omezená. Cokoliv se dle mého přidá bude to záležitostí měsíce dvou a kam hru "posunout" aby se něco "nezabilo" je dle mého celkem oříšek a jsem zvědav s čím přijdete.
@ teensaverx « pát 7:23 pm »
@TopTopiik, tak mňa archer vôbec neťahá, healera mám 126 ale to už tiež nie je ono .. its time to go, aspoň na žena nebude otravovať s tým že sa venujem furt len metinu 🤔
@ teensaverx « pát 7:22 pm »
@Mionix, ono popravde je to presne tak ... Je tam 40 ľudí, až tam toľko je, a 35 z nich má levely 160 a preinvestovaných xxx miliárd .. celé zle
@ TopTopiik « pát 7:22 pm »
pořád se dá udělat sépkař, healer, archer s levnou výbavou a postava se dá koupit, karmu nepotřebuješ
@ teensaverx « pát 7:21 pm »
@TopTopiik, toľko času do hry investovať nebudem, už to bol výkon že som si k lv 79 urobil bio...ale čakal som tak polovicu dmg a nie to čo teraz :) nevadí, aspoň som sa zabavil pri dropovani aj keď neviem načo mi to bude :))
@ TopTopiik « pát 7:19 pm »
@teensaverx, v malých i středních budeš dostávat 10k, ikdybys do toho vrazil 500kkk.. pokud chceš dostávat méně, udělej velký
@ Mionix « pát 7:17 pm »
@teensaverx,  To je celý problém, na který jsem poukazoval x let, když se tu volalo po malých válkách. Já vždy tvrdil: Velcí hráči jsou znudění, vezmou 100kkk a klidně investují do výbavy na malé války. Všichni mě negovali. Jaká je dnešní skutečnost? Já měl pravdu. Ty veškeré dnešní války od malých po velké jsou opět jen pro TOPky. :-)
@ TopTopiik « pát 7:15 pm »
@schvarz, v červený ti vykupuje mapy Bavoro za 210 tuším
@ teensaverx « pát 7:05 pm »
To je des :) som si spravil nejakú normálnu výbavu do valky lv 79 a dostávam 10k naskill hah.. kolko máte vo výbavách,? 500kkk??) Keď 10kkk je málo ..
@ Trubice « pát 6:40 pm »
Naschle
@ Skullhlav « pát 5:22 pm »
Dobrý den
@ schvarz « pát 4:49 pm »
Jo aha, tak to je na mě moc fikaná zkratka
@ sizmik « pát 4:48 pm »
@schvarz,  BO myslím black orcs
@ schvarz « pát 4:46 pm »
BO
@ sizmik « pát 4:46 pm »
@schvarz,  Jakej boss?
@ schvarz « pát 4:41 pm »
Tak taky může dávat průnik, přeci jen je to boss
@ Mionix « pát 4:41 pm »
@sizmik,  I to je možné. I to se používá v některých nových lokacích. Respektive je to maličko jinak, ale v zásadě máte pravdu.
@ sizmik « pát 4:37 pm »
@Mionix,  Protože je nastaven tak, aby ignoroval určitá % buffu? (Hádám)
@ sizmik « pát 4:36 pm »
@MoravskyPepin,  Práve že i obyčejní BO, proto se tak divím.....
@ MoravskyPepin « pát 3:40 pm »
@sizmik,  To ti mágové tam (Kouzelníci)
@ Mionix « pát 3:34 pm »
@sizmik,  Ne každý mob bere fyzickým útokem. Jak je možné, že bere lukostřelec v Enta přes 100% buf?
@ sizmik « pát 3:29 pm »
Hoj, jak je možné, že mi BO berou i přes 100% buff?
@ Selema « pát 3:04 pm »
@schvarz,  o 4h později 😁
@ schvarz « pát 2:39 pm »
No, bohužel už si tu s vámi nemůžu povídat, musím jít sklidit zahrádky
@ jfz « pát 2:25 pm »
však si ho zasloužíš Sienku :heart:
@ schvarz « pát 2:17 pm »
Je to úžasný dárek, jsem za něj nekonečně vděčný <3
@ jfz « pát 1:17 pm »
takováhle reakce mě teda dost překvapila a zamrzela
@ jfz « pát 1:17 pm »
@MoravskyPepin, přijdu a nestačím se divit... já nikoho nebonzovala, i mně psalo spousta lidí
@ MoravskyPepin « pát 1:15 pm »
@jfz,  Asi to bylo málo 😂😂 a vlastně je s tím víc problémů než užitku 😉 @TomasFoxx,  ty už to nemáš stejně kam dávat, nic nepotřebuješ 😂
@ TomasFoxx « pát 1:11 pm »
@qSTRoNgMANp🤫
@ SamJsiLama « pát 1:04 pm »
@TomasFoxx,  Polepši se 🤔
@ qSTRoNgMANp « pát 1:01 pm »
@TomasFoxx,  Foxxy, vše si dostal, to všichni víme, takže rupnutí chitinek byla vlastně jen karma :D
@ TomasFoxx « pát 12:57 pm »
potřebuju víc vyžebranych postav 😏
@ TomasFoxx « pát 12:54 pm »
@jfz,  jj měla jsi je dát mě
@ jfz « pát 12:53 pm »
udělala jsem něco špatně, Sienku ? :-)
@ SamJsiLama « pát 12:45 pm »
🤔🤔🤔🤔 mě přijdeš trošku zmatenej, fakt nebylo potřeba je zabíjet, když ti tam vadili.. a lukařky a vrahouni jsou pro bmko pohoda, ne? 😁
@ disaster1591 « pát 12:33 pm »
:lol:
@ TopTopiik « pát 12:31 pm »
@disaster1591, nojo, ale zase talíky na ďábly :D
@ TopTopiik « pát 12:31 pm »
fotku jsem dělal, protože tam byli mágové :D jinak po celém molu roztahaní luky+ vrahové
@ disaster1591 « pát 12:30 pm »
@TopTopiik,  sak mas 5% lidi skin, ten tlstoch musi padnut na 2 kamene :D
@ TomasFoxx « pát 12:30 pm »
ta fotka je dělaná u sava, fakt dost pochybuju že u svatyně není dost daleko😂😂

Kdo chatuje

offline Kurinozka 
offline Mionix 
offline YenneferX 
offline jfz