Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Tomori « čtv 9:36 pm »
Akemos píše: Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
Anoo, je to schválně.
@ Akemos « čtv 9:35 pm »
Frkačky jsou zprovozněny schválně? Minule nic,ted jdou.....
@ Tomori « čtv 9:15 pm »
SiriusA píše: Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
Dobrý den, otázky byly dočasně odstraněny z důvodu nižší účasti v aréně, abychom hráčům usnadnili vstup a naplnila se. Věříme, že tento krok pomůže, a budeme sledovat zpětnou vazbu od hráčů.
@ SiriusA « čtv 9:03 pm »
Proč byl zrušen kvíz při vstupu do arény ?
@ Tomori « čtv 6:12 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník č.2 na téma : směřování PvP na Ekuře. :hello: https://www.click4survey.cz/s4/66638/3c378898
@ Tomori « čtv 5:48 pm »
Shelby2022 píše: nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
Dobrý den, pro výměnu části amuletu z pumy (ať už univerzálního nebo běžného) stačí kliknout pravým tlačítkem na příslušnou část.
@ Shelby2022 « čtv 12:26 pm »
nevite nekdo kde vymenit ten amulet za bombon ? :)
@ Vydesenej « čtv 12:03 pm »
Suko201 píše:
Vydesenej píše:
Tomori píše: Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
Ale já vůbec neměl namysli ihned implementování do hry :D mě spíš zajímalo jestli dostaneme nějakou zpětnou vazbu z těch dotazníků jako takových
@ Suko201 « čtv 11:49 am »
Vydesenej píše:
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
Tak snad nečekáš, že to přidají za měsíc, bude to chvilku trvat, ale snad do konce roku něco bude. Za mě ty pvp eventy by byly top, konečně něco nového s pvp a mělo by to smysl.
@ Relly « čtv 11:24 am »
Tak tohle pobavilo, ngl.
@ Tomori « čtv 10:54 am »
Určitě, nebojte se. Testovací válka se upravuje podle z5 vazby hráčů. Postupně se vždy něco přidá/doladí, aby to odpovídalo Vaší . Při poslední testovací válce se doladily asistence a znemožnilo se prodloužení efektu “zruška” viz Vývojový deník #17.
@ Vydesenej « čtv 10:33 am »
Tomori píše:
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
Děkuji za zpětnou vazbu. Myslel jsem to i s těmi ve hře :D a budu se tedy těšit na výsledky
@ Tomori « čtv 10:25 am »
Vydesenej píše: Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
Dobrý den, nebojte je to teprve 2. dotazníček mimo hru :D . Vaše odpovědi každý den sleduji, a vyhodnocení a informace z něj předám i zde v anonymním režimu hráču. <3 Pokud budete mít dotaz, klidně mne kontaktujte. Přeji krásný den.
@ Relly « čtv 10:12 am »
@Mionix,  jojo, proto tam mám aktivní ticket z 27.6 bez odpovědi. Kazdy asi tu aktivitu vidí jinak.
@ Vydesenej « čtv 9:37 am »
Masakr už 3 nebo 4 dotazník za poslední měsíc. To jsem zvědav jestli si pak dotyční co to budou číst/vyhodnocovat něco vezmou z toho. (Já za sebou doufám že snad ano)
@ angrylunaxx « stř 8:33 pm »
jo a teď to jede ve velkém
@ Akemos « stř 7:39 pm »
on někdo opravdu prodává/kupuje za real? :-D
@ Mionix « stř 6:04 pm »
@Relly,  Tickety, co vidím, se pravidelně řeší. ;-)
@ Relly « stř 5:54 pm »
@Mionix,  To by musel v prvé řadě někdo vůbec reagovat.
@ Mionix « stř 3:53 pm »
Pokud má kdokoliv podezření u nějakého hráče na real, tak ho poprosím aby se obrátil na support hry. Sem takové věci nepatří.
@ Tomori « stř 3:42 pm »
Dobrý den, dnes od 20:10 proběhne soutěž ve sběru bylin, a po ní bude následovat rybářská soutěž.
@ Grout « pon 2:00 am »
Díky za OX Tomori <3 Příště rybářská soutěž?
@ Tomori « ned 2:48 pm »
Dobrý den, dnes ve 20:10 si dáme OX :hello:
@ Vydesenej « ned 10:15 am »
LittleNessa píše: Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
To není jedno :D takhle máš alespoň naději.
@ LittleNessa « sob 7:50 pm »
Však ono je jedno jestli jí zruší nebo jestli zůstane v podobě jaká je nyní, šance na získání certifikátu je 0:0 :D
@ Vydesenej « sob 3:12 pm »
LittleNessa píše: Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
Zrušit arenku. Mrk Mrk
@ OrangEE « sob 2:49 pm »
@LittleNessa,  urobiť sólo arény s tým, aby človek nezískal o nič viac ako keby sa chodilo pravidelne v plnom počte ludí
@ LittleNessa « sob 1:49 pm »
Mě v tom dotazníku zaujala věc, zdali nám nevadí testování přes arény ... Možná k zamyšlení a otevření tu speciální diskuse jak řešit i arény, které se nechodí a nedochází už nějaký ten měsíc .. a zkusit najít nějaké řešení jak by to mohlo být znovu dostupné i když nechodí lidi
@ asdis « sob 11:02 am »
len taky navth.nedalo by sa pridat nejake denne ukoly ako tu to bolo u pinati priklad
@ Relly « pát 9:38 pm »
@TomasFoxx,  Můžeš se naklonovat a do žluté a modré přidat po 5-10 hráčích.
@ TomasFoxx « pát 8:10 pm »
testovaci valky hrozne sexy, uz jen vymyslet neco s tim rozdelenim risi (to byl asi jeden z hlavnich problemu co tu lidi meli) a rychle nam to hodit do normalnich valek
@ TomasFoxx « pát 7:57 pm »
@ Revus « pát 5:05 pm »
Nemá někdo koženy extaze na točku? plus 0, random talíky. Nebo aspon extáze +0 bez talismanů že si je tam hodím. Není nikdy nic.
@ Mionix « pát 4:09 pm »
Jen si dovolím Tomori doplnit o odkaz, kde je i dotazník. https://www.ekura.cz/vyvojovy_denik/1460
@ Tomori « pát 1:33 pm »
Dobrý den, na webu najdete nový Vývojový deník #17, který přináší informace o testovacích válkách a obsahuje také dotazník k časům jejich konání. :hello:
@ Nonepovideeej « pát 12:57 pm »
I se zručkou P to jde myslím dolů, ale jistý si nejsem
@ Revus « čtv 8:42 pm »
Ale se zručností P mam dojem že to dolů nešlo, ne?
@ Grout « čtv 8:17 pm »
Kvalita se může zhoršit. Asi tam bude nějaké %. Párkrát jsem točil a třeba to padlo až někdy u páté točky. Když se zhorší tak jeden o jeden stupeň.
@ Mionix « čtv 7:24 pm »
@Revus,  Dle mého by měly padat níže. Proto se vždy zlepšují na +4 jen ty, co chcete. Když tak mě někdo opravte.
@ Revus « čtv 7:14 pm »
Zdravím, když změním pomocí ukouzla v inventáři talismany +4 , taky se zhorší kvalita jako kdysi když se ještě měnily u výhně? Mam pocit že to bylo kdysi ovlivněno zručností,stále to platí? nebo mužu točit s zručností 5 a budou furt + 4? DÍky
@ Suko201 « čtv 1:26 pm »
při vstupu přes yonaha je furt na výběr vstup do djongi :-)
@ Suko201 « stř 7:58 pm »
Takže to je novinka? Po minulém roce taky nešly po eventu frkačky, měl sem jich tuny a nešlo to a teď se to mění?
@ cleo « stř 7:45 pm »
@Mionix,  děkuji za informaci :)
@ Mionix « stř 7:41 pm »
@cleo,  Dobrý den Cleo, měly by jít použít po údržbě ve čtvrtek.
@ cleo « stř 7:20 pm »
frkačky už nejdou použít po eventu? píše mi to, že ještě nenastal čas na frkačky, že se peče dort :)
@ ChunjoKing « pon 10:42 pm »
@redBull21,  zdravím. Za pečenie torty už nemožno získať časť amuletu. Za OX by už,podľa všetkého, nemalo byť možné získať časť talizmanu tak isto. Vlastne, pokiaľ nemáte všetky 4 časti talizmanu, tak už pumu neskompletizujete. Pečenie torty prebiehalo len do polčasu eventu. Potom začali oslavy, kde už časť talizmanu za pečenie nebolo možné získať. Počas pečenia sa dala každý deň upiecť iba jedna časť torty(poleva,korpus,ozdoba atď.). Na získanie amuletu bolo potrebné upiecť každú časť jedenkrát a zároveň na každú časť doniesť väčšie množstvo surovín, než len na splnenie úlohy. Informovala o tom starenka hláškou, že ste doniesli to, čo chcela, ale na bájnu pumu to ešte nestačí. Čiže ste museli doniesť znova to isté, až pokým vám táto hláška o bájnej pume nezmizlia.
@ redBull21 « pon 5:30 pm »
Zdravím, když mám levý horní i dolní amulet + univerzální, bude možnost ještě nějak získat poslední kus ? Nepřišel jsem na to jak získat za pečení dortu když jsem udělal asi jen 16questů tak nejspíše už část pečeti nedostanu že ?
@ Uncut69 « pon 12:04 pm »
chci se zeptat, když mám tu duši na černou pumu, budu si to moc proměnit za jak dlouho budu chtít nebo to časem nepůjde? děkují.
@ Tomori « pon 10:22 am »
inddi píše: ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
Dobrý den, je to z toho důvodu, že u Vás vyskočil duplicitní účet vytvořen zde na fóru. Poprosím Vás abyste se na mne obrátila do sz kde to dovyřešíme.
@ ChunjoKing « pon 9:59 am »
@inddi,  netreba si z toho robiť hlavu. Samotná strakatá a aj čierna puma sa dajú zložiť kedykoľvek. Určite dôjde k náprave zo strany tímu a vy svoju časť amuletu dostanete.
@ inddi « pon 5:52 am »
Ano koukala jsem i do IS skladu není nikde.
@ ChunjoKing « pon 12:42 am »
Pozerali ste v IS sklade?
@ inddi « ned 11:55 pm »
ve hře v oznámeni jste psaly, že jste přidělily kousek amuletu za účast na fóru u postavy Purpura jsem bohužel nic nenašla
@ Tomori « ned 9:00 pm »
breberak1234 píše: jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
Dobrý den, je možné, že se Vám dotazník neukázal. U některých tento problém nastal. Pokud nám budete chtít poskytnout zpětnou vazbu napište mi sz, nebo zašlete ticket. Mockrát děkuji a omlouvám se za komplikace.
@ breberak1234 « ned 8:53 pm »
jen teoreticka, jakto kdyz sem byl v patek na zkusebni velke valce , tak po ukonceni jsem mel knihu misi misto dotazniku a dotaznik se jiz neobjevil. je chyba u me ??
@ asdis « ned 3:39 pm »
opacne.Levy horní-drop
@ Marph « ned 2:30 pm »
Děkuji
@ Tomori « ned 2:06 pm »
Dobrý den, levý horní = drop, pravý horní= OX, levý dolní= fórum a pravý dolní= pečení dortu.
@ asdis « ned 2:00 pm »
lavy dolny je za Pečení dortu
@ diver « ned 1:53 pm »
@Marph,  z fóra by měl být levý dolní tuším

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Fogru 
offline LazyMole 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline OrangEE 
offline Pajjuska 
offline PanModry